خرید ویزاکارت نامحدود

خرید ویزاکارت نامحدود

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

با گسترش روابط و سفرهای بین‌المللی نیاز به کارتی که بتوان آن را در هر نقطه از جهان استفاده کرد احساس می‌شود. ویزاکارت یکی از این موارد است که متأسفانه به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی علیه ایران هم‌وطنان به‌سادگی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم پس از بررسی کامل ویزاکارت به معرفی راه‌های خرید ویزاکارت مجازی ارزان و به صرفه بپردازیم. پیشنهاد می‌شود جهت آگاهی هرچه بیشتر نسبت به این موضوع تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویزاکارت چیست؟

ویزاکارت یک کارت پرداخت بین‌المللی است که توسط انجمن خدمات بین‌المللی ویزا (یک شبکه پرداخت مستقر در ایالات متحده) که با مؤسسات مالی برای صدور کارت‌های VISA با برندهای مختلف همکاری می‌کند، معرفی شده است. در حال حاضر، کارت‌های VISA در بیش از ۱۹۰ کشور در سراسر جهان در دسترس هستند و رایج‌ترین نوع کارت شناخته می‌شوند. علاوه بر کارت‌های اعتباری، ویزا مرزهای خود را برای ارائه کارت‌های نقدی، پیش‌پرداخت و خرید ویزاکارت هدیه نیز گسترش داده است.

شما می‌توانید از کارت‌های VISA برای خرید آنلاین استفاده کنید و تقریباً در همه نقاط دنیا برداشت وجه نقد، انتقال بانکی و سپرده پس‌انداز انجام دهید؛ همچنین، دارندگان ویزاکارت اغلب از تبلیغات و پیشنهادات انحصاری بیشتری برخوردار می‌شوند. شما می‌توانید کارت ویزا را از روی لوگوی “VISA” مندرج بر روی کارت شناسایی کنید.

انواع ویزاکارت

ویزاکارت در انواع Visa Classic، Visa Gold، Visa Platinum، Visa Signature تا Visa Infinite ارائه می‌شود.

Visa Classic

ابتدایی‌ترین نوع کارت است و در میلیون‌ها مکان در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. در صورت اقدام برای خرید ویزاکارت مجازی ارزان این مورد تحویل شما داده خواهد شد.

مزایای ویزاکارت کلاسیک عبارت‌اند از:

  • تسهیلات تعویض کارت اضطراری در هر کجای دنیا
  • پشتیبانی از هر نقطه در سراسر جهان از طریق خدمات 24×7 جهانی کمک به مشتری
  • مزایای پرداخت و برداشت نقدی اضطراری، زیرا این کارت به شما امکان می‌دهد از ۱٫۹ میلیون دستگاه خودپرداز در بیش از ۲۰۰ کشور به پول نقد دسترسی داشته باشید.

Visa Gold

این کارت امکانات بیشتری نسبت به نوع کلاسیک خود ارائه می‌دهد. کارت طلایی علاوه بر تسهیلات تعویض کارت اضطراری، پیش‌پرداخت نقدی و پشتیبانی، مزایای زیر را نیز ارائه می‌دهد:

  • کمک و پشتیبانی در سفر
  • پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه در خرده‌فروشی، سرگرمی، سفر و غذاخوری در سراسر جهان
  • کمک‌های مراجعات پزشکی و قانونی

خرید ویزاکارت مجازی ارزان

Visa Platinum

مزایایی که دسترسی به امتیازات و تخفیف‌ها را برای مجموعه‌ای از امکانات و خدمات فرودگاهی از جمله سالن‌های استراحت، رستوران و تخفیف‌های خرده‌فروشی، شبکه Wi-Fi خصوصی و خدمات حمل و نقل فرودگاهی ارائه می‌دهد. این کارت دارای پوشش جهانی در ۱۴۰ کشور و بیش از ۴۵۰ فرودگاه بین‌المللی است.

Visa Signature

این ویزاکارت با ارائه قدرت خرج کردن استثنایی به دارنده کارت با توجه به سبک زندگی او امتیازات انحصاری می‌دهد.

  • مزایای این کارت به شرح زیر است:
  •  این کارت دارای مزایای مشابه کارت طلایی از جمله کمک به مشتری جهانی، پذیرش در سراسر جهان و غیره است.
  • قابل استفاده برای مقاصد تحقیقاتی، رزرو بلیت سفر، خرید هدیه برای عزیزان و…
  • پشتیبانی برای مسدود کردن کارت گم شده در هر نقطه از جهان
  • تعویض کارت اضطراری و دریافت پول نقد در سراسر جهان
  • خفیف‌ها و خرید انحصاری در هتل‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و موارد دیگر
  • پیشنهادات در مورد غذاخوری خوب، مسافرت و غیره

Visa Infinite

این کارت بالاترین سطح کارت‌های اعتباری با برند ویزا است، شاید جالب باشد بدانید تنها چند عدد از این کارت در ایالات متحده وجود دارد.

مزایای پوشش داده شده در این دسته به شرح زیر است:

  • می‌توانید برای عزیزانتان هدایایی بخرید و یا بلیت سینما رزرو کنید.
  • کاربران همچنین می‌توانند به خدمات مشتری شبانه‌روزی دسترسی داشته باشند.
  • مانند سایر کارت‌های اعتباری ویزا، کارت‌های بی‌نهایت نیز در میلیون‌ها پایانه تجاری در بیش از ۲۰۰ کشور و در ۱٫۹ میلیون دستگاه خودپرداز در سراسر جهان پذیرفته می‌شود.
  • دسترسی به سالن‌های استراحت فرودگاهی داخلی و بین‌المللی نیز ارائه می‌شود.

تفاوت ویزاکارت و مسترکارت

شباهت‌های بین Visa و MasterCard بسیار بیشتر از تفاوت‌ها است.
تفاوت اصلی بین مسترکارت و ویزا این است که هر دو مزایا متفاوتی ارائه می‌دهند و این در صورتی است که بانک صادرکننده کارت شما تأثیر بسیار بیشتری بر امتیازات و شرایط استفاده شما خواهد داشت.

جالب است بدانید اگر برای کالایی از مسترکارت خود پرداخت کنید و سپس قیمت آن، ظرف 60 روز کاهش یابد، مسترکارت معمولاً مابه التفاوت را به شما بازپرداخت خواهد کرد.
از آنجایی که این کارت‌ها بسیار شبیه هستند، بهتر است در هنگام انتخاب روی تفاوت بین ویزا و مسترکارت تمرکز نکنید و کارت مناسب برای موقعیت شخصی و سبک زندگی خود را پیدا نمایید. به نظر میرسد در ایران خرید ویزاکارت مجازی ارزان و به صرفه‌تر باشد.

صدور ویزاکارت فیزیکی و مجازی

ویزاکارت‌های فیزیکی عموماً مانند کارت‌های بانکی داخل ایران هستند با این تفاوت که در سراسر دنیا می‌توانید برای خرید و استفاده از خدمات از آن‌ها استفاده کرد. برای داشتن این کارت‌ها حتماً باید به بانک مراجعه نمایید و نمی‌توان به صورت غیرمستقیم آنها را دریافت نمود.

ویزاکارت‌های مجازی شماره‌های تصادفی هستند که برای یک حساب اصلی صادر می‌شوند. موجودی این کارت‌ها بسته نیاز شما می‌تواند متفاوت باشد و تنها برای خرید و پرداخت در سایت‌های خارجی مفید و قابل استفاده است.
هزینه صدور ویزاکارت فیزیکی ۱۹۵ دلار و برای ویزاکارت مجازی این مقدار بسته به میزان مبلغ درخواستی متفاوت خواهد بود.

ویزا کارت رایگان

امکانات عمومی و اختصاصی ویزاکارت فیزیکی و مجازی

امکان ویزاکارت فیزیکی ویزاکارت مجازی
دریافت و انتقال وجه دارد ندارد
پرداخت در سایت‌های خارجی دارد دارد
محدودیت اعتبار دارد ندارد
خرید با دستگاه POS دارد ندارد
برداشت از خودپرداز دارد ندارد

چگونه ویزاکارت بگیریم؟

ساده‌ترین را برای دریافت و خرید ویزاکارت مجازی ارزان استفاده از شرکت‌های خدمات ارزی موجود در ایران است. اکثر این سازمان‌ها از ارائه ویزاکارت فیزیکی معذور هستند اما با پیگیری، مطمئن باشید به آن‌ها نیز دست خواهید یافت.

نحوه شارژ ویزاکارت فیزیکی در ایران

حال که با نحوه خرید ویزاکارت آمریکا آشنا شده‌اید نوبت به طریقه شارژ آن در ایران می‌رسد. پس از خرید ویزاکارت مجازی ارزان از هر شرکت واسط، قادر خواهید بود برای شارژ نیز از همان سامانه اقدام کنید. همان‌طور که در قسمت قبل توضیح داده شد یکی از امکانات و ویزاکارت‌های فیزیکی قابلیت انتقال وجه است و افراد قادر خواهند بود ویزاکارت شما را شارژ نمایند.

گرفتن ویزا کارت در ایران

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

خرید  ویزا کارت در کشورمان به دلیل تحریم ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات زیادی همراه است. شما می توانید با کمک سایت هایی مانند سفیرپیمنت ، ثبت نام کرده و کارت های ویزا کارت را خریداری کنید.

بیشتربخوانید: خرید اشتراک سایت‌های خارجی

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی کامل خرید ویزاکارت مجازی ارزان پرداختیم. اگر در جستجوی ویزاکارت رایگان هستید باید بدانید که در عمل، دستیابی به آن غیرممکن است و شما برای داشتن ساده‌ترین نوع کارت یا همان ویزاکارت مجازی هم ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود. گرفتن ویزاکارت در ایران با توجه به شرایط موجود آسان به نظر نمی‌رسد اما مطمئن باشید با پیگیری از شرکت‌های خدمات ارزی موجود در داخل کشور این قابلیت چنان دور از انتظار هم نیست.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *