خرید شماره مجازی اسکایپ

شماره مجازی اسکایپ

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

بسیاری از ما قصد برقراری ارتباط با دوستان یا اطرافیانمان را داشته‌ایم؛ اما این کار در گذشته امکان پذیر نبود. امروزه به لطف تکنولوژی و پیام‌رسان‌ها به راحتی می‌توانید با سراسر جهان ارتباط بگیرید. یکی از این برنامه‌ها‌ برای برقراری ارتباط اپلیکیشن اسکایپ است. با خرید یک شماره مجازی اسکایپ به سادگی هر چه تمام‌تر با تمام دنیا مکالمه تصویری برقرار کنید.

اسکایپ چیست؟

پیام‌رسان اسکایپ یک برنامه بر مبنای ارتباطات متنی، صوتی و تصویری است که در نسخه‌های مختلف در دسترس است. دانلود این برنامه و استفاده از خدمات آن، کاملاً رایگان است. اسکایپ می‌تواند ابزاری عالی برای حفظ ارتباط با دوستان و یا همکاران در هر نقطه از جهان باشد. پیام‌رسان اسکایپ فعالیتش را در سال 2006 به‌ عنوان یک شرکت مستقل آغاز کرد.

با این حال اسکایپ امروز بخشی از شرکت مایکروسافت است و هم برای استفاده‌های تجاری و هم برای کاربران حرفه‌ای، توسعه یافته است. از مهم‌ترین امکانات اسکایپ، برقراری تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال پیام‌های متنی فوری است.

تمامی این امکانات با دانلود برنامه اسکایپ به‌ صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این سرویس، خدمات بیشتری مانند برقراری تماس و یا ارسال پیام کوتاه به تمامی شماره موبایل‌ها در سراسر جهان را امکان‌پذیر می‌کند؛ اما برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. متأسفانه شرکت skype هیچگونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی‌دهد؛ اما با خرید شماره مجازی اسکایپ می‌توانید به راحتی از خدمات این برنامه استفاده کنید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یک از بهترین راه‌های برقراری ارتباط بر اساس امواج رادیوئی است. کارکرد این سرویس بر اساس شماره تماس یک تلفن مجازی در یک کشور مبدأ عمل خواهد کرد؛ به همین دلیل بسیاری از امکانات مورد نظرتان را می‌توانید با داشتن یک شماره مجازی انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که شماره مجازی نه تنها کاربردهای خاص خودش را دارد بلکه یک راه درآمدزایی برای کسانی است که خدمات آن را ارائه می‌کنند.

کاربرد شماره مجازی

  • امکان مکالمه با تمام نقاط جهان
  • بالا بردن میزان اعتبار برای کسب و کارها
  • هزینه مقرون به‌ صرفه با استفاده از شماره مجازی
  • امکان نصب و راه‌اندازی سریع بسیاری از اپلیکیشن‌ها
  • امنیت بسیار بالا و ضد هک برای جی‌میل

خصوصیات شماره مجازی اسکایپ

  1. با داشتن این سرویس به راحتی اپ ایدی بسازید.
  2. امکان ارسال و دریافت پیامک در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم است.
  3. با خرید شماره مجازی به راحتی با شماره‌های ثابت و یا موبایل تماس حاصل کنید.
  4. چنانچه به دنبال تماس با خارج از کشور هستید بدون پرداخت رومینگ این کار را انجام دهید.
  5. برخوردار شدن از یک سیستم اینترنت بانک که متعلق به بانک‌های مجازی در جهان است.
  6. موقعیت مکانی شما به دلیل سیستم رمزگذاری پیچیده قابل ردیابی نیست.
  7. ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت‌هایی که نیاز به احراز هویت با شماره واقعی دارند.
  8. تماس آسان با کیفیت بالا و بدون تأخیر که یک امتیاز ویژه برای کاربران به‌حساب می‌آید.
  9. ساخت اکانت در سایت‌های مختلف همچون بایننس یا Airbnb

ساخت شماره مجازی اسکایپ

برای ساخت شماره مجازی اسکایپ به صورت زیر عمل کنید:

1-با ایجاد یک اکانت شخصی شروع کنید. برای ثبت‌نام، از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور ثبت کنید.

خرید شماره مجازی
2. به تب “پرداخت” بروید و حساب مورد نظرتان را به مبلغ دلخواه مانند شکل زیر شارژ نمایید.

شماره مجازی رایگان
3. باید روش پرداخت مناسبی را انتخاب کنید. روش‌های مختلفی موجود است. حتماً مبلغ را در پنجره مشخص کنید. توجه داشته باشید که حداقل مبلغ برای پرداخت با کارت بانکی 1.27 دلار و برای سایر روش‌ها 0.13 دلار است.

شماره مجازی آمریکا
4. به صفحه اصلی بازگردید و کشور اپراتور تلفن همراه و پیام‌رسان مورد نیاز را انتخاب کنید.

شماره اسکایپ
5. مطمئناً باید شماره خود را کپی کنید، بنابراین به تب “سابقه درخواست” بروید.

شماره مجازی تلگرام
6. مرحله بعدی ثبت‌نام در اسکایپ است. به‌طورکلی، روش انجام کار برای برنامه موبایل، برنامه برای رایانه و نسخه وب یکسان است. در حین ثبت‌نام، پنجره‌ای برای لینک کردن شماره موبایل خود مشاهده خواهید کرد. شماره‌تلفن مجازی اسکایپ را که خریداری کرده‌اید وارد کنید و روی “ارسال کد” کلیک کنید.

خرید شماره مجازی اسکایپ
7. اکنون، باید به “Sms-man” برگردید. برگه “سابقه درخواست” را دوباره پیدا کنید. اعلان با کد فعال‌سازی شما در آنجا نمایش داده می‌شود؛ در غیر اینصورت کافی است فقط روی “دریافت پیامک” کلیک کنید.

شماره مجازی اسکایپ وریفای شده

8. سپس کد را از ستون “SMS” کپی کنید. برای فعال‌سازی حساب کاربری لازم است. پس از آن، شماره یکبار مصرف در دسترس نخواهد بود. سرویس “Sms-man” این امکان را به شما می‌دهد تا به تعداد مورد نیاز برای این پیام‌رسان شماره یکبار مصرف خریداری کنید و با خیال راحت از آنها برای ثبت‌نام استفاده کنید.

اسکایپ تحت چه سیستم‌عامل‌هایی مورد استفاده است؟

این پیام‌رسان به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران جهان دارد توانسته است در گوشی‌های اندرویدی، ای او اس، سیستم‌عامل مک، ویندوز، سیستم‌عامل بلک‌بری و لینوکس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شود؛ همچنین تا به امروز به خدمات خود در زمینه ارتباط و کیفیت مکالمات افزوده است. تنها رقیب این برنامه  “whatsapp” و “viber” است که امکان برقراری تماس تصویری برای افراد را مهیا می‌کند. با این وجود هنوز اسکایپ جایگاه بسیار بالایی در بین کاربران دارد.

خرید شماره مجازی اسکایپ

چنانچه به دنبال خرید یک شماره مجازی معتبر اسکایپ هستید، به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید. کارشناسان باتجربه ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و تمامی خدمات مورد نیازتان را در اختیار شما می‌گذارند. قبل از خرید شماره مجازی از ما مشاوره دریافت خواهید کرد. safirpayment پیشرو خدمات ارزی داخل ایران در 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز است. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با خرید شماره مجازی اسکایپ و کاربردهای این برنامه به شما کاربران عزیز ارائه کردیم. اسکایپ، برترین سرویس جهان برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان و… است. متأسفانه امکان ساخت این حساب برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. اما در مجموعه سفیرپیمنت شما به راحتی می‌توانید حساب وریفای شده “skype” دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه به یک شماره مجازی معتبر نیاز دارید تا امکان دسترسی به تمامی خدمات این حساب را داشته را باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *