سایت Unity Asset Store

معرفی و بررسی جامع وب‌سایت Unity Asset Store

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

آیا به دنبال کسب درآمد از طریق بازی سازی هستید؟ آیا یک سازنده بازی‌های 2بعدی هستید و به دنبال کسب درآمد از طریق حرفه خود می‌باشید؟ در این مقاله به توضیحات کاملی در رابطه با سایت Unity Asset Store می‌پردازیم تا با روش کسب درآمد از طریق ساخت بازی آشنا شوید. این مجموعه یکی از بهترین وب‌سایت‌های جهان برای سازندگان بازی است. افراد بسیاری دراین زمینه فعالیت می‌کنند که درآمدهای بسیار خوبی دارند. اگر شما هم علاقه به کسب درآمد از این صنعت هستید و می‌خواهید درآمد دلاری را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با توضیحات کامل سایت Unity Asset Store همراه ما باشید.

سایت Unity Asset Store چیست؟

این سایت بازاری است که می‌توانید دارایی‌های Unity مانند مدل‌های سه‌بعدی، صدا و موسیقی، کیت‌های رابط کاربری، کیت‌های اپرایت و ابزار را خریداری کنید. این فروشگاه در سال 2010 تأسیس شد و بیش از ده سال از عمر آن می‌گذرد! دارایی‌ها تقریباً در هر پروژه یونیتی استفاده می‌شوند زیرا فرایند توسعه را دل‌پذیرتر و سریع‌تر می‌کنند. اگر اشتیاق، مفهوم و تجربه Unity داشته باشید، ممکن است ناشر شوید و درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید. هم‌اکنون این سایت با گذر زمان توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و مورد تایید طیف گسترده‌ای از افراد باشد؛ به همین دلیل مخاطبانی از سراسر دنیا دارد که در حال استفاده از آن هستند.

با چه روش‌هایی می‌توان در سایت Unity Asset Store پروژه بارگذاری کرد؟

این سایت روش‌های مختلفی را برای کاربران درنظر گرفته که می‌توانند به کمک آن از امکاناتی که فراهم کرده است بهره‌مند شود. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  1. از طریق Unity Game Engine می‌توانید بازی خود را بسازید و به‌ وسیله game engine می‌توانید پروژه خود را بازنمایید و به قسمت asset store رفته و بازی خود را بارگذاری کنید.
  2. به‌ وسیله یک مدل سه‌بعدی، پَروَنجا صوتی یا هر تصویری که توسط unity پشتیبانی می‌شود؛ همچنین برخی از پروژه‌های را می‌توانید در قسمت Asset Store ایجاد نمایید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پویانما، Audio همزن یا Render Texture اشاره نمود.

انواع دسته‌بندی خدمات در سایت Unity Asset Store

دارایی‌های سه‌بعدی:

بخش دارایی‌های سه‌بعدی فروشگاه شامل وسایل نقلیه، شخصیت‌ها، لوازم جانبی، پوشش گیاهی و پویانمایی‌ها هست.

دارایی‌های سه‌بعدی با امتیاز نسبتاً بالا:

Nature Starter Kit 2: جلوه‌های شامل درختان و بوته‌ها که توسط سازنده بازی ساخته می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید به‌ راحتی این طرح‌ها را در داخل موتور unity ایجاد نمایید.

دارایی‌های کارتونی ساده: دارایی‌های کارتونی فروشگاه دارای مجموعه‌ای از مواد است که تقریباً برای هر هدف قابل‌تصوری مناسب است. این ویژگی‌ها همان چیزی است که برای نمونه‌سازی به آن نیاز دارید و برای هر نوع سبک بازی قابل‌استفاده می‌باشد و از پرکاربردترین موارد موجود در سایت Unity Asset Store است.

FPS Weapons: گلچینی از سلاح‌های همراه اول‌  شخص با کیفیت عالی. بیش از 34 نوع مختلف سلاح برای انتخاب وجود دارد که هرکدام دارای تیراندازی، بارگیری مجدد، مخفی کردن و جستجو و جلوه‌های صوتی خاص خود هستند؛ همچنین شامل دو شخصیت با حرکات سه نفرِ و یک مجموعه دو سلاح اولیه است.

دارایی‌های دوبعدی

بخش دارایی‌های دوبعدی شامل روح، بافت، شخصیت، محیط، قلم، مواد و عناصر UI است. این بخش نیز دارای دو دسته بندی متفاوت در سایت Asset Store است.

Skybox Volume 2: این مجموعه‌ای از سحابی‌های منحصربه‌فرد و خیره‌کننده بارنگ‌ها و سیارات مختلف است که با هر پروژه‌ای با مضمون فضایی به‌خوبی کار می‌کند.

2D تفننی Character Pack: این پروژه شامل 6 شخصیت با پویانمایی‌های Unity است و لباس‌ها و سلاح‌های زیادی برای شخصی‌سازی و ایجاد شخصیت‌های جدید ادغام‌شده است.

2D Forest Pack: این‌یک صحنه جنگلی زیبا و باکیفیت است که شامل 120 نیمه جمعی، 37 ایستگاه از پیش تنظیم، 4 پیش تنظیم ذرات و یک صحنه نمایشی است. این منبع از سایت Unity Asset Store صحنه‌های شما را شگفت‌انگیز خواهد کرد.

افزودنی‌ها

افزودنی‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌تری هستند که می‌توانید در پروژه خود وارد کنید. در اینجا به دنبال ویژگی‌هایی مانند Unity Ads، تجزیه‌وتحلیل و خریدهای درون برنامه‌ای سایت Unity Asset Store باشید.

سمعی

طراحی صدا در ارائه یک تجربه بازی همه‌ جانبه و سرگرم‌کننده بسیار مهم است. پیدا کردن موسیقی مناسب برای یک بازی دشوار است، اما لازم نیست آن را از ابتدا توسعه دهید. Audio شامل مجموعه پرونجاهای صوتی است که می‌توانید از آن برای بهبود تجربه کاربری پروژه خود استفاده کنید.

سایت Asset Store دارای دارایی‌های صوتی رایگان و مقرون‌ به‌ صرفه متنوعی است، از جمله جلوه‌های محیطی، موسیقی و جلوه‌های صوتی، بنابراین یافتن دقیقاً همان چیزی که به دنبال آن هستید، آسان است.

صوتی با بالاترین امتیاز:

Casual Game SFX Pack: مجموعه‌ای از جلوه‌های صوتی تیراندازی با تفنگ رایگان و اصلی. این شامل مواد صوتی ضروری است که بیشتر رویدادهای هر بازی را پوشش می‌دهد، از حرکات کوتاه تا دریافت پاداش، صداهای انفجار، کلیک‌های سریع برای پاک کردن، ساعت‌هایی که نشان‌دهنده اتمام یک سطح و… است. خواهید دید.

Universal Sound FX: دارای بیش از 5000 جلوه صوتی است که می‌توانید از هر ژانر بازی استفاده کنید.

Absolutely Free Music: مجموعه‌ای رایگان از موسیقی در سبک‌های مختلف است که می‌توانید از آن در همه پروژه‌های خود استفاده کنید. این بسته شامل: ارکستران، نوازندگان سبک راک و دیگر موارد است.

برای استفاده از سایت Unity Asset Store و دسترسی بیشتر به امکانات آن می‌توانید با پرداخت هزینه‌های آن، امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید. برای این کار می‌توانید از خدمات استفاده کنید.

روش ثبت‌نام و پرداخت در Unity Asset Store

برای ثبت‌نام در این مجموعه کافی است به‌صورت زیر عمل کنید:

در گام اول به آدرس اصلی سایت Unity Asset Store بروید.

سپس روی گزینه دایره‌ای شکل کلیک نمایید.

سایت Unity Asset Store

در پنجره بازشده باید روی عبارت “create a unity account” بزنید.

سایت Unity Asset Store

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدی‌تری منتقل خواهید شد در اینجا تمامی اطلاعات خواسته‌ شده را به‌ دقت وارد کرده و سپس روی دکمه “Create a Unity ID” بزنید.

سایت Unity Asset Store

راه‌حل بعدی برای ساخت اکانت Unity Asset Store کلیک بر روی گزینه‌های زیر صفحه است.

سایت Unity Asset Store

درصورتی‌ که از روش بالا استفاده می‌کنید به صفحه زیر منتقل خواهید شد در اینجا باید تیک گزینه قبول کردن قوانین سایت Unity Asset Store را بزنید و سپس روی دکمه “continue” کلیک کنید.

سایت Unity Asset Store

بعد از انجام این مراحل به صفحه جدیدتری منتقل خواهید شد که مانند صفحه اول ثبت‌نام است. در اینجا ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شده است.

سایت Unity Asset Store از چه درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند؟

از آنجایی که Unity Asset Store سایتی است که مخاطبانی از سراسر دنیا دارد، درگاه‌های پرداخت ارزی مختلفی نیز برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند خرید و فروش خود را انجام دهند. این درگاه‌های پرداخت از جمله درگاه پرداخت‌های ارزی بین‌المللی هستند که عبارت‌اند از:

  • پی پال
  • Amex
  • Alipay
  • Visacard
  • Mastercart
  • discover

نقاط قوت و نقاط ضعف سایت Unity Asset Store

نقاط قوت سایت

  • تعداد زیادی دارایی برای هر سلیقه و رنگی که به شما امکان می‌دهد محصولات را سریع‌تر و راحت‌تر بسازید.
  • نیازی به ارتقای دارایی‌ها نیست. جستجو در فروشگاه دارایی عالی کار می‌کند، فقط برچسب‌ها را مشخص کنید.

 نقاط ضعف سایت

  • بعضی از دارایی‌ها و آثار ممکن است توسط چند نفر فروخته شوند.
  • فقط هر 3 ماه یک‌بار می‌توانید برداشت موجودی انجام دهید.
  • دارای شما ممکن است توسط یک نفر کپی شود و با پسوند دیگری در یک سایت غیرقانونی به فروش برسد.
  • فروشگاه دارایی به شما امکان می‌دهد سالانه تنها 12 کوپن برای تمام دارایی‌های خود ایجاد کنید.
  • محدودیت بارگذاری برای شما در این سایت وجود دارد.

چه سایت‌هایی مشابه Unity Asset Store وجود دارند؟

graphicriver

یک بازار بسیار حرفه‌ای و بهترین جایگزین سایت Unity Asset Store برای فروش دارایی‌های دیجیتال مانند بازی‌های دوبعدی با کیفیت بالا است. فعالیت این پلتفرم توسط سایت envato بررسی می‌شود.

construct

سایت کانستراکت یکی از بهترین بسترها برای ساخت بازی‌های دوبعدی html5 است. این فروشگاه که یک پلتفرم آنلاین بسیار حرفه‌ای برای سازندگان صداهای داخل بازی، موسیقی متن، گرافیک بصری و قالب یا بازی است که کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد.

gameartpartners

این مجموعه دارای پلتفرم بسیار مناسبی برای بازی‌های دوبعدی است. در این سایت می‌توانید اقدام به فروش پویانمایی، سلاح‌های داخل بازی، افکت و… بپردازید. در واقع این سایت نیز به عنوان یک بستر برای کسب درآمد ارزی می‌تواند معرفی شود.

خدمات برای کاربران Unity Asset Store

چنانچه قصد نقدکردن و یا خریدوفروش هرگونه بازی در این سایت را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. تمامی خدمات موردنظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن توسط صرافی آنلاین سفیرپیمنت انجام دهید. قبل از خرید و یا فروش هر اکانت و یا خدمات مدنظر شما یک جلسه مشاوره رایگان را از کارشناسان متخصص ما دریافت کنید.

شرایط پرداخت با پی پال در سایت Unity Asset Store

برای پرداخت بازی و یا فروش آن در این مجموعه باید یک حساب پی پال وریفای شده تهیه کنید. توجه فرمایید که این شرکت به دلیل تحریم‌های بین‌المللی هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان و ساکنین بعضی از کشورها ارائه نمی‌دهد؛ با این‌ وجود برای خرید پی پال می‌توانید به قسمت پشتیبانی سایت safirpayment مراجعه نمایید و اقدام به خرید این حساب از طرف مجموعه ما کنید.

سفیرپیمنت و سایت Unity Asset Store

از آنجایی که در سایت Unity Asset Store شما نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت و این امکان برای کاربران ایرانی با موانعی مواجه است، پیشنهاد می‌کنیم از تیم سفیرپیمنت کمک بگیرید. در واقع به دلیل تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران وجود دارد شما نمی‌توانید به طور مستقیم کارهای پرداختی ارزی خود را انجام دهید و باید از یک واسطه کمک بگیرید.

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی ارائه‌دهنده انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین در حوزه‌های مختلف بوده که همه موانع پیش روی شما را برداشته است. این مجموعه با دانش تخصصی و تجربه‌ای که در این زمینه دارد به شما کمک می‌کند تا امور پرداختی ارزی خود را با کمترین هزینه و البته بدون مشکا و چالش به سرانجام برسانید. برای دریافت خدمات از این تیم کافی است درخواست خود را در قسمت پشتیبانی ثبت کرده تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با سایت Unity Asset Store پرداختیم. این مجموعه به‌ صورت فعال برای برنامه‌نویسان و بازی‌سازان بسیار مناسب است. موتور بازی‌سازی یونیتی یکی از قوی‌ترین موتورها برای ساخت بازی در جهان است. امروزه افراد بسیار زیادی به لطف دانش ساخت بازی توسط این موتورها درآمدهای بسیار بالایی را کسب کرده‌اند. اگر شما هم علاقه به ساخت بازی با این ابزار حرفه‌ای دارید شانس خود را برای کسب درآمد از طریق فروش بازی در این سایت امتحان کنید.

جهت انجام پرداخت ارزی در سایت Unity Asset Store و یا نقد کردن درآمدتان از این سایت می‌توانید از کمک تیم سفیرپیمنت بهره‌مند شوید. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا تحریم‌های موجود را دور زده و بدون دغدغه کار خود را انجام دهید. در صورتی که قبلا از این سایت استفاده نموده‌اید تجربه‌ای که از آن دارید را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره موضوع صحبت شده وجود دارد نیز می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان مربوطه به آن پاسخ دهند. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *