آموزش poll pay

آموزش کار با برنامه poll pay

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

آیا تا به حال از گوشی موبایل خود درآمد دلاری کسب کرده‌اید؟ آیا به نظر شما برنامه‌های شرکت در نظرسنجی و مسابقه به کاربران خود پول می‌دهند؟ جواب این سوال قطعا بله است. در این مقاله قصد آموزش poll pay را به شما عزیزان داریم. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل در جهان است که به کاربران بابت فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند درآمد و یا هدایایی ارائه می‌دهد. چنانچه قصد به دست آوردن درآمد از طریق این روش را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نرم‌افزار poll pay چیست؟

در اولین فرصت سعی کنید با استفاده از برنامه Poll Pay از میلیون‌ها نظرسنجی ساده از طریق تلفن همراه خود درآمد کسب کنید! این پلتفرم به عنوان بهترین برنامه نقدی سال 2021 برای کسب جوایز پول واقعی در گوشی شناخته می‌شود.

با میلیون‌ها کاربر، شما بخشی از یک جامعه فعال و ثروت‌آفرین هستید. وقتی فقط چند کلیک با جوایز نقدی فاصله دارید، تردید نکنید! Poll Pay یک برنامه سریع، قدرتمند و هیجان‌انگیز برای کسب درآمد آنلاین بدون دانش یا مهارت خاصی است.

وقتی در اپلیکیشن پول پی ثبت‌نام می‌کنید، یک سری فرم‌های ارزیابی و پرسش‌نامه به شما داده می‌شود تا آن‌ها را تکمیل کنید و جوایزی دریافت نمایید. در حقیقت این برنامه به صورت یک بازی طراحی شده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید پاسخ دادن به سؤالات است که در ازای آن یک سری جوایز دریافت خواهید کرد و این جوایز را می‌توانید به دلار تبدیل نمایید.

این جوایز به شما اعتباراتی می‌دهد که بهترین گزینه برای استفاده از آن در گیفت کارت آمازون، پی‌پال و یا خریدهای درون‌برنامه‌ای داخل اپ‌استور است. پس وقت خود را هدر ندهید و همین الان داخل برنامه poll pay ثبت‌نام کنید و فعالیتان را شروع نمایید. در ادامه توضیحات کاملتری در زمینه آموزش poll pay به شما خواهیم داد.

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

امکانات و ویژگی‌های برنامه poll pay چیست؟

  1. امکان دریافت هدایای موردن ظر در قالب گیفت‌کارت ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، گوگل‌پلی، پی پال، آیتونز اپل، نتفلیکس و صدها سرویس اینترنتی دیگر توسط این برنامه وجود دارد.
  2. امکان ثبت‌نام برای کاربران و دریافت کوپن‌های مختلف و تبدیل آنها به پول نقد که در بسیاری از برنامه‌های مشابه از این ویژگی خبری نیست.
  3. قابلیت ارتقای پست در رتبه‌بندی و نظرسنجی برای کاربران که بسیار حائز اهمیت است.
  4. آموزش poll pay در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر است و نیازی به یادگیری چند روزه یا ماهانه ندارد.

مزایا و معایب برنامه poll pay

مزایا

  1. به راحتی در هر مکانی که هستید از این برنامه استفاده کنید.
  2. نسبت به شرایط و زمانی که در آن وقت می‌گذارید درآمد خواهید داشت و هیچ‌گونه محدودیتی در مدت‌زمان استفاده وجود ندارد.
  3. به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد.
  4. به راحتی می‌توانید نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

معایب

  1. پشتکار بسیار زیادی برای به درآمد رسیدن در برنامه poll pay باید داشته باشید.
  2. امکان تأیید نشدن جواب‌های شما برای پاسخ دادن به سؤالات وجود دارد.
  3. نظرسنجی‌ها آنلاین و وقت گذاشتن روی این برنامه‌ها درآمد زیادی در ابتدای کار برای شما در بر نخواهد داشت.
  4. هزینه‌های جانبی مانند اینترنت، خستگی چشم و … را برای کاربران دارد.

برنامه poll pay برای کاربران خود چه جوایزی دارد؟

  • موجودی نقدی، کارت هدیه، کوپن یا جوایز دیگر
  • موجودی paypay cash free را می‌توانید از طریق حساب پی‌پال دریافت کنید.
  • دریافت کوپن xbox livr یا کارت هدیه xbox از طریق ایمیل کاربران ارسال می‌شود.
  • دادن کارت‌های هدیه google play به‌ صورت رایگان از طریق ایمیل که برای خریدهای درون برنامه‌ای داخل گوگل‌پلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گیف کارت آمازون رایگان و ارسال آن به جمیل کاربرانی که حسابشان تأیید شده است.
  • سکه‌های ارزشمند مانند جم و یا ارزهای دیجیتال که ارزش بسیار بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال، خرید ارز دیجیتال با مسترکارت

چگونه با برنامه poll pay کار کنیم؟

کسب درآمد از طریق برنامه  نسبتاً آسان است. می‌توانید با استفاده از نام کامل و ایمیل خودتان برای حساب کاربری ایجاد نمایید و یا از طریق ثبت‌نام به وسیله یکی از حساب‌های رسانه اجتماعی مانند فیسوبک و توییتر اقدام به این کار کنید.
برنامه را دانلود کرده و بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. این کار فقط چند دقیقه زمان می‌برد.
بعد از دانلود برنامه باید پروفایل خودتان را تکمیل نمایید.
نمایه شما توسط کارشناسان برنامه برای ثبت نظرسنجی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
سؤالات را تا حد امکان دقیق بنویسید تا در آینده نظرسنجی‌های مناسب برای شما ارسال شود. اگر پاسخ‌های شما منسجم نباشد، ممکن است نظرسنجی‌هایی برای شما ارسال شود که واجد شرایط آنها نباشید.
هر زمان که نظرسنجی متناسب با نمایه شما در دسترس باشد، Poll Pay شما را از طریق ایمیل مطلع می‌کند. پس از تکمیل نظرسنجی، امتیازات به حساب شما اضافه خواهد شد.

برنامه poll pay

راه کسب درآمد بیشتر از برنامه poll pay

انجام نظرسنجی

اکنون که با موفقیت نمایه خود را تنظیم کرده‌اید، می‌توانید نظرسنجی را شروع کنید! در اینجا چند نکته در مورد نحوه عملکرد نظرسنجی‌ها و انتخاب آنها وجود دارد:
رتبه‌بندی ستاره: رتبه‌بندی ستاره در این وب‌سایت ممکن است مهم‌ترین شاخص در هنگام انتخاب اولین نظرسنجی شما باشد. پنج‌ستاره به این معنی است که نظرسنجی قابل‌اعتماد و آسان برای پاسخ به سوالات دارید.
دسته: دسته‌هایی را انتخاب کنید که به آنها علاقه دارید (مثلاً خرید، اتومبیل) تا سیستم وب‌سایت poll pay به یاد آورد که کدام نظرسنجی‌ها را بیشتر به شما نشان دهد.
مدت‌زمان: هر نظرسنجی دارای مدت‌زمان تخمینی است. وقتی منتظر اتوبوس هستید 5 دقیقه وقت دارید در یک نظرسنجی کوتاه شرکت کنید! نیم ساعت تو فرودگاه؟ طولانی‌تر را انتخاب کنید. معمولاً نظرسنجی‌های طولانی‌تر پول بیشتری می‌پردازند.
دانلود برنامه poll pay

قرعه‌کشی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد اضافی، شرکت در قرعه‌کشی و دریافت کارت هدیه است! خبرنامه ما و اعلان‌های فشار برنامه به شما یادآوری می‌کند که مسابقه جدیدی شروع خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرایط شرکت کردن در قرعه کشی را را انجام دهید، به عنوان مثال 5 نظرسنجی را در یک ماه تکمیل کنید و به طور خودکار پیش‌نویس کارت هدیه را وارد نمایید!

مشترک شدن در خبرنامه وب‌سایت

هرگز یک رویداد خاص را از دست ندهید! خبرنامه سایت هر دو هفته یک‌بار ارسال می‌شود و حاوی جدیدترین اطلاعات در مورد برنامه و یا به‌ روزرسانی‌های جدید و آخرین رویدادها است؛ همچنین جدیدترین مقالات این وبلاگ و آموزش poll pay را می‌توانید مشاهده کنید.

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران برنامه poll pay

چنانچه قصد نقد کردن درآمد و یا آموزش poll pay را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید. از آنجایی که تنها راه نقد کردن درآمد این برنامه از طریق یک حساب پی‌پال وریفای شده است؛ لذا لازم است تا با افتتاح حساب پی پال در کوتاه‌ترین زمان ممکن درآمد خودتان را به ریال دریافت کنید. هدف مجموعه ما ایجاد بستری مناسب برای آموزش و راه ارتباط سریع برای ایرانیان عزیز است. امیدواریم که با تلاش روزافزونمان در جهت رفاه حال شما و تمامی آنچه که مدنظرتان است خدمتی ارائه کرده باشیم.

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به‌ صورت تخصصی به آموزش poll pay پرداختیم و هرآنچه را که لازم بود برای شما همراهان وب‌سایت safirpayment بازگو کردیم. برای نصب و دانلود برنامه poll pay از گوگل‌پلی اقدام کنید. این نرم‌افزار یک مسیر درآمدزایی برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران هستند و هیچ‌گونه سرمایه‌ای برای شروع کار در بازار ندارند. بسیاری از این برنامه‌ها تقلبی و یا جعلی هستند اما این نرم‌افزار با ارائه خدمات خود به کاربران و دریافت جوایز ارزنده جایگاه بسیار خوبی برای در جهان کسب کرده است. از اینکه وقتتان را به جهان مطالعه این موضوع گذاشتید کمال تشکر را داریم. میزبانی شما را مفتخریم و آماده خدمت‌رسانی به شما هم میهنان عزیز هستیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
Saeed کاربر سایت ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

تو ایران فیلتره چطوری میشه استفاده کرد؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۱ مهر ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    در مقاله توضیح داده شده است.