مستر کارت پلاتینیوم

تمام آن چه نیاز است درباره مستر کارت پلاتینیوم بدانید!

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

صنعت پرداخت الکترونیکی در جهان تحت سلطه چهار شرکت Visa ،MasterCard ،American Express و Discover است که مسئولیت رسیدگی به اکثر پرداخت‌های کارتی جهانی را دارند. شرکت مسترکارت با گسترش نفوذ خود، اقدام به عرضه‌ی مستر کارت پلاتینیوم نمود تا نیازهای افرادی که قصد استفاده‌ی بدون محدودیت از مستر کارت را دارند، برطرف نماید. اگر نمی‌دانید که مستر کارت پلاتینیوم چیست و یا قصد دریافت اطلاعات جامع در مورد مستر کارت پلاتینیوم را دارید، مطالعه ادامه این مطلب به شما توصیه می‌گردد.

مستر کارت چیست؟

مسترکارت یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک ایالات متحده می‌باشد. کار اصلی مستر کارت در سراسر دنیا، پردازش پرداخت بین بانک‌های تجاری و بانک‌های صادر کننده کارت یا اتحادیه‌های اعتباری است. با خرید مستر کارت شما می‌توانید به بانک جهانی متصل شده و در سرتاسر دنیا به راحتی امور مالی خود را انجام دهید. در واقع، مسترکارت مانند یک کیف پول بین‌المللی است که به شما امکان خرید‌ کالا و پرداخت در هر جای دنیا را می‌دهد.

مرسوم‌ترین شیوه‌ی استفاده از مسترکارت برای کاربران ایرانی، خرید از سایت‌های خارجی است. به عنوان مثال، با دراختیار داشتن مستر کارت شما می‌توانید به راحتی از سایت‌هایی مانند آمازون و علی‌بابا خرید کنید. همچنین، در سفرهای بین‌المللی می‌توانید از دستگاه ATM به کمک مسترکارت وجه لازم را دریافت کنید. متاسفانه مسترکارت به دلیل تحریم‌ها، در ایران قابل دسترسی مستقیم نمی‌باشد؛ اما شما می‌توانید به راحتی از سایت‌های معتبر داخلی مانند سفیر پیمنت مسترکارت خریداری کنید.

 

مستر کارت پلاتینیوم

مستر کارت پلاتینیوم

احتمالا می‌دانید که مستر کارت‌ها به سه دسته‌ی استاندارد، گلد و پلاتینیوم تقسیم می‌شوند. مستر کارت‌های استاندارد برای انجام امور روزانه و کارهایی مانند خرید، رزرو هتل، پرداخت هزینه‌های اقامتی و… کاربرد دارند. مستر کارت‌های گلد برای کسانی که اهل سفرهای خارجی هستند، یک گزینه‌ی عالی به شمار می‌روند. این دسته از مستر کارت‌ها به شما در هنگام سفر، پیشنهادات ویژه‌ای در زمینه‌ی رزرو هتل، پیدا کردن ماشین اجاره‌ای و… می‌دهند. مسترکارت گلد دارای محدودیت حداکثر 60 تراکنش با ارزش 60 هزار دلار در ماه هستند. همچنین، در هر روز نمی‌توانید بیش از 20 تراکنش با ارزش 4 هزار دلار داشته باشید.

با وجود این محدودیت‌ها، ممکن است استفاده از مسترکارت برای افرادی که تراکنش‌های زیادی دارند، معقول به نظر نرسد. اینجا است که نوع سوم مستر کارت یعنی مستر کارت پلاتینیوم خودنمایی می‌کند.

شرایط لازم برای دریافت مستر کارت پلاتینیوم

در حالی که هر ارائه دهنده مجموعه‌ای از الزامات واجد شرایط بودن خود را دارد تا کارت‌های اعتباری پلاتینیوم خود را تأیید کند، در اینجا چند چیز وجود دارد که معمولاً به آن‌ها نیاز دارند:

اعتبار خوب تا عالی

از آنجایی که این کارت‌ها اغلب دارای خطوط اعتباری بالاتری هستند، ارائه‌دهندگان به دنبال افرادی هستند که سابقه خوبی در بازپرداخت به موقع بدهی‌های خود داشته باشند.

 

درآمد بالاتر

مستر کارت پلاتینیوم اغلب با هزینه‌های عضویت سالانه بالا و نرخ‌های بهره بالا ارائه می‌شود. این کارت برای افراد با ارزش خالص بالا که قادر به پرداخت کامل مانده پایانی خود در هر ماه هستند، ارائه می‌شود.

 

سن

شما باید حداقل 18 سال داشته باشید. با این حال، از آنجایی که اکثر این کارت‌ها حداقل به اعتبار خوب و درآمد بالاتری نیاز دارند، ممکن است بخواهید برای درخواست ویزا کارت پلاتینیوم یا مستر کارت پلاتینیوم تا سن بالا صبر کنید و سابقه شغلی و اعتباری تثبیت‌ شده‌تری داشته باشید.

 

قبل از درخواست برای مستر کارت پلاتینیوم چه مواردی را باید در نظر گرفت

در اینجا عوامل دیگری وجود دارد که باید قبل از دریافت کارت پلاتینیوم در نظر بگیرید:

 نرخ خرید

این نرخ بهره‌ای است که برای تراکنش‌های خرید دریافت می‌شود. اگر به طور معمول موجودی روی کارت اعتباری خود داشته باشید و همیشه صورت حساب ماهانه خود را به طور کامل تسویه کنید، نرخ بهره دیگر یک نگرانی واقعی نیست. با پرداخت به موقع صورت حساب دیگر برای خریدهای خود کارمزدی پرداخت نمی‌کنید.

نرخ‌های بهره مقدماتی

به عنوان بخشی از تبلیغات ثبت نام، کارت‌های اعتباری از جمله مستر کارت پلاتینیوم گاهی اوقات نرخ‌های بهره اولیه‌ای را ارائه می‌دهند که به طور قابل ملاحظه‌ای از نرخ‌های معمولی آ‌ن‌ها، کمتر است. این مورد می‌تواند عامل مهمی باشد که باید در مورد ترفیع‌های نقل و انتقال تعادل در نظر گرفت. فقط به یاد داشته باشید که بررسی کنید نرخ تبلیغاتی چه مدت در دسترس است و در پایان دوره نرخ بهره چه مقدار خواهد شد.

 

روزهای بدون بهره

اکثر مستر کارت‌های پلاتینیوم یک دوره بدون بهره برای خرید ارائه می‌دهند که بین 25 تا 62 روز در هر دوره صورت حساب متغیر است. روزهای بدون بهره می‌توانند به شما کمک کنند از هزینه‌های اضافی اجتناب کنید اما تنها در صورتی در دسترس هستند که موجودی خود را به طور کامل تا تاریخ سررسید هر صورت‌حساب پرداخت کنید؛ در غیر این صورت سود از روزی که خرید کنید اعمال خواهد شد.

 

ارزش امتیازات پاداش

کمی تحقیق و محاسبه باید نشان دهد که امتیازهای پاداش مستر کارت پلاتینیوم چقدر ارزش دارد. نرخ کسب درآمد کارت، همچنین پاداش‌هایی که می‌توانید دریافت کنید و هزینه سالانه را در نظر بگیرید تا ایده‌ای از ارزش بالقوه داشته باشید. این روش به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های پاداش را در بین کارت‌ها مقایسه کنید.

 

معیارهای کاربردی

به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از حد درخواست‌های کارت اعتباری در مدت زمان کوتاه می‌تواند تأثیر منفی بر رتبه اعتباری شما داشته باشد. بنابراین حتما در مورد الزامات واجد شرایط بودن یک کارت اعتباری تحقیق کنید و فقط زمانی که اطمینان دارید برای دریافت مستر کارت پلاتینیوم شانس بالایی دارید، اقدام کنید.

 

تفاوت مسترکارت عادی با مسترکارت پلاتینیوم

مسترکارت پلاتینیوم هیچ سقف و محدودیتی برای استفاده ندارند و می‌توانید تا بالاترین حد ممکن با آن‌ها تراکنش انجام دهید. همچنین، می‌توان آن‌ها را بیمه کرد. مستر کارت پلاتینیوم، امتیازات ویژه، خدمات برجسته و بیمه‌ی جامعی را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات شامل خدمات مسافرتی و دربان، دسترسی رایگان به سالن‌های فرودگاه، بسته بیمه گسترده و یک برنامه پاداش است.

به طور کلی، کارت‌های اعتباری پلاتینیوم سطح بالایی از تراکنش‌های مالی را با کارمزد بالا اما با محدودیت‌های بسیار کم ارائه می‌دهند. این کارت‌ها برای افرادی با درآمد بالا طراحی شده‌اند؛ بنابراین با نرخ بهره بالا و هزینه‌های سالانه زیادی همراه هستند.

 

ویژگی‌های مستر کارت پلاتینیوم

خدمات مسافرتی 

شما به عنوان دارنده کارت اعتباری مستر کارت پلاتینیوم از امتیازات انحصاری برخوردار هستید. این خدمات شامل سرویس دربان است که خواسته‌های شما را برآورده کرده و در وقت شما صرفه جویی می‌کند. دربان سرویسی مانند یک ماشین اجاره‌ای، یک اتاق هتل یا حتی یک میز در یک رستوران معروف را برای شما رزرو می‌کند. فقط یک تماس کافی است تا بتوانید از خدمات مسافرتی و اقامتی مستر کارت پلاتینیوم بهره‌مند شوید.

 

پلاتینیوم مستر کارت

 

نداشتن هزینه سالانه

بودجه‌ی لازم برای مسترکارت، هنگام ساخت و یا شارژ کارت دریافت می‌شود؛ به همین جهت است که مستر کارت پلاتینیوم هزینه‌ی سالانه ندارد.

 

افزایش سقف اعتبار

با مسترکارت پلاتینیوم، در کمتر از شش ماه به طور خودکار محدودیت اعتباری شما بالاتر می‌رود. استفاده مسئولانه از کارت، خود می‌تواند شانس شما برای افزایش سقف اعتبار را افزایش دهد. با مستر کارت پلاتینیوم می‌توانید روزانه تا ده هزار یورو یا دلار از خودپرداز پول نقد دریافت کنید.

 

مستر کارت پلاتینیوم

 

عدم نیاز به پرداخت فیزیکی و کشیدن کارت

اگر می‌خواهید بدون اینکه کارت خود را به صندوقدار تحویل دهید، 10 برابر سریع‌تر هزینه‌ی لازم را پرداخت کنید؟ مسترکارت پلاتینیوم نیازی به این تماس فیزیکی و تحویل کارت ندارد. به سادگی کارت خود را بر روی یک دستگاه نگه دارید و پرداخت انجام می‌شود. سادگی، سرعت، امنیت و ایمنی بدون لمس تنها برخی از مزایای داشتن مستر کارت پلاتینیوم است.

 

مسترکارت پلاتینیوم

 

بیمه در سفر

بیمه هزینه‌های درمانی مسافرتی خارجی به شما کمک می‌کند که در شرایط اضطرار، تنها نمانید؛ زیرا هزینه‌های پزشکی لازم را حتی برای درمان دندانپزشکی جبران می‌کند. خدمات کمک و مراقبت به صورت شبانه روزی برای کمک بیشتر با هزینه‌های بازپرداخت در صورت اضطراری در خارج از کشور در دسترس است. این سرویس، حمل و نقل به نزدیکترین بیمارستان یا خانه را برای شما تدارک می‌بیند و ماموریت‌های جستجو، نجات و بازیابی را حتی در پیست‌های اسکی انجام می‌دهد.

اگر به دلیل شرایط اضطراری در سفر به خارج از کشور نتوانید در قرار کاری شرکت کنید، این سرویس امکان سفر را برای نماینده شما ترتیب می‌دهد. اگر در طول سفر به خارج از کشور به کمک حقوقی نیاز دارید، این خدمات پیش پرداخت هزینه‌های وکالت یا هزینه دادگاه را فراهم می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: مستر کارت پری پید

 

چگونه مسترکارت پلاتینیوم بخریم؟

برای خرید مسترکارت پلاتینیوم باید به سایت رسمی مسترکارت مراجعه نمایید.

 

ورود اطلاعات

فرم اول باید جنسیت، نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید و سپس با کلیک بر روی next به مرحله بعد بروید.

 

مستر کارت پلاتینیوم چیست

 

در فرم دوم لازم است آدرس محل زندگی بدون نوشتن نام شهر، کد پستی، شهر، وضع مسکن، هزینه ماهانه مسکن به فرانک سوییس، تعداد فرزندان، وضعیت تاهل، تاریخ تولد، ملیت و زبان خود را مشخص کنید.

 

مستر کارت پلاتینیوم

 

در صفحه‌ی بعد اطلاعات شغلی نظیر وضعیت کار، درآمد سالانه، شماره بانکی IBAN و نام بانک از شما پرسیده می‌شود.

 

مستر کارت پلاتینیوم چیه

اخر کار باید اطلاعات جزئی‌تری را به سیستم ارائه کرده و نام اکانت خود را وارد کنید.

 

مستر کارت پلاتینیوم

 

چک کردن اطلاعات

در این مرحله باید کلیه‌ی اطلاعاتی که تاکنون وارد کرده‌اید را بررسی و صحت آن‌ها را تایید کنید.

 

مستر کارت پلاتینیوم

 

احراز هویت 

مرحله‌ی بعد باید عکسی از خود و تصویری از پاسپورت یا هر کارت شناسایی دیگری را در سایت آپلود کنید تا مراحل کار نهایی شود.

 

احراز هویت کنید

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه کردیت کارت

خرید مستر کارت پلاتینیوم در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت پلاتینیوم نموده و از امکانات آن استفاده کنید.

 

نتیجه

به دلیل وجود محدودیت‌هایی که مسترکارت‌های استاندارد و گلد دارند، مستر کارت پلاتینیوم به همراه ویژگی‌های مختلف عرضه شده است. مستر کارت پلاتینیوم امکاناتی از قبیل رزرو هتل، ماشین اجاره‌ای و… را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. همچنین، سقف تراکنش‌ برای آن بسیار بالاتر است. در این مقاله نحوه‌ی ثبت نام مسترکارت پلاتینیوم نیز بیان شده است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
محمد کاربر سایت ۲۰ دی ۱۴۰۰

سقف دریافت روزانه پول با مسترکارت پلاتینیوم خیلی خوبه

   
tahereh کاربر سایت ۱۸ دی ۱۴۰۰

درباره مسترکارت پلاتینیوم خیلی کامل توضیح داده بودین
ممنون از انتشار مطالب مفیدتون

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۸ دی ۱۴۰۰

    از اینکه برای شما مفید واقع شده خرسندیم