مقایسه GoDaddy با Namecheap

0 تا 100 مقایسه GoDaddy با Namecheap

آخرین بروز رسانی:  ۶ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

اگر قصد دارید وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی کنید، باید مطمئن شوید که یک نام دامنه دارید تا مردم بتوانند از طریق آن به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند. گزینه‌های زیادی برای دریافت نام دامنه وجود دارد؛ اما دو سایت Namecheap و GoDaddy، از بهترین روش‌هایی هستند که برای آنلاین کردن سایت خود پیدا خواهید کرد. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به مقایسه GoDaddy با Namecheap می‌پردازیم.

تلاش برای یافتن یک ثبت‌کننده دامنه عالی می‌تواند یک دردسر بزرگ باشد، اما هدف ما این است که مطمئن شویم تا پایان این مقاله می‌توانید به راحتی تصمیم درستی بگیرید.
از آنجایی که این دو سایت هر دو خدمات عالی را ارائه می‌دهند، باید به همه ویژگی‌ها توجه کنید و ببینید که کدام یک از آن‌ها با اهداف شما مطابقت دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی جامع سایت Name.com

تفاوت‌های اصلی بین Namecheap و GoDaddy

تفاوت‌های اصلی بین Namecheap و GoDaddy عبارتند از:

  • Namecheap بعد از یکسال قیمت را تغییر نمی‌دهند در حالی که GoDaddy هزینه را پس از سال اول افزایش می‌دهد.
  • Namecheap یک نگهبان رایگان برای WHOIS فراهم می‌کند، در حالی که این ویژگی در Godaddy با پرداخت هزینه فعال می‌شود.
  • داشبورد Namecheap گیج‌کننده است در حالی که GoDaddy بسیار کاربرپسند ارائه شده است.

مقایسه GoDaddy با Namecheap در یک نمای کلی

Namecheap در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شد و یک ثبت‌کننده دامنه است. هدف این شرکت ساختن دنیای آنلاین بهتر است که در جهت این هدف، بیش از ۱۳ میلیون دامنه را مدیریت می‌کند و به مشتریان در ۱۸ کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

Namecheap حدود ۲٪ از سهم بازار را در اختیار دارد اما هنوز به‌دنبال سهم بیشتری است.

Namecheap در سال ۲۰۰۰ با هدف ارائه بهترین نام دامنه با بهترین قیمت و بهترین خدمات به مردم، شروع به کار کرد.

بین GoDaddy و Namecheap کدام یک بهتر است

مروری سریع بر ویژگی‌های اصلی Namecheap:

  • میزبانی وب
  • میزبانی وردپرس مدیریت‌شده
  • پست الکترونیک
  • امنیت
  • خدمات پایگاه‌های ابری

در مقایسه Godaddy با Namecheap باید به این نکته اشاره کنیم که GOdaddy قدیمی‌تر است و از سال ۱۹۹۷ وارد صحنه شد؛ این شرکت به‌دلیل تبلیغات مسابقه Super Bowl خود به شهرت رسید.

شرکت GoDaddy بیش از ۲۰ میلیون مشتری با ۷۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد و در مورد وب‌سایت‌ها و سایر خدمات مشابه، نامی شناخته شده است.

مروری سریع بر ویژگی‌های اصلی GoDaddy:

  • نام دامنه
  • سازنده وب‌سایت
  • فروشگاه‌ساز آنلاین
  • میزبانی وب
  • هاست وردپرس
  • امنیت وب‌سایت
  • مجموعه بازاریابی دیجیتال

مقایسه شروع کار در Namecheap و GoDaddy:

با ایجاد یک حساب کاربری در Namecheap، به راحتی می‌توانید از محصولات و خدمات این سایت بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید ابتدا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در پایان یک حساب کاربری بسازید.

اگر در ثبت دامنه، میزبانی و خدمات مشابه تازه‌کار هستید، وب‌سایت Namecheap برای شما کمی گیج‌کننده خواهد بود. در مقایسه Godaddy با Namecheap، وب‌سایت Godaddy بسیار کاربرپسند است و در آن می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید، به‌راحتی پیدا کنید.

اگر در سایت Namecheap برای یافتن شرایط یا آنچه برای وب‌سایت خود نیاز دارید گیر کرده‌اید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تماس با پشتیبانی است. این شرکت تیم پشتیبانی خوبی دارند و به شما کمک می‌کنند تا بفهمید به کدام خدمات برای راه‌اندازی وب‌سایت خود نیاز دارید.

در مقابل GoDaddy نیز پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را از طریق تلفن در دسترس دارد که می‌توانید به‌راحتی کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید؛ آن‌ها شما را در کل فرآیند راهنمایی کرده و به شما کمک می‌کنند همه چیز را تنظیم نمایید.

مقایسه GoDaddy با Namecheap در مورد نام‌های دامنه

بسیاری از دامنه‌های com قبلاً گرفته شده‌اند. ممکن است، در حال حاضر سایتی با این نام‌های دامنه وجود نداشته باشد؛ مردم دامنه‌ها را خریداری می‌کنند تا آن‌ها را با سود بالاتر به فروش برسانند.

برای رفع این مشکل، شما می‌توانید از پسوند دیگری استفاده کنید؛ بنابراین ارائه پسوند‌های زیاد برای نام دامنه‌ای که می‌توانید خریداری کنید، ضروری است.
هر دو سایت Namecheap و GoDaddy دارای پسوند‌های نام دامنه مختلفی هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

شما باید به مقایسه GoDaddy با Namecheap بپردازید و ببینید کدام‌یک بهترین قیمت را در دامنه خاصی که در نظر دارید، به شما ارائه می‌دهد.

آیا GoDaddy و Namecheap بهترین قیمت‌ها را دارند؟

وقتی در حال راه‌اندازی وب‌سایت خود هستید، نمی‌خواهید بیشتر از مقدار لازم پول پرداخت کنید و این مطلب می‌تواند به شما‌ ایده دهد که آیا Namecheap یا GoDaddy بهترین قیمت‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورند؟

مقایسه GoDaddy با Namecheap

اگر دامنه‌های com. را بررسی کنید، Namecheap بهترین قیمت را به شما می‌دهد:

GoDaddy: ۱۸. ۹۹ دلار در سال
Namecheap: ۱۲. ۹۸ دلار در سال

قیمت دیگری که به مقایسه آن می‌پردازیم، شروع میزبانی یک سایت در وردپرس است:

GoDaddy: ۹. ۹۹ دلار در سال
Namecheap: ۳. ۸۸ دلار در سال

اگر تازه شروع کرده‌اید و بودجه‌ای ندارید، بدون شک Namecheap برنده آشکار اهداف شما است.

مقایسه GoDaddy با Namecheap از نظر تجربه کاربری

شما می‌خواهید وب‌سایت خود را به‌صورت آنلاین و بدون دردسر زیاد راه‌اندازی کنید، اما مطمئن نیستید که GoDaddy یا Namecheap می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند یا خیر؟

با Namecheap شما می‌توانید به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ شما مجبور نیستید به سؤالات گیج‌کننده‌ای مانند “آیا این افزونه را می‌خواهید؟ ” و سؤالات مشابه پاسخ دهید. با اینکه این سایت پشتیبانی تلفنی ندارد، ایجاد حساب کاربری در آن دشواری خاصی ندارد.

GoDaddy به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کنید اما در دریایی از گزینه‌های فروش این سایت گیر خواهید کرد. پس از گذراندن تمام تاکتیک‌های فروش GoDaddy، احتمالاً در مورد آنچه نیاز داشتید و آنچه که نیاز نداشتید، احساس سردرگمی خواهید داشت.

آیا GoDaddy و Namecheap وب‌سایت شما را آنلاین نگه می‌دارند؟

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای وب‌سایت شما بیفتد، آفلاین شدن آن است. اگر از یک هاست معتبر استفاده نکنید، ممکن است متوجه شوید که وب‌سایت شما از کار افتاده است و این مشکل احتمالاً برای شما هزینه به‌دنبال داشته باشد.
یک آمار ساده وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن به مقایسه GoDaddy با Namecheap بپردازید تا مطمئن شوید کدام سایت بهتر است.

GoDaddy دارای ۹۹. ۹۴٪ آپ‌تایم است که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود؛ Namecheap نیز ۹۹.۹ ٪ یا ۱۰۰٪ گارانتی آپ‌تایم ارائه می‌دهد.

GoDaddy در مقابل Namecheap

GoDaddy امکانات اضافی زیادی ارائه می‌دهد، اما شما باید برای دریافت آن‌ها هزینه کنید. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور‌های نام سفارشی
  • WHOIS guard
  • آدرس‌های‌ ایمیل با پایان دامنه

بیشتر بخوانید: آموزش پرداخت در Namecheap به صورت تصویری و جامع

Namecheap امکانات اضافی را بدون پرداخت هزینه ارائه می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت رایگان از حریم خصوصی
  • ۲ ماه آزمایشی رایگان
  • آدرس‌های‌ ایمیل با نام دامنه
  • امنیت رایگان در وب‌سایت شما

مقایسه GoDaddy با Namecheap از نظر پشتیبانی

اگر به پشتیبانی مشتری نیاز دارید، گزینه‌هایی برای دریافت کمک از GoDaddy و Namecheap وجود دارد. این دو شرکت روش‌های متفاوتی برای ارائه پشتیبانی و خدمات مشتری دارند، بنابراین مطمئن شوید که این روش‌های کمک برای شما مفید هستند.

مقایسه پشتیبانی GoDaddy با Namecheap

اگر بخواهیم از نظر ارائه پشتیبانی به مقایسه GoDaddy با Namecheap بپردازیم، بیان موارد زیر ضروری است:

پشتیبانی سایت GoDaddy

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی
  • پشتیبانی از طریق چت زنده
  • فیلم‌های آموزشی
  • انجمن

پشتیبانی سایت Namecheap

  • بلیط‌های پشتیبانی
  • پشتیبانی از طریق چت زنده
  • اسناد API
  • وبلاگ با به‌روزرسانی وضعیت

پیشنهاد برای مطالعه: پرداخت در سایت‌های خارجی

جمع‌بندی

در مقایسه GoDaddy با Namecheap، وقتی بودجه ندارید، Namecheap بهترین گزینه برای شما است؛ در مقابل زمانی که وارد حفره فروش GoDaddy شدید، احتمالاً مجبور هستید دو برابر یا حتی بیشتر هزینه کنید.

GoDaddy یک شرکت بزرگ و شناخته شده است، اما برخلاف Namecheap قبلاً هک شده است.
اگر به یک سازنده‌وب سایت نیاز دارید، Namecheap این خدمت را ارائه نمی‌دهد و باید به سراغ سایت GoDaddy بروید.

امیدوارم این مطلب از سایت سفیرپیمنت برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. خرید از سایت‌های خارجی از جمله دو سایت Namecheap و Godaddy در ایران با مشکلاتی همراه است.

برای پرداخت در این سایت‌ها باید به روش‌های پرداخت بین‌المللی و ارزی دسترسی داشته باشید که با توجه به تحریم‌های ایران در این زمینه، کار راحتی نیست. سفیرپیمنت به‌عنوان سفیر شما در خدمات ارزی جهت رفع این مشکلات و انجام پرداخت‌های بین‌المللی شما با اسان‌ترین روش‌ها در خدمت شما است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *