همه چیز درباره سایت جوکر Joker.com

بررسی سایت جوکر Joker.com تنها در چند دقیقه!

آخرین بروز رسانی:  ۵ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اولین اقدامی که لازم است پیش از راه اندازی یک سایت انجام دهید، ثبت و خرید یک دامنه مناسب برای وب سایت است. انتخاب دامنه مناسب می‌تواند آینده خوب و موفقیت‌های زیادی را در حوزه کسب و کار شما رقم بزند. در این زمینه سایت‌های زیادی برای خرید دامنه وجود دارد که در این مقاله قرار است در خصوص یکی از محبوب‌ترین این سایت‌ها که سایت جوکر joker.com است، اطلاعاتی را بیان کنیم.

پیشنهاد برای مطالعه: پرداخت و خرید دامنه از سایت جوکر Joker.com

ثبت دامنه در سایت جوکر joker.com

دامنه وب چیست؟

دامنه وب یک حضور واقعی در اینترنت است، مانند یک صفحه وب. به طور خاص، یک نام دامنه وب جایگزینی است که جایگزین آدرس پروتکل اینترنت (IP) می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانیم آدرس IP 207.97.195.109 را با نام دامنه‌ای مانند www.safirpayment.com جایگزین کنیم.

ترجمه از یک آدرس IP به یک نام دامنه از طریق سیستم نام دامنه (DNS) انجام می‌شود. با استفاده از مثال قبلی ما، می‌توانید ببینید که به خاطر سپردن نام دامنه بسیار ساده‌تر از آدرس IP است.

بیایید کمی دقیق‌تر به نام دامنه خود نگاه کنیم. نام دامنه ما www.safirpayment.com است. “www” یک دامنه سطح سوم است که به مرورگر شما اطلاع می‌دهد که نام دامنه را در وب جستجو کند. بخش دوم، “safirpayment” نام منحصر به فرد است و به عنوان نام دامنه سطح دوم در نظر گرفته می‌شود و بخش “.com” نشان دهنده دامنه سطح بالا یا TLD است.

 

لینک دهی خرید اکانت هتزنر Hetzner

 

هدف نام دامنه

هدف اصلی نام دامنه، کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن مکان وب‌سایت در حداقل زمان است. نام دامنه وب شما، هویت شما در اینترنت است و باید آنقدر متمایز باشد که شما را از رقبایتان متمایز کند و در عین حال به اندازه کافی توصیفی باشد که اطلاعات مهمی در مورد شما یا سازمانتان به دیگران منتقل کند. به عبارت دیگر، یک وب سایت با یک نام دامنه با کیفیت، تصویری از آنچه در داخل آن وجود دارد ایجاد می‌کند. شبیه به یک تجارت که دارای ویترین‌های منحصر به فرد و شیک است.

با نگاه کردن به پنجره‌ها (دامنه شما)، مشتریان بالقوه می‌توانند نگاهی اجمالی به محتوای وب سایت شما داشته باشند. سایت جوکر Joker.com یکی از بهترین ارائه‌دهندگان دامنه در سطح بین المللی است.

 

توضیح نام دامنه

DNS با ترجمه آدرس IP اختصاص داده شده به نامی برای به خاطر سپردن آسان‌تر و به همان اندازه قابل اجرا توسط شما کار می‌کند. هر دو نام دامنه و آدرس IP مربوط به آن منحصر به فرد هستند و نمی توان از تکراری استفاده کرد. عدم تکرار تضمین می‌کند که ایمیل‌ها توسط گیرنده مورد نظر دریافت می‌شود و مشتریان پس از وارد کردن یک نام دامنه معتبر به وب سایت مورد نظر می‌رسند. به عنوان یک مزیت اضافی، نام دامنه شما بدون تغییر باقی می‌ماند حتی اگر سرور میزبان وب سایت خود را تغییر دهید. تنها چیزی که از طرف شما لازم است این است که DNS را در مورد سرور جدید خود مطلع کنید.

سایت جوکر Joker.com چیست؟

سایت جوکر joker.com فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرده و اکنون پس از دو دهه فعالیت به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید دامنه تبدیل شده است. در واقع جوکر Joker.com از اولین ثبت کنندگان دامین تاریخ است. این نیز نشان می دهد ،Joker.com یکی از سرگرم کننده و جذاب‌ترین سرویس‌ها برای ثبت دامنه است. شاید این عنوان برای شما یک نام معمولی و سرگرم کننده به نظر برسد، اما چیزهای زیادی پشت آن وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. در واقع دامنه‌های سرگرم کننده زیادی مانند دامنه‌های کاری، بین المللی و … توسط سایت جوکر Joker.com ارائه می‌شود. سایت جوکر joker.com در سال 2001 اعتبار ICANN را دریافت کرد و از آن زمان با موفقیت بیشتری به کسب و کار خود ادامه میدهد.

علاوه بر این هزاران خدمات دیگری وجود دارد که توسط سایت جوکر  ارائه می‌شود که استفاده از آن‌ها شما را برای انتخاب عالی در عنوان و دامنه کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که فروشنده Joker.com باشید. این موضوع بدین معناست که شما می‌توانید این دامنه‌ها را به تنهایی بفروشید و هرگز نگران چیزی از جمله تامین این دامنه‌ها نباشید زیرا Joker.com آن‌ها را پوشش داده است.

پیشنهاد برای مطالعه: معرفی جامع سایت NameCheap + لیست خدمات

 

صفحه اصلی سایت جوکر joker.com

نقد و بررسی Joker.com

مزایا

  • سایت joker دارای ویژگی‌های زیادی است که قطعا شما به عنوان یک کاربر آن‌ها را دوست خواهید داشت. این سایت به شما پیشنهاد می‌دهد که دامنه‌های موردنظر را خرید کرده و ثبت کنید، آن‌ها را انتقال دهید و دامنه‌ها را تمدید کنید.
  • همچنین در سایت joker تعدادی دامنه ممتاز وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنید. در این سایت شما می‌توانید با استفاده از نوار جستجو سرعت ثبت دامنه خود را بالا ببرید و حتی مطمئن شوید آیا آن دامنه برای استفاده شما در دسترس است یا خیر؟
  • از دیگر ویژگی که می‌توان برای این سایت بر شمرد آن است که اگر دامنه برای کاربر دیگری ثبت شده باشد، com به شما کمک می‌کند تا از آن اطلاع پیدا کنید و در مورد معامله نیزبه شما این امکان را می‌دهد که در صورت وجود نوعی تضاد بین فروش دامنه، مذاکره کنید.
  • تجربه یکپارچه با میزبانی دامنه یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که میتوانید با این سایت تجربه کنید. از آنجایی که هیچ سرویس میزبانی دامنه در com وجود ندارد لازم است شما خود وارد عمل شوید و دامنه را به سرور میزبان منتقل کنید. خوشبختانه، این روند بسیار آسان است و لازم نیست نگران آن باشید. کافی است به تب Transfer بروید و دامنه خود را به هر یک از سرورهای میزبانی که در آنجا وجود دارد منتقل کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سایت joker داشتن طرفداران بسیار است. به عبارتی بهتر است بدانید که با استفاده از دامنه‌های این سایت توجه همه مخاطبانی را که می‌خواهید مجذوب خود کنید، جلب می‌کنید. با توجه به افزایش بازاریابی در دنیای الکترونیک، دستیابی به نام یک دامنه خلاقانه بسیار سخت است. سایت جوکر می‌تواند یک پیشنهاد ویژه باشد.

سایت joker

معایب

سایت جوکر مزایا و ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. اما با این حال، معایب خاصی نیز برای این وب سایت نیز وجود دارد. یا وجود طیف وسیعی از انتخاب‌ها در این وب سایت ممکن است شما دامنه مورد نظر خود را نیابید. سایت جوکر joker.com بیشتر تمرکز خود را در دامنه‌های مربوط به بازی‌ها قرار داده است. بنابراین ممکن است پسوند دامنه‌های مناسب برای وب‌سایت‌های شرکتی یا تجاری در آن وجود نداشته باشد.

 

8 مزیت مهم پنل نمایندگان سایت جوکر Joker.com

۱- فروشندگان تا بیش از 40% تخفیف می‌گیرند.

۲- تخصیص بسیاری از ابزارهای میزبانی وب محبوب و پلاگین‌های ثبت‌کننده رایگان مانند WHMCS، Clientexec یا Hostbill

۳- کنترل رایگان DNS شامل Dynamic DNS و DNSSEC

۴- ارائه گزارش‌ها جامع و سفاف از همه تراکنش‌های مالی

۵- هزینه راه‌اندازی صفر برای تمامی سرویس‌ها

۶- مدیریت رایگان و انعطاف‌پذیر با استفاده از API‌ها

۷- ارسال URL رایگان از جمله ارسال فریم‌ها

۸- زیر دامنه‌های رایگان؛ هیچ محدودیتی برای نام میزبان و سایر رکوردهای DNS وجود ندارد.

 

خدمات سفیرپیمنت؛ سایت جوکر JOKER.COM

سفیرپیمنت یکی از مجموعه‌های برتر ایران در زمینه خدمات ارزی و انجام پرداخت در سایت های خارجی‌ است که قادر است تمامی خدمات مشتریان خود را در زمینه پرداخت جوکر با دریافت کمترین کارمزد و در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

 

سخن پایانی

در مقاله بالا در خصوص سایت جوکر نکاتی را برای شما بیان کردیم. این سایت به شما امکان می‌دهد تجربه بهتری در زمینه خرید و ثبت دامنه داشته باشید. شما با استفاده از این سایت می‌توانید مطمئن شوید که نام دامنه جذابی را برای کسب و کار خود ثبت می‌کنید و حالاتی را که دنبال آن هستید به دست می‌آورید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *