سایت Domainnameapi

معرفی سایت Domainnameapi

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ فروردین, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

سایت Domainnameapi شرکتی تایید شده از طرف “icann” و بخشی از شرکت “Atak Domain Hosting” است. این نمایندگی فروش دامنه ارائه کننده انواع دامنه‌های اینترنت با مناسب‌ترین قیمت تخفیف‌دار می‌باشد. هر کاربری که در Domain Name” “API ثبت‌نام کند به عنوان نماینده فروش شناخته می‌شود و در یکی از سه گروه نمایندگان قرار می‌گیرد این 3 لایه به اسم‌های “Reseller” , “Premium” , “Platinum” می‌باشد. حساب شما در گروه “Reseller” فعال می‌شود و با ثبت 100 دامنه به طور خودکار به گروه “Premium” ارتقا ء خواهد یافت و زمانی که به 1000 دامنه برسد به گروه “Platinum” تغییر پیدا می‌کند. مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در رابطه با این سایت به شما می‌دهد.

 سایت Domainnameapi چیست؟

این وب‌سایت یک سرویس‌ مبتنی بر وب هست که به افراد اجازه می‌دهد نام‌های دامنه یا آدرس‌های IP متفاوت را جستجو کنند. آن‌ها مانند یک بانک اطلاعاتی هستند؛ اما به‌جای اینکه نام و شماره کسب و کارها را فهرست کنند، وب‌سایت‌ها را فهرست می‌کنند.

یک سایت DNS به شما امکان می‌دهد، مطلع شوید که شخص دیگری چه وب‌سایتی را به نام خود ثبت کرده است. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه حضور افرادی که دارای یک URL خاص هستند مانند آدرس وب‌سایت یک کسب و کار شوید یا حتی به شما کمک می‌کند تا دامنه‌های ثبت نشده را پیدا کنید! نمونه فارسی این وب‌سایت که در ایران مورد استفاده افراد و شرکت‌های بسیاری قرار می‌گردد.

سایت ایران سرور است که با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید نام دامین خود را جستجو کنید تا از آزاد بودن و یا اعتبار و انقضای آن باخبر شوید؛ برای مثال تایپ کنید www.thesite.com و سپس روی جستجو بزنید تا جستجوگر در چند ثانیه متوجه آزاد و یا در حال استفاده بودن دامنه شود.

شرکت‌های هاستینگ سطوح مختلفی از خدمات را ارائه می‌دهند، از جمله برنامه‌های میزبانی اولیه، بسته‌های فروش و سرورهای اختصاصی که از خدمات اصلی آن‌ها است. میزبانی اشتراکی به چندین کاربر اجازه می‌دهد تا یک سرور واحد را به اشتراک بگذارند. فروشندگان معمولاً سرورهایی با فضای ذخیره‌سازی بالا را سفارش می‌دهند. سرورهای اختصاصی اغلب برای تجارت الکترونیک یا وبلاگ‌های پر ترافیک استفاده می‌شوند.

سایت Domainnameapi چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

سایت Domainnameapi مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات را برای کمک به کاربران مانند دریافتن، ثبت و مدیریت نام‌های دامنه ارائه می‌دهد. آن‌ها موتور جستجوی نام دامنه، خدمات ثبت‌نام دامنه، ابزارهای مدیریت نام دامنه و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌کنند. مأموریت سایت این است که دریافتن و مدیریت نام دامنه مناسب برای مشاغل یا پروژه‌های شخصی افراد را آسان‌سازی کند. چه به‌تازگی شروع به کارکرده‌اید و برای یافتن نام دامنه مناسب به کمک نیاز دارید، یا کاربر با تجربه‌ای هستید که به دنبال کنترل بیشتری بر مجموعه نام دامنه است، این ابزارها و خدمات به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را کنترل کنید.

استفاده‌کنندگان از خدمات Domainnameapi از چه کشورهایی و چه شرکت‌هایی هستند؟

Domainnameapi سرویسی است که یافتن نام دامنه را برای افراد آسان می‌کند. سایت Domainnameapi دارای یک پایگاه داده به حجم 1 میلیون دامنه است که دسته‌های مختلف مانند حیوانات، سرگرمی، تجارت الکترونیک، وبلاگ شخصی و خبرگزاری‌ها را در خود جای داده است.

این سرویس توسط کشورها و شرکت‌های مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شود که بیشترین مشترکین این وب‌سایت در کشورهای زیر هستند:

  • ژاپن
  • پاکستان
  • سوئد
  • اسکاتلند
  • چین
  • ایران
  • مراکش
  • آفریقا
  • روسیه
  • کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند عمان، قطر، ابوظبی، بحرین
  • تایوان
  • تایلند
  • گرجستان
  • اندونزی
  • ارمنستان

و بعضی از کشورهای اروپای شرقی مانند آلبانی، اسلواکی، جمهوری چک و… .

روش ثبت‌نام و پرداخت در سایت Domainnameapi

در گام اول وارد آدرس اصلی سایت Domainnameapi شوید.

سپس برای فارسی کردن وب‌سایت روی دکمه زبان در بالای صفحه بزنید و زبان موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

پرداخت Domainnameapi

در مرحله بعد روی دکمه “ثبت‌نام” کلیک کرده تا به قسمت نام نویسی منتقل شوید (تغییر زبان هیچ ارتباطی در شیوه ثبت‌نام شما ندارد و صرفاً به جهت معرفی برای افرادی است که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند.)

سایت Domainnameapi

بعد از منتقل شدن به صفحه جدید حال باید روی گزینه سمت راست در صفحه کلیک کنید.

بررسی Domainnameapi

اطلاعات خواسته‌شده را به‌دقت وارد کرده و روی دکمه ثبت‌نام بزنید.

بعد از ثبت‌نام یک ایمیل برای شما فرستاده می‌شود که با کلیک کردن روی آن وارد صفحه ورود به حساب کاربری خود در این سایت می‌شود.

چه وب‌سایت‌هایی مشابه Domainnameapi وجود دارند؟

برخی از وب‌سایت‌های مشابه سایت Domainnameapi وب‌سایت‌های زیر هستند:

  • Namecheap
  • این مجموعه همانند سایت Domainnameapi خدماتی در زمینه هاست و دامین به کاربران خود ارائه میکند
  • Whois
  • بدون شک بهترین سرویس دریافت دامنه و سرور اختصاصی در جهان است که امروزه با سیل عظیمی از مخاطبان روبه رو است.
  • Domaintools
  • با استفاده از این موتور جستجوگر می‌توانید نام دامنه مورد نظرتان را جستجو کرده تا از آزاد بودن آن اطلاع یابید.
  • Domaintraq
  • Domainindex

این مجموعه‌ها هرکدام علی‌رغم اعتبار بالا و قیمت مناسبی که دارند خدماتی مشابه با سایت Domainnameapi ارائه می‌دهند. اگر شما قصد خرید و یا استعلام یک دامنه را دارید می‌توانید از این وب‌سایت‌ها استفاده کرده و خدمات خود را دریافت کنید. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید از این فروشگاه‌ها به بررسی محدودیت‌ها و قوانین هر یک بپردازید؛ به‌ عنوان مثال کشورهای زیادی همیشه در لیست محدودیت قرار دارند. به دلیل وجود تحریم‌ها وضع‌شده علیه ایران شاید بسیاری از سرویس‌هایی که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم با آی‌پی و هویت ایران مشکل داشته باشند و در صورت دریافت سرویس از آن‌ها سرمایه و بودجه خود را هدر دهید.

پیشنهاد مطالعه: اکانت وریفای شده Linode

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران Domainnameapi

چنانچه قصد خرید اکانت Domainnameapi را دارید به قسمت پشتیبانی مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و تمامی خدمات موردنیازتان را در کوتاه‌ترین زمان با مناسب‌ترین نرخ قیمت دلار برای شما انجام خواهند داد.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای ساخت و ایجاد حساب در این وب‌سایت نیاز به هیچ‌گونه پرداختی ندارید اما چنانچه قصد خرید هرکدام از خدمات آن‌ها مدنظر شما است باید با استفاده از درگاه‌های ارائه‌شده پرداخت در سایت Domainnameapi اقدام به انجام این کار نمایید. معتبرترین روش پرداخت در این مجموعه استفاده از درگاه پی پال است (برای خرید پی پال وریفای شده با ما تماس حاصل کنید).

خرید تمامی حساب‌های غیر قابل دسترس از جمله پی پال، اسکریل، پایر، استرایپ، وب مانی و پرفکت مانی را با مناسب‌ترین قیمت بازار در 1 الی 5 روز کاری به شما تحویل خواهیم داد. کارشناسان مجموعه در 7 روز هفته آماده پاسخگوی به سوالات و ابهامات شما هستند.

چکیده کلی و کلام آخر

در این مقاله به توضیحات جامع و کاملی در رابطه با سایت Domainnameapi به شما دوستان عزیز ارائه کردیم؛ همین‌طور به طریقه ساخت اکانت Domainnameapi که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این مقاله است اشاره شد. چنانچه سؤال و یا نظری دارید در زیر همین مقاله برای ما ارسال کنید. اگر قصد مشاوره گرفتن و یا همکاری در این مجموعه را دارید، می‌توانید به‌ صورت رایگان از ما مشاوره دریافت کنید. امیدواریم که بامطالعه این مقاله کمال آگاهی و دانش را کسب کرده باشید. هر سرویسی در جهان همیشه از مزایا و معایبی برخوردار است که این مجموعه هم به نوبه‌ خود شامل ویژگی‌های بارز مثبت و منفی می‌باشد. حال با تمامی این تفاسیر خودتان باید در انتخاب سرویس مدنظرتان تصمیم بگیرید تا بهترین نتیجه را از خرید خود کسب کنید. تمامی سرویس‌هایی که به شما معرفی شد ارزش خرید کردن دارند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *