آموزش خرید از سایت gumroad

آموزش خرید از سایت gumroad به صورت مرحله به مرحله

آخرین بروز رسانی:  ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

Gumroad واقعاً چیست؟ Gumroad یک پلتفرم بازار دیجیتال است که همه چیز را از کتاب‌های الکترونیکی و دوره‌های خودیاری گرفته تا موسیقی، هنر، درس‌های ویدیویی، نرم‌افزار و خیلی چیز‌های دیگر عرضه می‌کند. برای برخی، gumroad نشان‌دهنده پلتفرمی است که در آن می‌توانید تقریباً هر چیز دیجیتالی را پیدا کنید، اما برای برخی دیگر، مانند هنرمندان و خلاقان، این پلتفرم بسیار بیشتر از یک بازار الکترونیکی ساده است. سایت gumroad مکانی است که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید بفروشید و خلاقیت‌های خود را به همان شکلی که می‌خواهید برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید. این مطلب از سفیرپیمنت به آموزش خرید از سایت gumroad اختصاص دارد؛ با استفاده از این آموزش شما می‌توانید از امکانات فوق‌العاده این پلتفرم بهره‌مند شوید.

 

چرا از سایت گوم رود خرید کنیم؟

اکثر مردم نیاز‌های ساده تراکنش را ویژگی برجسته پلتفرم می‌دانند؛ انجام معاملات روی این پلتفرم بسیار آسان است، اما چیزی بیشتر از سهولت ارتباط بین خلاقان و خریداران وجود دارد. بهترین ویژگی‌های gumroad چیست؟

 

  • عالی برای مبتدیان

خرید از Gumroad بسیار آسان است و خریداران بدون دردسر می‌توانند به محصول موردنظر خود دسترسی داشته باشند.

 

  • روش‌های مختلف پرداخت

هنگام خرید از سایت گوم ورد، شما می‌توانید از بین روش‌های مختلف پرداخت که این پلتفرم ارائه می‌دهد، روش موردنظر خود را انتخاب کنید. Gumroad با استفاده از طیف وسیعی از انتخاب‌ها، گزینه‌های پرداخت مختلف، از پرداخت‌های یکباره گرفته تا چندین گزینه اقساط و اشتراک‌های مکرر را بین خریداران و فروشندگان امکان‌پذیر می‌کند. فروشندگان می‌توانند انتخاب خوبی از نحوه پرداخت به مشتریان خود ارائه دهند، خریدارانی که ممکن است در بند پول نقد باشند، می‌توانند از انتخاب ساختار پرداختی که برای آن‌ها بهترین است، لذت ببرند.

 

  • خانه محصولات دیجیتال

اگر به دنبال خرید یک محصول یا محصولات دیجیتالی هستید، آموزش خرید از سایت gumroad را از دست ندهید، چون این پلتفرم بازار مناسب شماست. موضوع اصلی این پلتفرم بر محصولات دیجیتال قابل دانلود و سهولتی که مردم بتوانند آن‌ها را فهرست کنند، پرداخت کنند و دریافت کنند، متمرکز است. انواع نماد‌ها، گرافیک‌ها، دوره‌های ویدیویی، برنامه‌ها، موسیقی و کتاب‌های الکترونیکی در سایت Gumroad در دسترس است؛ این سایت همچنین گزینه فروش عضویت و اشتراک محتوا را به فروشندگان ارائه می‌دهد.

 

  • خرید بدون نیاز به افتتاح حساب

از خرید‌های بدون هزینه و بدون نیاز به افتتاح حساب در Gumroad لذت ببرید. پس از تکمیل تراکنش، Gumroad یک‌ ایمیل به مشتریان ارسال می‌کند که رسید حاوی لینک محتوای آن‌ها در آن است.

 

  • طیف وسیعی از گزینه‌های پرداخت

Gumroad طیف وسیعی از گزینه‌های پرداخت را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • تمام کارت‌های اعتباری اصلی
  • پی پال
  • اپل و گوگل پلی

 

آموزش خرید از سایت gumroad

آشنایی با مزایا و ویژگی‌های بی‌نظیر سایت گوم رود، احتمالاً شما رو وسوسه کرده تا خرید از این سایت را تجربه کنید. خرید از سایت gumroad بسیار راحت و بدون دردسر است. در مرحله اول وارد سایت gumroad شوید و از منوی بالای سایت گزینه Discover را انتخاب کنید.

 

آموزش خرید از سایت gumroad

 

در صفحه بعدی شما می‌توانید از دو طریق به محصول موردنظر خودتون دسترسی داشته باشید، در روش اول اسم محصول را در کادر بالای صفحه جستجو می‌کنید، روش دوم دسترسی به محصول هم به این صورت هست که از طریق دسته‌بندی‌های موجود به محصول دلخواه برسید. به عنوان مثال ما از دسته‌بندی Education یا آموزش، گزینه English یا انگلیسی را انتخاب کردیم.

 

 خرید از سایت gumroad

 

در مرحله بعدی، شما باید انتخاب کنید که به چه نوعی از محصول آموزشی زبان انگلیسی احتیاج دارید. با انتخاب گزینه English course به دوره‌های زبان انگلیسی موجود در این سایت دسترسی خواهید داشت. با انجام این مراحل در آموزش خرید از سایت gumroad، تمامی دوره‌های زبان انگلیسی برای شما نمایش داده می‌شوند. انتخاب از بین تعداد زیادی دوره، کار سخت و دشواری است اما با استفاده از امکانات سایت گوم رود شما می‌توانید دوره‌ها را فیلتر کنید.

 

خرید از سایت گوم ورد

 

در کادر شماره ۱، شما می‌توانید انتخاب کنید که لیست محصولات بر چه اساسی مرتب شود. در قسمت شماره ۲ نیز می‌توانید حداقل و حداکثر قیمت محصولات نمایش داده شده را انتخاب کنید.

 

سایت گوم رود

در کادر شماره ۳، انتخاب می‌کنید که دوره‌های نمایش داده شده از نظر خریداران به چه میزانی مناسب بوده‌اند. قسمت شماره ۴ مربوط به انتخاب نوع محصول آموزشی زبان انگلیسی یا محصول موردنظر شما است؛ در کادر شماره ۵ نیز تعیین می‌کنید که محصول شامل چه مواردی باشد!

 

خرید از Gumroad

بعد از اینکه محصول موردنظر برای خرید را انتخاب کردید، روی دکمه Add to cart کلیک کنید.

 

شارژ اکانت پی پال گوم رود

 

صفحه بعد مربوط به تکمیل اطلاعات بانکی و خرید محصول است. استفاده از کارت‌های پرداخت آنلاین و روش‌های پرداخت بین‌المللی در ایران با مشکلات و محدودیت‌های خاصی همراه است، شما می‌توانید برای شارژ اکانت پی پال گوم رود، افتتاح و وریفای حساب پی پال و یا خرید از سایت گوم ورد و سایر سایت‌های مشابه از متخصصان سفیرپیمنت کمک دریافت کنید.

 

آموزش خرید از سایت gumroad

 

جمع‌بندی

سایت gumroad یک پلتفرم عالی برای خرید و فروش انواع محصولات دیجیتال است. در این پلتفرم شما می‌توانید با گزینه‌ها و روش‌های مختلف پرداخت، خرید خود را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید.
Gumroad سردرد‌های معامله را از بین می‌برد و خریداران می‌توانند بدون ثبت نام غیر ضروری و فرآیند‌های پرداخت پیچیده، مرور، کلیک و خرید کنند. اگر شما هم قصد خرید هر نوع از محصولات دیجیتالی را دارید، در این مطلب به صورت تصویری و جامع به آموزش خرید از سایت gumroad پرداخته شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *