ویزا کارت رایگان

آموزش ساخت ویزا کارت یا مسترکارت رایگان

آخرین بروز رسانی:  ۱۱ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروزه وب‌سایت‌های بسیاری هنگام ثبت‌نام از شما اطلاعات کارت اعتباری طلب می‌کنند. گاهی این وب‌سایت‌ها هزینه‌ای هم از شما کسر نمی‌کنند اما اطلاعات کارت اعتباری شما را صرفاً جهت احراز هویت از شما می خواهند. در هر صورت، این موضوع مشکلات امنیتی و حقوقی بسیاری می‌تواند به همراه داشته باشد. اگر این اطلاعات به دست افراد نامناسب افتاده باشد، مسئولیت حقیقی و حقوقی آن به عهده مالک حساب است. از این‌رو، ایمن نگهداشتن اطلاعات کارت، مهم‌ترین وظیفه مالکان کارت‌های اعتباری خواهد بود. کارت‌های اعتباری مجازی به صورت رایگان از اطلاعات کارت واقعی شما محافظت می‌کنند و به شما کنترل کامل هزینه‌های اعتباری خود را می‌دهند. در ادامه این مقاله تعدادی از پلتفرم‌هایی که خدمات کارت اعتباری مجازی نظیر ویزا کارت رایگان ارائه می‌دهند را معرفی می‌کنیم. همچنین فرایند ساخت کارت اعتباری ویزا و مسترکارت را آموزش می‌دهیم. اگر امنیت اطلاعات هویتی برای شما اهمیت بسیاری دارد تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

 

پلتفرم‌های ساخت کارت اعتباری مجازی

 

Privacy پلتفرم‌

یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های ساخت ویزا کارت رایگان، پرایویسی نام دارد. برای ثبت‌نام در این سایت به آدرس ایمیل و شماره موبایل نیاز خواهید داشت. همچنین برای پرداخت‌های داخل سایت می‌بایست اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایید. با ورود به حسابتان می‌توانید به صورت بی‌نهایت کارت‌های اعتباری تولید کنید. هنگام ساخت این کارت‌ها گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری از جمله مدت اعتبار کارت، مبلغ موجودی کارت، دفعات استفاده از کارت و… در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

ویزا کارت Privacy پلتفرم‌

 

پلتفرم‌ Klutch

کلاچ از جهات بسیاری به Privacy شباهت دارد. نکته متمایزکننده این پلتفرم آن است که کلاچ یک کارت اعتباری مجازی اما واقعی به شما می‌دهد که از طرف بانک صادر شده است. این کارت به کارت اعتباری اصلی شما متصل است. از کارت‌های مجازی کلاچ می‌توانید برای اعضای خانواده خود استفاده کنید.

 

Moon پلتفرم‌ جهت ساخت ویزا کارت رایگان

اکثر پلتفرم‌های کارت مجازی از شما اطلاعات کارت بانکی طلب می‌کنند. نکته متمایز‌کننده Moon نسبت به سایر پلتفرم‌ها آن است که می‌توانید با استفاده از رمزارز، کارت اعتباری مجازی بسازید. شما با استفاده از رمزارز حساب Moon خود را شارژ می‌کنید و سپس به هر مقدار کارت اعتباری می‌سازید.
Revolut : اگر شما از حساب‌های رولوت استفاده می‌کنید می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای درخواست کارت اعتباری مجازی بدهید. تمام ویژگی‌های این کارت‌ها تحت کنترل شما هستند. پس از استفاده می‌توانید در کسری از ثانیه این حساب‌ها را مسدود یا منقضی کنید. تشکیل این کارت‌های مجازی به نمره اعتبار حساب اصلی شما صدمه‌ای نخواهد زد.

 

YooMONEY

یو مانی یک پلتفرم روسی ارائه‌دهنده کارت اعتباری مجازی است. این پلتفرم ساده‌ترین راه دریافت مستر کارت رایگان است. برای استفاده از این پلتفرم فقط کافی است آن را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

 

آموزش گرفتن کارت از YooMONEY

 

پس از نصب برنامه اطلاعات شماره تلفن خود را ثبت کرده و کد ارسالی را وارد کنید.

 

وارد کردن ایمیل در YooMONEY

حال اطلاعات ایمیل خود را ثبت و کد ارسالی را وارد کنید.

پس از ورود به برنامه از قسمت “virtual card” برای ایجاد کارت مجازی استفاده نمایید.

 

روی قسمت virtual card کلیک کنید

 

حال نوع کارت خود را مشخص کنید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های متعددی برای کارت مجازی خود در نظر بگیرید.

 

نوع کارت مجازی را مشخص نمایید

آموزش ساخت ویزا کارت رایگان

برای ساخت ویزا کارت رایگان می‌توانید از هر کدام از پلتفرم‌های فوق استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات ویزا کارت رایگان صرفاً باید وارد سایت شوید و سپس ویزا کارت مجازی خود را با محدودیت‌های دلخواه تولید کنید. توجه داشته باشید بعضی از این پلتفرم‌ها هنگام ثبت‌نام اطلاعات کارت اعتباری واقعی درخواست می‌کنند. پرایوسی متداول‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم ساخت ویزا کارت رایگان است و گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری به شما می‌دهد.

 

 

آموزش ساخت مستر کارت رایگان

ساخت مستر کارت رایگان فقط در پلتفرم کلاچ و یو مانی انجام می‌شود. با این وجود، اطلاعات مستر کارتی که کلاچ ارائه می‌دهد درواقع یک کارت اعتباری محدود شده واقعی است. این کار به حساب کارت اصلی شما متصل می‌شود و به شما امکان مدیریت هر کارت به صورت جداگانه را می‌دهد. اگر قصد پرداختی ندارید و فقط برای احراز هویت مستر کارت رایگان نیاز دارید، یو مانی بهترین انتخاب شما خواهد بود. از این طریق نیازی به شارژ حساب نیست و اطلاعات کارت اعتباری اصلی خود را نیز وارد نمی‌کنید.

 

 

نکات مهم درباره ویزا کارت و مستر کارت رایگان

کارت‌های اعتباری رایگان درواقع به کارت‌های پولی شباهت دارند. اکثر پلتفرم‌هایی که ویزا یا مستر کارت مجازی برای شما ایجاد می‌کنند هزینه موجودی آن را از شما دریافت می‌نمایند. در این صورت این کارت مجازی فقط تا سقف موجودی آن قابل استفاده است. استفاده از این کارت‌ها به دلیل کلاهبرداری‌های اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرد. ترجیحاً برای پرداخت‌هایی که از هویت فرد مقابل مطمئن نیستید از این کارت‌های اعتباری مجازی استفاده کنید.

 

جمع‌بندی ویزا کارت رایگان

 

جمع‌بندی

امروزه بسیاری از وب‌سایت‌های فروشگاهی و غیر فروشگاهی از کوکی‌ها برای ذخیره سلایق مخاطبین استفاده می‌کنند. این کوکی‌ها اطلاعات باارزشی در اختیار پلتفرم‌های فروش تبلیغات قرار می‌دهند تا با هدف‌گیری دقیق‌تر، احتمال موفقیت تبلیغ افزایش یابد. یکی از این استراتژی‌ها KYC یا “Know your customer” است که هویت حقیقی مخاطب را تأیید می‌کند. بسیاری از وب‌سایت‌ها که حتی هزینه‌ای هم دریافت نمی‌کنند، برای انجام KYC از مخاطب اطلاعات کارت اعتباری می‌گیرند. مخاطبین از بابت امنیت اطلاعات شخصی خود ابراز نگرانی‌های بسیاری کرده‌اند. یکی از راه‌های مرسوم عبور از KYCها استفاده از مستر یا ویزا کارت‌های مجازی رایگان هستند.

شما می‌توانید به صورت نامحدود از پلتفرم‌های مختلف کارت مجازی دریافت کنید. مستر کارت‌های مجازی از اطلاعات هویت شما استفاده نمی‌کنند از این رو خطری شما را تهدید نخواهد کرد. در این مقاله تعدادی از پلتفرم‌هایی ارائه‌دهنده مستر کارت مجازی رایگان را معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله دیگر چالشی در خصوص ثبت‌نام در سایت‌های بین‌المللی نداشته باشید. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خرسند می‌شویم.

سوالات متداول؛ ویزا کارت رایگان

به صورت عمومی، از این کارت‌ها صرفاً برای ثبت‌نام استفاده می‌شود؛ اما درصورتی‌که هنگام ایجاد کارت مبلغی در آن قرار دهید، می‌توانید به همان میزان خرید کنید.
اکثر پلتفرم‌های ارائه‌دهنده کارت مجازی از شما اطلاعات کارت اعتباری درخواست می‌کنند. Yoomoney یکی از پلتفرم‌هایی است که از شما اطلاعات کارت اعتباری نمی‌خواهد.
بله در هنگام ساخت کارت مجازی گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. دفعات استفاده، مدت اعتبار و مبلغ موجودی بعضی از این گزینه‌ها هستند.
اکثر پلتفرم‌های ساخت کارت مجازی در کشور آمریکا فعالیت می‌کنند. Yoomoney برای کاربران ایرانی در دسترس است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *