نمونه سوالات آزمون MCSE‌

نمونه سوالات آزمون MCSE‌

آخرین بروز رسانی:  ۹ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

هنگامی که به دنبال کار در زمینه فناوری هستید، اغلب می‌شنوید که مردم در مورد گواهینامه‌های Microsoft صحبت می‌کنند. این شنیده‌ها می‌توانند طاقت فرسا و گیج کننده باشند، به ویژه هنگامی که زمان آن فرا می‌رسد که تصمیم بگیرید آیا ارزش هزینه کردن دارند یا خیر. یکی از گواهینامه‌هایی که اغلب در مورد آن صحبت می‌شود، گواهی MCSE است. برای دریافت این گواهینامه لازم است تا در آزمون آن شرکت کنید. یکی از اساسی‌ترین و بهترین‌ راه‌ها برای موفقیت در این آزمون حل و مطالعه‌ی نمونه سوالات آزمون MCSE‌ است.

بیشتربخوانید: آزمون بین المللی MCSE را بهتر بشناسید!

گواهینامه MCSE چیست؟

گواهینامه MCSE یک گواهینامه برای تبدیل شدن به یک مهندس کامپیوتر است. این آزمون‌ها مجموعه‌ای از امتحانات هستند که دانش فرد را در کار با فن‌آوری‌های مختلف مایکروسافت مانند Windows Server ،SQL Server ،Exchange Server ،Sharepoint ،System Center (SCCM) و Office 365 آزمایش می‌کنند.

Sample MCSE‌ test questions

شرایط صدور گواهینامه MSCE چیست؟

MSCE دارای آزمون‌های مختلف و با نیازهای مختلف است. شما می توانید تمام جزئیات را در راهنمای صدور گواهینامه مایکروسافت و صفحه رسمی MCSE  مطالعه کنید.

آیا دریافت گواهینامه MCSE ارزش دارد؟

دریافت گواهینامه مهندس نرم افزار مجاز مایکروسافت، ارزان نیست؛ بنابراین طبیعی است که در رابطه با ارزش آن دچار تردید شوید. با این حال، گرفتن MCSE، مانند سایر گواهینامه‌های مایکروسافت، ارزش هزینه کردن را دارد.

برتری نسبت به دیگران

داشتن گواهینامه MCSE شما را به یکی از معدود افرادی تبدیل می‌کند که برای شرکت در کلاس‌ها و گذراندن چندین آزمون وقت گذاشته‌اند. مایکروسافت شرایط گواهینامه خود را تغییر داده است و تخصص شما با دریافت این گواهینامه کاملا تایید می‌شود.

درها را برای رویدادهای ویژه باز می‌کند

با تکمیل یکی از گواهینامه های Microsoft، چندین در در انجمن‌‌های Microsoft به روی خودتان باز خواهید کرد. مایکروسافت از کسانی که مایل به صرف هزینه برای محصولات خود هستند، دعوت می‌کند و از افرادی که دارای گواهینامه MCSE هستند برای شرکت در رویدادهای ویژه، جلسات آموزشی و کنفرانس‌ها دعوت می‌کند.

به شرکت شما ارزش می‌دهد

یکی از مزایای اخذ گواهینامه مایکروسافت ارزشی است که شما به عنوان یک متخصص معتبر به شرکت خود اضافه می‌کنید. مایکروسافت ارجاع به شرکت‌هایی را ارائه می‌دهد که تعداد معینی کارمند دارای گواهینامه دارند. این گواهی‌ها به شرکت کمک می‌کند تا با قرار دادن آرم مایکروسافت در صفحات وب خود، قدرت بیشتری کسب کند.

تخصص خود را به نمایش می گذارید

وقتی گواهی نامه‌ای در رزومه خود داشته باشید، کارفرمایان می‌توانند تخصص شما را در مورد یک موضوع به وضوح ببینند. کارفرمایانی که به اپلیکیشن‌های کاریابی نگاه می کنند وقت زیادی ندارند و می‌خواهند به سرعت بهترین را انتخاب کنند. با نمایش این گواهی، به سرعت می‌توانید تخصص خود را به کارفرمایان نشان دهید.

امنیت شغلی

در بازار امروز، داشتن امنیت شغلی ارزش طلا را دارد. وقتی گواهینامه مایکروسافت، به ویژه یکی از گواهینامه‌های تخصصی را بدست آورید، با داشتن عملکرد شغلی بالاتر، شغل خود را ایمن خواهید کرد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود که سایر کارکنان را آموزش دهید و به طور کلی کارکنان بخش IT را تقویت کنید.

نمونه سوالات آزمون mcseنمونه سوالات آزمون MCSE

با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید نمونه سوالات آزمون MCSE را به سادگی دریافت کنید:




خدمات سفیرپیمنت در حوزه MCSE

همان‌طور که گفته شد، کسب مدرک MCSE مزایای زیادی را برای متخصصین فعال در حوزه IT دارد. از این‌رو کسب این مدرک می‌تواند آن‌ها را از نظر موقعیت شغلی، حقوق و مزایا و… در شرایط بهتری قرار دهد. برای شرکت در آزمون‌های این شرکت لازم است که از پرداخت های ارزی استفاده کنید. تهیه کارت های ارزی‌ای همچون مستر کارت یا ویزا کارت ممکن است برای شما سخت باشد. از این‌رو سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان هزینه آزمون MCSE را بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

نتیجه

ما در این مقاله به نمونه سوالات آزمون MCSE‌ پرداختیم. آزمون MCSE آزمونی در جهت سنجش سطح توانایی‌های رایانه‌ای شما به عنوان یک مهندس کامپیوتر است. این آزمون از سمت مایکروسافت برگزار شده و توانایی هر مهندس کامپیوتر را در زمینه‌های گوناگونی مانند System Center (SCCM) و Office 365 آزمایش می‌کند. کسب مدرک MCSE به شما برتری نسبت به سایر رقباها می دهد و بازار کار شما را گسترش می دهد. با مطالعه‌ی نمونه سوالات آزمون MCSE که توسط سفیر پیمنت برای شما گردآوری شده‌اند، می‌توانید به سادگی در این آزمون به موفقیت دست پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
saeed کاربر سایت ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

سلام . ایرانی ها چطور میتونن در آزمونهای سال 2021 مایکروسافت شرکت کنند؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۶ آذر ۱۴۰۰

    سلام شما می‌توانید از طریق این لینک آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت‌نام و پرداخت، آزمون بصورت آنلاین برگزار می‌شود