لیست کامل صرافی های ارومیه

صرافی های ارومیه

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

صرافی‌ها نقش مهمی در فعالیت‌های اقتصادی دارند. همچنین تمام افرادی که سفرهای خارجی دارند، در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و… نیز به جهت پرداخت‌های خود در کشور مقصد نیاز به صرافی ها دارند. صرافی هایی معتبر هستند که از سمت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی شده و مجوز فعالیت داشته باشند. در این مقاله لیست صرافی های ارومیه معرفی شده‌اند. این صرافی ها همگی معتبر بوده و به همراه آدرس و شماره تلفن خدمت شما معرفی شده‌اند. برای دستیابی به این لیست تا پایان با ما همراه باشید. لیست صرافی های ارومیه آپدیت بهمن 1402

 

عدم مشاوره در این زمینه

 

صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز در کشور از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌شوند و اسامی و مشخصات عمومی آنها از قبیل آدرس، شماره تماس، تاریخ دریافت مجوز و …. در وب سایت رسمی این بانک معرفی می‌شود. این دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها که با 48 ماده و 13 تبصره در هزار و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ 1393/5/28 به تصویب رسید، صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود نسبت به خرید و فروش ارزهای بین المللی و انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی اقدام می نمایند.

در این راستا صرافی های ارومیه به‌صورت متمرکز، خدماتی همچون خرید و فروش نقدی ارز و ارسال حواله های دلاری را به عموم مردم و گردشگران محترم ارائه می دهند. در لیست زیر اسامی صرافی ‌های ارومیه با مجوز رسمی بانک مرکزی به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها هر یک بصورت جداگانه بیان شده است.

 

لیست صرافی‌های ارومیه

 

لیست صرافی‌های ارومیه
نام صرافی آدرس شماره تلفن (044)
ابراهیم قدرت و شریک محله امام – خیابان کشتگر –
خیابان خیام جنوبی – پلاک 71
32248606
اسماعیل مدرس مطلق و شرکا بلوار باهنر – بلوار فرهنگيان –
جنب بانک رفاه کارگران – پلاک 104
33831812
ایرج ابراهیمی و شرکا شیره پز خانه – خیابان مطهری – کوچه افشاریان –
پلاک 28 – طبقه همکف
32344607
رسول حاتمی صادق و شرکا خيابان امام – خيابان طرزی – پلاک 2/1 32227000
شرکت تضامنی فرهاد قدرتی و شرکا خیابان امام خمينی (ره) – روبروی بانک صادارت
شعبه مرکزی
32248430
صاحبعلی دولخانی وشرکا خیابان مطهری – راسته دوشابچی خانه – پلاک 20 32376868
عبدالباقی قاسمی راد و فتاح پور عطايي – خیابان امام – کوچه هتل پارک –
مجتمع پارک – طبقه همکف – پلاک 54
32247371
علیرضا جنت دوست و شرکا خيابان استاد برزگر – ساختمان اکباتان –
طبقه همکف – پلاک 3/125
فرشید الهی و شرکا خیابان ۳۲ متری فرهنگیان – جنب بانک کشاورزی –
پلاک ۳۸
33484496
فریدون کاشف و شرکا خیابان خیام جنوبی – نرسیده به فلکه جهاد –
روبروی بانک گردشگری
33383457
قربان جلیلی و شرکا خيابان امام – روبروی صنایع دستی –
جنب پاساژ نقش جهان – پلاک 573
32252825
لیدا حشمتی و شرکا خيابان کاشانی – روبروی بيمارستان مطهری –
پلاک 101
3447044
محسن جباری و شرکا خیابان دانشکده – مرکز خرید دانشکده –
طبقه همکف – جنب آسانسور ضلع شرقی – پلاک 9
33470049
مسعود و کاوه محمدی و شرکا بازار بزرگ – سرای حاج ابراهيم – پلاک 12 32245895
کریم پور جلیل ریحانی و شرکا خیابان خيام جنوبی – پائین تر از میدان خیام –
مجتمع خیام بزرگ – سمت راست
32230140
صرافی ریحانی ارومیه خیابان کاشانی روبروی بیمارستان مطهری 33441670
صرافی کارن ارومیه شهرک فرهنگیان – قهوه قاباغی
صرافی اتاهان ارومیه خیابان کاشانی – روبروی برج سپهر –
بانک صادرات
32259797
صرافی زریک ارومیه میدان جانبازان خیابان استاد برزگر
نرسیده به کوی بیست و دوم

 

صرافی های ارومیه

 

برای شناخت دیگر صرافی های مجاز ایران به تفکیک شهر و استان مربوط به آن، به صفحه مربوط به آن سر بزنید. تنها کافی است اسم شهر و استان مورد نظر خود را در لیست زیر یافته و روی آن کلیک کنید تا لیست صرافی‌های آن شهر در اختیارتان قرار گیرد.

 

توجه کنید

در استفاده از صرافی‌ها و مراجعه به آن‌ها توجه داشته باشید که حتما مجوز داشته و معتبر باشند. ممکن است برخی بدون مجوز فعالیت‌هایی انجام دهند که منجر به کلاهبرداری شود. بهتر است قبل از مراجعه به صرافی از اعتبار آن و مجوزی که دارد مطئن شوید. لیستی که در بالا از صرافی های ارومیه خدمت شما معرفی شد همگی دارای مجوز بوده و اعتبار دارند. دقت داشته باشید که این لیست ممکن است دچار تغییر شود.

 

سفیرپیمنت و ارائه خدمات صرافی‌ها

سفیرپیمنت یک مجموعه فعال در عرصه خدمات ارزی و بین‌المللی است. این مجموعه ارائه دهنده انواع خدمات پرداخت آنلاین در حوزه بین‌المللی است. در صورتی که پرداخت شما به صورت آنلاین باشد می‌توانید از طریق تیم سفیرپیمنت و بدون مراجعه حضوری کار خود را انجام دهید. پرداخت آزمون‌های بین‌المللی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و… از جمله مواردی است که می‌توانید با سفیرپیمنت انجام دهید. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره نیز می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

لازم به ذکر است که اگر شما قصد خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید، لیست بالا برای شما ناکارآمد است و بایستی از صرافی‌های اینترنتی استفاده کنید. همچنین اگر که نیاز به دنبال کردن اخبار پی پال تلگرام یا خبرهای حوزه خدمات ارزی دارید، کلیک نمایید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله لیست صرافی های ارومیه را خدمت شما ارائه کردیم. با مراجعه به صرافی‌های معتبر در شهر ارومیه با خیال راحت می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره گرفته و کارهای خود را انجام دهید. لیستی که در این مقاله برای شما معرفی شد به همراه آدرس و شماره تلفن، همگی از صرافی‌های معتبر شهر ارومیه هستند. در میان صرافی های ارومیه صرافی ریحانی ارومیه از بقیه مراجعین بیشتری دارد. لیست صرافی‌های دیگر شهرها نیز در این مقاله به تفکیک قابل دسترسی است.

ممکن است شما در شهر ارومیه از صرافی دیگری استفاده کرده باشید. اگر صرافی مورد نظر شما در لیست قرار نداشت، نام و آدرس آن را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت تایید به لیست اضافه و مورد استفاده دیگران نیز واقع شود. همچنین اگر از صرافی‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید و تجربه استفاده دارید نیز آن را در اختیار ما و دیگران قرار دهید.

 

سوالات متداول؛ صرافی های ارومیه

انتخاب بهترین صرافی در ارومیه به عواملی مانند نوع خدمت مورد نیاز و محل قرارگیری فعلی شما بستگی دارد. سفیرپیمنت لیست کاملی از بهترین صرافی های ارومیه همراه با آدرس منتشر نموده است.
صرافی های ارومیه مجاز به اضافه نمودن مقدار مشخصی کارمزد ارائه خدمات به واحدهای پولی هستند. اختلاف قیمت ارز در صرافی ها هم به همین مسئله مربوط است.
بله، تمامی صرافی های معتبر ارومیه که مجوز فعالیت دارند، زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
رضا کاربر سایت ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

ممنون بابت ارائه لیستتون
صرافی های ارومیه رو خوب معرفی کرده بودین?