کسب ترون رایگان

آموزش کسب ترون رایگان

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

در سال 2008 ساتوشی ناکاموتو اولین شبکه بلاک‌چین و ارز دیجیتال را با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری ایجاد کرد. پس از آن شاهد محبوبیت و رشد فوق‌العاده بازار‌های ارز دیجیتال بودیم. از این‌رو، بسیاری امروزه به سمت ارز‌های دیجیتال روی آورده‌اند و آن را آینده تراکنش‌های مالی می‌دانند. ماهیت غیر متمرکز و امنیت شبکه‌های بلاک‌چین جایگزینی سریع و کم‌هزینه برای خدمات بانکداری است. هر شبکه بلاک‌چین ویژگی‌ها و ضعف‌هایی می‌تواند داشته باشد که به کدنویسی آن شبکه مربوط می‌شود. برای مثال اتریوم در جواب به ضعف‌های بیت‌کوین ایجاد شد؛ اما خود نیز مشکلاتی در بر داشت. از این‌رو شبکه بلاک‌چین ترون به نام TRC20 در صدد رفع مشکلات اتریوم به وجود آمد. امروزه بسیاری از پلتفرم‌ها برای تراکنش‌های خود از شبکه ترون استفاده می‌کنند. در آینده ترون ممکن است از سهم بازار بیشتری نسبت به اتریوم برخوردار شود. بنابراین، در این مقاله روش‌های کسب ترون رایگان را با هم بررسی می‌کنیم و به شما نحوه انتقال ترون کسب‌شده به کیف پول‌تان را آموزش می‌دهیم. اگر شما نیز به فعالیت در بازار کریپتو علاقه دارید تا انتها همراه ما باشید.

 

بررسی 7 راه مختلف کسب ترون رایگان

شبکه ترون از ارز خود به عنوان کارمزد استفاده می‌کند و برای انجام تراکنش به میزانی TRX نیاز خواهید داشت. موارد زیر تعدادی از راه‌های کسب ترون رایگان هستند.

 

روش‌های عملی برای استخراج ترون

 

استخراج ترون رایگان به شیوه اثبات سرمایه

وقتی صحبت از ارز‌های دیجیتال می‌شود اولین چیزی که به ذهن می‌آید استخراج آن از طریق کامپیوتر است. با این وجود ارز‌های جدید لزوماً نیازی به استخراج ندارند. ترون یکی از این نوع ارز‌ها است که نمی‌توان با استخراج ترون رایگان کسب درآمد کرد. ارز‌های TRX از پیش ایجاد شده‌اند و به چرخش در می‌آیند. چاپ اضافه ارز مانند سایر واحد‌های پولی باعث تورم و از دست رفتن ارزش آن می‌شود. استخراج ترون به شیوه اثبات سرمایه (Proof of stake) انجام می‌شود. این روش به محاسبات ریاضی پیچیده نیاز ندارد و انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. برای آن که تراکنشی در شبکه انجام گیرد، قرارداد آن می‌بایست در سیستم تأیید شود. این کار توسط سیستم سرمایه‌گذاران صورت می‌پذیرد و کارمزد تراکنش به این افراد پاداش داده می‌شود.

 

فاست‌های ترون

فاست‌ها یک شیوه ساده کسب کریپتو هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید به صورت روزانه رمز ارز دریافت کنید.. این سایت‌ها در قبال فعالیت‌های بسیار ساده به صورت ساعتی ترون یا رمزارز‌های دیگری هدیه می‌دهند. این سایت‌ها حداقل میزان برداشت 10 ترون دارند؛ اما کارمزدی برای برداشت کسر نمی‌کنند. همچنین پروسه برداشت از این سایت بسیار ساده و سریع است.

 

کسب ترون از طریق برنامه‌های غیر متمرکز

همچنین می‌توانید با انجام بازی‌ها و برنامه‌های غیر متمرکز که بر شبکه ترون سوار هستند؛ درآمد ترون رایگان کسب کنید. استخراج این ارز‌ها و توکن‌های برنامه‌ها در ابتدا بسیار آسان است و به مرور مشکل‌تر می‌شود. اکثر برنامه‌های غیر متمرکز به صورت روزانه واریز‌های خود را انجام می‌دهند. مأموریت ترون آن است که با حذف واسطه‌ها، محصول را مستقیماً از تولید کننده به خریدار برساند. در حال حاضر 727 داپ فعال وجود دارد و اکوسیستم ترون، داپس تراکنش‌هایی به ارزش 411 میلیون دلار در سه‌ماهه اول سال 2020 داشته است.

 

 

Forsage

فورسج یک راه کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال است که به وسیله قرارداد‌های هوشمند انجام می‌شود. این موضوع باعث می‌شود از هرجا و مکانی کار کرده و شاهد رشد حساب و سرمایه خود باشید. این قرار‌داد‌ها منعطف هستند و هیچ محدودیت زمان، هدف و فشاری روی آن‌ها نیست. فورسج ترون بر روی جنبه‌های خاصی از ارز دیجیتال عمل می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک سیستم ارجاع، درآمد ترون باقی‌مانده درازمدت کسب کنند. پس از عضویت تنها کافی است 3 نفر را برای این کار دعوت کنید. برای شرکت در این برنامه باید هزینه یک باره 600 ترونی پرداخت نمایید. پس از ورود هر تعداد افراد بیشتری دعوت کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

 

VibraVid

ویبرا وید یک پلتفرم موزیک و ویدیو جدید است که با توکن BTZC فعالیت می‌کند. این توکن بر شبکه ترون سوار است که باعث پایداری، بازدهی و تراکنش فوری می‌شود. این توکن را می‌توانید با رمز ارز‌های دیگر یا حتی ارز‌های رایج کشور‌ها مبادله کنید. در این پلتفرم کاربران می‌توانند ویدیو و موزیک‌های خود را منتشر کرده، ویدیو و موزیک‌های دیگران را تماشا کنند و در عین حال توکن به دست آورند. در ویبرا وید هنرمندان، نوازندگان و سازندگان محتوا می‌توانند برای محصول خود قیمت‌گذاری کرده و آن را به صورت جهانی به فروش برسانند.

 

انتقال TRX به کیف پول

 

دریافت سود به ترون

شما می‌توانید در پلتفرم nexo سرمایه‌گذاری کنید و سود آن را به رمز ارز دلخواه دریافت نمایید. برای جلوگیری از هرگونه تأخیری، حتماً رمز ارز انتخابی خود را به ترون تغییر دهید تا فوراً به والت شما واریز شود. از زمانی که نکسو مبلغ واریزی را دریافت کند، به صورت روزشمار سود به شما پرداخت می‌نماید. همچنین هر لحظه می‌توانید سرمایه خود را خارج کنید.

 

 

Idle-Empire

تنها کاری که باید برای دریافت ترون رایگان انجام دهید آن است که به سایت Idle-Empire رفته و در آن ثبت نام کنید. با جواب دادن به نظرسنجی‌ها و پرسش‌نامه‌های پولی، تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی و انجام بازی‌های جایزه‌دار می‌توانید میزان ترون قابل توجهی کسب کنید. به آدرس Idle-Empire.comرفته و در آن ثبت نام کنید. پس از کسب امتیاز کافی، از بخش برداشت، ترون را به عنوان ارز مورد نظر انتخاب کنید.

 

آموزش انتقال ترون به کیف پول

برای آن که بتوانید از هرکدام از روش‌های بالا ترون خود را برداشت کنید به یک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که قصد برداشت ترون را دارید، بهترین انتخاب کیف پول خود شبکه ترون یعنی tronlink pro خواهد بود. توجه داشته باشید که پس از ساخت اکانت و دریافت 12 کلمه رمز ورود، این کلمات را با هیچ کسی به اشتراک نگذارید. همچنین این عبارات را فقط به صورت فیزیکی روی کاغذی یادداشت کرده و در جایی امن نگه‌داری کنید.

روش برداشت ترون از سایت‌ها به این شیوه است که شما آدرس کیف‌ پول ترون خود را در سایت وارد می‌کنید و آن‌ها ترون را به کیف پول شما واریز می‌کنند. نکته قابل توجه در خصوص بعضی سایت‌های ارائه دهنده رمز ارز رایگان این است که همه آن‌ها واقعی نبوده و گاهاً به دنبال سرقت دارایی کیف پول شما هستند. اگر هر سایت، شبکه و یا فردی به بهانه واریز سود از شما 12 کلمه ورود به کیف پول را طلب کرد، قطعاً کلاهبردار بوده و قصد سرقت از حساب شما را دارد. این افراد را سریعاً گزارش دهید تا از فریب دیگران نیز جلوگیری شود.

 

بررسی نهایی کسب ترون رایگان

 

جمع‌بندی کسب ترون رایگان

اگر بیت‌کوین پادشاه رمز ارز‌ها و اتریوم عروس رمز ارز‌ها نام گرفته‌اند؛ با این حساب ترون یقیناً فرزند ارشد خانواده رمز‌ ارز‌ها خواهد بود. امنیت و سرعت بالا در کنار بانکداری غیر مرکزی باعث محبوبیت روز افزون ارز‌های دیجیتالی است. با این وجود همه رمز‌ ارز‌ها یکسان نیستند و تفاوت‌هایی در ساختار کدنویسی آن‌ها وجود دارد که در جهت بهینه‌سازی فرایند بلاک‌چین رخ می‌دهد.

در حال حاضر ترون یکی از ارز‌هایی است که کدنویسی بسیار قدرتمندی داشته و به گفته منتقدان پتانسیل رشد بالایی نیز دارد.

کارمزد‌های بسیار کم و سرعت تراکنش زیر 1 دقیقه، ترون را میان رقبا متمایز کرده است. از این‌رو، اگر مشتاق کسب ترون هستید در این مقاله 7 روش کسب ترون رایگان را معرفی کردیم. همچنین روش انتقال ترون کسب شده به کیف پول را آموزش داده و راهکارهای جلوگیری از کلاهبرداری را توضیح دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید از کسب ترون‌های رایگان لذت ببرید. چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید از بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ کسب ترون رایگان

بله؛ همانطور که در موارد بالا مشاهده می‌کنید سایت‌هایی هستند که با انجام فعالیت‌های ساده، به شما ترون رایگان هدیه می‌دهند.
تمام کیف پول‌های راه‌اندازی شده روی شبکه بلاک‌چین ایمن هستند و احتمال هک آن‌ها وجود ندارد. با این وجود، تنها راه دسترسی به کیف پول 12 کلمه ورود است که اگر به دست کسی بیفتد می‌تواند از حساب شما برداشت کند.
خیر؛ در زمان ساخت کیف پول شبکه بلاک‌چین به صورت پسوردی رمزنگاری شده ۱۲ کاراکتری برای شما ایجاد می‌کند و این رمز ورود دیگر قابل تعویض نخواهد بود. تنها راه تعویض رمز ۱۲ کاراکتری ساخت کیف پول جدید و انتقال دارایی به آن است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *