وب‌سایت B&H Photo Video

وب‌سایت B&H Photo Video چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

وب‌سایت B&H Photo Videoچیست؟

این مجموعه یکی از سایت‌های فروشگاهی جذاب لوازم صوتی تصویری و کالای دیجیتال است. این فروشگاه آنلاین تلاش می‌کند تمام تجهیراتی که برای عکاسی، فیلم، موسیقی و خلق آثار هنری نیاز است را برای علاقه‌مندان به این موضوعات فراهم کند.

این شرکت آمریکایی سابقه فعالیت نسبتا طولانی دارد و از سال ۱۹۷۳ میلادی تا به حال یعنی نزدیک به نیم قرن مشغول خدمت رسانی به مشتریانش بوده است. این کمپانی توانسته در طول این سال اعتماد مشتریان زیادی را به خودش جلب کند.

همانطور که از اسم این شرکت هم قابل حدس است، تمرکز اصلی وب‌سایت B&H Photo Video روی محصولات و تجهیزات عکاسی و فیلمبردای است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از عکاسان، فیلمبرداران و حتی نوازندگان حرفه‌ای در سراسر جهان، تجهیزاتی مورد نیازشان را از این شرکت خریداری می‌کنند.

البته تمام درآمد این شرکت از طریق فروش اینترنتی این محصولات نیست بلکه فروشگاه فیزیکی بزرگی نیز در شهر نیویورک آمریکا متعلق به این شرکت است و مشتریان می‌توانند در این فروشگاه به صورت حضوری و آنی اقدام به خرید بکنند.

محصولات وب‌سایت B&H Photo Video

در قسمت بالای صفحه اصلی وب‌سایت، دسته بندی محصولات قابل مشاهده هست. این دسته بندی شامل ۱۳ قسمت است:

  • Photography (عکاسی)
  • Computers (کامپیوترها)
  • Pro Video (ویدیو حرفه‌ای)
  • Lighting (روشنایی)
  • Pro Audio (صدای حرفه‌ای)
  • Mobile ( موبایل)
  • TV & Entertainment (تلویزیون و سرگرمی)
  • Camcorders (دوربین فیلم برداری)
  • Surveillance (دوربین نظارتی)
  • Optics (دوربین چشمی)
  • Audio-Visul (سمعی بصری)
  • Used (استفاده شده)
  • Specials (ویژه)

قیمت محصولات

جدای از تنوع بالا و تخصصی بودن تجهیزات، قیمت محصولات نیز نسبتا مناسب است. وقتی در حال مقایسه قیمت‌های این سایت با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مثل آمازون بودیم، تفاوت قیمت خاصی مشاهده نشد و اکثرا محصولات این سایت تقریبا با آمازون برابر بود. البته بعضی مواقع قیمت‌ها در بعضی اجناس پایین و بالا بود یعنی در برخی موارد قیمت آمازون مناسب‌تر و برخی مواقع قیمت بی اند اچ فتو ویدیدو مناسب‌تر است. اما اتفاق خوبی که در این سایت افتاده این است که تخفیف‌های چشمگیری در بعضی از محصولات مشاهده می‌شود به طوری که ممکن است اختلاف قیمت آن محصول با دیگر فروشگاه‌ها به ۳۰۰ دلار هم برسد.

نحوه خرید از سایت بی اند اچ فتو ویدیدو

وب‌سایت B&H Photo Video فروشگاهی است که هم افراد مبتدی و هم حرفه‌ای‌ها می‌توانند در زمینه عکاسی و فیلمبرداری با قیمت مناسبی وسایل مورد نیاز‌شان را تهیه کنند. حتی اگر جزو این دسته از افراد نیستید و صرفا می‌خواهید یک دوربین عکاسی خوب برای استفاده شخصی خودتان بخرید، باز هم این فروشگاه گزینه مناسبی است. در حال حاضر شرکت‌های ایرانی هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها از این فروشگاه آمریکایی خرید کنید. این شرکت‌های ایرانی از شما ریال دریافت می‌کنند و خدمات خرید و ارسال را برای شما انجام می‌دهند و البته کارمزد این خرید را از شما می‌گیرند که خب باعث بالا رفتن قیمت پایانی برای شما می‌شود.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

اما اگر می‌خواهید پول کمتری بدهید، راهکار بهتری به شما معرفی می‌کنیم. برای این کار لازم است شما یک حساب ارزی مانند پی‌پال،‌ ویزا یا مسترکارت داشته باشید؛ اما اگر ندارید هم هیچ نگرانی نداشته باشید. شرکت سفیرپیمنت خدمات خرید ارزی را برای شما بسیار آسان کرده است و خودتان می‌توانید به راحتی و بدون هیچ پرداخت کارمزد، محصول مورد نظرتان را از وب‌سایت B&H Photo Video خریداری کنید و سپس از طریق شرکت‌های ایرانی که خدمات پست‌های خارجی را انجام می‌دهند، محصول را با کم‌ترین قیمت ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله سعی کردیم تا به شما عزیزان توضیحاتی در رابطه با وب‌سایت B&H Photo Video بیان کنیم که امیدواریم با مطالعه آن اطلاعات جامع و کاملی را در این حوزه کسب کرده باشید. تمامی پیشنهادات و نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی نیاز کلی شما هستند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *