معرفی autodesk

پرداخت نرم‌افزارهای شرکت autodesk

آخرین بروز رسانی:  ۲۱ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

افراد بسیاری در جهان به دنبال طراحی با نرم‌افزارهای حرفه‌ای هستند خوشبختانه شرکت‌های ساخت و توسعه نرم‌افزار در این زمینه فعالیت خوبی کرده‌اند. به عنوان نمونه شرکت اتودسک که درسال 1990 فعالیت خود را شروع کرد و با هدف ساخت نرم‌افزارهای طراحی محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرد. از بهترین و معروف‌ترین آنها می‌توان به اتوکد نام برد. این برنامه برای مهندسان رشته معماری، عمران، برق و مکانیک بسیار مناسب است. در حال حاظر مهندسین این رشته از این برنامه در پروژهای خود استفاده می‌کنند و تا به امروز موفقیت بسیار بزرگی را در کارنامه این مجموعه ثبت کرده است. در این مقاله قصد معرفی autodesk را برای شما افراد علاقه‌مند به طراحی و نقشه کشی توضیح خواهیم داد.

 

معرفی شرکت autodesk

“Autodesk” یک شرکت کامپیوتری آمریکایی است که متخصص در توسعه و بهبود نرم‌افزارهای شبیه‌سازی کامپیوتری سه‌بعدی است. از جمله نرم‌افزارهای این شرکت می‌توان به تری دی مکس، اتوکد و مایا اشاره کرد. دفتر مرکزی اتودسک در سن رافائل، کالیفرنیا قرار دارد و دارای دفاتر متعدد دیگری در سراسر جهان است. Autodesk در سال 1982 توسط توسعه‌دهنده نرم‌افزار “AutoCAD John Walker” تأسیس شد. نرم‌افزار “AutoCAD” و “Revit” این شرکت به طور گسترده توسط معماران استفاده می‌شود. طراحان و معماران از هر دو نرم‌افزار برای طراحی و پیش‌طراحی ساختمان‌ها و سایر سازه‌ها استفاده می‌کنند.

 

معرفی نرم‌افزار Inventor Pro

“Inventor” محصولی از شرکت Autodesk است و یکی از قوی‌ترین ارائه‌دهندگان در زمینه طراحی و مدل‌سازی است. برنامه Autodesk Inventor از سال 2007 در حال توسعه قرار گرفت. بسیاری از کاربران برنامه‌های اتودکس مانند اتوکد و Mechanical” “Desktop از اینکه فروشندگان تمام الزامات طراحی و مدل‌سازی آنها را برآورده می‌کنند، راضی هستند. شبیه‌سازی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار Autodesk Inventor، این است که فرایند طراحی در رایانه و تجهیزات متصل به هم را ادغام کند. این برنامه شامل طراحی سازه و سطوح است که به عنوان طراح قطعه نیز شناخته می‌شود؛ همچنین مجموعه‌ها، برای شبیه‌سازی استحکام و جای جوش اتصالات و نصب بر روی سطوح پیچیده مورد استفاده مهندسان بسیار زیادی قرار می‌گیرد.

 

معرفی بهترین نرم افزار اتودسک

 

معرفی نرم‌افزار Navisworks

معماران و مهندسان عمران می‌توانند از نرم‌افزار “Navisworks” برای طراحی پروژه‌های مهندسی، ساخت‌وساز و عمران استفاده کنند و از نرم‌افزارهای مبتنی بر نرم‌افزار برای شبیه‌سازی فرایند طراحی، تولید سه‌بعدی و انیمیشن استفاده کنند. این برنامه که به زبان‌های زیادی از جمله انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی و روسی موجود است، نشان می‌دهد که بسیاری از مهندسان در سراسر جهان به آن اعتماد دارند و از آن استفاده‌های بسیار زیادی می‌کنند. برنامه موتور قدرتمند Navisworks به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح‌های دوبعدی را به طرح‌های متحرک سه‌بعدی تبدیل کرده و طرح‌ها یا ایده‌های خود را ایجاد کنند. این برنامه همچنین می‌تواند مدل‌های مختلف و محصولاتی را از اینترنت جمع‌آوری و تهیه کرده و از کتابخانه‌های موجود در خود در اختیار مهندسان قرار دهد؛ علاوه بر این، ادغام این برنامه با سایر نرم‌افزارهای AutoDesk امکان ارتباط با سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت مانند Revit را فراهم می‌کند. در ادامه به معرفی autodesk و سایر نرم‌افزارهای این شرکت بیشتر می‌پردازیم.

 

معرفی نرم‌افزار Map 3D

نرم‌افزار “Map 3D” ابزاری انقلابی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌ راحتی نقشه‌های خود را از هر مکانی ایجاد کنند. نقشه‌ها را می‌توان با استفاده از مختصات GPS، Google Earth ایجاد کرد یا حتی به ‌صورت دستی در برنامه وارد کرد. کاربران می‌توانند نقشه را از هر زاویه‌ای مشاهده کنند، بزرگ یا کوچک‌نمایی کنند و با سرعت‌های مختلف دور نقشه بچرخند. این نرم‌افزار به‌ گونه‌ای طراحی شده است که ایجاد نقشه را برای هر کسی آسان کند.

 

معرفی نرم‌افزار Autocad MEP

AutoCAD Guide یک مرکز نرم‌افزاری یا نرم‌افزار کاربردی برای طراحی و توسعه اسناد، مطالعات طراحی BIM برای آشنایی با طراحی و نمایش سیستم‌ها، سیستم‌های برق و لوله‌کشی در ساختمان است. این نرم‌افزار توسط مهندسان تأسیسات، مهندسان مکانیک یا مهندسان معماری و عمران برای پاسخگویی به طراحی و اجرای ساختمان استفاده می‌شود. تأسیسات تولیدی مجموعه‌ای از مواد و تجهیزات لازم برای بهره‌برداری و نگهداری کارآمد یک ساختمان و همچنین رویه‌هایی است که ساختمان‌ها و تأسیسات می‌توانند از آنها استفاده کنند. طراحی و ساخت هر ساختمان با بهره‌برداری اولیه از ساختمان شروع می‌شود و نیازمند طراحی دقیق و در نظر گرفتن الزامات ساختمان، مصالح و تجهیزات آن است.

 

autocad

 

معرفی نرم‌افزار 3DSMAX

Autodesk 3ds Max که قبلاً با نام DSMAX3 شناخته می‌شد، یک نرم افزار کامپیوتر گرافیکی حرفه‌ای سه‌بعدی است که برای ایجاد عکس‌ها، مدل‌ها، بازی‌ها و گرافیک‌های سه‌بعدی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط Autodesk Media and Entertainment توسعه و منتشر شده است. تری دی مکس به طور منظم توسط توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی، استودیوهای مختلف تبلیغات تلویزیونی و استودیوهای تجسم معماری استفاده می‌شود؛ همچنین در فیلم‌های خاص و فیلم‌های سینمایی بسیار پرکاربرد است.

 

معرفی نرم‌افزار MotionBuilder

“Autodesk Motionbuilder” نرم‌افزاری است که برای ایجاد شخصیت‌های متحرک استفاده می‌شود. Autodesk MotionBuilder قابلیت‌ ساخت انیمشین‌های حرفه‌ای را به شما می‌دهد. این برنامه دارای مهارت‌های تخصصی برای ساخت انیمیشن‌های پیچیده و متنوع برای فیلم‌ها و بازی‌ها است. شما می‌توانید از این برنامه برای ویرایش یا اجرای طرح‌های خود استفاده کنید.

 

معرفی نرم‌افزار Mudbox

“Autodesk Mudbox” نرم‌افزاری عالی برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی و گرافیکی است. Autodesk Mudbox به شما امکان می‌دهد هر تصویر سه‌بعدی را که می‌خواهید طراحی و ایجاد کنید. حجم‌های آمورف و فرّار را به ‌راحتی به اشیا سه ‌بعدی زیبا تبدیل کنید و تصاویر زیبایی خلق نمایید. یکی از نکات جالب در مورد این برنامه این است که بسیاری از شرکت‌ها و متخصصان فیلم از نرم‌افزار MUDBOX برای ساخت متون یا تصاویر کارتونی استفاده می‌کنند.

 

معرفی نرم‌افزار Raster Design

“Autodesk Raster Design” یکی از قابل اعتمادترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهایی است که به شما امکان می‌دهد با نقشه‌های اسکن شده، تصاویر هوایی، تصاویر ماهواره‌ای و تصاویر شطرنجی کار کنید. مدل‌ها و نمودارهای طراحی را به راحتی ذخیره کنید، به گرافیک‌های برداری دسترسی داشته باشید و به طور یکپارچه ویرایش و اصلاح کنید در برنامه‌های شرکت autodesk مانند AutoCAD Architecture، AutoCAD. از Civil 3D، AutoCAD Power Supply، AutoCAD 3D Map، AutoCAD Mechanical، AutoCAD MEP، AutoCAD و P&ID به عنوان فایل ورودی استفاده کنید؛ بنابراین، می‌توانید نقشه‌ها را در کمترین زمان اسکن کرده و تنها با چند کلیک آنها را در اتوکد باز کنید. یکی از مزیت‌های گرافیک برداری نسبت به تصاویر شطرنجی این است که می‌توان آنها را بدون هیچ مشکلی ویرایش، اندازه‌گیری و چاپ کرد.

 

خدمات سفیرپیمنت برای خرید و پرداخت نرم‌افزارهای autodesk

چنانچه قصد خرید لایسنس نرم‌افزارهای autodesk را دارید و یا به دنبال پرداخت autodesk هستید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. متخصصین مجموعه ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی نیازهای ارزی و بین‌المللی شما را انجام می‌دهند. سفیرپیمنت پیشرو خدمات ارزی در ایران و خاورمیانه است.

 

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله سعی کردیم توضیحات نسبتاً کاملی در رابطه با معرفی autodesk به شما دوستان عزیز بدهیم. این شرکت بدون شک بهترین تیم اجرایی در زمینه ساخت نرم‌افزارهای مهندسی، گرافیکی و محاسباتی را دارد. اتودسک یکی از پردرآمدترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ایالات متحده است که به بیش از 100 کشور مختلف در جهان خدمات خود را ارائه می‌کند. متأسفانه این مجموعه هم مانند سایر شرکت‌های آمریکایی هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان عزیز ارائه نمی‌دهد و حتی برای خرید پلاگین‌ها و یا لایسنس نرم‌افزارها باید از طریق یک شرکت واسطه و یا شخصی ثالث عمل کنید. تمامی پرداخت‌های این مجموعه با حساب پی پال انجام می‌شود. چنانچه قصد شارژ حساب پی پال  را دارید در قسمت پشتیبانی درخواست خود را اعلام کنید. از اینکه وقتتان راه به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم. چنانچه سؤال و نظری دارید برای ما در زیر همین مقاله ارسال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *