خرید از شاتر استوک

بهترین راه خرید و دانلود از شاتر استوک

آخرین بروز رسانی:  ۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

اگر به دنبال دانلود تصاویر باکیفیت هستید، بدون شک شاید تا به حال اسم سایت شاتر استوک را شنیده باشید؛ اما این مجموعه برای دریافت تصاویر، با کیفیت بالا نیازمند خرید حساب هست. در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با این وب‌سایت به شما خواهیم داد؛ همین‌طور اگر قصد خرید از شاتر استوک را دارید به قسمت پشتیبانی safirpayment مراجعه کنید. این وب‌سایت یکی از بهترین منابع برای الهام‌گیری از کارهای هنرمندان بزرگ جهان است. امروزه افراد بسیار زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند.

شاتر استوک چیست؟

Shutterstock یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه عکس‌های حرفه‌ای است. این شرکت بر اساس سبک ذخیره و انتشار تصاویر آرشیو فعالیت می‌کند و حق کپی‌رایت رایگان تصاویر را برای عکاسان محفوظ می‌دارد. این شرکت بیش از 95 میلیون تصویر در داخل سایت خود دارد و آنها را با هزینه‌ای بسیار ناچیز ارائه می‌دهد. سیستم‌های رتبه‌بندی کاربردی این سایت، همراه با یک کتابخانه گسترده با کیفیت خوب و تعدادی از تصاویر گالری، عوامل کلیدی در محبوبیت این پلتفرم هستند؛ به همین دلیل است که اگر در موتورهای جستجو عکس‌هایی با موضوعات مختلف را جستجو کنید، قطعاً نام Shutterstock و تصاویر آن را خواهید دید. ثبت‌نام در این وب‌سایت رایگان است و به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها عکس با کیفیت بالا و قیمت پایین را می‌دهد.

وکتور چیست؟

وکتور در حقیقت یکی از رایج‌ترین فرمت‌های عکس است. در یک تصویربرداری، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هندسی مانند نقاط، خطوط، منحنی‌ها، دایره‌ها و یک سری لبه در پوسته ذخیره می‌شود. تصاویر در نقشه‌برداری از خطوط و منحنی‌هایی به نام بردار تشکیل شده‌اند که در آن رنگ و داده‌های بزرگ از نظراندازه در ابعاد بزرگ هستند هستند. اگرچه ابعادکامل نسبتاً بزرگ هستند؛ اما هرچقدر هم که تغییر کنند، می‌توانند اندازه حجم تصاویر را تغییر دهند. این تصاویر از نظر وضوح متفاوت بوده و به دلیل استاندارد اندازه، تغییر ابعاد به اندازه دلخواه و تصویر با هر رزولوشن و بدون تحریف جزئیات و دقت چاپ می‌شود. پوشه لایه باز وکتور، فرمت خروجی برخی از برنامه‌های گرافیکی مانند Adobe Illustrator و Corel است.

طراحی گرافیک به چه معنایی است؟

طراحی گرافیک فرآیند ارتباط بصری و حل مسئله با استفاده از متن، فضا، گرافیک و رنگ است. اگرچه طراحی گرافیک نوعی ارتباط بصری و طراحی ارتباطی به حساب می آید، اما اصطلاح «طراحی گرافیک» به دلیل انسجام آن نمی تواند به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط و طراحی تفسیری مورد استفاده قرار گیرد. هنرمندان از روش‌های مختلفی برای ایجاد و پیوند کلمات، نمادها و تصاویر برای تجسم ایده‌ها و کلمات استفاده می کنند. طراحان هنری می توانند متن، طرح‌ها و چیدمان‌ها را برای ایجاد نتیجه نهایی ترکیب کنند. طراحی گرافیکی هم به فرآیند یکپارچه سازی (طراحی) و هم به طراحی محصول (طراحی) اشاره دارد. ابزارک‌های مورد استفاده در طراحی گرافیک شامل لوگو (لوگو و برند)، تبلیغات (خبرنامه، خبرنامه و کتاب)، تبلیغات چاپی، خبرنامه، بروشورهای تبلیغاتی، گرافیک و محتوای وب‌سایت، تابلو و بسته بندی می باشد. به عنوان مثال، مواد بسته‌بندی ممکن است الگوهای طراحی واضحی داشته باشند، از جمله آرم یا سایر گرافیک‌ها، برچسب‌ها، گرافیک‌ها، تصاویر و رنگ‌هایی که یک طرح محصول ثابت را ایجاد می کنند. ترکیب یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی گرافیک است. این امر به ویژه هنگام کار با داده‌های موجود یا چندین شیء صادق است.

تصاویر استوک چیست؟

برای تصاویری مانند طراحی گرافیکی، چاپ، آم آر آی و… که اندازه بزرگی دارند به رایانه‌های بزرگ نیاز است. . برای ایجاد بنرها، غرفه‌ها و بسیاری از بروشورها و کاتالوگ‌ها، تصاویری با کیفیت بالا و یا وضوح بالا ایجاد می‌شود که قدرت تزلزل‌ناپذیر و عمل فناوری چاپ و یا تبلیغات مصرف‌کننده را می‌توان مشاهده کرد. اگر شما یک برنامه‌ریز تجاری هستید، مطمئنا که وب‌سایت ShutterStock را می‌شناسید. گرافیک و قالب شاتر استوک این ‌سایت را به محبوب‌ترین وب‌سایت برای فروش تصاویر و مدل‌ها در جهان تبدیل کرده است.

مزایا و معایب سایت شاتر استوک

مزایا

معایب

کتابخانه عظیمی از تصاویر بدون حق امتیاز

 

قیمت خرید عکس بالا

 

افراد خلاق می‌توانند آثار خود را بفروشند

 

قیمت فروش عکس پایین

 

فرصت‌های رشد نامحدود

 

قوانین سختگیرانه

 

آموزش ثبت‌نام در شاتر استوک

اگر به دنبال آیتم مورد علاقه خود در صفحه Shutterstock هستید، صفحه‌ای با تمام عکس‌های مرتبط با موضوع شما باز می‌شود. در سمت چپ تصاویر فیلترها قرار دارند. این فیلترها دسترسی به عکس مورد نظر را برای شما آسان‌تر می‌کند. پس از انتخاب عکس، در صورتی که عضو این سایت نباشید، اطلاعات مربوط به عکس و گزینه دانلود عکس را مشاهده نخواهید کرد.

برای ثبت‌نام در سایت شاتر استوک مراحل را دنبال کنید:

طریقه ساخت اکانت در سایت شاتر استوک
به آدرس اصلی shutterstock.com بروید.
توجه: فراموش نکنید که حتما از یک vpn استفاده کنید.
روی گزینه ورود در بالای صفحه کلیک نمایید.
در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را در قسمت‌های مربوطه وارد کنید. شما در حال حاضر یک کاربر Shutterstock هستید.

دانلود از شاتر استوک چگونه ممکن است؟

راه اول

1. به https://tomato.to یا  بروید.
2. URL عکس شاتر استوک را کپی کرده و در “URL عکس ” قرار دهید.
3. برای ایجاد لینک کلیک کنید.
4. هنگامی که تصویر شما آماده دانلود است، یک دکمه دانلود در زیر لینکی که وارد کرده‌اید ظاهر می‌شود.

اگر این روش جواب نداد، می‌توانید روش دیگری را امتحان کنید.

این سرویس ممکن است به دلیل برخی از سرورها یا خطاهای فنی در وب در دسترس نباشد. در صورت بروز مشکل لطفاً چند لحظه بعددوباره امتحان کنید و از فیلترشکن خوب برای رفتن به صفحات استفاده کنید.
* این روش غیرقانونی است و شاتر استوک می‌تواند در صورت اثبات جرم از شما شکایت کند. این ریسک را نکنید و توصیه می‌کنیم از وب‌سایت رایگان دیگری برای دانلود عکس‌ها از اینترنت استفاده کنید.

راه دوم

شاتر استوک مجموعه‌ای از عکس‌ها را برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر از Shutterstock بازدید می‌کنید، کلمه بدون حق امتیاز به این معنی نیست که دانلود رایگان است،بلکه بدین معناست که اگر قبلاً عکسی را از این سایت خریداری کرده‌اید. این عکس را می‌توانید دوباره به ‌صورت رایگان از شاتر استوک دانلود نمایید.

برای دانلود رایگان عکس‌های ارائه شده در Shutterstock مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا باید در shutterstock.com ثبت‌نام کنید.
هر هفته پست‌های وبلاگ را باز کنید. در بخش مطالب وبلاگ، پیشنهاداتی برای دانلود رایگان عکس‌ها پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن را  را به سادگی دانلود کنید.

هزینه خرید از شاتر استوک

اکنون که بیشتر ویژگی‌ها و نحوه عملکرد Shutterstock را می‌دانید، بیایید در مورد قیمت اشتراک‌های این وب‌سایت صحبت کنیم. Shutterstock بسته به بودجه و نیاز شما برنامه‌های قیمت‌گذاری زیادی را ارائه می‌دهد؛ البته، مانند هر سرویس پولی دیگری، اگر برنامه سالانه را انتخاب کنید از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.
در لیست زیر تمامی پلن‌های شاتر استوک ارائه شده است:

خرید اشتراک SHUTTERSTOCK

چنانچه قصد خرید هر کدام از اشتراک‌های بالا را دارید شما نیازمند یک حساب پی پال وریفای شده می‌باشید.(برای خرید پی پال وریفای شده به قسمت پشتیبانی وب‌سایت ما مراجعه کنید)

خدمات سفیرپیمنت برای استفاده از خدمات شاتر استوک

چنانچه قصد خرید از شاتر استوک را دارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و تمامی نیازهایتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. . هدف ما ایجاد بستری مناسب برای خرید از وب‌سایت‌‎های خارجی و بین‌المللی است. بسیاری از ایرانیان به راحتی نمی‌توانند به دلیل غیر دسترس بودن حساب‌های معتبر مانند پی پال و یا اسکریل از این وب‌سایت‌ها خدمات و یا اشتراک خریداری کنند؛ اما ما اینجا هستیم تا به یاری شما بیاییم. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *