آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb

آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb و مزایا و معایب این سایت

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

استفاده از خدمات دیتاسنتر های خارجی در برخی مواقع به نسبت استفاده از دیتاسنتر های داخلی پر سودتر است. مخصوصا اگر به خرید هاست و سرور خارجی نیاز داشته باشید، استفاده از دیتا سنتر خارجی هزینه‌های شما را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد. دیتا سنتر leaseweb یکی از ارائه‌دهندگان خوش نام هاست و سرور خارجی است. آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb به شما کمک می‌کند با خرید از این دیتا سنتر به خدمات عالی با قیمتی مناسب دسترسی داشته باشید و از پرداخت هزینه‌های اضافی رهایی یابید.

 

آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb

بعد از آن که محصول موردنظر را از سایت انتخاب کردید؛ دو گزینه پیش روی شما خواهد بود:

  • Buy now

  • Customize

اگر محصول مطابق خواسته شما است و تمامی ویژگی‌های مدنظر شما را دارد روی گزینه Buy now یا خرید محصول کلیک نمایید اما اگر ترجیح می‌دهید یکی از ویژگی‌های محصول را تغییر دهید؛ با انتخاب گزینه customize می‌توانید محصول را سفارشی‌سازی کنید.

خرید از دیتاسنتر لیز وب

بعد از انتخاب گزینه Buy now، به صفحه‌ای مانند تصویر زیر هدایت می‌شوید. بعد از چک کردن مشخصات و ویژگی‌های محصول، روی گزینه سبز رنگ Add to cart در پایین صفحه کلیک کنید.

خرید از سایت Leaseweb

در ادامه اگر کد تخفیفی دارید در کادر Enter a discount code وارد کرده و روی دکمه Apply code کلیک نمایید.
بعد از اعمال کدتخفیف گزینه سبزرنگ سمت راست صفحه یا همان Checkout را انتخاب کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید. (اگر کد تخفیف ندارید، مستقیماً Checkout را انتخاب کنید. )

خرید از سایت لیز وب
اگر از قبل در سایت Leaseweb ثبت‌نام کرده‌اید روی گزینه Log in کلیک کرده، در غیر این‌صورت، گزینه register را انتخاب نمایید و با وارد کردن مشخصات خواسته شده در سایت ثبت‌نام کنید.

آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb

در این مرحله از آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb، تیک موافقت از قوانین لیز وب را فعال کرده و Select payment را انتخاب نمایید.خرید از Leaseweb

در آخرین مرحله نیز روش پرداخت موردنظر خود را از بین لیست نمایش داده شده انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات حساب و کارت خود، پرداخت را تکمیل کنید.

آموزش خرید از دیتاسنتر لیزوب

 

زمان پردازش خرید از دیتاسنتر Leaseweb

بسته به اینکه از طریق PayPal، کارت اعتباری یا با انتقال بانکی پرداخت کرده‌اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا پرداخت شما در پورتال مشتریان Leaseweb قابل مشاهده باشد.

اگر از طریق پی‌پال پرداخت کنید، معمولاً پرداخت شما ظرف چند ساعت پردازش می‌شود؛ به همین دلیل، PayPal روش پرداخت ترجیحی است.

  • پرداخت‌های انجام شده از طریق بانک هلندی معمولاً ظرف ۲ روز کاری دریافت و پردازش می‌شود. برای مشتریان جدید، قبل از افزودن پرداخت سفارش به حساب، باید شماره مشتری ایجاد شود که کمی بیشتر طول می‌کشد و معمولاً ظرف ۲ روز کاری پس از دریافت پرداخت، پردازش انجام می‌شود.
  • پردازش حواله بانکی بین‌المللی ۳ تا ۵ روز کاری طول می‌کشد.
  • پرداخت‌های‌ایده‌آل (فقط برای مشتریان هلندی در دسترس است) ۱ روز کاری طول می‌کشد تا پردازش شوند.
  • اگر پرداخت شما پس از ۲ روز کاری همچنان در پورتال مشتری Leaseweb ظاهر نشد، جزئیات پرداخت خود (پرینت صفحه بانکداری اینترنتی، کپی صورت حساب بانکی یا‌شناسه تراکنش پی‌پال) را به ar@leaseweb.com‌ ایمیل کرده و شماره مشتری را درج کنید.

 

فاکتور‌های Leaseweb

در این بخش از آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb، به جزئیات فاکتور‌های لیز وب می‌پردازیم.
هر فاکتوری که دریافت می‌کنید، اطلاعات زیر را نشان می‌دهد:

  • مشخصات مشتری (شماره مشتری، آدرس، شماره ثبت مالیات بر ارزش‌افزوده)
  • هزینه (توضیحات خدمات از جمله دوره‌زمانی که از شما هزینه گرفته می‌شود)
  • جزئیات لیز وب (آدرس، شماره ثبت VAT و جزئیات بانک)

با افزایش عوامل خارجی پایه، ممکن است هزینه خدمات بر اساس شرایط و ضوابط فروش افزایش یابد. شما می‌توانید آن‌ها را اینجا پیدا کنید.

نرخ‌های اصلاح شده همیشه از ۱ ژانویه به بعد اعمال می‌شود.
اگر شماره ثبت VAT معتبری ارسال نکنید، از مشتریان مستقر در اتحادیه اروپا و بریتانیا مالیات بر ارزش‌افزوده دریافت می‌شود.

از مشتریان تجاری خارج از کشوری که Leaseweb در آن واقع شده است، در صورتی که شماره ثبت VAT معتبر ارائه کرده باشند، مالیات بر ارزش‌افزوده دریافت نمی‌شود.

 

جدول زمانی پرداخت

یکی از نکات مهمی که در آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb باید به آن توجه کنید، جدول زمانی پرداخت است. لیز وب اول هر ماه فاکتور را برای شما ارسال می‌کند.
بسته به شرایط قرارداد پرداختی که با Leaseweb دارید، باید قبل از مدت مشخص شده، پرداخت را انجام دهید؛ این موضوع به‌طور مفصل در پیوست فاکتور شما ذکر خواهد شد.

اگر مبلغ را به‌صورت کامل در مدت مشخص شده پرداخت نکنید، ممکن است در معرض خطر تعلیق سرویس‌هایتان، آفلاین کردن سرورتان و متحمل شدن هزینه‌های اضافی باشید.

لازم به ذکر است، مدت کوتاهی پس از گذشت از زمان پرداخت فاکتور سرور به‌صورت فیزیکی حذف شده و تمام داده‌ها از بین خواهند رفت.

 

سفارش پرداخت‌ها

هنگام سفارش آنلاین، از شما خواسته می‌شود که سفارش خود پرداخت کنید. وقتی مشتریان جدید Leaseweb از طریق وب‌سایت پرداختی انجام می‌دهند، به‌طور خودکار برای پرداخت نقدی مستقیم مشترک می‌شوند و فاکتور‌های آینده آن‌ها به‌طور خودکار از روش پرداختی که انتخاب کنند، کسر می‌شود.
سه روش وجود دارد که برای تکمیل سفارش خود می‌توانید، انتخاب کنید. در ادامه آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb به معرفی این سه روش می‌پردازیم:

می‌توانید با پی‌پال پرداخت کنید.

در صورت تمایل به پرداخت با کارت اعتباری، سفارش شما بلافاصله پس از دریافت پرداخت بررسی و تحویل داده می‌شود.

  • iDeal

فقط برای مشتریان در هلند در دسترس است.

 

تغییر روش پرداخت

همه کاربران می‌توانند روش پرداخت خود را در بخش Finance در پورتال مشتریان تغییر دهند. اگر می‌خواهید راهی آسان و راحت برای تعادل فاکتور‌های خود از Leaseweb داشته باشید، ما یک راه‌حل پرداخت مستقیم را توصیه می‌کنیم.

مشتریان هلندی می‌توانند از حساب بانکی معمولی خود استفاده کنند؛ اگر استفاده از این گزینه برای شما ممکن نیست، می‌توانید برای پرداخت مستقیم از طریق PayPal یا کارت اعتباری ثبت‌نام کنید.

پس از تغییر به پرداخت مستقیم، از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • از دردسر پرداخت دستی راحت می‌شوید
  • از یادآوری‌های غیر ضروری ر‌ها می‌شوید
  • عدم تأخیر در پرداخت‌ها

 

آموزش خرید از دیتاسنتر Leaseweb با سفیرپیمنت

همواره تمامی کاربران می‌توانند، 0 تا 100 فراید خرید از دیتا سنتر lease web را به پشتیبانی فنی تیم سفیرپیمنت بسپارند. تکمیل ثبت نام، انتخاب بهترین و به صرفه‌ترین محصول برای خرید، پرداخت فاکتور و… را بدون درگیری ذهنی و ترس از اشتباه انجام دهید.

سفیرپیمنت ارائه دهنده اصلی خدمات ارزی بین المللی در ایران با سابقه درخشان در این حوزه است. تمامی خدمات از پرداخت در سایت‌های خارجی گرفته تا نقد کردن درامد را به متخصصین فنی ما بسپارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *