معرفی خدمات سایت Leaseweb

معرفی خدمات سایت Leaseweb به‌صورت جامع

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

در این مقاله از سایت سفیرپیمنت به معرفی خدمات سایت Leaseweb پرداخته و خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت را بررسی می‌کنیم.

LeaseWeb یک ارائه دهنده Infrastructure-as-a-Service (IaaS) است که سرور‌های اختصاصی، CDN، میزبانی ابری و ابر ترکیبی را در یک شبکه جهانی ارائه می‌دهد.
در حدود ۳۷۵۶۷ شرکت از LeaseWeb استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی که از LeaseWeb استفاده می‌کنند اغلب در ایالات متحده و در صنعت خرده فروشی مشغول فعالیت هستند. لیز وب اغلب توسط شرکت‌هایی با ۱-۱۰ کارمند و ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون دلار درآمد استفاده می‌شود.

خدمات Leaseweb

سرور‌های اختصاصی ویژه

میزبانی سرور اختصاصی Leaseweb، سرور‌های فیزیکی و تک‌کاربره را در اختیار شما قرار می‌دهد که فوق‌العاده قدرتمند. سخت‌افزار سرور‌های این شرکت از سطح بالایی برخوردار هستند.

وقتی منبع سرور اختصاصی خود را از Leaseweb انتخاب کنید، قدرت را تجربه خواهید کرد. سرور‌های اختصاصی این شرکت به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند تا فشرده‌ترین پردازش‌ها و حجم کاری دیسک ورودی/خروجی، از جمله پایگاه‌های داده بزرگ و تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و همچنین بار‌های کاری حساس به تأخیر مانند بازی و تجارت الکترونیک را انجام دهند.

شما می‌توانید از این سرور‌ها انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری، به‌علاوه امنیت و عملکرد عالی را انتظار داشته باشید. یک نکته مهم در معرفی خدمات سایت Leaseweb این است که سرور‌های اختصاصی لیز وب بسیار قابل تنظیم هستند و در صورت نیاز مطابق با نیاز‌های شما ساخته می‌شوند.

سرور‌های خصوصی مجازی

سرور‌های خصوصی مجازی در پلتفرم KVM مبتنی بر CloudStack با دسترسی و عملکرد بالا ارائه می‌شوند. خرابی سخت‌افزار در یک گره سخت‌افزاری باعث می‌شود که نمونه سرور مجازی در یک گره دیگر راه‌اندازی مجدد شود و زمان خرابی را به حداقل برساند.

معرفی خدمات سایت Leaseweb

سرور‌های تحویل فوری

یکی دیگر از مواردی که در معرفی خدمات سایت Leaseweb به آن اشاره می‌کنم؛ سرور‌های تحویل فوری هستند. این سرور‌ها در صورت تقاضا برای هر نیاز تجاری موجود بوده و از قبل پیکربندی شده‌اند.

سرور AMD EPYC™

پردازنده‌های AMD EPYC™ در کلاس خود قرار دارند، رکورد‌های جهانی را شکسته و استاندارد‌های جدیدی را برای مرکز داده مدرن تنظیم کرده‌اند.

سرور‌های قابل تنظیم

سفارشی‌سازی کنید تا با نیاز‌های کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. سرور‌های اختصاصی Leaseweb برای اطمینان از کسب بهترین نتایج برای کسب و کار خود ساخته شده‌اند.

سرور اختصاصی GPU

این سرور‌های اختصاصی با عملکرد بالا و کاملاً قابل تنظیم با قابلیت‌های شتاب پردازنده گرافیکی پشتیبانی می‌شوند.
سرور‌های اختصاصی GPU برای هوش مصنوعی، رندر گرافیکی، رمزگذاری ویدیو یا سایر بار‌های کاری فشرده‌ایده‌آل هستند.

سرور با پهنای باند بالا

در ادامه معرفی خدمات سایت Leaseweb، به سرور‌هایی با پهنای باند بالا می‌رسیم. قدرت محاسباتی با کارایی بالا سرور‌های اختصاصی را تصور کرده و آن‌ها را با بسته‌های پهنای باند بسیار سریع همراه کنید؛ سپس آن‌ها را روی یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین شبکه‌های میزبانی دنیا اجرا نمایید؛ حالا سرور‌های با پهنای باند بالا Leaseweb را دارید.

سرور با کارایی بالا

بار‌های کاری سنگین نیاز به عملکرد محاسباتی بالایی دارند. برنامه‌های کاربردی منابع فشرده بدون زحمت با سرور‌های با کارایی بالا Leaseweb مدیریت می‌شوند.

خدمات سایت لیز وب

سرور ذخیره‌سازی

شما مقادیر زیادی داده دارید که باید در جایی قابل اعتماد و در دسترس، ذخیره شوند. شما می‌توانید همه محتوا، برنامه‌ها، پشتیبا‌ن‌گیری و موارد دیگر را در سرور‌های ذخیره‌سازی Leaseweb ذخیره نمایید.

محاسبه الاستیک

Elastic Compute یا محاسبه الاستی کمورد دیگی است که در معرفی خدمات سایت Leaseweb به آن می‌پردازیم. Elastic Compute یک محیط زیرساخت به‌عنوان سرویس مبتنی بر Apache CloudStack به‌عنوان میان‌افزار مدیریتی و هایپروایزر KVM ارائه می‌کند. پلتفرم توسط Leaseweb پیکربندی، راه‌اندازی، نگهداری و نظارت می‌شود.

VMware vCloud

VMware ابزار قدرتمندی است که مزایای مجازی‌سازی مانند کشش، سهولت استفاده و مقیاس‌پذیری را تسهیل می‌کند؛ با این حال، پیاده‌سازی این ابزار می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد.

در معرفی خدمات سایت Leaseweb باید به این نکته اشاره کنیم که VMware vCloud Private Cloud لیزوب کاملاً آماده برای استفاده ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد زیرساخت‌های خود را به‌سرعت و به‌راحتی سفارشی‌سازی کنید.

VMware vSphere

VMware vSphere ابر خصوصی Leaseweb و مبتنی بر نرم‌افزار VMware vSphere است که در مراکز داده سطح بالای لیزوب میزبانی می‌شود. این ابر تک‌کاربره در یک رک خصوصی کاملاً اختصاصی برای شما مستقر شده است، بنابراین فضای رک، هایپروایزر (N+۱) و سوئیچینگ شبکه (HA) به طور کامل و تنها توسط سازمان شما استفاده می‌شود.

هاستینگ

لیز وب راه‌حل‌های هاستینگ مشترک را برای میزبانی وب و‌ایمیل ارائه می‌دهد. این پلتفرم ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته توسط تیم بسیار ماهر عملیات میزبانی مشترک نظارت می‌شود.

امنیت سایبری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در معرفی خدمات سایت Leaseweb به آن می‌پردازیم، امنیت سایبری است. وب در سراسر جهان در طول سال‌ها به مکانی خطرناک تبدیل شده و حملات سایبری رایج‌تر و پیچیده‌تر شده است. سازمان‌های بزرگ و حتی دولت فدرال نیز حملات متعدد را در گذشته احساس کرده‌اند.

سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای به در دسترس بودن خدمات خود و توانایی خود برای اتصال ایمن به اینترنت وابسته هستند؛ از کار افتادن منجر به از دست دادن فوری درآمد و به طور بالقوه لکه‌دار شدن نام تجاری می‌شود. Leaseweb یک حفاظت چابک و کارآمد در سطح شبکه در برابر طیف کامل حملات امنیت سایبری، از جمله حملات چالش‌برانگیز چند‌برداری، که از ترکیبی از حملات حجمی یا پروتکل شبکه با نرخ بالا و حملات برنامه‌های کاربردی پیچیده‌تر استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد.

حملات سایبری می‌توانند IP یا دامنه‌های شما را هدف قرار دهند، ضعیف‌ترین پیوند را در سیستم دفاعی شما بیابند و تلاش می‌کنند سرویس شما را از بین ببرند یا یک نقض داده ایجاد کنند. تأثیر چنین حمله‌ای می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه کاهش یا از دست دادن درآمد فروش از یک دارایی وب در معرض خطر باشد. این حملات می‌توانند به شدت بر اعتماد و وفاداری به برند با پیامد‌های بلند مدت تأثیر بگذارند.

پشتیبان‌گیری

وقتی کسب‌وکار شما در فضای ابری قرار دارد، هیچ چیز ارزشمندتر از داده‌های شما نیست. راه‌حل‌های جامع حفاظت از داده لیز وب، با فناوری‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی اثبات‌شده در صنعت، تضمین می‌کند که داده‌های شما ایمن باقی می‌مانند و سایت شما همیشه آنلاین است.

CDN

سی دی ان لیزوب مورد دیگری است که معرفی خدمات سایت Leaseweb به آن می‌پردازیم. CDN این شرکت در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده است و از آن زمان، در حال گسترش دامنه فعالیت خود در سطح جهانی برای افزایش عملکرد بوده است.

خدمات لیز وب

ذخیره‌سازی اشیاء

Object Storage یک معماری ذخیره‌سازی داده کامپیوتری است که برخلاف دیگر معماری‌های ذخیره‌سازی سنتی، داده‌ها را به‌عنوان‌اشیا مدیریت می‌کند.
ذخیره‌سازی‌اشیا یک فناوری متمرکز بر ارائه ظرفیت ذخیره‌سازی به برنامه‌ها است و از این رو، مدیریت آن اساساً از طریق فراخوانی HTTPS RESTFUL API، از جمله، مدیریت کاربر، متادیتا، سیاست‌های ذخیره‌سازی و… انجام می‌شود.

جمع‌بندی

لیز وب به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه سرورهای خصوصی شناخته می‌شود اما خدمات این شرکت فقط به این مورد محدود نمی‌شود. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به‌صورت کامل در مورد خدمات این شرکت از جمله سرورهای قابل تنظیم، سرور با پهنای باند بالا و سرورهای مجازی صحبت شد.

متاسفانه به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، امکان استفاده از خدمات پرداخت ارزی در کشور به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. اگر قصد خرید از سایت لیز وب را دارید می‌توانید از خدمات سفیرپیمنت در این حوزه بهره‌مند شوید. سفیرپیمنت سفیر ارزی شما است و با هدف ارائه بهترین‌ها به شما خدمت‌رسانی می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *