دانلود برنامه پی پال برای کامپیوتر

دانلود برنامه پی پال برای کامپیوتر

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

پی‌پال به عنوان بزرگ‌ترین سیستم مالی دنیا نقش مهمی در خرید و فروش‌های اینترنتی دارد. از این رو امروزه افراد زیادی با استفاده از این سیستم مالی برای خرید و فروش اینترنتی اقدام کرده‌اند. این سیستم از انتقال پول آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی در بسیار از کشورها را پشتیبانی می کند اما کشورهایی که دچار تحریم هستند متاسفانه از استفاده خدمات این سیستم محروم هستند. ایران نیز یکی از همین کشورهایی است که به دلیل تحریم های موجود علیه آن امکان دسترسی به پی پال را ندارد. اما همچنان کاربران ایرانی زیادی از این سیستم به صورت‌های گوناگون استفاده می‌کنند. نصب پی پال بر روی گوشی و کامپیوتر کار چندان سختی نیست کافی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما در خصوص این که چگونه حساب پی پال بسازیم و نصب پی پال بر روی کامپیوتر نکاتی را بیان کنیم. همچنین در این صفحه شما می‌توانید به دانلود برنامه پی پال برای کامپیوتر و خرید پی پال بپردازید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
خرید حساب پی پال

 

برنامه پی پال (Paypal) چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

برنامه پی پال چیست؟ پیس از آن که در خصوص نصب پی پال و چگونگی افتتاح حساب پی پال نکاتی را بیان کردیم نوبت به معرفی برنامه پی‌پال می‌رسد. برنامه پی پال برنامه‌ای رایگان و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به آسانی و به سرعت پول برای دوستان خود بفرستند و یا وام‌های خود را پرداخت کنند. این برنامه امکان مدیریت حساب Paypal را به شما داده و اطلاعات مانده حساب پی پال‌ را در اختیارتان قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه امروزه استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند بسیار گسترش یافته است، مجموعه پی‌پال جهت رفاه هر چه بیشتر کاربران خود برنامه‌ای را ارائه کرده که استفاده از این سرویس را راحت‌تر می‌کند. از طرفی برای کامپیوترها نیز برنامه‌ای وجود دارد که مدیریت حساب پی‌پال را خیلی سریع‌تر و راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مزیت‌های مختلفی که این برنامه‌ها دارند کاربران را بیش از پیش به پی‌پال علاقه‌مند کرده است.

دانلود برنامه پی پال برای کامپیوتر

دانلود از طریق سایت ماکروسافت                                                             دانلود از طریق سایت واسط

چگونه از Paypal استفاده کنیم؟

راه اول این است که اگر کسی را خارج از ایران می‌شناسید از او بخواهید تا هم برایتان حساب را باز کند و هم کار جابه‌جایی پول را انجام دهد. به این طریق مشکل محدودیت افتتاح حساب حل شده و می‌توانید از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که خودتان به هیچ وجه وارد حساب نشوید؛ زیرا در صورت مغایرت آی پی شما با ip که حساب را ساخته، حسابتان بلافاصله بلاک شده و ممکن است تمام پول خود را از دست دهید.

راه دوم استفاده از آی پی ثابت (VPS) است که همانند VPN آی پی شما را تغییر می دهد؛ با این تفاوت که این آی پی ثابت است و مثل وی پی ان متغیر نیست. اما اگر به هر دلیل هنگام ورود به اکانت یا انجام تراکنش، VPS شما قطع شود، باز هم حسابتان بلاک شده و ممکن است پول خود را از دست بدهید. (پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله لیمیت شدن پی پال را مطالعه نمایید.)

به دلیل ریسک بالای از دست دادن سرمایه خود، پیشنهاد می‌کنیم که از کارشناسان باتجربه سفیرپیمنت مشاوره بگیرید و از خدمات افتتاح حساب پی پال (حساب فول وریفای شده) سفیرپیمنت استفاده نمایید چرا که سرویس پی‌پال در این زمینه بسیار حساس بوده و به محض مطلع شدن از یک حساب غیرقانونی آن را مسدود خواهد کرد.

آیا پی پال در ایران تحریم است؟

آیا برنامه پی پال در ایران فیلتر است؟

خیر، این برنامه در ایران فیلتر نیست؛ اما شما نمی‌توانید از داخل ایران تراکنشی انجام دهید و دلیل این امر هم کاملاً مشخص است! همان‌طور که گفته شد این سیستم پولی برای کشورهایی که در حال تحریم هستند مسدود است. از این رو کاربران ایرانی در استفاده از خدمات این سیستم دچار محدودیت هستند.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

سفیرپیمنت و پی‌پال

با توجه به وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران دسترسی همه کاربران ایرانی به این سرویس محدود شده و امکان استفاده از خدمات این سرویس را ندارند. از طرفی وجود یک سرویس بین‌المللی که با آن بتوانید در سراسر دنیا پول جابه‌جا کنید در دنیای امروز ضروری است؛ پس راه چاره چیست؟

سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی مجموعه‌ای است که انواع خدمات ارزی و پرداخت‌های ارزی آنلاین را ارائه می‌کند. این مجموعه با تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد به شما کمک می‌کند تا بدون هیچگونه مشکلی از این سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول استفاده کنید. برای دریافت این نوع خدمات تنها کافی است درخواست خود را به پشتیبانی این مجموعه ارجاع دهید تا در کمترین زمان ممکن خدمت مورد انتظار برای شما ارائه شود. همچنین می‌توانید از پشتیبانان این مجموعه مشاوره و راهنمایی در زمینه‌های مرتبط دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

نتیجه 

همان‌طور که گفته شد، پی پال یکی از قدرتمندترین سیستم‌های پرداخت در دنیا است که برای خرید و فروش‌های اینترنتی از آن استفاده می‌شود. استفاده از این سیستم پرداخت برای کاربران فزونی یافته و با نصب برنامه آن بر روی گوشی و یاکامپوتر از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله در خصوص این که پی پال چیست و یا چگونه حساب پی پال بسازیم نکاتی را بیان کردیم. همچنین درباره چگونگی استفاده از پی پال نیز مطالبی ارائه شد. شما می‌توانید به کمک برنامه پی پال برای کامپیوتر و یا تلفن‌های همراه تجربه بهتری را در استفاده از این سرویس بین‌المللی داشته باشید.

لازم به ذکر است که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران استفاده از پی‌پال و برنامه پی پال برای کامپیوتر در دسترس کابران ایرانی قرار ندارد. این دسته از کاربران برای استفاده باید از یک واسطه کمک بگیرند؛ به همین دلیل مجموعه سفیرپیمنت با سابقه‌ای درخشان و تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه در این رابطه سوالی دارید می‌توانید آن را در قسمت نظرات مطرح کرده تا کارشناسان تیم ما به آن به پاسخ دهند. امیدواریم استفاده از این مقاله برای نصب پی پال شما مناسب بوده باشد. اگر قبلا تجربه استفاده از برنامه کامپیوتر بی پال را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • آیا پی پال برای اندروید هم نرم افزار دارد؟

بله؛ برای دانلود برنامه پی پال برای اندروید کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
مونا ضیاعی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام مقالتون عالی بود.

   
صفر شمسی کاربر سایت ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

سلام
بعد نصب پی پال روی چند گوشی میتونیم حساب رو داشته باشیم؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام. شما متیونید از اپلیکیشن پی پال هم استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که حتما از فیلترشکن مطمئن و قوی با آی پی ثابت استفاده کنید.

   
پویا کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
من برنامه پی پال برای گوشی نصب کردم و بعد از ورود حسابم بسته شد؟ امکانش هست برای تغییر ای پی بوده باشه؟ یا اینکه مورد دیگه ای دخیل بوده

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. اکانتهای پی پال نسبت به تغییر IP حساس هستند. هنگام استفاده از اپلیکیشن باید حتما از فیلترشکن های معتبر استفاده کرد و همچنین دسترسی اپلیکیشن به لوکیشن بسته باشه. در غیر این صورت میتونه منجر به بسته شدن حساب بشه.

       
    سپهر باقری کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    با این وجود اگر حواسمون نباشه و به سهو لوکیشن روشن باشه کل حساب میپره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    اگر آی پی ایران به هر نحوی روی پی پال بیفته اکانت بصورت کامل بسته میشه