پرداخت وریفای حساب وایز

پرداخت هزینه وریفای حساب وایز هنگام ثبت‌نام

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

با افزایش حجم صادرات بین‌المللی، نیاز کسب‌وکار‌ها و صنایع به یک حساب قابل‌اتکا برای تراکنش‌های مالی افزایش میابد. بانک‌های دیجیتالی امروزه بهترین گزینه ایرانیان برای رفع این نیاز تلقی می‌شوند. از میان این بانک‌ها، وایز با ارائه ویژگی‌هایی از قبیل انتقال ارزی با حجم بالا، کارمزد‌های کم، ذخیره چند ارز به صورت هم‌زمان و سرمایه‌گذاری ارزی میان ایرانیان بسیار محبوب شده است. صنایع تولیدی که به دنبال راهی برای دریافت مبلغ حواله‌های صادراتی هستند، حساب Wise ایمن‌ترین انتخاب آنها خواهد بود. بااین‌وجود افتتاح حساب Wise به‌خودی‌خود به شما امکان استفاده از حساب وایز را نمی‌دهد. برای استفاده از حساب وایز شما می‌بایست ابتدا پرداخت وریفای حساب وایز را انجام دهید.

همچنین برای دریافت کارت فیزیکی حساب وایز نیاز به یک پرداخت ۷ دلاری است. دریافت پستی به مقصد ایران نیز چالش‌های خاص خود را دارد که در مقاله‌ای دیگر بیان کرده‌ایم. اگر شما نیز مشتاق افتتاح و استفاده از حساب وایز هستید و برای وریفای حساب خود به مشکل خورده‌اید تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

 

شارژ حساب وایز

 

آموزش پرداخت وریفای حساب وایز

پس از فرایند تشکیل حساب در بانک دیجیتالی وایز، برای فعال و تأییدشدن آن به یک واریز دلاری نیاز دارید. در اطلاعات حساب وایز آمده که Wise نمی‌تواند بانک اول شما باشد. ازاین‌رو می‌بایست از حساب دیگری یک تراکنش واریز به حساب وایز انجام دهید. (پرداخت وریفای حساب وایز) یکی از راه‌های پرداخت هزینه وریفای حساب وایز وب‌سایت AirTM است. AirTM یک پلتفرم واریز و برداشت دلار دیجیتالی است. البته شایان‌ذکر است که هر دو وب‌سایت وایز و AirTM برای ثبت‌نام به یک شماره تلفن از کشوری غیر از ایران نیاز خواهید داشت. برای شارژ حساب AirTM راه‌های بسیاری وجود دارد.

 

پرداخت هزینه وریفای حساب wise

 

یکی از دردسترس‌ترین راه‌های آن استفاده از گیفت‌کارت‌ها هستند. پس از شارژ حساب از قسمت برداشت بانک وایز را انتخاب کنید. سپس اطلاعات حساب وایز را وارد کرده و فرایند ارسال را انجام دهید. توجه داشته باشید آز آنجایی که AirTM از کاربران کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند احتمال مسدودشدن حساب برای کاربران ایرانی وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی، مسئولیت و عواقب آن به عهده خود مخاطب خواهد بود.

 

افتتاح حساب وایز | خرید حساب Wise
خرید مسترکارت واقعی با افتتاح حساب بانکی وایز

 

خدمات پرداخت هزینه وریفای حساب وایز سفیرپیمنت

در راستای امنیت هرچه بیشتر حساب مشترکین، سفیرپیمنت خدمات پرداخت هزینه وریفای حساب وایز را در کوتاه‌ترین زمان و به صورت تضمینی انجام می‌دهد. سفیرپیمنت به صورت کاملاً قانونی حساب بانکی ثانویه‌‌ای به نام خود شخص برای کاربر تشکیل داده و از طریق آن حساب هزینه وریفای حساب وایز را پرداخت می‌کند. پس از انجام فرایند وریفای وایز، حساب ثانویه بسته شده و دیگر برای مشترک دغدغه‌ای ایجاد نمی‌کند. به دلیل خدمات شایان و سرعت عمل سفیرپیمنت، تمام مراحل وریفای حساب در کم‌تر از ۳ روز انجام می‌شود. اگر در فعال‌سازی یا دیگر خدمات مرتبط با حساب وایز مانند شارژ حساب به چالش برخورده‌اید، می‌توانید از طریق پنل کاربری سفیرپیمنت درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد. همچنین اگر در این باره سؤالی دارید می‌توانید با ارتباط با واحد پشتیبانی پاسخ سؤال خود را دریافت کنید.

 

جمع‌بندی پرداخت هزینه تایید حساب wise

 

جمع‌بندی پرداخت احراز هویت اکانت wise

امروزه افراد بیشتر و بیشتری به سمت تجارت‌های بین‌المللی و درآمد‌های دلاری روی می‌آورند. این افراد برای دریافت حق‌الزحمه خود به یک حساب بین‌المللی نیاز دارند. ازاین‌رو در بازار صنایع و کسب‌و‌کار‌ها، نیاز به یک حساب بین‌المللی ایمن و قابل‌اتکا به‌شدت احساس می‌شود. Wise چیست؟ یک بانک مجازی است که پتانسیل پاسخ‌گویی به این نیاز بازار را دارد. برخلاف دیگر رقبا، وایز از تمام خدمات بانکداری پشتیبانی می‌کند. تمام حساب‌های وایز چند ارزی هستند و به شما اجازه ذخیره، دریافت و ارسال با ۴۰ ارز رایج دنیا را می‌دهند. همچنین برخلاف رقبا، وایز در تمام ساعات و روز‌های هفته، یکی از پایین‌ترین کارمزد‌های تبدیل ارز را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. حساب‌های وایز قابل‌اتکا هستند از محدود‌شدن‌های پی‌در‌پی رنج نمی‌برند.

این موضوع برای تجارت‌ها امتیاز بسیار ارزشمندی است. همچنین برای ارسال یا دریافت حواله‌های بزرگ که در واردات و صادرات بسیار رایج هستند، بانک وایز کم‌ترین دغدغه را برای مشترکین ایجاد می‌کند. تمام این قابلیت‌ها بانک وایز را به انتخابی عالی برای تجارت‌ها تبدیل کرده است. بااین‌وجود افتتاح حساب وایز به تنهایی کافی نیست و می‌بایست قبل از استفاده آن را فعال نمود. این فعال‌سازی هزینه‌های به همراه دارد که پرداخت مستقیم آن برای ایرانیان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در جهت تسهیل فرایند افتتاح و فعال‌سازی حساب وایز و تضمین امنیت مشترکین، سفیرپیمنت خدمات فعال‌سازی حساب وایز را در کم‌ترین زمان و هزینه به مشترکین خود ارائه می‌دهد. امیدواریم با مطالعه این مقاله چالش شما در پرداخت وریفای حساب وایز برطرف شود. درصورتی‌که سؤال یا پیشنهادی دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ پرداخت وریفای حساب وایز

بله از روش‌های مختلف می‌توان حساب وایز ایجاد کرد. با استفاده از خدمات افتتاح حساب سفیرپیمنت می‌توانید در کمترین زمان و به صورت تضمینی نسبت به افتتاح حساب وایز اقدام کنید.
بله وایز یک بانک مجازی است که مجوز بانک‌داری مجازی دارد.
با استفاده از خدمات ارزی سفیرپیمنت می‌توانید درآمد ارزی خود را با کمترین هزینه نقد کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *