آموزش تعویض ایمیل هتزنر

آموزش تغییر ایمیل و تغییر پسورد اکانت هتزنر

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

Hetzner Online یا به اختصار Hetzner از سال 1997 فعالیت خود را شروع و تا به امروز در حوزه خدمات میزبانی وب فعالیت دارد. با توجه به کیفیت و سابقه درخشان این دیتاسنتر افراد زیادی از سراسر دنیا به عنوان مخاطب این مجموعه هستند. برخی از افراد به هنگام استفاده از هتزنر با چالش‌هایی از قبیل فراموشی پسورد هتزنر و یا ایراداتی در ایمیل هتزنر خود مواجه می‌شوند. در این مطلب از سفیرپیمنت به آموزش تغییر ایمیل هتزنر می‌پردازیم؛ همچنین نحوه تغییر پسورد هتزنر را نیز بیان خواهیم کرد.

 

همه چیز در مورد هتزنر

هتزنر خدماعت مختلفی را از جمله هاست اشتراکی، سرورهای مدیریت‌شده، میزبانی ابری، VPS، میزبانی سرور اختصاصی، ثبت دامنه و همچنین راه‌حل‌های سفارشی بر اساس تقاضا، ارائه می‌دهد. همچنین حراج سرور نیز انجام می‌دهد که در آن شما فرصتی برای اجاره سرورهای اختصاصی با سخت‌افزار کمی قدیمی‌تر دارید. تهیه این سرورها هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیست‌محیطی راه‌حل معقولی است.

دفتر مرکزی این شرکت در Gunzenhausen آلمان است و دیتاسنترهای آن را می‌توان در نورنبرگ (آلمان)، فالکنشتاین (آلمان) و هلسینکی (فنلاند) پیدا کرد. تمام مشخصات فنی دیتاسنترها در سایت این شرکت وجود دارد. امکان حضور در یک تور مجازی از طریق مرکز نورنبرگ را نیز دارید. Hetzner تنها از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کند که این امر بسیار جذاب است. انرژی‌های مورد استفاده هتزنر در آلمان انرژی آبی و ترکیبی از انرژی بادی و آبی در فنلاند است. اطلاعات بیشتر درباره این دیتاسنتر را در مقاله هتزنر چیست مطالعه نمایید.

 

استفاده از سایت هتزنر

قبل از اینکه به آموزش تغییر ایمیل هتزنر بپردازیم، خلاصه‌ای از نحوه استفاده از سایت و خدمات این شرکت را بیان می‌کنیم. اگر برای اولین‌بار است که می‌خواهید از Hetzner استفاده کنید، از شما خواسته می‌شود قبل از خرید هر یک از محصولات، یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید یک فرم نسبتاً طولانی که شامل نام کامل، عنوان، سازمان، آدرس پستی، تلفن/فکس، آدرس ایمیل و یک رمز عبور است را پر کنید.

 

خرید اکانت هتزنر hetzner
خرید اکانت hetzner هتزنر

 

در ادامه، یک شماره مشتری برای شما ایمیل می‌شود. از این شماره مشتری باید در هنگام ورود به سیستم، استفاده نمایید. پس از ورود به سیستم، به کنترل پنل Hetzner به نام konsoleH هدایت می‌شوید که در آنجا می‌توانید به خرید خود ادامه دهید، قبل از خرید  باید یک چرخه صورت‌حساب (ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، سالانه) و یک روش پرداخت را نیز انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: جامع‌ترین آموزش کار با پنل هتزنر

 

آموزش تغییر پسورد هتزنر

اکنون که با دیتاسنتر هتزنر به طور کامل آشنا شدید و می‌دانید که چگونه باید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید، به سراغ آموزش تغییر پسورد هتزنر می‌رویم. در مرحله اول وارد این لینک بشوید و با استفاده از کلاینت نامبر و پسورد به حساب هتزنر خود وارد شوید. درواقع باید اطلاعات کاربری خود را در قسمت‌های معین مانند تصویر زیر وارد نمایید.

ورود به حساب برای تغییر رمز عبور

 

در مرحله بعد از منوی سمت چپ صفحه گزینه “password” را انتخاب کنید تا پنجره “MANAGE PASSWORD” باز شود. اکنون می‌توانید تغییر رمز عبور و یا همان پسورد حساب هتزنر خود را انجام دهید. برای انجام این کار در بخش “Curent password”، رمز عبور فعلی خودتان را وارد و در دو قسمت بعدی، رمز عبور جدید را وارد کنید. در نهایت روی گزینه “SAVE PASSWORD” کلیک نمایید.

آموزش تصویری تغییر پسورد هتزنر

 

آموزش تغییر ایمیل هتزنر

بعد از آموزش تغییر پسورد نوبت به آموزش تغییر ایمیل هتزنر می‌رسد. برای تغییر ایمیل، مانند بخش قبلی وارد حساب هتزنر شوید و از منوی سمت چپ گزینه “Email addresses” را انتخاب کنید. در پنجره “MANAGE EMAIL ADDRESSES” که باز می‌شود، قادر خواهید بود ایمیل هتزنر خود را به‌راحتی تغییر دهید. در واقع ایمیل هتزنر که در همان موقع ثبت نام وارد نموده‌اید را می‌توانید در این بخش تغییر دهید.

آموزش تغییر ایمیل هتزنر

 

ایمیلی که در بخش “Login (optional)” وارد می‌کنید جهت تأیید حساب کاربری شما استفاده می‌شود و تأییدیه حساب به آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. “Main address” در واقع ایمیل اصلی جهت ارتباط هتزنر با شما است و هتزنر از طریق این آدرس ایمیل با شما ارتباط می‌گیرد. آخرین قسمت با نام “Invoice address”، ایمیلی است که جهت ارسال فاکتورها و صورت‌حساب‌ها استفاده می‌شود و هتزنر از طریق ایمیل فاکتورهای پرداخت را برای شما ارسال می‌کند. بعد از اینکه تغییرات دلخواه را در بخش ایمیل‌های هتزنر انجام دادید، روی گزینه “SAVE CHANGES” کلیک نمایید تا تغییرات انجام شده ذخیره شوند.

 

خدمات سفیرپیمنت؛ هتزنر

پرداخت‌های هتزنر نیز مانند سایر وب‌سایت‌های خارجی مشابه از طریق پی پال و دیگر روش‌های پرداخت بین‌المللی انجام می‌شود. این در حالی است که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها امکان پرداخت هزینه خرید هاست و سرور خارجی را ندارند. سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی با تجربه و تخصص خود علاوه بر تهیه حساب وریفای شده هتزنر برای شما، امکان خرید از سایت‌های خارجی از جمله هتزنر را فراهم نموده است. شما می‌توانید بدون دغدغه پرداخت فاکتور هتزنر را خیلی سریع انجام دهید. همچنین می‌توانید انجام مستقیم شارژ اکانت هتزنر خود را از سفیرپیمنت بخواهید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری؛ ایمیل هتزنر

Hetzner یک ارائه‌دهنده میزبانی وب معتبر و قابل‌اعتماد با انواع محصولات میزبانی است. اگر به دنبال راه حلی با ویژگی‌های غنی برای یک تجارت آنلاین با پایگاه مشتری در آلمان یا فنلاند هستید، هتزنر گزینه مناسبی برای شماست. در این مطلب علاوه بر معرفی هتزنر و ویژگی‌های آن به آموزش تغییر ایمیل هتزنر و آموزش تغییر پسورد هتزنر به صورت تصویری پرداختیم. شما می‌توانید با کمک این آموزش به راحتی تغییرات مورد نیاز خود روی حساب کاربری‌تان اعمال کنید. اگر درباره موضوع سؤالی دارید می‌توانید از بخش نظرات همین صفحه یا پشتیبانی سایت با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که مسئله پرداخت فاکتور هتزنر با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به سرویس‌های ارزی ندارند، یک چالش بزرگ است. سفیرپیمنت برای انجام این پرداخت ارزی شما را همراهی خواهد نمود. کافی است درخواست پرداخت فاکتور و یا شارژ اکانت هتزنر خود را در پنل کاربری سفیرپیمنت ثبت نمایید. در اسرع وقت کارشناسان ما به درخواست شما پاسخ می‌دهند و به راحتی این کار برای شما انجام خواهد شد. اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید و یا در انجام آن به چالشی برخوردید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ ایمیل هتزنر

خیر فقط باید دقت داشته باشید که ایمیل ثبتی شما تنها راه ارتباطی هتزنر با شما خواهد بود؛ پس در وارد کردن و تایید آن دقت داشته باشید.
خیر صرفا هتزنر یک ایمیل تایید برای آدرس جدید می‌فرستد تا صحت آدرس جدید را بررسی نماید.
بله شما می‌توانید برای دریافت صورت‌حساب‌ها آدرس جداگانه‌ای وارد کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *