هتل هیلتون

تمامی برندهای متعلق به هتل هیلتون

آخرین بروز رسانی:  ۴ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

در چند سال گذشته، ما شاهد آن هستیم که اکثر هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ، برندهای جدیدی را برای جذب بخش‌های مختلف بازار و شاید مهم‌تر از آن، برای سرمایه‌گذاران راه‌اندازی می‌کنند. این کار می‌تواند منجر به یک سبد خرید شلوغ با بسیاری از برندهای مشابه و همپوشانی شود. اگر در مورد تفاوت‌های بین ۱۸ برند مختلف هتل هیلتون گیج شده‌اید، به جای درستی آمده‌اید، زیرا امروز می‌خواهیم ویژگی‌های هر برند مختلف را بررسی کنیم:

سایبان هیلتون

معرفی ۱۸ هتل هیلتون

۱- سایبان هیلتون

Canopy یکی از برندهای جدید هیلتون است که اولین ملک خود را در سال ۲۰۱۶ افتتاح کرد. به سرعت به ۲۸ مکان در سرتاسر جهان، از جمله یکی در چنگدو (مرکز استان سیچوان، چین) توسعه پیدا کرد. یک مکان باورنکردنی که آنها توانسته بودند درست در مرکز شهر آن را افتتاح کنند. ویژگی‌های سایبان دارای طراحی جوان و مدرن با نور طبیعی زیاد و رنگ‌های ملایم است. این برند یکی از اولین برندهایی است که بطری‌های آب پلاستیکی یکبار مصرف را در اتاق‌های مهمان به طور کامل حذف کرد، در عوض بطری‌های شیشه‌‌ای قابل استفاده مجدد و ایستگاه‌های آب فیلتر شده را در هر طبقه انتخاب کرد.

هتل‌ کنراد

۲- هتل‌ها و استراحتگاه‌های کنراد

زنجیره کنراد که به افتخار بنیانگذار هیلتون، کنراد هیلتون نامگذاری شده است، دارای ۴۲ ملک لوکس در سراسر جهان است. هتل‌های کنراد بسیار مدرن‌تر و مقرون به صرفه‌تر از Waldorf Astoria هستند و در عین حال اقامتی مجلل را به مهمانان ارائه می‌دهند. در حالی که شما یک کنراد را در بسیاری از شهرهای بزرگ در سراسر جهان پیدا خواهید کرد، همچنین بسیاری از مقاصد تفریحی مانند بالی، بورا بورا، تایلند، مکزیک و موارد دیگر را خواهید یافت.

مجموعه Curio هیلتون

۳- مجموعه Curio هیلتون

مجموعه Curio یک برند به سرعت در حال رشد با حدود ۱۰۰ ملک در سراسر جهان است. این نشان دهنده شرط هیلتون است که بسیاری از مسافران یک بوتیک و تجربه محلی را به استانداردهای سفت و سخت برند ترجیح می‌دهند. در حالی که بیشتر هتل‌های Curio Collection در اطراف آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند، یک مکان اخیراً در مالدیو و همچنین چند ملک در آسیا و اقیانوس آرام جنوبی وجود دارد. من این شانس را داشتم که چند سال پیش در The Diplomat در میامی بمانم و از اینکه این ملک بزرگ ساحلی چقدر خوب اداره می‌شود بدون اینکه احساس نام تجاری یا عمومی بودن بیش از حد داشته باشم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم.

هتل هیلتون

پیشنهاد آشنایی با هتل استنلی

۴- Doubletree

DoubleTree by Hilton دارای بیش از ۵۰۰ هتل در سراسر جهان است که عمدتا در آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند. این املاک در بازار متوسط ​​هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی جذاب است. آنها به دلیل دستور پخت شیرینی شکلاتی «مخفی» خود که این برند برای اولین بار برای کمک به افرادی که در طول همه گیری ویروس کرونا سفر می‌کنند، منتشر کرد، محبوب هستند.

سفارت سوئیت‌های هیلتون

۵- سفارت سوئیت‌های هیلتون

Embassy Suites یک انتخاب عالی برای اقامت طولانی مدت یا سفر با کل خانواده است، زیرا تمام ۲۵۰+ مورد این هتل‌ها فقط سوئیت هستند. مهمانان می‌توانند هنگام اقامت در هتل Embassy Suites از صبحانه رایگان و همچنین پذیرایی عصرانه روزانه با میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های رایگان لذت ببرند. من تحت تأثیر برخی از مکان‌های شهر بزرگ این برند قرار گرفته‌ام، از جمله مکانی در میدان تایمز و ملکی در شیکاگو که فقط یک بلوک دورتر از رودخانه و مایل باشکوه معروف است.

مسافرخانه همپتون

۶- مسافرخانه همپتون

همپتون بای هیلتون، از جمله هتل‌های همپتون این و سوئیت برای گروه‌های بزرگ یا اقامت طولانی‌مدت، تا حد زیادی بزرگترین برند هیلتون است و از بزرگترین هتل های جهان می‌باشد. حدود ۲۵۰۰ هتل آن در سراسر جهان تنها ۵۰ درصد از کل مجموعه هیلتون را تشکیل می‌دهند، به این معنی که اگر اغلب در هیلتون اقامت دارید، احتمالا دیر یا زود به همپتون خواهید رسید. این هتل‌ها واقعاً طیف گسترده‌ای دارند و شامل مقاصد شهرهای بزرگ، هتل‌های فرودگاهی، استراحتگاه‌های ساحلی و همه چیز در این بین هستند. در سفرهایم، من واقعاً تحت تأثیر ردپای همپتون قرار گرفتم. به طور خاص، در سفری که چند سال پیش به لانژو داشتم (شهر نسبتاً کوچکی در شمال غربی چین)، سه مسافرخانه همپتون وجود داشت که بتوانم از میان آنها انتخاب کنم، در حالی که هیچ یک از هتل‌های زنجیره‌‌ای اصلی دیگر (ماریوت، هایات یا IHG) آنجا شعبه نداشتند.

مسافرخانه هیلتون گاردن

پیشنهاد آشنایی با هتل آتلانتیس دبی

۷- مسافرخانه هیلتون گاردن

هتل هیلتون گاردن یکی از بزرگترین برندهای خانواده هیلتون است که بیش از ۸۵۰ هتل در سراسر جهان دارد، از جمله مقاصد جالبی مانند طنجه، مراکش، و ملکی در یک موقعیت عالی شگفت‌انگیز در مرکز شهر کوالالامپور. این برند تمایل دارد به مسافران تجاری و گردشگرانی که در حال حرکت هستند در حال سرویس باشد و صبحانه سفارشی را برای همه مهمانان به همراه مراکز تجاری و سالن‌های ورزشی ارائه می‌دهد.

تعطیلات بزرگ هتل هیلتون

۸- تعطیلات بزرگ هیلتون

مطمئناً Hilton Grand Vacations کمترین جذابیت را برای مسافران دارد زیرا این برند اشتراک زمانی هیلتون است. املاک عمدتاً در ایالات متحده و در مقاصد تفریحی محبوب خارج از کشور (کانکون، باربادوس و غیره) قرار دارند، اما تعداد زیادی ملک نیز در ژاپن وجود دارد. اعضای Timeshare می‌توانند با استفاده از امتیاز هیلتون آنرز یا امتیاز باشگاه، اقامت خود را رزرو کنند. با این حال، سهام زمانی اغلب یک پیشنهاد ارزش بسیار ضعیف را در دراز مدت نشان می‌دهد، بنابراین این بهترین استراتژی سفر برای اکثر مردم نخواهد بود.

هتل‌ها و استراحتگاه‌های هیلتون

۹- هتل‌ها و استراحتگاه‌های هیلتون

نام تجاری همنام مجموعه، هتل‌ها و استراحتگاه‌های هیلتون،در سراسر جهان شناخته شده است. با بیش از ۵۰۰ ملک در سراسر جهان، تغییراتی در کیفیت پیدا خواهید کرد، از جمله هتل‌های فرودگاهی که روزهای بهتری را دیده‌‌اند و استراحتگاه‌های مدرن و بکر کنار ساحل. بیشتر هتل‌هایی که پرچم هیلتون را برافراشته‌اند، دارای چندین امکانات مشترک هستند، از جمله استخرهای شنا، فضاهای رویداد و اغلب سالن‌های اجرایی.

هتل هیلتون

۱۰- Home2 Suites

اگر به دنبال اقامت طولانی‌تری با بودجه کم‌تر هستید، Home2 Suites by Hilton ممکن است برای شما مناسب باشد. همه تقریباً ۵۰۰ ملک این برند دارای استخر، فضاهای بیرونی و یک سالن ورزشی و خشکشویی ترکیبی هستند تا به شما کمک کنند از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

هتل هیلتون

پیشنهاد آشنایی با بهترین هتل های جهان

۱۱- سوئیت هوم وود هیلتون

سوئیت هوم وود گزینه هیلتون برای کسانی است که به دنبال اقامتی طولانی با تمام امکانات رفاهی خانه هستند. بیش از ۵۰۰ واحد تمام سوئیت مقرون به صرفه دارای یخچال، آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن در هر سوئیت است و از مهمانان دعوت می‌شود از صبحانه رایگان و یک ساعت شاد رایگان نیز لذت ببرند.

هتل LXR

۱۲- هتل LXR

LXR Hotels & Resorts مجموعه‌‌ای از املاک مجلل مستقل است. این برند در حال حاضر تنها چهار مکان دارد: دبی، لندن، بدروم و آنگویلا. برای اینکه بفهمید این برند چقدر این برند مجلل است. بدانید که کاخ هبتور در دبی، ملک موسس برند LXR، قبل از کل توسعه، شهر St. Regis Dubai Al Habtoor بوده است.

هتل هیلتون موتو

۱۳- موتو

موتو جدیدترین برند هیلتون است و اکنون سه ملک برای رزرو در دسترس دارد، از جمله در مرکز شهر واشنگتن دی سی، میدان Rittenhouse در فیلادلفیا و محله چلسی منهتن (به نظر می‌رسد رزروها از نوامبر ۲۰۲۱ در دسترس هستند). موتو بر تجسم مجدد تجربه هتل شهری با استفاده متفکرانه‌تر از فضا متمرکز شده است. این برند وعده می‌دهد که فضاهای مشترک در هر ملک، اتاق‌های سازگار با فناوری و تجربه خواب برتر با مواد جاذب صدا در اتاق و «کیت خواب انتخاب‌شده» ارائه شود.

هتل هیلتون

 

۱۴- سیگنیا

سیگنیا یکی دیگر از برندهای هیلتون است که هنوز راه اندازی نشده است و دارایی‌های در دست توسعه در آتلانتا، اورلاندو و ایندیاناپولیس است. Signia بر میزبانی جلسات و رویدادهای بزرگ تمرکز خواهد کرد (یک مدل کسب و کار که با توجه به الزامات فاصله گذاری اجتماعی فعلی زیر سوال رفته است). این برند قول می‌دهد که فضاهای رویداد و جلسات را با رویکردی مدرن‌تر ایجاد کند.

مجموعه ملیله‌های هیلتون

۱۵- مجموعه ملیله‌های هیلتون

Tapestry Collection یکی دیگر از برندهای هیلتون است که حدود ۵۰ ملک بوتیک دارد که عمدتاً در بازارهای کوچکتر در ایالات متحده و کانادا هستند. این هتل‌های مستقل لوکس مقرون‌ به‌ صرفه هستند و دوباره به شدت بر ویژگی‌های منحصر به‌ فرد مکان فردی تمرکز می‌کنند.

۱۶- تمپو

تمپو از انواع هتل جدید برند هیلتون است که بر ارائه یک «هتل سبک زندگی نزدیک» به جمعیت حرفه‌‌ای جوان متمرکز شده است. هتل‌های تمپو دارای سبک مدرن میانه قرن هستند و امکاناتی مانند فضاهای عمومی کار مشترک، مرکز تناسب اندام ممتاز و ویدیوهای «پاور بالا» ارائه می‌کنند.

Tru

۱۷- Tru

Tru by Hilton یک نام تجاری با مرکز ایالات متحده است که به سرعت در حال رشد است. و بر بازاری با رشد سریع متمرکز شده است. مشابه ماریوت موکسی، می‌توانید انتظار داشته باشید که اتاق‌های کوچکی را در نزدیک به ۲۰۰ هتل آمریکای شمالی Tru’s، لوازم آرایش انبوه، کمدهای باز و میزهای «موبایل» پیدا کنید که به شما امکان می‌دهند فضا را به دلخواه خود مرتب کنید.

پیشنهاد آشنایی با زیباترین هتل جهان

۱۸- هتل ها و استراحتگاه های والدورف آستوریا

والدورف آستوریا اوج لوکس بودن در خانواده هیلتون است. 34 هتل و استراحتگاه که در شهرهای بزرگ و مقاصد ساحلی محبوب در سراسر جهان واقع شده است. اکثر املاک دارای سبک نئوکلاسیک هستند که بیشتر شبیه به سنت رجیس است تا نسخه یا پارک هایات و انتخاب مناسبی برای برندی است.  نزدیک به 25 درصد از مکان های آن در اروپا متمرکز است. دو تا از شناخته‌ شده‌ترین املاک این برند عبارتند از والدورف آستوریا نیویورک که در سال ۲۰۱۴ رکورد گران‌ترین هتل فروخته شده را با خرید آن توسط گروه بیمه چینی Anbang به مبلغ ۱.۹۵ میلیارد دلار و هتلی که اخیرا افتتاح شده بود، به ثبت رساند. Waldorf Astoria Maldives که به نوعی توانست در جایی که قبلاً یکی از مجلل ترین مقاصد جهان بود، پیشرفت کند.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه سفر

برای سفر به خارج از ایران و تماشای این برندهای مختلف هتل هیلتون، نیازمند پرداخت‌ هزینه‌ها به شکل بین‌المللی هستید. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند. به سادگی خدمات مربوط به بوکینگ هتل، حواله ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید و در سفر نگران این تبادل‌ها نباشید.

بیشتربخوانید: واچر هتل چیست؟

چکیده کلی از این مقاله

با 17 برند مختلف برای انتخاب، چیزی برای همه در مجموعه هیلتون وجود دارد. خواه به دنبال هتل لوکس درجه یک باشید، اقامتی مقرون به صرفه بخواهید و یا چیزی در این بین انتخاب شما باشد. این برندهای مختلف هر کدام دارای ویژگی‌ها و شرایط مختلفی هستند که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *