بهترین هتل های جهان

معرفی 30 مورد از بهترین هتل های جهان

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  19 دقیقه

نظرسنجی امسال بهترین جوایز جهان در ۲ مارس، درست قبل از اجرای دستورات گسترده قرنطینه اجتماعی در نتیجه COVID-19، بسته شد. نتایج نشان دهنده تجربیات خوانندگان ما قبل از همه گیری است، اما ما امیدواریم که افتخارات امسال الهام بخش سفرهای شما در آینده – هر زمان که باشد.

مسافرین از با تجربه‌ترین کاوشگران در جهان هستند، بنابراین انتخاب آنها در هتل‌ها و استراحتگاه‌ها بازتابی از وسعت دانش و سلیقه آنها است. به عبارت دیگر، این یک گروه انتخابی است. فهرست امسال 30 هتل برتر جهان شامل شش قاره است و از اقامتگاه‌های سافاری در سرنگتی و کاخ‌های هند در راجستان گرفته تا مکانهای پر زرق و برق در لندن و توکیو را شامل می‌شود. وجه مشترک همه آنها تعهد به خدمات عالی، مکان‌های عالی و امکانات رفاهی است که از مجموعه جدا می‌شود.

هر سال برای نظرسنجی بهترین جوایز جهان، Travel + Leisure از خوانندگان می‌خواهد تجربیات سفر در سراسر جهان را ارزیابی کنند – نظرات خود را در مورد هتل‌های برتر، استراحتگاه‌ها، شهرها، جزایر، کشتی‌های تفریحی، آبگرم، خطوط هوایی و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. هتل‌ها از نظر امکانات، موقعیت، خدمات، غذا و ارزش کلی رتبه بندی شدند. املاک براساس موقعیت و امکانات رفاهی به عنوان شهر یا تفرجگاه طبقه بندی شدند.

آفریقا امسال نمایندگی خوبی داشت.پارک ملی سینگیتا کروگر که شامل دو مکان تفریحی معاصر، Sweni Lodge و Lebombo Lodge است، در میان ۳۳۰۰۰ جریب بیابان آفریقای جنوبی قرار گرفته است. در سوی دیگر، سیلو، در کیپ تاون، نشان دهنده یک حس پیچیده از زندگی در شهر است و مستقیماً در مجاورت Zeitz MOCAA – موزه هنرهای معاصر آفریقا قرار دارد.

آسیا امسال نیز نمایش قدرتمندی از خود نشان داد و آسیای جنوب شرقی به ویژه گزینه‌های خوبی داشت. املاک اندونزی در ۱۰۰ مورد برتر شامل ریتز کارلتون، بالی و بلموند جیمباران پوری بود. در تایلند، Anantara Chiang Mai Resort & Spa و  Sukhothai Bangkok هر دو طرفداران زیادی داشتند.

Stateide، ترکیبی متفاوت از هتل‌ها امسال از همه گوشه‌های کشور در لیست قرار گرفت. خواص دامداری و اسکی محور در ایالت‌های کوهستانی محبوب بودند، مانند Lodge & Spa at Brush Creek Ranch در وایومینگ، C Lazy U Ranch و هتل Sonnenalp در کلرادو، and Lodge at Blue Sky، Auberge Resorts Collection در یوتا. در همین حال، ورزشکاران شهر به نقاطی مانند Mark در Upper East Side شهر نیویورک و هتل La Peer در هالیوود غربی اشاره کردند.

اما این یکی دیگر از تفریحگاههای دلربای جنوب شرقی آسیا بود که امسال جایگاه شماره ۱ را به خود اختصاص داد. برای آشنایی بیشتر با Capella Ubud و سایر هتل‌های برتر جهان، ادامه مطلب را بخوانید.

جدول محتوا پنهان

1. Capella Ubud، بالی، اندونزی

امتیاز: 99.85

اطلاعات بیشتر: capellahotels.com

بهترین هتل های دنیا

«شگفت انگیز» کلمه ای است که یک خواننده به طور مختصر تجربه استراحت در هتل برتر امسال را با آن توصیف کرد. دیگری گفت که این ملک دارای «بهترین خدمات شخصی شده است. کارکنان بسیار مراقب هستند و طراحی بیل بنسلی بی‌نظیر است.» رای دهندگان گفتند که Capella Ubud توسط روستاهای کوچک، زیارتگاه‌ها و شالیزار برنج سبز در دره کلیکی اوبود احاطه شده است.

یک پل معلق میهمانان را به سوی سوئیت‌های چادری خود هدایت می‌کند و فضای داخلی آن دارای هاله‌‌ای از مخفیگاه کاوشگران دنیای قدیمی است-اما به لوکس‌ترین شکل، با کف چوب ساج، تنه بخار قدیمی و مبلمان عتیقه پر شده است. در اینجا، مهمانان واقعاً غرق در جنگل هستند، با جنگل انبوه در همه طرف و رودخانه Wos که از پایین می‌شتابد. همانطور که یکی از مهمانان گفت: «این یک تجربه جادویی در جزیره خدایان است.»

اگر قصد سفر به اندونزی را دارید بدون شک می‌توان بهترین محل اقامت را این هتل معرفی کرد. لقب بهترین را نیز خود مسافرانی که لذت حضور در این هتل را تجربه کرده‌اند به آن داده‌اند.

پیشنهاد تماشا: زیباترین هتل های جهان

۲. هتل آمپارو، سان میگوئل د آلنده، مکزیک

امتیاز: ۹۹.۲۳

اطلاعات بیشتر: hotelamparo.com

در قلب سان میگوئل د آلنده، هتل آمپارو میراث و عتیقه جات استعمار اسپانیایی را با هنر و نساجی معاصر پرجنب و جوش ترکیب می‌کند. موقعیت آن در Zona Centro Histórico به این معنی است که فقط با مکانهای دیدنی محلی مانند Jardín Principal، Plaza de la Soledad و Mercado de Artesanias پیاده روی کوتاهی فاصله دارید. در واقع شهر سان میگوئل د آلنده یک شهر توریستی بزرگ در مکزیک است که گردشگران زیادی هر ساله به آن مراجعه می‌کنند. وجود این هتل در این منطقه و نزدیک بودن آن به مکان‌های دیدنی جذابیت آن را بالا برده است.

بهترین هتل دنیا

۳. Fogo Island Inn، نیوفاندلند، کانادا

امتیاز: ۹۹.۰۲

اطلاعات بیشتر: fogoislandinn.com

Fogo Island Inn در بزرگترین جزیره دریایی در نیوفاندلند و لابرادور قرار دارد و توسط معمار متولد نیوفاندلند تاد ساندرز طراحی شده است که ملک را با اشیاء جوامع ماهیگیری و صنعتگران منطقه، لحاف دست ساز و اجاق‌های چوبی سوزانده است. چشم اندازهای ساحل صخره ای -از طریق پنجره‌های کف تا سقف- به همان اندازه زیبا که تصور می‌کنید زیبا هستند.

در واقع این هتل در بالای یک صخره ناهموار ساخته شده که اشراف کاملی به ساحل دارد. امکانات این هتل بسیار مدرن و به‌روز می‌باشد اما در محیط بیرون فضایی طبیعی و بکر را مشاهده خواهید کرد. منظره‌ی جلوی این هتل به اقیانوس اطلس باز می‌شود که زیبایی بسیار زیادی دارد. سینما، رستوران، آب گرم و گالری هنری از جمله امکانات موجود در این هتل می‌باشد.

۴. Ritz-Carlton، بالی، اندونزی

امتیاز: ۹۸.۸۵

اطلاعات بیشتر: ritzcarlton.com

استراحتگاه ساحلی که ترکیبی از سبک گرمسیری مدرن و عناصر معماری بالی است، Ritz-Carlton یک تفرجگاه وسیع و دوستدار خانواده است که بخاطر خدمات عالی خود مشهور است. با داشتن شش رستوران، آبگرم، استخرهای شنای متعدد و باشگاه کودکان، خوانندگان می‌گویند که اغلب به سختی آن را ترک می‌کنند.

پیشنهاد تماشا: هتل استنلی

۵. والدورف آستوریا مالدیو Ithaafushi

امتیاز: ۹۸.۷۹
اطلاعات بیشتر: hilton.com

میهمانان والدورف آستوریا مالدیو Ithaafushi قبل از رسیدن به آنجا احساس سرزندگی می‌کنند و با قایق بادبانی از فرودگاه بین المللی می‌رسند. ۱۲۱ ویلایی که در ملک خود به سر می‌برند، هر آنچه را در تعطیلات دور افتاده در جزیره می‌خواهید ارائه می‌دهند، از جمله استخر خصوصی خود که می‌توانید از آن روی دریای شفاف استفاده کنید.

بهترین هتل جهان

۶. Secret Bay، پورتسموث، دومینیکا

امتیاز: ۹۸.۶۰
اطلاعات بیشتر: secretbay.dm

هر اقامتگاهی در این تفرجگاه تمام ویلا پوشیده از جنگل‌های بارانی دارای یک استخر خصوصی است. به دلیل پوشش گیاهی سرسبز و متراکم، به راحتی می‌توان احساس کرد که شما تنها فردی هستید که کیلومترها دورتر از هر چیزی هستید.

پیشنهاد تماشا: هتل 10 ستاره

۷. Raffles Istanbul

امتیاز: ۹۸.۴۰

اطلاعات بیشتر: raffles.com

بهترین هتل های جهان 2020

پنجره‌های کف تا سقف و بالکن‌های خصوصی که مشرف به جزایر بسفر و شاهزادگان هستند، تنها چند مزیتی است که مهمانان هنگام رزرو در Raffles استانبول دریافت می‌کنند و نیازی نیست برای یک وعده غذایی عالی راه زیادی بروید. رستوران Isokyo هتل یکی از بهترین مکان‌های شهر برای غذاهای پان آسیایی است.

۷. (مشترک) Canaves Oia Epitome، سانتورینی، یونان

امتیاز: ۹۸.۴۰
اطلاعات بیشتر: canaves.com

Canaves Oia Epitome در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد و در بالای دهکده ماهیگیری عمودی قرار گرفته است. طراحی آن از معماری سنتی سیکلادیک الهام گرفته شده است، با یک پالت رنگی چشمگیر از سفید، خاکستری و بژ که تضاد چشمگیری با دریای درخشان آبی در زیر دارد.

۹. آواسی پاتاگونیا، پارک ملی تورس دل پینه، شیلی

امتیاز: ۹۸.۲۵
اطلاعات بیشتر: awasipatagonia.com

۱۴ ویلا و اقامتگاه اصلی آواسی پاتاگونیا بخشی از یک ذخیره گاه خصوصی مشرف به پارک ملی تورس دل پینه، یکی از مقاصد نمادین شیلی است. به هر ویلا یک راهنمای اختصاصی و یک وسیله نقلیه چهارچرخ محرک اختصاص داده شده است، این بدان معناست که شما آزاد هستید که آن منطقه را دقیقاً همانطور که می‌خواهید کاوش کنید.

پیشنهاد مطالعه: انواع اتاق های هتل

۹. (مشترک) پارک ملی سینگیتا کروگر، آفریقای جنوبی

امتیاز: ۹۸.۲۵
اطلاعات بیشتر: singita.com
امتیاز سینگیتا در پارک ملی کروگر یک بیابان بکر و ۳۳۰۰۰ هکتاری است که به دلیل فراوانی پنج حیوان بزرگ (شیر، پلنگ، کرگدن، فیل و بوفالو کیپ) مشهور است. در اینجا دو مکان عقب نشینی وجود دارد که با هم زیر پرچم Singita قرار می‌گیرند: Sweni Lodge کوچک است، فقط دارای هفت سوئیت است، در حالی که Lebombo Lodge بزرگتر است، با ۱۳ سوئیت در طرح باز که حداکثر نما را فراهم می‌کند.

بهترین هتل های جهان 2020

۱۱. Finca Cortesin Hotel Golf & Spa، مالاگا، اسپانیا

امتیاز: ۹۸.۱۱
اطلاعات بیشتر: fincacortesin.com

هتل الهام گرفته از اندلس در مالاگا، Finca Cortesin در اطراف دو حیاط اصلی با ۶۷ اتاق ساخته شده است که توسط باغهای آراسته احاطه شده است. چهار استخر شنا، زمین‌های تنیس، یک آبگرم، و یک باشگاه ساحلی در دریای مدیترانه، تصویر بت انگیز اسپانیایی را تکمیل می‌کند.

۱۲. Tambo del Inka، Luxury Collection Resort & Spa، Sacred Valley، پرو

امتیاز: ۹۸.۰۷
اطلاعات بیشتر: marriott.com

Tambo del Inka در حدود یک ساعت فاصله از شهر کوزکو، یک پایگاه خوشبخت برای کاوش در ماچو پیچو و دره مقدس است، با ۱۲۸ اتاق که نمای آن به آند و رودخانه ویلکانوتا می‌رسد.

بهترین هتل های جهان 2020

۱۳. هتل شانگری لا، در شارد، لندن

امتیاز: ۹۸.۰۶
اطلاعات بیشتر: shangri-la.com
Shard که بر فراز خط افق قرار دارد، آسمان خراش طراحی شده توسط Renzo Piano است که در چند قدمی پل لندن قرار دارد. صندلی بلند آن – که از طبقه ۳۴ ساختمان شروع می‌شود – از برخی از مرتفع‌ترین اتاقهای هتل در شهر چشم اندازهای باشکوهی به میهمانان می‌دهد.

۱۴. The Lodge & Spa at Brush Creek Ranch، Saratoga، Wyoming

امتیاز: ۹۸.۰۰
اطلاعات بیشتر: brushcreekranch.com
Lodge & Spa at Brush Creek Ranch دسترسی پرماجرا به ۳۰،۰۰۰ هکتار از بیابان وایومینگ را فراهم می‌کند، جایی که فرصت‌های تفریحی فراوان است، از جمله کوهنوردی، آفرود ATV، و اسکی و اسنوبرد در زمستان

پیشنهاد تماشا: هتل هیلتون

۱۵. Four Seasons Safari Lodge Serengeti، پارک ملی سرنگتی، تانزانیا

امتیاز: ۹۷.۸۲
اطلاعات بیشتر: fourseasons.com
خدمات، غذا و امکانات بی‌عیب و نقصی که Four Seasons در سراسر جهان برای آنها شناخته شده است، می‌توانند شما را در اینجا در وسط سرنگتی به وجد آورند.

۱۶. قلم کششی، نگریل، جامائیکا

امتیاز: ۹۷.۷۸
اطلاعات بیشتر: tensingpen.com
صخره‌های West End نگریل محل Tensing Pen است، یک ملک بوتیک شامل مجموعه‌‌ای از کلبه‌های با سقف کاهگلی ساخته شده از سنگ و چوب. برخی از آنها توسط باغ‌های گرمسیری احاطه شده‌‌اند، در حالی که برخی دیگر مستقیماً به دریا ویو دارند. همه احساس رضایت از حریم خصوصی را ارائه می‌دهند.

۱۷. Manoir Hovey، North Hatley

امتیاز: ۹۷.۶۵
اطلاعات بیشتر: manoirhovey.com
Manoir Hovey با الگوبرداری از خانه جورج واشنگتن در مانت ورنون، یک اقامتگاه قدیمی مجلل است که در سال ۱۹۰۰ ساخته شده است. این ملک در سواحل دریاچه ماساویپی، در نزدیکی هاتلی شمالی، یکی از جذاب‌ترین شهرهای کوچک کبک واقع شده است.

۱۸. مسافرخانه گوزن، دریاچه جنگل، ایلینوی

امتیاز: ۹۷.۶۴
اطلاعات بیشتر: deerpathinn.com
بازدید از این ملک به سبک تودور در یکی از حومه‌ترین مناطق شیکاگو می‌تواند مانند فرار به یک روستای کوچک انگلیسی باشد. آتش‌های خروشان، سرو چای بعد از ظهر و باغ پر پیچ و خم همگی به فضای دنیای قدیمی می‌افزایند.

۱۹. کاخ لیلا اودیپور، هند

امتیاز: ۹۷.۶۴
اطلاعات بیشتر: theleela.com
به طور مستقیم در دریاچه آرام Pichola، Leela Palace Udaipur مانند یک جهان شناور است. مهمانان با قایق وارد می‌شوند، سپس وارد یکی از ۸۰ اتاق و سوئیت می‌شوند که هریک دارای منظره‌‌ای جادویی از آب و کوههای دیدنی فراتر از آن هستند.

پیشنهاد تماشا: هتل آتلانتیس دبی

۲۰. کاتیکیس سانتورینی، یونان

امتیاز: ۹۷.۶۲
اطلاعات بیشتر: katikies.com
همه سوئیت‌های این مخفیگاه در بالای دریای اژه دارای حوضچه‌های عمیقی هستند که به نظر می‌رسد در کنار صخره‌‌ای تراشیده شده‌‌اند و چشم اندازهای شگفت انگیزی از جزایر مجاور دارند.

۲۱. Oyster Box، Umhlanga Rocks، آفریقای جنوبی

امتیاز: ۹۷.۶۰
اطلاعات بیشتر: oysterboxhotel.com
در این هتل ساحلی در اقیانوس هند، می‌توانید دلفین‌هایی را مشاهده کنید که موج سواری می‌کنند و از اتاق‌های رنگارنگ موج سواری می‌کنند. طراحی رنگارنگ و با الهام از محلی است و آثار هنرمندان KwaZulu-Natal روی دیوارها نصب شده است.

۲۲. Anantara Chiang Mai Resort & Spa، تایلند

امتیاز: ۹۷.۵۷
اطلاعات بیشتر: anantara.com

اگرچه تنها ۲۰ دقیقه از شلوغی چیانگ مای فاصله است، اما آنانتارا مانند یک تفریح ​​واقعی در سواحل رودخانه مای پینگ احساس می‌شود. مرکز ساختمان متعلق به دهه ۱۹۲۰ است که قبلاً کنسولگری انگلیس بود و اتاق‌ها و سوئیت‌ها در اطراف یک استخر بزرگ مرکزی قرار داشت. داشتن کف چوبی فضایی متفاوت را در این هتل ایجاد کرده و نزدیک بودن آن به مراکز دیدنی مختلف شهر باعث می‌شود که حضوری یه یاد ماندنی در آن داشته باشید. این هتل نیز به عنوان یکی از بهترین هتل های دنیا واقع در تایلند شناخته می‌شود.

پیشنهاد تماشا: بزرگترین هتل جهان

۲۳. بلموند جیمباران پوری، بالی، اندونزی

امتیاز: ۹۷.۵۰
اطلاعات بیشتر: belmond.com

بلموند جیمباران پوری که یک قرار رویایی است، در ساحلی پودری، پر از نخل و ماسه سفید در شبه جزیره بوکیت، در جنوب بالی، نشسته است. این اقامتگاه از کلبه‌ها و ویلاها تشکیل شده است که از مساحت وسیعی به مساحت ۱۲۹۲ فوت مربع شروع می‌شود.

۲۴. Oberoi Rajvilas، جیپور، هند

امتیاز: ۹۷.۳۳

اطلاعات بیشتر: oberoihotels.com

متقاضیان سلامتی از درمان‌های آبگرم Oberoi Rajvilas که شامل تعادل چاکراها و ماساژ با استفاده از سنگهای داغ هیمالیا است، قدردانی خواهند کرد. در این هتل جوی در شهر صورتی به همان اندازه جوی، جلسات یوگا، مدیتیشن و کاسه خوانی نیز برگزار می‌شود. این هتل که در یک فضای باغ و سرسبز 13 هکتاری ساخته شده است شبیه یک کاخ است که شما را به عظمت و ثروت هند می‌رساند. امکانات زیاد این هتل و نزدیک بودن آن به بسیاری از جاهای دیدنی و مشهور هندوستان باعث شده است که نام آن را در میان بهترین هتل های جهان مشاهده کنید.

۲۵. برج العرب جمیرا، دبی

امتیاز: ۹۷.۲۰

اطلاعات بیشتر: jumeirah.com

برج العرب را می‌توان به عنوان نمادین‌ترین هتل دبی، بر فراز خلیج فارس در جزیره مصنوعی خود مانند یک بادبان غول پیکر دانست. همه چیز در اینجا فوق العاده است، از وسایل طلاکاری شده در اتاقهای مهمانانش تا ناوگان خانه رولزرویس. این هتل که به عنوان چهارمین هتل بلند جهان نیز شناخته می‌شود در فاصله‌ای 280 متری تا ساحل بنا شده و در سال 1999 میلادی افتتاح شد. همانطور که اشاره شد ساختمان این هتل شبیه یک بادبان کشتی است و با تراس‌های عظیم و دیدی که به ساحل دارد به عنوان تنها هتل هفت ستاره جهان و یکی از بهترین هتل های دنیا شناخته می‌شود. همچنین این هتل به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی نیز محسوب می‌شود.

۲۶. رویال منصور، مراکش

امتیاز: ۹۷.۱۹

اطلاعات بیشتر: royalmansour.com

در اینجا اتاق مهمان «استاندارد» وجود ندارد. در عوض، مهمانان از بین ۵۳ ویلای خصوصی مجلل و سه طبقه که به سبک riads مراکش ساخته شده‌‌اند، انتخاب می‌کنند. این ملک همچنین دارای باغ، چشمه و یکی از بهترین استخرهای شنای هتل در مراکش است. این هتل در سال 2010 میلادی پس از یک و نیم سال فعالیت افتتاح شد. فضای این هتل در حدود 1.5 هکتار است که شامل ساختمان‌ها و باغ می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که این هتل را از دیگر رقبای خود متمایز کرده است وجود یک تونل به طول یک کیلومتر در زیر آن است که خدمتکاران و کارکنان هتل از آن استفاده می‌کنند. این تونل باعث شده است که قسمت‌های اشتراکی همچون لابی خلوت‌تر بوده و از خدمات در جریان کمتر کسی با خبر شود. به عقیده آن‌ها این کار باعث شده است که بی‌رقیب‌تر باشند.

پیشنهاد مطالعه: واچر هتل چیست

۲۷. هتل کافه رویال، لندن

امتیاز: ۹۷.۰۷

اطلاعات بیشتر: hotelcaferoyal. com

این پیاده روی کوتاه از سیرک پیکادیلی، ۱۶۰ نفره به ویژه برای آبگرم خود، Akasha Holistic Wellbeing شناخته شده است. در اینجا، همه شیوه‌های ارتقاء سلامتی، از جمله تغذیه، مدیتیشن و تناسب اندام، مورد توجه قرار می‌گیرد. هتل کافه رویال لندن به عنوان یکی از بهترین هتل های دنیا 5 ستاره بوده و امکانات متنوعی از جمله استخر و سونا، جکوزی، سالن ماساژ، اتاق کنفرانس و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. حضور خود در لندن را می‌توانید با این هتل لذت‌بخش‌تر کنید.

۲۸. اوبروی، بمبئی

امتیاز: ۹۷.۰۵
اطلاعات بیشتر: oberoihotels.com

Oberoi با موقعیتی حساس در امتداد معماری Marine Drive بمبئی، با داشتن کمتر از ۶ رستوران به مقصدی برای تجربه‌های عالی غذا خوردن تبدیل شده است. Ziya مکانی برای چرخش‌های معاصر در غذاهای کلاسیک هندی است. سالن شامپاین در لابی محل مناسبی برای چای عصرانه است. این هتل 5 ستاره بوده و یکی از بزرگترین هتل‌های بمبئی و بهترین‌ها محسوب می‌شود.

۲۹. ریتز پاریس

امتیاز: ۹۷.۰۱
اطلاعات بیشتر: ritzparis.com
ریتز پاریس، افسانه‌‌ای پاریسی، در سال ۲۰۱۶ تحت بازسازی گسترده‌‌ای قرار گرفت و مجدداً بازگشایی شد. خوانندگان گفتند که این مکان هنوز هم مورد علاقه‌ترین مکان برای ماندن در شهر است، به دلیل اتاقهای مجلل مهمانش که مستقیماً از کاخ قرن هجدهم به نظر می‌رسند. سال ساخت اولیه این هتل به 1898 مبلادی باز می‌گردد و دارای 71 اتاق و 71 سوئیت است. این هتل سه رستوران مجزا دارد و پس از بازسازی امکانات به‌روزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

پیشنهاد تماشا‌: هتل کرملین

۳۰. Explora Valle Sagrado، Sacred Valley، پرو

امتیاز: ۹۶.۹۵
اطلاعات بیشتر: explorera.com
ماچو پیچو و دره مقدس درست در Explora Valle Sagrado قرار دارند. کارکنان هتل در زمینه حرکت در منطقه متخصص هستند و رهبران اعزام داخلی می‌توانند به شما در کشف روستاهای سنتی، کوه‌های برفی و ویرانه‌های باستانی-از جمله پیاده یا با دوچرخه، کمک کنند. این هتل آخرین مجموعه‌ای است که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های جهان خدمت شما معرفی کردیم. شرایط محیطی این هتل کمی متفاوت با دیگر هتل‌ها است و تجربه لذت‌بخشی را در آن خواهید داشت.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه هتل

رزرو هتل در کشورهای خارجی نیازمند انجام تراکنش‌های بین‌المللی است. از آن جا که در کشور ما به دلیل تحریم‌های بانکی امکان پرداخت مستقیم وجود ندارد، تیم سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا به سادگی و با چند کلیک پرداخت‌های خود را به صورت ریالی انجام داده و هتل خارجی مدنظر خود را رزرو کنید. این مجموعه به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی از همه‌ی متدهایی که هتل‌های مدنظر شما برای پرداخت استفاده می‌کنند، پشتیبانی می‌کند؛ پس با خیالی آسوده می‌توانید پرداخت هزینه هتل خارجی خود را به این تیم بسپارید.

نتیجه

در این مقاله به معرفی 30 مورد از بهترین هتل‌ های جهان پرداختیم. بهترین هتل های جهان 2020 تنوع بالایی دارند و امکانات گسترده‌ی هر کدام باعث شده تا در این لیست بالاتر از سایر رقبا قرار بگیرند. در میان هتل های بزرگ جهان که معرفی شده‌اند وجه مشترک همه‌ی آن‌ها برای رزرو لازم بودن پرداخت ارزی است. در واقع شما برای رزرو کردن اتاق در یکی از بهترین هتل های جهان بایستی به صورت آنلاین پرداخت ارزی انجام دهید. از آنجایی که امکان پرداخت آنلاین ارزی برای کاربران ایرانی وجود ندارد و در این راستا چالش‌هایی وجود دارد برای رزرو به مشکل خواهید خورد.

شما می‌توانید پرداخت ارزی خود برای رزرو یکی از بهترین هتل های دنیا را به تیم سفیرپیمنت بسپارید. این تیم با تخصص و تجربه خود به راحتی چالش‌های شما را برطرف کرده و پرداخت ارزی مورد نظرتان را انجام می‌دهد. فقط کافی است درخواست خود را به تیم پشتیبانی سفیرپیمنت ارجاع دهید. در صورتی که قبلا تجربه استفاده از خدمات این هتل‌ها را داشته‌اید و یا انجام پرداخت ارزی را تجربه کرده‌اید، در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات خود در این رابطه را نیز می‌توانید در همانجا مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *