هتل 10 ستاره

تنها هتل 10 ستاره جهان که باید ببینید!

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، هُتِل یا مهمانخانه مکانی است که به مدت نسبتا کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. این مکان بیشتر مورد استفاده گردشگران و مسافران قرار دارد. هتل‌ها علاوه بر این که محلی برا استراحت هستند، دارای امکانات جانبی متنوعی نیز می‌باشند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و… نمونه‌ای از این امکانات است که وجود هر یک باعث افزایش بالاتر رفتن کیفیت هتل خواهد شد. تعیین درجه کیفیت هتل‌ها را با ستاره و در برخی مکان‌ها با الماس نشان داده می‌شود. در ادامه به بررسی یک هتل 10 ستاره خواهیم پرداخت.

بیشتربخوانید: تنها هتل 9 ستاره جهان!

منحصر به فردترین هتل 10 ستاره در جهان

هتل آپیرون آیلند که به نام‌ها دیگری همانند The Rollmop ،The Pringle و The Funnel مشهور است، اولین هتل 10 ستاره در جهان می‌باشد که در زیر دریا قرار دارد. این هتل یک مکان مفهومی با طراحی عالی است که 300 متر با ساحل بیروت در لبنان فاصله دارد.

هتل 10 ستاره

معنای اسم این هتل (Apeiron) از پایداری انرژی مکان گرفته شده است. برای ساخت این پروژه 350 میلیون دلار دلار در نظرگرفته شده است. اگرچه هنوز کار ساخت و ساز این هتل به پایان نرسیده است، اما در صورت ساخت، این اولین هتل 10 ستاره‌ای در جهان است.

هتل 10 ستاره

تئوری کیهان شناسی نشان می‌دهد که آناکسیماندر این هتل را “Apeiron” نامیده است. چرا که آناکسیماندر معتقد بود که مواد به کار رفته در این هتل خود تجدید می‌شوند و قضیه پایداری انرژی نیز با این نظریه تطابق دارد.

هتل 10 ستاره

در این ساختمان بهره‌ وری انرژی بسیار زیاد است. زیرساخت‌های داخلی این هتل به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت کرده و مانع از ورود انرژی خورشید به داخل می‌شود. وجود دارد.

هتل ده ستاره

به علاوه، لوورهای بکار رفته در این ساختمان حاوی سلول‌های خورشیدی می‌باشند که برای جذب نور خورشید و تولید انرژی به کار گرفته می‌شوند. محاسبات و تخمین‌ها نشان می‌دهد که این ساختمان می‌تواند تقریباً 70٪ از انرژی خود را تولید کند و به انرژی دیگری نیاز نداشته باشد.

هتل 10 ستاره جهان

بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از این هتل نیز می‌توانند از خدمات جانبی این مجموعه استفاده کنند. گالری هنری، سینما، امکانات کنفرانس و یک مرکز خرید از جمله خدماتی است که در کنار این هتل در حال ساخته شدن می‌باشد. همچنین برای این هتل یک کلوپ و آبگرم در سطح 00 و -01 (در زیر ساحل) واقع خواهد شد که شامل امکاناتی همانند سونا خصوصی، اتاق بخار و اتاق ماساژ است.

ویژگی هتل 10 ستاره

هتل آپیرون آیلند، دارای استخرهای مختلف با آب شیرین همراه با قابلیت کنترل دما خواهد بود. در طبقه یازدهم این هتل 10 ستاره، یک باغ در فضای باز با چشم اندازهایی از دهلیز ساختمان و چشم اندازهایی بدون مانع از دریای آزاد وجود دارد.

هتل 10 ستاره جهان

از دیگر امکانات شگفت انگیز این مجموعه، می‌توان به “جنگل پروانه” اشاره کرد. در طبقه‌های بالایی این هتل جنگل پروانه‌ای وجود دارد که انواع گونه‌های گرمسیری پروانه‌ها در آن نگهداری می‌شود.

هتل 10 ستاره

خدمات سفیرپیمنت

سفیرپیمنت مجموعه‌ای تخصصی در زمینه پرداخت‌ های ارزی است که می‌تواند شما را در در زمینه‌های ارزی، نقل و انتقال پول، خدمات پرداخت و… یاری کند.

نتیجه

همان‌طور که می‌دانید، درجه بندی کیفیت هتل‌ها با استفاده از تعداد ستاره یا الماس شناخته می‌شود. در این مقاله ما در خصوص یک هتل 10 ستاره صحبت کردیم. این هتل زیر دریایی با امکانات فوق‌العاده در حال ساخت و تکیمل شدن می‌باشد. متن بالا به شما کمک می‌کند تا هر چه بهتر این هتل را بشناسید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
مهسا حسن زاده کاربر سایت ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

خیلی هم عالی و خوب بود .