هتل آتلانتیس دبی

جامع‌ترین معرفی از هتل آتلانتیس دبی

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  17 دقیقه

هتل آتلانتیس 5 ستاره در نخل جمیرا واقع شده است و اولین هتل دبی است که در جزیره ساخته شده است. این هتل بر اساس افسانه آتلانتیس طراحی شده و دکوراسیون آن کاملاً عربی است. 1548 اتاق در هتل آتلانتیس دبی وجود دارد و آنها به دو محل اقامت تقسیم شده‌اند – برج شرقی و برج غربی. دو برج توسط سوئیت رویال پل به هم متصل می‌شوند.

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس اولین بار در ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد و این پروژه محصول مشترک دو شرکت بین المللی Kerzner International Holdings Limited و Istithmar است، اگرچه در حال حاضر تنها توسط استراحتگاه‌های بین المللی کرزنر مدیریت می‌شود. این هتل دارای ۲۳ طبقه و ساحلی خصوصی به نام نسیمی است و با پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers تکمیل شده است.

همه اتاق‌های هتل دارای بالکن خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن، مینی بار و امکانات رایگان چای و قهوه هستند. برخی از اتاق‌ها دارای تراس خصوصی و حمام آبگرم در حمام هستند. گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران کانتونی Hakkasan و رستوران Nobu در آن وجود دارد که غذاهای مدرن ژاپنی را با سبک عربی سرو می‌کند.

در کنار آن، Bread Street Kitchen Bar غذاها و نوشیدنی‌های بریتانیایی ساخته شده توسط Gordon Ramsay را ارائه می‌دهد. ایامنا به دلیل آشپزی و نوشیدنی‌های اصیل لبنانی مشهور است. هر مهمان در هتل از دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه برخوردار است. این پارک سرسره‌های آبی مانند برج نپتون و برج پوزیدون را شامل می‌شود.

یک زمین بازی آبی جداگانه برای بچه‌های کوچکتر و یک منطقه بازی‌های ویدئویی برای نوجوانان وجود دارد. Wavehouse ناهار خوری را با سرگرمی همراه با یک دستگاه موج هنری و یک سالن بولینگ چهار خطی ترکیب می‌کند.

مکانهای دیدنی نزدیک شامل Mall of Emirates است که فقط ۲۰ دقیقه با آن فاصله دارد و Club Golf Emirates که تقریبا ۲ مایل فاصله دارد. دبی مال و برج خلیفه تنها ۲۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند.

صاحب هتل آتلانتیس دبی کیست؟

مجموعه هتل‌ها و استراحت‌گاه‌های بین المللی کرزنر

Atlantis Resorts، زیرمجموعه Kerzner International، یک شرکت تفریحی است که برای اداره اقامتگاههای آتلانتیس در ناسائو، باهاما، دبی، امارات متحده عربی، کو اولینا و هاوایی ایجاد شده است.

چگونه می‌توان به هتل آتلانتیس دبی رسید

  • چگونه می توان به هتل آتلانتیس رسیدبا استفاده از خدمات مبتنی بر برنامه مانند Uber یا Careem یک تاکسی رزرو کنید. آنها ارزان هستند و استفاده از آنها آسان است.
  • می‌توانید از مترو استفاده کنید، اما ایستگاهی در نزدیکی آتلانتیس وجود ندارد. پس از پیاده شدن از قطار، ممکن است مجبور شوید از ایستگاه مترو تا هتل تاکسی بگیرید.
  • رزرو سواری هلیکوپتر از قبل با ایمیل به بخش دربانی در هتل

بهترین زمان برای بازدید از هتل آتلانتیس دبی

زمان مناسب بازدید از هتل آتلانتیس دبی
اوج فصل گردشگری در دبی از نوامبر تا آوریل است که دمای هوا سوزان نیست و رطوبت هوا خفه زیاد نمی‌شود. با این حال، از آنجا که این ماه‌ها اوج فصل گردشگری است، قیمت هتل‌ها، از جمله آتلانتیس پالم، در این ماه‌ها سر به فلک می‌کشد.

اگر قصد اقامت در داخل هتل را دارید، باید در پاییز، یعنی از آگوست تا سپتامبر، از آتلانتیس دیدن کنید. پس از اوج فصل گردشگری، قیمت‌ها کاهش می‌یابد و ممکن است بتوانید آفر خوبی را به دست آورید. با این حال، اگر می‌خواهید دبی و همه جاذبه‌های دیدنی آن را ببینید، باید در زمستان‌ها به آنجا بروید.

آنچه در هتل آتلانتیس نباید از دست بدهید

برخی از بهترین مکانها برای بازدید در نزدیکی هتل آتلانتیس عبارتند از:

دانستنی های هتل آتلانتیس

۱. برج خلیفه: بلندترین ساختمان جهان و نماد جهانی تنها چند دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد. برج خلیفه ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و به دلیل مهندسی و طراحی بی‌عیب و نقص، گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

طبقه‌های ۱۲۴ و ۱۲۵ برج از بالاترین عرشه‌های دیدنی جهان تشکیل شده است که در آن می‌توانید از نمای ۳۶۰ درجه از خط افق دبی لذت ببرید.

2. مرکز خرید دبی: شیک پوشان و کسانی که اهل خریدند در دبی مال متحد می‌شوند. این مرکز بزرگترین مقصد خرید جهان است. از بین ۱۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و ۷۰ فروشگاه شاخص از Bloomingdale’s و Galeries Lafayette می‌توانید خریدتان را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید به Fashion Avenue بروید، جایی که مارک‌های مشهور جهان در زمینه مد مانند ورساچه و باربری در آن یافت می‌شوند.

۳. باشگاه گلف امارات: علاقه مندان به بازی از جلوه‌های بصری فوق العاده و طراحی هوشمند این چوب گلف که توسط افسانه، نیک فالدو طراحی شده است، لذت می‌برند. این دوره دارای تفاوت‌های ظریف و چالش‌هایی است که تجربه باورنکردنی را افزایش می‌دهد.

۴. مرکز خرید امارات: این مرکز خرید نمادین دارای بیش از ۶۰۰ مارک مشهور جهان به همراه سینما و زمین اسکی است. سقف دیدنی گنبد مد از آهن فرفورژه تشکیل شده است و خرید در زیر بنای نمادین واقعاً یک تجربه هیجان انگیز است.

جاذبه‌های گردشگری هتل آتلانتیس

جاذبه های هتل آتلانتیس دبی

۱. خلیج دلفین: با دسته‌‌ای از دلفین‌های جذاب و دوست داشتنی شنا کنید و با طول عمر و عادات این حیوانات بازیگوش در خلیج دلفین بیشتر آشنا شوید. هر مهمان ۳۰ دقیقه فرصت دارد تا از لحظات تک به تک با پستانداران لذت ببرد. برای تماشای آنها در محیط طبیعی خود یا لذت بردن از شکم سواری در تالاب، می‌توانید در اعماق آب شیرجه بزنید.

کارها زیر نظر مربیان ماهر انجام می‌شود و فعالیتها متناسب با گروه‌های سنی مختلف طراحی شده است. یک تور راهنمای آزمایشگاه پزشکی و اتاق اسناد به شما کمک می‌کند تا نحوه نگهداری از حیوانات را بیاموزید.

۲. شیر دریایی: آبهای کم عمق تالاب شیر دریا با در نظر گرفتن طبیعت این موجودات دریایی لذت بخش طراحی شده اند. حداکثر تا ۳۰ دقیقه را با پستانداران جذاب و معاشرت بگذرانید، از شوخی‌های طنزآمیز و شخصیت‌های متغیر آنها لذت ببرید و آنها را در آغوش بگیرید.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است یک بوسه مرطوب و ویسکی یا حتی کف زدن فلیپر دریافت کنید. با یک متخصص پستانداران دریایی صحبت کنید و در مورد زیستگاه و الگوهای رفتاری آنها اطلاعات کسب کنید. به این موجودات دوست داشتنی بپیوندید و با یک لبخند بزرگ و خاطرات شاد به خانه بروید.

۳. پارک آبی Aquaventure: بزرگترین پارک آبی دبی تعدادی از هیجان انگیزترین و رکورددارترین سواری‌های کشور را در خود جای داده است. یکی از آن‌ها جهش ۲۷.۵ متری است که در آن شما را از طریق لوله‌‌ای شفاف با کوسه‌ها و اشعه‌هایی که در کنار شما قرار گرفته‌‌اند یا با زیپ در سراسر محوطه پارک عبور می‌دهند. جویندگان ماجراجویی از هجوم آدرنالین که توسط Aqauventure ارائه می‌شود، لذت خواهند برد.

پارک آبی هتل

علاوه بر فعالیت‌های دریایی، این پارک همچنین دارای سواحل خصوصی و مناطق بازی برای کودکان در هر سنی است. اگر با کودکان نوپا سفر می‌کنید، یک منطقه جداگانه برای کودکان وجود دارد که می‌توانند از بازی در لوله‌ها و بالا رفتن از آن‌ها لذت ببرند.

۴. آکواریوم اتاق گمشده: یک مرکز اطلاعاتی سرگرمی منحصر به فرد در دبی، آکواریوم اتاق گمشده به دلیل تنوع زیاد حیوانات ساکن در اینجا، گردشگران را در هر سنی جذب می‌کند. بیش از ۶۵۰۰۰ حیوان در آکواریوم زندگی می‌کنند، از کوسه‌های ترسناک و پیراناهای وحشتناک گرفته تا اسب‌های دریایی زیبا و لاک پشت‌های دوست داشتنی.

همچنین می‌توانید در اسکله غواصی در Lagoon Ambassador لذت ببرید یا از یک تور آموزشی آموزشی در مهد کودک ماهی داخل خانه لذت ببرید. در کنار موجودات دریایی باشکوه مانند کوسه‌ها در مرکز غواصی شنا کنید و با جنبه‌های مختلف زندگی دریایی در یک نمایش تئاتر آبی آشنا شوید.

۵. آبگرم و سالن Shuiqi: آبگرم آرام ShuiQi در برجهای سلطنتی آتلانتیس پالم قرار گرفته است. به محض قدم گذاشتن در راهرو با رنگ خنثی این مرکز لوکس، نگرانی‌های زندگی روزمره را فراموش خواهید کرد. آبگرم توسط آبشارها و نهرها احاطه شده است و دارای مجموعه‌‌ای از ۲۷ اتاق درمان است.

با لذت بردن از ماساژهای آرامش بخش، احساس می‌کنید همه حواس شما زنده می‌شود. تمام خستگی تعطیلات با آیین‌های رایحه درمانی معروف از بین می‌رود و شما احساس شادابی و استرس می‌کنید.

امکانات هتل آتلانتیس

کارهایی که نباید در هتل آتلانتیس از دستشان بدهید

کارهای ممنوع در هتل آتلانتیس

۱. خانه موج: با بخشهای تخصصی که به افراد در هر گروه سنی ارائه می‌شود، خانه موج گنجینه‌‌ای از سرگرمی‌های سالم خانواده است. این که آیا دوست دارید موج سواری کنید یا در انتهای روز با یک نوشیدنی سرد استراحت کنید، برای همه‌ی این کارها Wave House مکان ایده آلی است. همچنین یک رستوران در محل برای مراقبت از گرسنگی شما و یک سالن بولینگ برای تفریح ​​کل خانواده وجود دارد.

۲. سواحل و استخرها: هتل دارای ماسه سفید ۱. ۴ کیلومتری است، یعنی ساحل رویال و ساحل آکاورنتور. ساحل رویال منظره‌‌ای خیره کننده از هتل ارائه می‌دهد و ساعت ۸.۳۰ صبح باز می‌شود. ساحل Aquaventure به پارک متصل است، بنابراین می‌توانید از گردش و سرسره‌های آبی همراه با آفتاب و ماسه لذت ببرید.

این هتل همچنین دارای دو استخر می‌باشد. استخر رویال منظره‌‌ای دیدنی از افق شهر را ارائه می‌دهد و مکانی مناسب برای استراحت است. شما می‌توانید از فعالیت‌های ورزشی مانند والیبال استخر در استخر ورودی لذت ببرید.

۳. ورزش‌های آبی: آتلانتیس مجموعه‌‌ای از فعالیت‌های ورزشی آبی را در دوبی برای جویندگان آدرنالین برگزار می‌کند. یک کایاک اجاره کنید و منطقه را کاوش کنید یا ورزش هیجان انگیز قایقرانی موز و لوله سه تایی را امتحان کنید. سوار شدن با پارو و موج سواری نیز در دسترس است، اما ممکن است لازم باشد از قبل رزرو کنید.

۴. تورهای هلیکوپتر: این هتل دارای انواع مختلف هلیکوپتر سواری بر فراز شهر است. خواه بخواهید همسرتان را با یک تور عاشقانه غافلگیر کنید یا یک مراسم خاص را با خانواده جشن بگیرید – هیچ چیز هیجان انگیزتر از پرواز با هلیکوپتر بر فراز شهر نمادین نیست.

۵. خرید آسان: این هتل ۵ ستاره (بسیاری تصور می‌کنند که هتل آتلانتیس دبی 9 ستاره است که این مورد اشتباه است.) یک مکان خرید لوکس است که در آن می‌توانید هر چیزی را از مارک‌های زیبا و شیک مانند گوچی و ورساچه گرفته تا جواهرات و لباس شنا بخرید. بخش عطرهای جداگانه و همچنین فروشگاه عینک نیز وجود دارد. هنردوستان می‌توانند نقاشی‌ها و مجسمه‌های نفیس بخرند و مهمانان می‌توانند از بین سوغاتی‌های متنوعی را انتخاب کنند تا به خانه هدیه ببرند.

۶. غواصی در آتلانتیس: علاقه مندان به ماجراجویی عاشق محله Marine و Waterpark در هتل هستند که می‌توانند در آن فعالیت هیجان انگیز شرکت کنند. غواصی در دبی در تالاب سفیر، شنا با پستانداران شایان ستایش در خلیج دلفین یا کاوش تنوع زیستی دریایی غنی در آکواریوم در فضای باز از کارهای قابل انجام در این ناحیه است.

دنیای زیبای زیر آب شهر گمشده آتلانتیس را در Ultimate Snorkel کاوش کنید و هیجان شنا را در کنار کوسه‌ها و اشعه‌ها در آتلانتیس آکواترک تجربه کنید.

۷. فعالیت‌های کودکان: باشگاه کودکان در آتلانتیس به طور خاص برای مشغول نگه داشتن بچه‌های کوچک شما طراحی شده است. منطقه بازی دارای بازی‌های تیمی و دیگر چالش‌های سرگرم کننده است، در حالی که مرکز فرماندهی بازی‌های ویدئویی است که در Wii، Xbox One و Playstation ۴ اجرا می‌شود. Creation Zone به آنها اجازه می‌دهد تخیل خود را آزاد کرده و از مجموعه‌‌ای از فعالیت‌ها مانند هنر و صنایع دستی لذت ببرند.

سایر اطلاعات ضروری درباره هتل آتلانتیس پالم

اطلاعات ضروری هتل آتلانتیس

مکان: آتلانتیس، پالم، جاده کرسنت، پالم، دبی، امارات متحده عربی

زمان: هتل ۲۴ ساعت باز است. پارک آبی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب باز است، ساعات بسته شدن پارک آبی بسته به فصول سال تغییر می‌کند.

رستوران‌های آتلانتیس پالم

۱. نوبو: رستوران ژاپنی برنده جایزه خیره کننده‌ترین رستوران است و یک تجربه غذای رمانتیک به یاد ماندنی را در دبی ارائه می‌دهد. این رستوران همچنین هر روز جمعه و شنبه میزبان برانچ است. شش دسته مختلف از غذاها برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً غذایی را پیدا خواهید کرد که کام شما را خوشحال کند.

۲. آشپزخانه و نوار خیابان نان: رستوران معروف دارای منویی است که توسط سرآشپز مشهور گوردون رمسی تهیه شده است. از بین انواع غذاهای حیرت آور انگلیس و کوکتل‌های معروف انتخاب کنید. همچنین می‌توانید جمعه‌ها از صبحانه در اینجا لذت ببرید.

۳. Ronda Locatelli: یکی از معروف‌ترین ایتالیایی‌های معتبر رستورانهای دبی، Ronda Locatelli است که دارای منوی غذاهای مجللی می‌باشد که توسط سرآشپز مشهور جورجیو لوکاتلی تهیه شده است.

۴. اوسیانو: یکی دیگر از رستوران‌های برنده جایزه در آتلانتیس، اوسیانو دارای انواع غذاهای لذیذ دریایی با چشم اندازهای دیدنی از تالاب سفیر است. این رستوران به عنوان یکی از لوکس‌ترین فضاهای غذاخوری در دبی معروف است.

۵. ایامنا: از غذاهای لبنانی که انگشتانتان را با آن‌ها لیس می‌زنید در این رستوران آرام لذت ببرید. فضای گرم و غذاهای دلچسب آن را به یکی از مقاصد ضروری در دبی تبدیل کرده است.

پیشنهاد مشاهده بزرگترین هتل جهان

۶. استیک خانه و کافه Seafire: برای دوستداران استیک، Seafire یک رستوران غیرقابل قبول است. این محصول دارای استیک‌های خوب انگشتی است که با استفاده از بهترین برش‌های گوشت گاو آتلانتیس وارد شده از استرالیا پخته می‌شوند.

۷. Hakkasan: از غذاهای خوشمزه کانتونی در این رستوران شیک و پیچیده لذت ببرید. منوی کلاس جهانی توسط Chef Ho Chee Boon طراحی شده است و غذا با استفاده از مواد تازه و تکنیک‌های معتبر کانتونی طبخ می‌شود.

۸. زعفران: از گزینه‌های بی‌پایان برای انتخاب در این رستوران بوفه مجلل با بهترین غذاهای جنوب شرقی آسیا لذت ببرید. این رستوران هم بوفه صبحانه و هم شام را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید در هر زمان از روز از غذاهای لذیذ محلی لذت ببرید.

۹. کالیدوسکوپ: Kaleidoscope با گزینه‌های بی‌پایان بوفه برای صبحانه، ناهار و شام، به دلیل تنوع غنی از غذاهای بین المللی و محلی معروف است.

نکاتی برای بازدید از هتل آتلانتیس 

در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام بازدید از هتل باید به آنها توجه داشته باشید:

چگونه می توان به هتل آتلانتیس رسید

– سفر خود را برنامه ریزی کنید: اگرچه نوامبر و مارس بهترین آب و هوای دبی را برای گشت و گذار ارائه می‌دهد، اما قیمت‌ها نیز در این مدت افزایش می‌یابد. با توجه به بودجه خود سفر خود را برنامه ریزی کنید و حداقل ۶ ماه قبل برنامه سفر داشته باشید.

لباس‌ها: از آنجا که درجه حرارت در خاورمیانه بسیار بالا است، بسته بندی لباس‌های تابستانی برای تعطیلات مهم است. همچنین باید مقداری لباس شنا بخرید تا بتوانید از ورزش‌های آبی لذت ببرید.

– برای ویزا اقدام کنید و گذرنامه و مدارک لازم را به روز نگه دارید.

– اتاق‌های خود را از قبل رزرو کنید. اگر می‌خواهید از منظره دریای عرب لذت ببرید، اتاق‌های لوکس بهترین هستند.

– از قبل در رستوران‌ها رزرو کنید.

پیشنهاد مشاهده بهترین هتل های جهان

– مطمئن شوید که زمان کافی برای لذت بردن از همه جاذبه‌های هتل از جمله Aquaventure، Dolphin Bay، Lost Chambers Aquarium، Shuiqi Spa و غیره را دارید. توصیه می‌کنیم حداقل یک هفته رزرو کنید تا زمان کافی برای پوشش همه مقاصد در شهر داشته باشید.

– از مرکز شهر دبی دیدن کنید و در محله‌های تاریخی گشت بزنید تا با فرهنگ محلی در ارتباط باشید.

هزینه اقامت در هتل آتلانتیس

این که چه نوع اتاقی و با چه امکاناتی و در چه زمانی رزرو کنید، در قیمت هتل آتلانتیس دبی تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال برای رزرو یک اتاق دو نفره برای یک شب در ماه آگوست، قیمت‌های زیر پیشنهاد شده است:

شرکت رزرو کننده قیمت
Zenhotels.com

 

361 دلار
Agoda.com

 

375 دلار
Booking.com

 

375 دلار

خدمات سفیرپیمنت در حوزه هتل و پرواز

رزرو پرواز و هتل‌های بین‌المللی نیازمند پرداخت با کارت‌های بین‌المللی می‌باشد. از آن جا که در کشور ما به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده از تراکنش‌های بین‌المللی وجود ندارد، سفیرپیمنت به عنوان یک شرکت واسط به شما کمک می‌کند تا هتل و پرواز خود را رزرو کرده و پرداخت‌های خود را به سادگی انجام دهید.

نتیجه

هتل آتلانتیس دبی به عنوان یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دنیا پذیرای گردشگران زیادی می‌باشد. این هتل با در اختیار داشتن مجموعه‌ی بی‌نظیری از امکانات از زمین‌های بازی تا استخرهای شنا گرفته و رستوران‌ها و مراکز خرید، فرصت خوبی برای یک گردش عالی را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *