0 تا 100 آموزش ساخت حساب پی پال

آموزش گام به گام تصویری افتتاح حساب پی پال (Paypal)

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
14 دیدگاه
زمان مطالعه:  16 دقیقه

اگر نیاز دارید پرداخت‌های مالی بین المللی را انجام دهید، قطعا اسم پی پال به گوشتان خورده است. پی پال یک سیستم خدمات ارزی بین المللی جدید است، که محبوبیت‌های بسیاری دارد. در کل چهار نوع حساب پی پال وجود دارد. افراد بسته به نیاز و مزیت‌های هر یک از این حساب‌ها اقدام به خرید پی پال نموده و از خدمات مربوطه استفاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است در هر زمان امکان ارتقا حساب پی پال به انواع دیگر وجود دارد.

به دلیل گستردگی پی پال در پرداخت‌های ارزی، داشتن حساب پی پال می‌تواند کمک بسیاری به شما برای خرید و نقد کردن درآمد داشته باشد. در ادامه به آموزش مرحله به مرحله ساخت اکانت پی پال می‌پردازیم و بعد نکته‌هایی را با توجه به شرایط تحریم ایران از سوی پی پال برای افتتاح حساب پی پال بیان می‌کنیم. برای ساخت حساب پی پال با ما همراه باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

خرید آنلاین چیزها باید آسان و شهودی باشد، بدون اینکه فرم‌های پیچیده زیادی را پر کنید. علاوه بر یک فروشگاه آنلاین کاربرپسند، پرداخت نیز باید ساده و شهودی باشد. در پی پال، همه افراد از این موضوع بسیار آگاه هستند! نیازی به شخم زدن از طریق فرم‌های آنلاین بی‌پایان نیست. جزئیات حساب بانکی و یا کارت اعتباری شما در یک کیف پول دیجیتال نگهداری می‌شود:

انعطاف پذیری تضمین شده

  • شما فقط باید یک بار جزئیات پرداخت خود را، زمانی که کارت‌های پرداخت خود را به حساب پی پال خود پیوند می‌دهید، وارد کنید.
  • سپس هنگام پرداخت فقط باید روش پرداخت را انتخاب کنید. شما مشخصات خود را بررسی کرده و پرداخت را تایید می‌کنید.
  • همچنین می توانید از حساب بانکی خود به حساب پی پال خود انتقال رایگان انجام دهید و از موجودی پی پال خود برای پرداخت استفاده کنید.
  • تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیل و رمز عبور پی پال است.

افتتاح حساب پی پال

پرداخت امن

علاوه بر سرعت و سادگی، امنیت نیز برای پرداخت‌های آنلاین بسیار مهم است. هر زمان که چیزی از یک فروشگاه آنلاین می‌خرید، می‌خواهید مطمئن باشید که جزئیات کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس شما در دستان افراد اشتباه قرار نمی‌گیرد.

 با پی پال به لطف اقدامات زیر،  از این موضوع می‌توانید مطمئن باشید:

  • با خصوصی نگه داشتن اطلاعات شخصی شما، محافظت بیشتری از پرداخت را به شما ارائه می‌دهد. کسب‌وکاری که پول شما را دریافت می‌کند هرگز جزئیات بانک یا کارت اعتباری شما را نمی‌بیند.
  • از آنجایی که اطلاعات شما به طور ایمن در حساب پی پال شما ذخیره می‌شود، هرگز نیازی به وارد کردن آن‌ها ندارید.
  • فناوری پیشرفته پیشگیری از کلاهبرداری پی پال به طور مداوم تراکنش‌های شما را برای فعالیت مشکوک اسکن می‌کند.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

وریفای پی پال چیست؟

در صورتیکه بخواهید از امکاناتی نظیر ارسال و برداشت وجه حساب پی پال خود استفاده کنید، باید حساب پی پال تان را وریفای (Verify) کنید.

وریفای حساب پی پال در چند مرحله ساده قابل انجام است و می‌توانید حساب پی پال خود را در صورت داشتن مدارک مورد نیاز (کارت شناسایی، آدرس محل زندگی، قبض منزل و…) وریفای کنید؛ ولی به دلیل اعمال تحریم، مدارک شناسایی ایرانی مورد قبول نیست و در صورت ارائه چنین مدارکی حساب شما لیمیت خواهد شد. حساب وریفای شده از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و چنین حساب‌هایی در واقع امنیت تراکنش را برای شخص ارسال کننده تضمین می‌کند.

برای مطالعه بیشتر از انواع لیمیت، مقاله لیمیت شدن پی پال را بخوانید.

در ادامه و از مرحله ۴ به بعد به مراحل وریفای حساب پی پال می‌پردازیم.

مراحل وریفای کردن حساب پی پال

به دلیل وجود لیمیت‌های پی پل، وریفای حساب از اهمیت زیادی برخوردار است؛ درواقع حساب‌هایی که به طور کامل وریفای شده باشند، کمتر دچار محدودیت شده و از اعتبار بیشتری هم برخوردار هستند. اگر حسابی یک بار مورد سنجش پی پال قرار گیرد و سربلند از لیمیت پی پال خارج شود؛ بعد از آن دیگر با محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های کمتری از جانب پی پال رو به رو خواهد بود.

آموزش نحوه افتتاح حساب پی پال

چگونه در پی پال حساب باز کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به پی پال می‌پرسند. برای ساخت اکانت پی پال، باید ابتدا وارد وب‌سایت Paypal شوید و گزینه sign up را انتخاب کنید؛ البته ناگفته نماند که شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن پی پال هم حساب خود را افتتاح کنید. در ادامه به آموزش گام به گام ساخت حساب Paypal می‌پردازیم.

مرحله اول: انتخاب نوع حساب ‌پی پال

در این مرحله با توجه به اینکه پی پال دو نوع اکانت‌ برای کاربران متعدد خود در نظر گرفته است؛ بهتر است که شما ویژگی‌های هر حساب را به خوبی بشناسید و بر اساس نیاز خود تصمیم‌گیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر دو نوع حساب به مقاله انواع حساب‌ پی‌پال مراجعه کنید.

برای افتتاح ساخت حساب Paypal در صفحه زیر گزینه A PayPal personal account را انتخاب کنید.

افتتاح حساب پی پال

مرحله دوم: وارد کردن اطلاعات شخصی

در این مرحله شما اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی قانونی خود یا فردی که قرار است حساب با اطلاعات آن ساخته شود و همینطور Gmail فعال خود را وارد ‌کنید. دقت داشته باشید که پسوردی مناسب برای حساب خود قرار دهید؛ امنیت حساب شما تا حدودی به پسورد شما بستگی دارد.

اطلاعات شخصی خود را وارد کنید

در صفحه بعدی شما برای تکمیل اطلاعات خود هدایت می‌شوید. دقت داشته باشید که اطلاعاتی مانند آدرس و کد پستی باید با هویت شما مطابقت داشته باشد. در غیر این‌صورت ممکن است که حساب شما مسدود شود و یا برای رفع محدودیت‌های (Limits) احتمالی در آینده با مشکل روبه رو شوید.

تبریک می‌گم، شما اکنون یک حساب پرسونال پی پال ساختید. برای اینکه بتوانید از حساب خود استفاده کنید و تراکنش انجام دهید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله سوم: معرفی کردن دبیت کارت یا مستر کارت

در این مرحله برای اینکه بتوانید موجودی حساب پی پال خود را افزایش دهید و یا درآمد خود را برداشت کنید نیاز است تا یک کارت و یا حساب بانکی به پی پال معرفی کنید. البته بعداً هم می‌توانید چند کارت دیگر به حساب خود متصل کنید.

توجه کنید که مشخصات دارنده حساب بانکی و یا مستر کارت باید با اطلاعات صاحب اکانت مطابقت داشته باشد.

اگر می‌خواهید حسابی با اطلاعات شخص آمریکایی یا انگلیسی داشته باشید باید علاوه بر اطلاعات کارت، اطلاعات حساب بانکی شخص را هم وارد کنید؛ ولی اگر اطلاعات برای کشور دیگری باشد، تنها متصل کردن کارت کفایت می‌کند.

از این مرحله به بعد برای وریفای اطلاعات خود نزد پی پال باید مدارکی را برای تایید ارسال کنید.

مرحله چهارم: مراحل وریفای کردن حساب شخصی پی پال 

۱) وریفای ایمیل

زمانی‌که شما حساب پی پال خود را ساختید، پی پال برای شما ایمیلی تحت عنوان verify email ارسال می‌کند که شما برای استفاده از حساب خود باید این ایمیل را تایید کنید.

ممکن است که این پیام داخل قسمت spam  ایمیلتان باشد؛ پس  حتما این قسمت را هم بررسی کنید.

بعد از انجام این مرحله شما می‌توانید اطاعات شخصی خود و … را وریفای کنید.

۲) وریفای اطلاعات شخصی و آدرس محل سکونت

در حساب‌های مختلف، نحوه ورود به قسمت وریفای متفاوت است. در بخش هشدار و قسمت Business حساب پی پال می‌توانید گزینه وریفای حساب را پیدا کنید. اگر باز هم گزینه مورد نظر یافت نشد، به قسمت Help رفته و کلمه Fully Verify را سرچ کنید و بر روی متن Specify your paypal account کلیک کنید.

پی پال درواقع برای اینکه مطمئن شود اطلاعات وارد شده شما واقعی است، مرحله وریفای اطلاعات شخصی را برای کاربران قرار داده است.

در این مرحله شما باید اطلاعات شخصی خود نظیر نام و نام‌خانوادگی،‌ تاریخ تولد و شماره شناسایی را  در قسمت Proof of identity وارد کنید و در نهایت تصویر کارت شناسایی خود را در پایین این فرم آپلود کنید.

همچنین شما در قسمت Proof of address، آدرس محل سکونت و در صورت نیاز قبض منزل خود را باید برای پی پال ارسال کنید. این موارد در همان ابتدا برای افتتاح حساب‌های بیرنسی خواسته می‌شود؛ ولی برای حساب‌های پرسونال در لیمیت‌های احتمالی پی پال درخواست خواهد شد. 

۳) لینک کردیت کارت یا دبیت کارت به حساب پی پال

در ابتدا وارد قسمت Wallet حساب خود شوید و گزینه Link a debit or credit card را انتخاب کنید.

در مرحله بعد اطلاعات حساب بانکی خود نظیر شماره حساب، نوع حساب و کد امنیتی را وارد کنید تا با انتخاب گزینه Link Card به مرحله بعد هدایت شوید.

پی پال برای وریفای کارت، کد تاییدی را پیامک می‌کند تا این کد را در قسمت 4digits code وارد کنید.

توجه: دقت داشته باشید که برای دریافت کد باید 2-3 دلار موجودی در کارت خود داشته باشید. پی پل این موجودی را برای ارسال کد تایید برداشت کرده و بعد از وریفای کارت در طی چند روز به کارت شما بازمی‌گرداند. البته ممکن است که ارسال کد تایید از طرف پی پال چند روز طول بکشد؛ پس در صورت تاخیر در ارسال کد نگران نباشید.

جالب اینجاست که اگر کارت خود را با موفقیت به حساب خود متصل کنید، پی پال به طور اتوماتیک حساب بانکی‌تان را به حساب پی پال‌تان متصل می‌کند.

سفیرپیمنت ارائه‌دهنده خدمات پی پال نظیر خرید اکانت پی پال، آموزش چگونه حساب پی پال بسازیم و… می‌تواند به راحتی و بدون دردسرهای ذکر شده اقدام به رفع مشکل تحریم ایران در ساخت حساب پی پال نماید.

چگونه کارت نقدی یا اعتباری خود را به پی پال پیوند دهید

می توانید حساب بانکی خود را در چند مرحله ساده به حساب پی پال خود پیوند دهید. سپس فقط باید حساب خود را با دو مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی خود تأیید کنید.

۱- وارد حساب پی پال خود شوید.

۲- روی کیف پول کلیک کنید.

۳- روی پیوند یک بانک کلیک کنید.

۴- مشخصات خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

۵- مشخصات خود را بررسی کنید و روی افزودن حساب بانکی کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

تایید یک حساب بانکی

پی پال دو مبلغ تصادفی (بین 0.01 تا 0.99 یورو) را به حساب بانکی شما واریز می‌کند. این نقل و انتقالات با هزینه پی پال است و باید ظرف دو تا سه روز کاری در حساب شما ظاهر شود. پس از دریافت نقل و انتقالات، این سه مرحله را دنبال کنید:

۱- به کیف پول خود بروید.

۲- یک حساب بانکی انتخاب کنید و آن را تأیید کنید.

۳- دو مبلغ واریز شده به حساب خود را وارد کرده و ارسال کنید.

اگر مبالغ را درست وارد کرده باشید، حساب بانکی شما تایید می‌شود و می‌توانید پرداخت را شروع کنید.

بیشتربخوانید: هشدار مارتین لوئیس (خبرنگار) به دارندگان حساب پی پال (paypal)

کارت اعتباری خود را تایید کنید

پیوند دادن کارت اعتباری شما حتی ساده‌تر است:

۱- وارد حساب پی پال خود شوید.

۲- به کیف پول خود بروید.

۳- کارت اعتباری خود را پیوند دهید.

۴- مشخصات خود را در فرم ارائه شده پر کنید.

۵- جزئیات خود را ذخیره کنید سپس آدرس شما توسط پی پال بررسی می‌شود. این مورد ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس از اتمام بررسی، کارت اعتباری به حساب شما مرتبط می‌شود و شما یک حساب اصلی خواهید داشت.

چگونه در وب سایت حساب بانکی خود را به پی پال لینک دهید

اکنون که مراحل افتتاح حساب PayPal شما تمام شده است، بیایید مراحل لینک حساب بانکی به PayPal را طی کنیم.

  • مرحله ۱. برای نسخه دسکتاپ، به سادگی به کیف پول خود بروید.
  • مرحله ۲. در سمت چپ بالای صفحه، روی “Link a bank” کلیک کنید.
  • مرحله ۳. سپس از شما خواسته می‌شود بانک خود را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات بانکی خود را آماده و برای ارجاع در دسترس دارید. فهرستی از تمام بانک‌های بزرگ و مهم در لیست نشان داده می‌شود، اگر بانک موردنظر را در لیست پیدا نمی‌کنید، می‌توانید نام بانک خود را جستجو کنید.
  • مرحله ۴. سپس دو گزینه در صفحه به شما نمایش داده می‌شود: می‌توانید وارد حساب بانکی آنلاین خود شوید و روی « Agree and Link » کلیک نمایید، یا می‌توانید روی « Link your bank another way ». ذکر این نکته مهم است که راه دوم ۲-۳ روز کاری طول می‌کشد تا راه‌اندازی شود.
  • مرحله ۵. اگر روی گزینه دوم کلیک کنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن باید اطلاعات بانک خود را وارد نمایید و سپس باید نوع حساب، چک یا پس‌انداز را انتخاب و مسیریابی حساب بانکی و شماره حساب خود را وارد کنید.
  • مرحله ۶. هنگامی که اطلاعات را بررسی کردید و مطمئن شدید که همه درست هستند، روی دکمه « Agree and Link » کلیک کنید. پی پال در عرض ۳ روز کاری ۲ سپرده کوچک برای شما ارسال می‌کند، بنابراین باید مرتباً این موضوع را بررسی نمایید. این ۲ سپرده کوچک بین 0.01 تا 0.99 دلار خواهد بود؛ این تراکنش تأییدی است که حساب بانکی شما با موفقیت پیوند داده شده است.

چگونه حساب بانکی خود را از طریق اپلیکیشن PayPal لینک دهید

فرآیند پیوند دادن حساب بانکی شما از طریق برنامه PayPal مشابه فرآیندی است که در قبل برای لینک دادن از طریق وب سایت توضیح داده شد.

  • مرحله ۱. مرحله اول ورود به حساب کاربری خود است.
  • مرحله ۲. پس از ورود به سیستم، نماد تنظیمات کوچک را در گوشه سمت راست بالای صفحه تلفن خود مشاهده خواهید کرد، روی نماد کلیک کنید. چند گزینه مختلف از جمله اطلاعات شخصی، نمایه عمومی و… را مشاهده خواهید کرد.
  • مرحله ۳. در زیر آن چند گزینه، برگه‌ای با عنوان:” Banks and Cards ” وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید.
  • مرحله ۴. در گوشه بالا سمت راست، یک علامت به علاوه کوچک را خواهید دید. روی علامت مثبت کلیک کنید تا به صفحه جدید وارد شوید. در این صفحه گزینه‌های” Bank Account ” و ” Debit or credit card ” را مشاهده خواهید کرد.
  • مرحله ۵. روی ” Bank Account ” کلیک کنید. در صفحه جدید باید بانک خود را انتخاب نمایید.
  • مرحله ۶. سپس از شما خواسته می‌شود که به حساب بانکی آنلاین خود وارد شوید یا بانک خود را به روش دیگری به صورت دستی لینک دهید. اگر حساب آنلاینی در بانک خود راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید روی « Link your bank another way » کلیک کنید و نوع حساب، شماره حساب و شماره مسیریابی را وارد کنید. این گزینه دستی ۲-۳ روز کاری طول می‌کشد تا شروع به کار کند.
  • مرحله ۷. هنگامی که اطلاعات بانک شما پر شد، روی دکمه “Agree and Link” در پایین صفحه کلیک کنید. در ۳ روز کاری آینده، ۲ سپرده کوچک از PayPal دریافت خواهید کرد، درست مانند زمانی که حساب بانکی خود را از طریق صفحه وب آنلاین پیوند می‌دادید.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت مجازی برای پی پال

نحوه ساخت حساب پی پال در ایران

با توجه به اینکه پی پال از قوانین تحریم پیروی می‌کند، افتتاح حساب برای کاربران ایرانی دشوار شده است. درواقع حساب‌هایی که به طور کامل وریفای شده باشند، کمتر دچار لیمیت شده و از اعتبار بیشتری هم برخوردار هستند.

اگر شما اطلاعات خود را در پی پال ثبت کنید و پی پال متوجه ملیت شما بشود، حساب ساخته شده را بلافاصله بلاک (Block) می‌کند. برای داشتن حسابی با مشخصات فرد ایرانی باید اطلاعات خود را با یک کشور دیگر تطبیق دهید و یا اینکه از مشخصات یک فرد مقیم کشورهای دیگر استفاده کنید؛ مانند کشور‌های آمریکا، انگلیس، هند و…

در صورتی‌که فردی برای ساخت حساب در خارج از کشور ندارید و نمی‌توانید مدارک برای افتتاح حساب خود تهیه کنید؛ سفیرپیمنت در خدمت شماست تا اطلاعات لازم را برای افتتاح حساب با نام خودتان تهیه و همچنین حساب‌هایی با مشخصات افراد خارج از کشور افتتاح ‌کند تا به‌سادگی از خدمات پی‌پال نظیر خرید پی پال، نقد کردن درآمد ارزی پی پال و… استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(14)
   
حسن رحمانیان کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام خیلی مقاله خوب و کاربردی بود. به نظر شما افتتاح حساب پی پال با این شرایط واقعا تو ایران به صرفست؟ مورد جایگزینی نداره ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. با توجه به اینکه مقبولیت پی پال خیلی زیاد هست، همچنان افراد به این حسابها نیاز پیدا میکنند. ریسک استفاده از حساب زیاده اما روشهای جایگزین اون بسیار سخت تر قابل وصول هستند.

   
Kimya bagheri کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام وقتتون به خیر
من هر چی تلاش می‌کنم اکانت بیزینس پی پال بسازم سریع بسته میشه و اجازه نمیده فعالیت کنم تمام موارد رو هم رعایت می‌کنم اما نمیدونم مشکل از کجاست. تو رو خدا کمک کنید واقعا الان نیاز دارم و نمیدونم چه باید بکنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز در حال حاضر پی پال بر روی اکانتهای جدید حساسیت زیاد به خرج میده و اکانتهای بیزنس رو سریعا میبنده. برای افتتاح اکانت باید موارد زیادی رو در نظر گرفت. ساخت اکانت بیزنس پی پال در مجموعه انجام میشه. لطفا از طریق پشتیبانی تیکت بزنید و با ما در ارتباط باشید.

   
سولماز کاربر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام من با قسمت آموزش پی پال پیش رفتم اما در حین ثبت نام ازم شماره موبایل میخواد من باید چیکار کنم وقتی شماره خارجی ندارم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    تایید تلفن برای پی پال اجباری هست. برای این امر میشه از شماره تلفن های یکبار مصرف هم استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که با این کار اگر بعدها نیاز به دریافت کد بر روی تلفن باشه، دیگه کاری نمیشه کرد.

   
محمد کاربر سایت ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام می شه شما یک حساب پی پال برام درست کنید که آمریکا باشه
از این بازی هایی هستند که بازی می کنیم دلار می گیریم
دلار رو بریزیم تو حساب پی پال و بعد انتقال بدیم به حساب واعی مون در ایران
این کار را می شه با پی پال کرد
اگر می شه می شه آموزشش رو تو سایت بزارید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و عرض ادب
    بله؛ افتتاح حساب پی پال آمریکا از خدمات سفیرپیمنت می باشد و شما از طریق پنل کاربران می تونید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید
    آموزش کار با قسمت های مختلف پی پال در وبلاگ موجود است

   
محمد کاربر سایت ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام یک سوال داشتم.
من می خوام برام یک حساب پی پال درست کنید می تونید؟
و اینکه می شه با پی پال یک حساب بریزیم و توش دلار بریزیم و دلار را تبدیل به ریال کنیم
همین بازی هایی هستند که می گند بازی کنید دلار می گیرید یک حساب تو پی پال درست کنیم و دلار ها را تبدیل کنیم به ریال و به کارت خودمان در ایران پول ها را بریزیم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    بله، می تونیم حساب پی پال براتون ایجاد کنیم
    بله، نقد کردن درآمد ارزی پی پال نیز از خدمات سفیرپیمنت هست

   
علی موسوی کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
من یک کارت برای وریفای پی پال جداگانه نیاز دارم
می تونید برام اوکی کنید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    بله، کارت جداگانه مخصوص وریفای پی پال موجود است و شما می توانید با مراجعه به پنل کاربران و از قسمت فروشگاه (فروش اکانت) اقدام به ثبت سفارش خود کنید

   
هادی معین کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
وقت شما بخیر
من قبلا با هویت خودم پی پال ساختم و حسابم بسته شده
الان سفیرپیمنت می تونه با هویت دیگه ای برای من حساب پی پال افتتاح کنه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید و من برای نقد کردن درآمدم به حساب پی پال نیازم دارم
همچنین بابت مقاله مفیدی که منتشر کردید از شما سپاسگذارم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    بله، سفیرپیمنت هم با هویت مشتری و هم با هویت فرد دیگه ای، افتتاح حساب پی پال را انجام میدهد
    نقد کردن درآمد ارزی پی پال نیز از خدمات ما هست
    سپاس از شما