منابع آزمون cima

منابع برگزیده آزمون CIMA

آخرین بروز رسانی:  ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  3 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، CIMA از جمله بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین انجمن‌های بین المللی در حوزه ی حسابداری مدیریت است که همه ساله اقدام به برگزاری آزمون‌هایی در زمینه می‌کند. این انجمن دارای مدارک حرفه‌ای متعددی است که هر یک مزایای متفاوتی را برای افراد به دنبال دارد. منابع آزمون cima به افراد داوطلب در این آزمون کمک می‌کند تا برای دستیابی به این مدارک آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. در این مقاله نمونه‌هایی از منابع این آزمون را قرار خواهیم داد.

منابع آزمون cima

۱- مقالات سایت رسمی

سایت رسمی آزمون cima یکی از بهترین مرجع‌ها برای دریافت منابع آزمون cima می‌باشد که حدود 100 منبع را در دل خود جای داده است. استفاده از این منابع به شما کمک می‌کند تا با آمادگی نسبتا بالایی در آزمون ذکر شده حاضر شوید. همچنین در این سایت تعدادی مقاله مرتبط با این آزمون منتشر شده است. مقالات منتشر شده از این سایت به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و تمرکز بیشتری دراین آزمون شرکت کنید.

۲- منابع Cert BA

Certificate in Business Accounting (Cert BA) صلاحیت حسابداری در سطح CIMA برای دانشجویانی است که سابقه حسابداری کمی دارند یا به عبارتی با اصول حسابداری آشنایی ندارند. در ادامه تعدادی از منابع Cert BA قرارا داده شده است که به شما کمک می‌کند با این اصول آشنایی پیدا کنید و برای شرکت در این نوع آزمون آماده شوید.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

آزمون CIMA به عنوان یک آزمون‌ بین المللی مطرح در سطح جهان، نیازمند پرداخت‌ های ارزی از طریق مسترکارت و یا ویزا کارت در هنگام ثبت نام و یا شرکت در دوره‌ها می‌باشد. با توجه به دشواری در تهیه این نوع کارت‌ها، سفیرپیمنت قادر است تمامی خدمات مربوط به ثبت نام شما و شرکت در دوره‌های این آزمون را برایتان انجام دهد. این مجموعه با تخصص در زمینه پرداخت‌های ارزی می‌تواندد به سرعت و با سهولت نیاز شما را در این زمینه رفع کنند.

نتیجه

همان‌طور که گقته شد، CIMA یک ارگان برجسته و حرفه‌ای برای حسابداران مدیریت اس که در سطح جهانی برگزار می‌گردد. مرکز CGMA ارائه دهنده این ارگان حرفه‌ای است و سالیان زیادی است که در این عرصه فعالیت می‌کند. مدرک این آزمون مزایای متنوعی را به دنبال دارد؛ از این‌رو داوطلبان زیادی را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که آمادگی داوطلبان نقش زیادی در موفقیت آنه‌ها دارد، در این مقاله منابع آزمون CIMA به منظور رسیدن به این هدف، گنجانده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *