دوره cfa

۴ مورد از بهترین دوره های CFA

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

امروزه یک تحلیل‌گر مادی نقش مهمی در مسائل اقتصادی، مالی، کار و زندگی دارد که می‌تواند تصمیمات مهم و مناسبی را با دانش و تحلیل خود، در موقعیت‌های حساس اتخاذ کند. مدرک cfa ویژه افرادی است که از این توانایی برخوردار می‌باشند. کسب این مدرک نیازمند دانش، آموزش و آزمون cfa می‌باشد. در ادامه جزییات بیشتری در خصوص این آزمون و دوره‌ آموزش cfa توضیح خواهیم داد.

آزمون CFA چیست؟

CFA یا همان Chartered Financial Analyst، از شناخته‌ترین و مشهور‌ترین آزمون‌های دارای استاندارد جهانی در حوزه مدیریت، مهارت‌های تحلیلگری مادی و سرمایه‌گذاری است. میزبان این آزمون سه سطحی، مؤسسه‌ی آمریکایی CFA می‌باشد. کسب مدرک cfa ملزم به موفقیت در هر سه سطح این آزمون است.

پس از گذراندن سطوح گفته شده، قبولی در آزمون و تامین پیش‌نیازها، فرد موردنظر عضوی از جامعه بزرگ “دارندگانCFA” خواهد شد که مزایای مهمی برای فرد به دنبال دارد. گواهینامه این آزمون جزء شاخص‌ترین مدارک مالی در زمینه بین‌المللی می‌باشد که در کانادا و آمریکای شمالی از اعتبار زیادی برخوردار است.

 

دوره ازمون cfa

 

موسسات برگزارکننده دوره های آزمون cfa در ایران

برای آمادگی در آزمون CFA پیشنهاد می‌شود که اگر می‌توانید در دوره های آموزش CFA شرکت کنید. در ادامه ۴ موسسه برگزارکننده اینگونه دوره ها را معرفی می‌کنیم.

 

۱- دوره آموزشی cfa سایت Tihe

موسسه توسعه، یکی از موسسات برگزیده در خصوص برگزاری دوره ‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت مالی و کسب و کار می‌باشد. برگزاری دوره های جامع تحلیل‌گری مالی و سرمایه‌گذاری مبتنی بر استاندارد بین المللی CFA، از طریق این موسسه انجام می‌گیرد. دوره های این آزمون که شامل سه مرحله می‌باشد با آموزش تمامی مهارت‌ها در مدت زمان 150 ساعت و در قالب 9 درس، شما را در کسب مدرک این آزمون یاری می‌کند.

 

دوره cfa

 

۲- دوره آموزشی cfa سایت Ifc

شرکت مرکز مالی ایران، با تغییر در ساختار سهام‌داری و واگذاری بخشی از فعالیت‌های خود به سایر دستگاه‌ها و شرکت‌ها، فعالیت جدید خود را در زمینه ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه آغاز کرده است. این مرکز مالی برای اولین بار دوره‌ هایی همراه با ارزیابی تشکیل داده است. امکان ویژه این شرکت علاوه بر ارزشیابی، اعطای گواهی حضور در دوره‌ها می‌باشد که این مسئله در رزومه افراد بسیار پرکاربرد می‌باشد.

این ویژگی رزومه را بالاتر از تمام کارجو‌ها قرار می‌دهد و به نوعی آن را به رزومه خاص تبدیل می‌کند. اولین دوره‌ی نکته و تست آزمون سطح یک CFA در قالب 50 ساعت به صورت آنلاین توسط این مرکز برگزار می‌شود که شما را برای موفقیت هرچه بیشتر در آزمون پایانی آماده می‌کند.

 

آموزش cfa

 

۳- دوره آموزشی cfa سایت Irfinance

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌‏گذاری شریف، به عنوان یکی‌دیگر از مراکز آموزش‌های تخصصی در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، فعالیت‌‌های خود را در این بخش آغاز نموده است. موسسه شریف با استراتژی و رویکرد پیشرو بودن در ارائه مطالب جدید و به روز، بیش از ۷۰ عنوان دوره تخصصی در حوزه مالی و سرمایه‌‏گذاری را به صورت عمومی و درون سازمانی ارائه می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی cfa، از جمله دوره‌هایی است که توسط این مرکز انجام می‌شود و شما را برای حضور قدرتمند در این آزمون یاری می‌کند. مشاوره، ارزشیابی، اساتید مجرب و… از ویژگی دوره‌های آموزشی این موسسه است.

 

۴- دوره آموزشی cfa سایت Aryanagroup

گروه پژوهشی صنعتی آریانا، یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های کسب و کار مستقل است که تمرکز ویژه‌ای بر روی خدمات آموزش مدیریت و کسب و کار، مشاوره مدیریت و کسب و کار و انتشار کتاب‌های مدیریتی دارد. آمادگی برای آزمون cfa از طریق دوره‌های تدوین شده ۱۷۲ ساعته این موسسه، امکان‌پذیر است. برگزاری یک نوبت آزمون آزمایشی شبیه‌سازی شده به صورت رایگان، از جمله ویژگی‌های دوره cfa تحت‌نظر گروه آریانا است که فرصت مناسبی را برای شما فراهم می‌کند.

 

آمادگی آزمون cfa

 

معرفی خدمات سفیرپیمنت

تمامی آزمون‌ های بین المللی و خارجی (مانند ثبت نام آزمون CFA) نیازمند پرداخت هزینه از طریق کارت‌های ارزی می‌باشند. در صورت عدم دسترسی به کارت‌ های ارزی، می‌توانید از سفیرپیمنت استفاده کنید. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای فعال و مطمئن در این زمینه، هرگونه پرداخت ارزی شما را در کم‌ترین زمان ممکن و به سهولت انجام می‌دهد.

 

سوالات متداول

۱- آزمون CFA در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

تاریخ برگزاری CFA هرسال متفاوت است. برای اطلاع دقیق از تاریخ و شرایط آزمون کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *