بزگترین هتل های جهان کجاست؟

بزرگترین هتل جهان کجاست؟

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

شناخت بزرگترین هتل جهان شاید مسئله جذابی باشد که برخی از افراد به دنبال آن هستند. همچنین افراد قبل از سفر خود به هر کشوری سعی می‌کنند از هتل‌های آن شناخت پیدا کنند و ممکن است بعضا افراد بخواهند در سفر خود تجربه حضور در بزرگترین هتل دنیا را داشته باشند. هتل‌های زیادی در سراسر دنیا هستند که بعضی از آن‌ها به علت امکانات و موقعیت بی‌نظیری که دارند شهرت بیشتری داشته و بیشتر در معرض توجه هستند. در این مقاله قصد داریم بزرگ ترین هتل جهان و البته به طور کلی بزرگترین و مشهورترین هتل‌های دنیا را معرفی نماییم؛ پس اگر برای شما هم این مسئله که چه هتل‌ها و با چه امکاناتی بزرگترین‌های دنیا هستند، اهمیت دارد تا پایان همراه ما باشید.

بزرگترین هتل های جهان را بشناسید!

در میان هتل‌های زیادی که در دنیا وجود دارد برخی از آن‌ها به دلایل مختلفی شهرت دارند و نامشان را می‌توانید در میان لیست بزرگترین هتل های جهان بیابید. این هتل‌ها عبارت‌اند از:

هتل First World در پهنگ مالزی، بزرگترین هتل جهان

برای پاسخ به سوال بزرگترین هتل جهان در کدام کشور است اینطور می‌توان پاسخ داد که این هتل در پهنگ مالزی با نام first world hotel است. این هتل را که در لاس وگاس آسیا می‌دانند با 7351 اتاق در دو برج رنگارنگ است که در ارتفاعات Genting در کوه‌های Titiwangsa در نزدیکی جنگل‌های بارانی گرمسیری و دور از شهر واقع شده است. ورودی هتل یک حیاط به سبک اسپانیایی است و این سایت دارای 50،000 فوت مربع پلازا، مراکز خرید بزرگ، کازینوها، کافه‌ها و لابی با تم جنگل است؛ بنابراین می‌توانید در تعطیلات خودتان را بسیار سرگرم کنید.

استخرهای زیادی از سرسره‌ها و استخر Watersplash کودکان تا استخر بزرگسالان در این هتل وجود دارد. پارک موضوعی و اولین شبیه ساز سقوط آزاد آسیا را در این هتل امتحان کنید. زمین گلف، زمین تنیس، سینما و سالن بدنسازی وجود دارد. هر هفته نمایش‌های جادویی و اجرای موسیقی در تئاتر یا میدان اصلی تایم که کپی مجسمه آزادی و مجسمه اسکار در آن قرار دارد، برگزار می‌شود.

این هتل در سال 2001 افتتاح شده و به لحاظ تعداد اتاق‌های زیادی که دارد به عنوان بزرگ ترین هتل جهان در گینس ثبت شده است. این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور فقط 75 کیلومتر فاصله دارد که برای مسافران خارجی مناسب خواهد بود. در ادامه تصاویری از موقعیت‌های مختلف این هتل را تماشا می‌کنید.

 

 

هتل First World بزرگترین هتل جهان
هتل First World مالزی، بزرگ ترین هتل جهان
بزرگترین هتل دنیا
پارک بازی سرپوشیده Genting در بزرگ ترین هتل جهان

بزرگترین هتل های جهان

 

بزرگترین هتل دنیا
تجربه سقوط آزاد در بزرگترین هتل دنیا

هتل ونتین و پالازو (The Venetian and Palazzo)

هتل ونتین که سال ساخت آن مربوط به 1999 است به عنوان بزرگترین هتل آمریکا در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی مک کارن شناخته می‌شود. این هتل حدودا 7117 اتاق در 53 طبقه دارد و دومین هتل بزرگ جهان هست. وسعت هتل ونتین و پالازو به قدری بالا است که بعضا آن را به یک شهر تشبیه می‌کنند. هزاران متر مربع لابی، وجود 40 رستوران، هزاران متر مربع مرکز خرید و… همگی نشان‌دهنده همین مسئله هستند. این هتل بزرگ آمریکا 5 ستاره است و مکان‌های مختلف دیدنی نیز از جمله برج استراتسفر اطراف آن قرار دارند. قسمت پالازو در سال 2007 به عنوان یک بخش جدید با هدف گسترش وسعت و امکانات هتل به این مجموعه اضافه شده است.

هتل ام‌جی‌ام گرند (MGM Grand)

یکی دیگر از بزرگترین هتل های جهان هتل ام‌جی‌ام گرند است که در لاس وگاس قرار دارد. رفت و آمد این هتل به صورت روزانه حدود 70 هزار نفر گزارش شده است! این هتل که در سال 1993 ساخته شده است تعداد 6852 اتاق دارد و با امکانات مختلفی نظیر رستوران‌های زیاد، امکانات برای افراد کم‌توان و… فعالیت می‌کند.

هتل سندز کوتای سنترال (Sands Cotai Central)

هتل سندز کوتای سنترال نیز یکی از بزرگترین هتل های جهان محسوب می‌شود که حدودا 6 هزار اتاق دارد. این هتل در سال 2012 با 39 طبقه افتتاح شد و امکانات تفریحی زیادی دارد. در واقع امکانات تفریحی و زمین‌های بازی این هتل باعث شده است که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. مکان این هتل در شبه جزیره ماکائو می‌باشد و تا فرودگاه آن فقط 4 کیلومتر فاصله دارد که موقعیت خوبی برای مسافران محسوب می‌شود. این هتل به نوعی مجموعه‌ای تفریحی است که چهار هتل مجزا را در خود جای داده است.

هتل ایزمایلوو (Izmailovo Hotel)

هتل ایزمایلوو که یک هتل سه ستاره است با هدف اسکان دادن به ورزشکارانی که برای رقابت‌های المپیک سال 1980 در مسکو حضور پیدا می‌کردند ساخته شد و تا مدت‌ها قبل از ساخته شدن هتل‌های بزرگ دیگر به عنوان بزرگ ترین هتل جهان شناخته می‌شد. این هتل از چهار ساختمان مستقل تشکیل شده که هر کدام دارای 30 طبقه هستند و مجموعا 5 هزار اتاق دارد. این هتل امکانات تفریحی و رستوران‌های زیادی دارد. همچنین 9 سالن کنفرانس موجود در این هتل باعث شده است تا مراسم‌های مختلفی نیز در آن برگزار شود. استادیوم المپیک و موزه ویکتور وازنتوف در نزدیکی این هتل و مسافت آن تا دو فروگاه شریمیتیوو و ژوکوفسکی به ترتیب 28 و 34 کیلومتر است.

هتل لاکسور (The Luxor)

یکی دیگر از بزرگترین هتل های دنیا که در نزدیکی هتل ونتین و پالازوو لاس وگاس قرار دارد هتل لاکسور است. این هتل با توجه به معماری قدیم مصری‌ها ساخته شده و به همین علت مورد توجه قرار گرفته است. این هتل امکاناتی همچون زمین بازی گلف، رستوران‌های مختلف، خدمات ماساژ و… را دارد. ساخت این هتل مربوط به سال 1993 بوده و دارای 30 طبقه است. مجموع اتاق‌های هتل لاکسور در این سی طبقه حدود 4407 عدد می‌باشد. این هتل به فرودگاه مک کارن بسیار نزدیک بوده و تنها 2 کیلومتر فاصله دارد؛ از این‌رو برای مسافرانی که به این فرودگاه می‌رسند گزینه مناسبی خواهد بود. مراکز دیدنی زیادی از جمله آکواریوم شارک ریف نیز در اطراف این هتل قرار دارند.

هتل امباسادور سیتی (Ambassador City Jomtien)

یکی از بزرگ ترین هتل های دنیا که در تایلند قرار دارد هتل امباسادور سیتی است. این هتل در سال 1988 ساخته شده و دارای 42 طبقه است. مجموع اتاق‌های این هتل به عدد 4200 رسیده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها تایلند محسوب می‌شود. منظره این هتل به خلیج تایلند و دریای جمتین باز شده که بسیار زیبا و جذاب است. فاصله این هتل تا فرودگاه رایونگ پاتایا فقط 20 کیلومتر است که خیلی زیاد نیست. امکانات این هتل شامل پارک آبی، سالن ورزشی، استخر خصوصی، سالن کنفرانس و… می‌شود.

هتل شیناگاوا پرنس (Shinagawa Prince Hotel)

از جمله هتل‌های بزرگ دنیا که در توکیو قرار داشته و شهرت زیادی نیز دارد هتل شیناگاوا پرنس است. این هتل ساخته شده در سال 1965 است و دارای 37 طبقه می‌باشد. تعداد اتاق‌های این هتل نیز حدودا 3600 عدد است و با فاصله کمی که به فرودگاه بین‌المللی دارد گزینه مناسبی برای مسافران خواهد بود. جاذبه‌های دیدنی توکیو در نزدیکی این هتل قرار دارند و امکاناتی همچون استخرهای روباز و سربسته، فروشگاه، خشکشویی، محل عبادت و… باعث شده است که محبوبیت زیادی داشته باشد.

هتل وین و انکور

لاس وگاس یکی از مراکز مهم گردشگری آمریکا است که سالانه میزبان بسیاری از افراد می‌باشد؛ به همین دلیل هتل‌های زیادی در این منطقه ساخته شده‌اند که برخی از آن‌ها جزو بزرگترین هتل های جهان محسوب می‌شوند. هتل وین و انکور به عنوان نمونه‌ای از بزرگ ترین هتل های جهان در سال 2005 در این منطقه ساخته و افتتاح شده که دو برج مجزا دارد. برج وین دارای 2716 اتاق است و برج انکور 2034 اتاق دارد؛ یعنی مجموعا این هتل 4740 اتاق برای میزبانی مسافران دارد. هتل وین و انکور بسیار شیک و مجلل ساخته شده و برندهای معتبر جهانی نیز در مراکز خرید آن شعبه دارند. مراکز دیدنی لاس وگاس در نزدیکی این هتل قرار دارند و موزه نئون و موزه نوب از جمله آن‌ها هستند.

هتل سیتی سنتر

از جمله متفاوت‌ترین هتل‌ها و نمونه‌ای از بزرگترین هتل جهان را می‌توان مجموعه ساختمان‌های هتل سیتی سنتر در لاس وگاس معرفی کرد. این ساختمان‌ها که شیشه‌ای بودنشان ایجاد تفاوت کرده است مجموعه 6700 اتاق برای میزبانی و اسکان مسافران دارند. این هتل در نزدیکی دیگر هتل‌های بزرگ دنیا همچون لاکسور واقع شده و تا فرودگاه مک کارن تنها سه کیلومتر فاصله دارد. افتتاح این هتل به سال 2009 مربوط می‌شود و امکاناتی همچون گالری هنری، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و… را نیز در خود جای داده است.

هتل مارینا بی سندز

یکی دیگر از هتل های بزرگ جهان که در سنگاپور قرار دارد هتل مارینا بی سندز است. این هتل در سال 2010 ساخته شده و دارای 2561 اتاق است. هتل مارینا بی سندز دارای سه برج مجزا است که از طریق پشت بام به وسیله اسکای پارک به یکدیگر متصل شده‌اند و فضای جذابی را به وحود آورده‌اند. امکاناتی همچون زمین بازی گلف، خدمات نگهداری از کودکان، مراکز خرید، ماساژ و اسپا، استخر و… را می‌توانید از این هتل دریافت کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی هنگ ندیم فقط 33 کیلومتر است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای گردشگران محسوب می‌شود. مکان‌های دیدنی از جمله موزه هنر سنگاپور نیز در اطراف همین هتل قرار دارند.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه هتل و گردشگری

با توجه به اینکه اقامت در هتل های بزرگ دنیا نیاز به هماهنگی و رزرو از قبل دارد و نمی‌توان بدون اطمینان به مقصد سفر کرد لازم است تا از قبل رزرو اتاق را در هتل مدنظر خود انجام دهید. به جهت انجام این کار شما نیاز به پرداخت آنلاین ارزی خواهید داشت که به وسیله کارت‌های پرداخت بین‌المللی انجام می‌شود. از آنجایی که داشتن این کارت‌ها برای کاربران ایرانی نیز محدودیت‌هایی دارد این مسئله چالشی بزرگ برای شما خواهد بود. اما راه چاره چیست؟

سفیرپیمنت ارائه‌دهنده انواع خدمات پرداخت‌های بین‌المللی است و به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید از طریق همین مجموعه نسبت به تهیه کارت‌های پرداخت بین‌المللی اقدام کنید و یا به صورت مستقیم درخواست پرداخت هزینه خود را به این تیم ارجاع دهید تا در اسرع وقت برای شما بدون هیچ چالشی برطرف شود.

نتیجه

در این مقاله نسبت به معرفی بزرگترین هتل جهان پرداختیم و در ادامه چند مورد دیگر از هتل‌هایی که به عنوان هتل های بزرگ دنیا شناخته می‌شوند را معرفی کردیم. بزرگ ترین هتل جهان هتل فرست ورد مالزی است که بیش از 7 هزار اتاق داشته و نام او در گینس نیز ثبت شده است. برای هماهنگی و رزرو اتاق در این هتل‌ها نیاز به پرداخت‌های آنلاین ارزی خواهید داشت که شما را دچار میشکل می‌کند اما می‌توانید با سپردن پرداخت ارزی خود به تیم سفیرپیمنت این چالش را برطرف کرده و به راحتی کار رزرو را در بزرگترین هتل دنیا انجام دهید. همچنین خدمات پرداخت ارزی در قسمت‌های مختلف نیز توسط این مجموعه انجام خواهد شد. چنانچه در این رابطه سوالی دارید و یا قبلا برای رزرو اتاق در این هتل های بزرگ دنیا اقدامی کرده‌اید، در قسمت نظرات راجب به آن صحبت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *