پرداخت اپل ایدی با پی پال

پرداخت اپل ایدی با پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۹ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

پس از خرید هر دستگاهی از شرکت اپل، اولین قدم، فعال کردن اپل آیدی خواهد بود. بدون وارد کردن اپل آیدی تمام قابلیت‌های محصول شما با محدودیت مواجه است. برای مثال برای دانلود و نصب برنامه‌ها از اپل استور نیاز به اتصال اپل آیدی دارید. برای استفاده از بعضی برنامه‌ها نیاز است آن‌ها را خریداری کنید. از طرفی روز‌به‌روز تعداد برنامه‌هایی که به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز دارند بیشتر و بیشتر می‌شوند. یکی از راه‌هایی که شما را از دردسر وارد کردن اطلاعات کارت برای هر پرداخت خلاص می‌کند، اتصال حساب پی پال به حساب اپل آیدی است. پرداخت اپل ایدی با پی پال با سفیرپیمنت

در این مقاله به بررسی مزایای اتصال پی پال به اپل آیدی می‌پردازیم. همچنین به صورت قدم‌به‌قدم مراحل اتصال پی پال به اپل آیدی را از دستگاه‌های مختلف آموزش می‌دهیم. اگر شما نیز از کاربران اپل هستید و می‌خواهید پرداخت اپل آیدی با پی پال انجام دهید یا مشتاق استفاده از ویژگی‌های اپل آیدی فعال هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

مزایای اتصال پی پال به اپل آیدی

استفاده از اپل آیدی خود به تنهایی مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین آن‌ها امنیت حساب‌ و امنیت حریم خصوصی‌ است. همچنین از اپل آیدی برای سینک و همگام‌سازی دستگاه‌های اپل استفاده می‌شود. برای مثال می‌توانید تنظیمات اپل واچ خود را از طریق آیفون کنترل کنید و یا اطلاعاتی میان آ‌ن‌ها انتقال دهید. همچنین یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت اپل آیدی امکان جستجو برای دستگاه‌های گم‌شده است.

در کنار موارد بالا، متداول ترین کاربرد اپل آیدی استفاده از اپل استور است. شما برای انجام پرداخت‌های اپل استور تنها 2 روش خواهید داشت. روش اول شارژ کیف پول اپل آیدی است و روش دوم اتصال کارت اعتباری یا پی پال به حساب اپل آیدی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که نباید حساب اپل آیدی را با اپل پی اشتباه گرفت. اپل به تازگی از برنامه‌ای به نام اپل پی برای سهولت فرایند پرداخت رونمایی کرده است که با اتصال کارت دبیت یا اعتباری، می‌توانید بدون نیاز به کارت خرید انجام دهید. توجه داشته باشید در حال حاضر اپل پی از حساب پی پال پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود برای سهولت و تسریع انجام پرداخت اپل ایدی با پی پال می‌توانید پی پال خود را به آن متصل نمایید. همچنین برای شارژ کیف پول اپل آیدی نیز می‌توانید از پی پال استفاده کنید.

 

مزایا استفاده از apple id با کمک پی پال

 

نحوه اتصال پی پال به اپل آیدی در موبایل

برای آن که از طریق موبایل خود پی پال را به اپل آیدی متصل کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در گوشی آیفون خود به بخش تنظیمات بروید.
  2. حال گزینه Itune & App store را انتخاب کنید.
  3. سپس از قسمت بالای صفحه روی گزینه اپل آیدی کلیک نمایید.
  4. حال برای شما صفحه view apple Id باز خواهد شد.
  5. در نهایت نیز از قسمت روش‌های پرداخت Payment method گزینه پی پال را انتخاب کنید.
  6. پس از آن به درگاه پی پال منتقل می‌شوید که می‌بایست حساب خود را تایید نمایید.

 

اتصال پی پال به اپل آیدی

 

در ادامه

 

ادامه روند اتصال پی پال به اپل آیدی

 

نحوه پرداخت iTunes از طریق مک‌بوک و کامپیوتر

یکی دیگر از روش‌هایی اتصال پی پال به اپل آیدی از طریق برنامه آیتونزز و مک‌بوک است. در ادامه مراحل انجام آن را بررسی می‌کنیم.

  1. برنامه آیتونز را در مک‌بوک خود باز کنید.
  2. حال از قسمت بالا گزینه اکانت من را انتخاب نمایید.
  3. رمز ورودی برای اپل آیدی خود بسازید.
  4. سپس از قسمت Payment type گزینه edit را انتخاب کنید.
  5. پی پال را انتخاب کرده و سپس از در‌گاه بازشده حساب پی پال خود را تأیید نمایید.

 

همچنین یک راه دیگر نیز وجود دارد تا اپل آیدی برای خود بسازید یا پی پال را به آن متصل کنید. برای این روش به دستگاهی از شرکت اپل نیاز نیست و می‌توان از طریق وب انجام داد. مراحل آن به شرح زیر است:

  1. ابتدا وارد سایت اپل شده و از قسمت بالا وارد حساب خود شوید. اگر حسابی ندارید می‌توانید یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید.
  2. گزینه ادیت را انتخاب نمایید و سپس وارد بخش Payment method شوید.
  3. مانند قبل گزینه پی پال را انتخاب کرده و از طریق درگاه حساب خود را تایید کنید.
  4. حال با ذخیره تغییرات حساب انتخاب شما ذخیره خواهد شد.

 

خدمات سفیرپیمنت در اتصال و پرداخت اپل آیدی به پی پال

برای فعال سازی اپل آیدی وپرداخت اپل ایدی با پی پال، نیاز به اتصال حساب شخصی پی پال‌تان به اپل آیدی دارید. اگر برای اتصال از پی پال فرد دیگری استفاده کنید، در آینده با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین برای تداوم فرایند پرداخت‌ها، دسترسی به فرد صاحب پی پال الزامی خواهد بود. همچنین احتمال این وجود دارد که در صورت یکی نبودن مالکان پی پال و اپل آیدی حساب شما مسدود شود. از این‌رو، استفاده از پی پال شخصی برای اپل آیدی امن‌ترین راه ممکن است.

از این رو تیم متخصصین سفیرپیمنت در جهت سهولت و امنیت بیشتر کاربران، خدمات ایجاد حساب پی پال را ارائه می‌دهد. تنها کافی است برای ثبت‌نام اقدام کنید. فرایند افتتاح حساب به صورت تضمینی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. همچنین تیم سفیرپیمنت امکان ایجاد حساب پی پال را بدون نیاز به پاسپورت انجام می‌دهد؛ از این‌رو محدودیتی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

از طرفی برای شارژ حساب پی پال شخصی خود یا اپل آیدی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیر‌پیمنت استفاده کنید تا با کم‌ترین هزینه و در سریع‌‌ترین زمان، نیاز‌های ارزی شما برطرف شوند. سفیرپیمنت همواره در راستای جذب رضایت حداکثری کاربران قدم برمی‌دارد و تضمین کننده امنیت شما خواهد بود.

 

بررسی نهایی پرداخت اپل ایدی با پی پال

 

جمع‌بندی پرداخت اپل ایدی با پی پال

محبوبیت روز افزون محصولات اپل بر کسی پوشیده نیست. نام تجاری اپل همیشه تداعی کننده محصولی لوکس بوده است. همچنین محصولات اپل در ایران محبوبیت بسیاری دارند. با این وجود استفاده از قابلیت‌های گوشی‌های آیفون بدون ایجاد حساب اپل آیدی بسیار محدود است. پس از آن که اپل آیدی برای خود ایجاد کردید باید آن را فعال نمایید تا بتوانید از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنید. همچنین برای خرید از اپل استور و انجام پرداخت اپل ایدی با پی پال، نیاز به شارژ کیف پول اپل آیدی یا اتصال حساب پی پال خواهید داشت.

بنابر‌این در این مقاله به بررسی روش‌های اتصال حساب پی پال به اپل آیدی پرداختیم. همچنین از مزایای اتصال پی پال به اپل آیدی گفتیم و دستگاه‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها اتصال را انجام دهید را معرفی کردیم. در نهایت نیز به صورت قدم‌به‌قدم مراحل اتصال پی پال به اپل آیدی را آموزش دادیم.
علاوه‌ بر این، بهترین راه برای حفظ امنیت حساب اپل آیدی شما، اتصال حساب پی پال است. برای این کار نیاز به حساب پی پال شخصی خواهید داشت. برای ایجاد پی پال شخصی می‌توانید از طریق خدمات افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت اقدام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و به صورت تضمینی حساب پی پال شخصی خود را تحویل بگیرید. همچنین برای شارژ حساب پی پال می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیر‌پیمنت استفاده کنید تا با کم‌ترین هزینه و در اسرع وقت حساب شما شارژ شود. امیدواریم با مطالعه این مقاله چالش‌های شما در جهت اتصال حساب پی پال به اپل آیدی برطرف شده باشد. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید از قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ پرداخت اپل ایدی با پی پال

خیر در حال حاضر اپل پی از خدمات پرداخت بدون مخاطب پی پال پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود می‌توان برای شارژ کیف پول اپل آیدی از پی پال استفاده کرد.
در صورت امکان، وجود پاسپورت فرایند افتتاح را تسهیل می‌بخشد؛ اما در غیاب پاسپورت نیز می‌توانید با استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت اقدام کنید.
بله اتصال پی پال، اپل آیدی شما را فعال می‌کند و همچنین به شما امکان خرید از فروشگاه آیتونز و اپل استور را می‌دهد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *