افتتاح حساب مانی گرام

آموزش افتتاح حساب مانی گرام

آخرین بروز رسانی:  ۴ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

MoneyGram سرویسی است که به شما امکان می‌دهد برای افرادی پول ارسال کنید که می‌توانند به صورت نقدی یا در حساب‌های بانکی خود آن را دریافت کنند. می‌توانید شخصاً بدون ایجاد حساب MoneyGram پول نقد ارسال کنید یا می‌توانید با ورود به سیستم MoneyGram از طریق برنامه یا وب‌سایت MoneyGram پول ارسال کنید. برای راه اندازی حساب کاربری MoneyGram به وب‌سایت ثبت نام MoneyGram مراجعه کنید. ما در ادامه به آموزش افتتاح حساب مانی گرام خواهیم پرداخت.

آشنایی با خدمات مانی گرام

MoneyGram یک سرویس انتقال پول است که به شما امکان می‌دهد پول را برای افرادی ارسال کنید که می‌توانند به صورت نقدی یا در حساب‌های بانکی خود دریافت کنند. این سرویس زمانی مفید است که نیاز دارید پول را برای شخصی ارسال کنید که نمی‌توانید به او پول نقد بدهید؛ زیرا او بسیار دور است. این معمولاً سریعتر از ارسال چک یا حواله است و گیرندگان نقدی می‌توانند پول خود را در سرویس‌های MoneyGram در سراسر جهان تحویل بگیرند. مانی گرام همچنین می‌تواند برای پرداخت صورت حساب به بسیاری از شرکت‌ها از جمله خدمات عمومی‌ مانند شرکت‌های برق و حامل‌های تلفن استفاده شود.

برای ارسال و دریافت پول از مانی گرام بدون نیاز به ایجاد حساب آنلاین، می‌توانید از بسیاری از سوپرمارکت‌ها دیدن کرده، فروشگاه‌های نقدی، فروشگاه‌های رفاه و سایر مکانها را بررسی کنید. اگر ترجیح می‌دهید پول را به صورت آنلاین ارسال کنید یا می‌خواهید بر پیشرفت نقل و انتقالات خود با ویژگیهای ردیابی مانی گرام نظارت کنید، می‌توانید به صفحه ثبت نام مانی گرام بروید و برای استفاده از سرویس افتتاح حساب مانی گرام انجام دهید.

افتتاح حساب مانی گرام

افتتاح حساب مانی گرام

برای ایجاد حساب مانی گرام، از وب‌سایت مانی گرام دیدن کنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید یا ضربه بزنید. آدرس ایمیل، گذرواژه ایمن موردنظر و شماره تلفن خود را وارد کنید. مشخص کنید آیا می‌خواهید پیامک یا ایمیل درباره تخفیف‌ها و پیشنهادات مانی گرام دریافت کنید یا نه. روی دکمه بعدی کلیک کنید یا ضربه بزنید.

سپس، نام قانونی، تاریخ تولد و آدرس خود را در فیلدهای فرم ارائه شده وارد کنید. روی دکمه ایجاد نمایه کلیک کنید. اکنون باید حساب شما راه اندازی شود.

در آینده، هنگامی‌که می‌خواهید وارد سایت یا برنامه مانی گرام شوید، روی دکمه ورود به سیستم کلیک کرده یا ضربه بزنید و آدرس ایمیل و گذرواژه ای را که هنگام ثبت نام حساب وارد کرده اید وارد کنید. اگر برنامه را در تلفن خود ندارید، در صورت داشتن iPhone از Apple Store App یا در صورتی که تلفن شما دارای سیستم عامل Android است از Google Play Store آن را بارگیری کنید.

در نظر گرفتن جایگزین‌های مانی گرام

مانی گرام تنها سرویس ارسال پول نیست. بسته به نیاز خود، ممکن است بخواهید برخی از رقبای مانی گرام و برخی دیگر از ابزارها را برای ارسال پول و پرداخت قبض در نظر بگیرید.

یکی از جایگزین‌ها استفاده از سرویس انتقال پول دیجیتالی مانند  پی پال، Venmo یا Square’s Cash App است. این ابزارها معمولاً به شما اجازه نمی‌دهند تا جایی که می‌توانید با مانی گرام به طور مستقیم پول نقد از مغازه به فروشگاه ارسال کنید. اما می‌توانید پول را برای افرادی ارسال کنید که آنها می‌توانند دریافت کرده و به حساب‌های بانکی یا دبیت کارت‌ها خود منتقل کنند. هزینه این نوع خدمات اغلب کمتر از مانی گرام و سایر خدمات با شبکه‌های انتقال وجه است.

یکی دیگر از رقیبان معروف مانی گرام وسترن یونیون است که یک شبکه بین المللی از فروشگاه‌ها و مراکز فروش را در آنجا نگهداری می‌کند. که می‌توانید پول ارسال و دریافت کنید. مانند مانی گرام، وسترن یونیون نیز به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از وب‌سایت یا برنامه تلفن خود، یک حساب برای ارسال آنلاین پول ایجاد کنید. بسته به اینکه کجا و برای چه کسی پول ارسال می‌کنید، ممکن است وسترن یونیون یا مانی گرام برای ارسال پول نقد مناسب تر باشد.

اگر به دنبال ارسال پول به دوستان یا خانواده خود هستید. برای خدماتی خرید کنید که برای همه افراد مناسب و از نظر قیمت رقابتی باشد. اگر چند نفر دارید که مکرراً پول به آنها می‌فرستید یا از آنها پول دریافت می‌کنید. ممکن است در شرایط مختلف از خدمات مختلف استفاده کنید.

افتتاح حساب مانی گرام

خدمات سفیرپیمنت در حوزه حواله

حواله‌های ارزی و ارسال و دریافت حواله‌های بین‌المللی در کشور ما به دلیل تحریم‌های گسترده بانکی قابل انجام نمی‌باشد. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا به راحتی حواله‌های خود را نقد کرده و یا حواله ارزی به خارج از کشور ارسال کنید.

نتیجه

برای افتتاح حساب مانی گرام کافی است به سایت آن رفته و اطلاعات لازم اعم از نام، شماره تلفن، آدرس و… را وارد نمایید. هر چند که مانی گرام برای ارسال حواله نقدی انتخاب مناسبی می‌باشد؛ اما می‌توانید از جایگزین‌هایی نظیر پی پال نیز برای این امر استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
Jaberansari کاربر سایت ۰۴ دی ۱۴۰۱

در تجارت خود از مانی گرام استفاده میکنم

   
Jaberansari کاربر سایت ۰۴ دی ۱۴۰۱

در انتقال پول سهولت ایجاد کرده