معرفی سایت Igvault

معرفی سایت Igvault

آخرین بروز رسانی:  ۱۶ اسفند, ۱۴۰۱
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

آیا شما هم فکر می‌کنید کسب درآمد از فروش اکانت بازی یک رؤیای دست نیافتنی است؟ با وجود سایت Igvault در پاسخ به شما باید بگوییم خیر! کسب درآمد از طریق بازی‌کردن، فروش اکانت بازی و موارد مربوط به آن، امروزه یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های شناخته شده و پرطرف‌دار در جهان است؛ به همین دلیل بسترها و پلتفرم‌هایی در سراسر دنیا به وجود آمده که این رؤیا را به واقعیت تبدیل می‌کند. اگر شما هم قصد لذت بردن از این تجربه آن هم تنها با داشتن یک اکانت وریفای شده Igvault را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی وب ‌سایت Igvault

سایت Igvault از سال ۲۰۰۶ قدم به عرصه درآمدزایی از بازی نهاد و به‌سرعت توانست از محبوبیت بالایی بین طرف‌داران این رشته برخوردار شود. این مجموعه فعالیت خود را در اروپا با آلمان و فرانسه آغاز کرد و پس از آن در مدت کوتاهی توانست با خدماتی که ارائه می‌دهد توجه بازیکن‌های خاورمیانه و آمریکا را نیز به خود جلب کرده و به شهرت جهانی دست یابد. قابل ذکر است امروزه اکثر گیمرهای حرفه‌ای در این سایت مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند.

خدمات Igvault

این سایت سعی کرده است تمام نیازی که شما برای درآمدزایی از بازی‌کردن به آن نیاز دارید را به صورت کامل برطرف سازد. این مجموعه قادر بوده به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های کسب درآمد از فروش اکانت بازی، طلا مجازی، آیتم‌های مجازی، کارت‌ها و سایر خدمات مربوطه در اکثر بازی‌های پرطرف‌دار از جمله Aion، Runescape، Word of Warcraft، FIFA و… تبدیل شود. خدمات‌دهی این وب‌سایت در این زمینه چنان کامل بوده است که توانسته اعتماد گیمرهای سراسر جهان را کسب کند و جایگاه خود را در بین آنها به شکل محکمی تثبیت سازد.

سایت Igvault

ویژگی‌های سایت Igvault

این مجموعه ۴ ویژگی را مؤلفه اصلی موفقیت خود در این حوزه معرفی می‌کند که در این قسمت به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

• حضور در بازار بین‌المللی
با توجه به محبوبیت جهانی این مجموعه، شما با داشتن یک اکانت وریفای شده Igvault در هر نقطه از جهان می‌توانید در جمع گیمرهای حرفه‌ای  نقاط دنیا از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و… قرار بگیرید؛ همچنین علاوه بر کسب درآمد می‌توانید از تعامل با بازیکنان سراسر جهان لذت برده و در راستای حل مسائل بازی‌ها نیز از آنها کمک بگیرید.

• تنوع در ارائه محصولات
این مجموعه در تلاش است تمام نیازی که شما برای افزایش تجربه و لذت در بازی‌ها به دنبال آن هستید را به شکل کامل برای شما فراهم آورد؛ به همین دلیل تمام سرویس‌های مرتبط با انواع بازی‌ها از جمله FIFA، Dofus، Wakfu، Dota2 و… را در دسترس شما قرار داده است و شما برای بهره‌مندی از این تنوع تنها به یک اکانت وریفای شده Igvault نیاز خواهید داشت.

• سرویس‌های امن و منحصر به فرد
تیم امنیتی این سایت ادعا می‌کند که با به‌روز نگه‌داشتن پلتفرم تراکنش‌های خود، محیطی امن برای کسب درآمد از فروش اکانت بازی و سایر موارد مرتبط را برای شما فراهم می‌آورد؛ به شکلی که پرداخت‌ها و همچنین تمام اطلاعات شخصی شما در دسترس هیچ شخص یا سازمان دیگری قرار نخواهد گرفت تا با خیالی کاملاً آسوده بتوانید به فعالیت در این سایت بپردازید.
سایت Igvault همچنین اعلام کرده است که برای ارائه بهترین خدمات، به شدت با کالاهای مجازی بازی‌ها که به صورت غیرقانونی (مانند ربات‌ها یا هک‌ها) به‌دست‌آمده است، مبارزه می‌کند؛ به همین دلیل تمام کاربران آن، از بهترین حساب‌ها، آیتم‌ها، کارت‌ها و… بهره می‌برند.

• پاداش به کاربران
در پایان سال ۲۰۱۴ و در کمتر از ۷ سال این سایت توانست از بیش از ۱ میلیون کاربر استقبال کند و به شکلی باورنکردنی در میان گیمرها محبوب شود. از آن پس برای حفظ وفاداری آن‌ها تصمیم گرفت برای قدردانی از اعضای ثبت‌نام شده، پاداشی را برای این افراد در نظر بگیرد و این امکان را به کاربران خود بدهد که از مزایای ویژه در تجربه خرید خود بهره‌مند شوند.

اکانت وریفای شده Igvault

چه کسانی از سایت Igvault استفاده می‌کنند؟

این سایت بستری را فراهم آورده است که تمام افراد علاقه‌مند به کسب درآمد دلاری از بازی بتوانند بهترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشند؛ از طرفی با توجه به اینکه تمرکز این مجموعه بر خواسته‌ها و نیاز مشتری می‌باشد، تمام موارد مرتبط با بازی‌ها را در خود گنجانده است که شما را از هر سایت دیگری بی‌نیاز خواهد کرد؛ به دلیل وجود این ویژگی، کاربران می‌توانند آیتم‌های مورد نیاز برای تجربه بهتر از بازی‌ها را در این سایت پیدا کرده و از آن بهره بگیرند.

استفاده از تجربه و راهنمایی سایر گیمرها نیز در این سایت یکی از مواردی است که می‌توان بسیار از آن استفاده کرد؛ به همین دلیل افراد مختلف از  نقاط جهان به دور از هرگونه حاشیه‌ای در این سایت در راستای عملکرد بهتر در مسیر بازی‌ها و لذت بردن از آن، به هم یاری می‌رسانند.

خرید و فروش اکانت بازی در سایت Igvault

هنگامی که احساس کردید حساب شما یا حتی دارایی‌های مجازی شما در بازی‌ها ارزش قابل‌توجهی دارد، می‌توانید از طریق این سایت برای فروش و کسب درآمد از آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که این مجموعه به صورت مستقیم از شما خرید نخواهد کرد و فقط با وجود آوردن یک پلتفرم، ارتباط شما با سایر گیمرها را برای فروش فراهم می‌آورد و در ازای آن از شما اندک کارمزدی را کسر خواهد کرد.
در مقابل شما با داشتن یک اکانت وریفای شده Igvault، برای خرید نیز می‌توانید از این سایت استفاده کنید و خواسته‌های خود از یک بازی را با پرداخت مبلغی برآورده ساخته، از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

نقدکردن درآمد ارزی سایت Igvault

با توجه به تحریم‌های اقتصادی وضع شده بر علیه ایران، از بزرگ‌ترین مشکلات گیمرها در کشور، عدم توانایی نقدکردن ریالی درآمد خود از طریق این سایت است؛ اگرچه می‌توانید مطمئن باشید که در حال حاضر درآمد شما در این سایت به دور از هرگونه سیاستی محفوظ خواهد بود اما نقدکردن و در دسترس بودن آن در هر شرایطی امنیت خاطر برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید : چگونه درآمد خود از یوتیوب را نقد کنیم؟

درآمد از فروش اکانت بازی

خدمات سفیرپیمنت در سایت Igvault

سفیر پیمنت برای اطمینان خاطر گیمرهای ایرانی، امکان نقدکردن درآمد از این سایت را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم آورده است و شما بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید مبلغ ارزی کسب شده را به ریال تبدیل کرده و از آن در داخل کشور استفاده نمایید. فراموش نکنید هدف ما فراهم‌آوردن بستری مناسب است که از دغدغه افرادی که قصد فعالیت ارزی و دلاری در ایران را دارند، بکاهد.

چکیده کلی و سخن پایانی

در این مقاله توضیحات کاملی در مورد سایت Igvault خدمت شما همراهان عزیز ارائه شد و دانستیم که کسب درآمد از فروش اکانت بازی و سایر موارد مربوط به آن از طریق استفاده صحیح از این سایت آن هم تنها با داشتن یک اکانت وریفای شده Igvault امکان‌پذیر است. می‌توان گفت با وجود سایت‌های مختلف که کارایی یکسانی با عملکرد این مجموعه دارند، در حال حاضر این سایت در رتبه یک این بازار قرار گرفته است.

اکنون با دردست‌داشتن این اطلاعات کافی است برای لذت بردن و درآمدزایی از بازی شروع به کار کنید. ما هم در این راستا این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت وجود هرگونه سؤال و ابهام در این زمینه کارشناسان سفیر پیمنت پاسخگوی شما بوده و شما را در راه کسب درآمد ارزی یاری می‌رسانند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *