آموزش انتقال پول در وب مانی

انتقال پول در وب مانی با چند حرکت

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

همان‌طور که میدانید، وب مانی یک سرویس پرداخت آنلاین است که برای انجام تراکنش‌های مالی اینترنتی در سرتاسر جهان از آن استفاده می‌شود. انتقال پول وب مانی یکی از خدمات این سیستم است که در ادامه در خصوص آن و آموزش انتقال پول در وب مانی صحبت خواهیم کرد.

وب مانی چیست؟

وب‌ مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت است که برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس برای کسب‌وکارهای اینترنتی و عموم مردم در هر کجای جهان، امکان ارسال و یا دریافت پول را فراهم می‌کند.

دفتر اصلی این مجموعه در کشور روسیه قرار دارد و در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال به خود اختصاص داده است. این سرویس به کسب و کارها کمک خواهد کرد که خدمات خود را به سرتاسر جهان بفروشند و یا از خدمات شرکت‌ها و موسسات دیگر بهره‌مند شوند. همچنین وب مانی در بین کاربران ایرانی نیز محبوبیت دارد؛ چرا که به تحریم‌های موجود علیه ایران توجهی ندارد.

انتقال پول در وب مانی

انتقال پول در وب مانی به این منظور است که وجهی از یک حساب وب مانی به یک حساب وب مانی دیگر انتقال یابد. البته این انتقال بدون نیاز به واسطه و از طریق کیف پول وبمانی قابل انجام است.

آموزش انتقال پول در وب مانی

در ادامه با استفاده از نرم افزار WM Keeper Standard به شما انتقال پول در وب مانی را آموزش خواهیم داد:

1- وارد نرم افزار (WM Keeper Standard (Mini شوید.

2-گزینه Home را انتخاب کنید و روی To a wallet کلیک کنید.

آموزش انتقال پول در وب مانی

  • چنانچه مطمئن هستید که گیرنده وب مانی نیز از (WM Keeper Standard (Mini استفاده می‌کند، ایمیل دریافت کننده پول را وارد کنید. اگر از این موضوع مطمئن نیستید، می‌توانید شماره کیف پول گیرنده را وارد کنید. پس از آن گزینه “standard” (استاندارد) را انتخاب کنید مبلغ مورد نظر را برای انتقال وارد کرده و سپس در قسمت نوت یک کامنت وارد کنید.

آموزش انتقال پول در وب مانی

  • چنانچه برای WMID روش‌های تأیید معامله دیگری فعال شده است، این انتقال پول را از طریق پیامک یا E-num تأیید کنید.

آموزش انتقال پول در وب مانی

  • اگر عملیات انتقال شما با موفقیت انجام شود، اعلانی با محتوای (Funds Successfully Transferred) دریافت خواهید کرد.

آموزش انتقال پول در webmoney

  • توجه داشته باشید که شما می‌توانید وجوه خود را با استفاده از لیست مخاطبین انتقال دهید. کافیست به قسمت فهرست مخاطبین خود بروید و روی دکمه “Transfer” (انتقال) کلیک کنید.

آموزش انتقال پول در وب مانی

  • در این قسمت کافی است همانند مراحل قبلی پیش بروید.

انتقال پول در وب مانی

  • چنانچه برای WMID روش‌های تأیید معامله دیگری فعال شده است، این انتقال پول را از طریق پیامک یا E-num تأیید کنید.

آموزش انتقال پول در وب مانی

  • اگر عملیات انتقال شما با موفقیت انجام شود، اعلانی با محتوای (Funds Successfully Transferred) دریافت خواهید کرد.

آموزش انتقال پول در web money

نکات مهم در رابطه با انتقال پول در وب مانی

  • توجه داشته باشید که برای هر بار انتقال پول در وب مانی، مبلغی حدود 0.8 درصد از کل مبلغ انتقال به عنوان کارمزد کسر می‌گردد. همچنین این کارمزد از فرستنده مبلغ کسر خواهد شد و در صورتی که مبلغ موجودی از کارمزد کمتر باشد، این انتقال انجام نخواهد شد.
  • توجه داشته باشید که شما به عنوان کاربر وب مانی نمی‌توانید از حساب دلاری وب مانی به سایر حساب‌های غیر دلاری، پول انتقال دهید.
  • وارد کردن رمز به صورت صحیح اهمیت زیادی دارد. از این‌رو اگر گیرنده رمز ورود خود را به صورت متوالی نادرست وارد کند، مبلغ موردنظر برای انتقال به حساب فرستنده باز می‌گردد.

برای آموزش واریز پول به حساب وب مانی کلیک کنید.

  • همچنین در نظر داشته باشید، اگر آدرس کیف پول را نادرست وارد کنید تراکنش شما با خطا روبه رو می‌شود. اما اگر آدرسی که وارد کردید متعلق به شخص دیگری باشد که مدنظر شما نیست، انتقال با موفقیت انجام خواهد شد. در این شرایط هیچ راهی برای بازگرداندن مبلغ انتقال وجود ندارد و تنها فردی که مبلغ به حساب آن واریز شده می‌تواند آن را برگرداند.

بیشتربخوانید: آموزش نحوه تبدیل وب مانی به ریال

خدمات سفیرپیمنت در حوزه وب مانی

همان‌طور که گفته شد وب مانی یکی از سیستم‌های پرداختی آنلاین است که در بین کاربران ایرانی نیز محبوبیت یافته است. این سیستم پرداخت برای انجام بعضی از خدمات نیاز به واسطه‌هایی دارد. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی می‌تواند به عنوان واسطه بین وب مانی و کاربران، استفاده از خدمات این سیستم را تسهیل بخشد.

نتیجه

وب مانی یکی از سرویس‌های پرداخت آنلاین همچون پی پال است که برای انتقال و دریافت وجوه به صورت اینترنتی در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله یکی از خدمات این سیستم که انتقال وب مانی از حسابی به حساب دیگر بود را به همراه تصاویر آموزش دادیم. شما می‌توانید با استفاده از این مقاله، انتقال پول در وب مانی را به سرعت و آسانی تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *