خرید از سایت tomtop.com

آموزش خرید از سایت tomtop.com

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

خرید اینترنتی در سال‌های اخیر میان مردم رواج یافته است. با گسترش وسایل ارتباطی و روشن شدن مزیت‌های خرید آنلاین، افراد زیادی بخش مهمی از خریدهای خود را از سایت‌های فروشگاهی انجام می‌دهند. خریدهای آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید حتی از کشورهای دیگر نیز خرید انجام دهید. سایت tomtop.com یکی از سایت‌های فروشگاهی متعلق به کشور چین است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این فروشگاه آنلاین پرداخته و آموزش خرید از سایت TOMTOP را خدمت شما توضیح دهیم. همراه ما باشید.

معرفی سایت tomtop.com

TOMTOP از سال 2004 در حوزه خرده‌فروشی وارد بازارهای آنلاین شد و با ارائه برنامه‌های حراجی جذاب و لحظه‌ای، به‌روز نگه‌داشتن محصولات و… توانست در سال‌های فعالیت خود مشتریان زیادی را به سمت خود جذب و نظر آن‌ها را جلب نماید. سیستم ارسال بار آن نیز عملکرد مناسبی دارد که خود باعث جلب رضایت بیشتر کاربران می‌شود.

محصولات این سایت تنوع زیادی داشته و همواره در حال افزایش بوده‌اند. به طور کلی این اجناس را می‌توان در 13 دسته کلی تقسیم‌بندی کرد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • صوتی – تصویری
  • پوشاک و جواهرات
  • تلفن همراه و لوازم جانبی آن
  • باغ و خانه
  • لوازم جانبی خودرو
  • و…

نکته دیگری که در معرفی فروشگاه آنلاین tomtop.com می‌توان بیان نمود، زمان تحویل محصول خریداری شده است. اغلب خریدهای شما با توجه به موقعیتی که دارید، بین 5 تا 20 روز به دستتان خواهد رسید. این زمان ممکن است کمی بیشتر نیز بشود.

tomtop.com

مزیت‌های سایت tomtop.com نسبت به رقبا

پیش از آموزش خرید از سایت TOMTOP بهتر است مزیت خرید از این سایت را نیز بدانید؛ به عبارت دیگر، سایت‌های خارجی زیادی هستند که می‌توانید به عنوان رقیب برای TOMTOP در نظر بگیرید؛ پس بهتر است از مزایای آن مطلع شوید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. مهم‌ترین مزیت‌های سایت tomtop.com عبارت‌اند از:

ارائه خدمات به کاربران ایرانی

ویژگی مهمی که باعث شده است tomtop در میان ایرانیان طرفداران زیادی داشته باشد و خرید از این پلتفرم در بینشان رواج یابد، ارائه خدمات این فروشگاه آنلاین به کاربران ایرانی است. در این سایت کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و بدون دغدغه حمل‌و‌نقل، آن را درب منزل تحویل بگیرند.

تنوع محصولات

تنوع بالای محصول و برند tomtop.com در کنار ساده بودن آموزش خرید از سایت TOMTOP، باعث شده است خرید کاربران بسیار جذاب گردد. این تنوع مخصوصاً برای کاربران ایرانی که از خرید برخی برندهای معتبر تحریم شده‌اند بسیار حائز اهمیت است. آن‌ها می‌توانند اجناس مدنظر خود را به‌راحتی و بدون دغدغه در TOMTOP خرید کنند.

قیمت

اجناسی که در  این سایت قرار دارند از لحاظ قیمت با دیگر فروشگاه‌ها رقابت می‌کنند. شما می‌توانید با خرید از tomtop.com بسیاری از محصولات را با قیمتی کمتر از قیمت دیگر فروشگاه‌های آنلاین تهیه نمایید.

لازم به ذکر است این سایت از ارز‌های زیر برای نمایش قیمت پشتیبانی می‌کند:

  • دلار آمریکا (USD)
  • یورو (یورو)
  • پوند انگلیس (GBP)
  • دلار استرالیا (AUD)
  • دلار کانادا (CAD)
  • رئال برزیل (BRL)
  • روبل روسیه (RUB)

برنامه‌های فروش جذاب و حراجی

شما در فروشگاه TOMTOP شاهد برنامه‌های فروش بسیار جذابی خواهید بود. در tomtop.com شما می‌توانید از تخفیف‌های لحظه‌ای، جشنواره‌های تخفیفی استثنایی، فروش‌های فوق‌العاده و… بهره‌مند شوید. جشنواره‌های تخفیفی و حراجی‌های مختلف این سایت را در کمتر سایتی می‌توان دید.

خرید از سایت tomtop.com

روش‌های خرید از سایت tomtop.com

حال که متوجه مزیت‌های منحصربه‌فرد این سایت شده‌اد، نوبت به آموزش خرید از سایت TOMTOP می‌رسد. خرید از این پلتفرم نیز مانند هر سایت خارجی دیگر نیازمند یک حساب بین‌المللی خواهد بود. روش‌های پرداخت هزینه خرید از سایت tomtop.com محدود است. در حالت کلی شما می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید از سایت tomtop.com از کارت‌های اعتباری بین‌المللی، حساب پی‌پال و… استفاده نمایید.

رایج‌ترین روش‌ها برای خرید از این سایت استفاده از پی پال و کردیت‌کارت است که در زیر به شرح مراحل هر یک پرداخته‌ایم:

پی پال

1. وارد حساب کاربری خود شوید یا از Credit Card Express استفاده کنید.
2. مشخصات کارت یا حساب خود را وارد کنید تا سفارش به آدرس پی پال شما هدایت شود در نهایت بر روی “Submit” کلیک کنید.
3. پرداخت شما پردازش می‌شود و پس از انجام رسید به صندوق ورودی ایمیل شما ارسال می‌شود.

کارت اعتباری

1. آدرس تحویل‌گیرنده را انتخاب کنید یا یک آدرس جدید ایجاد کنید.
2. مشخصات کارت خود را وارد کرده و روی “Submit” کلیک نمایید.
3. پرداخت شما پردازش خواهد شد و یک ایمیل پیش‌پرداخت به صندوق ورودی ایمیل شما ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است این سایت برای خرید با کارت‌های اعتباری کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ اما برخی از شرکت‌های اعتباری برای تبدل ارز، کارمزدی را کسر می‌کنند که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.

در صورتی که کارت اعتباری و یا حساب پی‌پال ندارید، با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

خدمات سفیرپیمنت در خرید از tomtop.com

مجموعه سفیرپیمنت مجموعه‌ای فعال و متخصص در عرصه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی است. این مجموعه ارائه‌دهنده انواع خدمات پرداخت ارزی در خرید از سایت‌های خارجی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی و… است. در صورتی که برای خرید از tomtop.com نیازمند حساب پی‌پال هستید و یا نیاز به مشاوره دارید، تنها کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید. مشاوران تخصصی سفیرپیمنت جهت آسان شدن کار شما راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

خرید اینترنتی چند سالی است که در میان مردم رواج یافته است. با توجه به امکان پرداخت‌های ارزی، خرید از سایت‌های خارجی نیز امکان‌پذیر است. در بین سایت‌های خارجی سایت tomtop.com که یک سایت چینی است، طرفداران ایرانی زیادی دارد؛‌ زیرا این سایت محدودیت‌های ارسال برای ایرانیان نداشته و شما می‌توانید با خرید از پلتفرم محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. ضمناً جشنواره‌های فروش ویژه این سایت و حراجی‌های مختلفی که برگزار می‌کند، خرید شما از این سایت را جذاب‌تر خواهد کرد. آموزش خرید از سایت TOMTOP به صورت کامل در مقاله خدمت شما ارائه گردید.

درضمن نگران نحوه پرداخت کردن هزینه خرید خود نیز نباشید؛ چون تیم سفیرپیمنت آماده ارائه خدمات به شما در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی است.

در صورتی که قبلاً از سایت tomtop.com خرید داشته‌اید، تجربیات خود را با ما در کامنت به اشتراک بگذارید؛ همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با این سایت و خرید از آن نیز می‌توانید سؤالات خود را در کامنت بپرسید تا پشتیبانی سفیرپیمنت پاسخ آن را به شما ارائه دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *