صرافی های اصفهان

لیست کامل صرافی های اصفهان (بروزرسانی: بهمن 1402)

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

از جمله مراکز مهم که در چرخه اقتصادی فعالیت می‌کنند صرافی‌ها هستند. در این مراکز تبادل واحد پول کشورها انجام می‌شود. البته برخی از صرافی‌ها کار انتقال پول را نیز انجام می‌دهند. اگر قصد سفر به کشور خارجی دارید یا در کشور دیگری تحصیل می‌کنید و یا تجارت بین‌الملی دارید حتما به صرافی‌ها مراجعه خواهید کرد. صرافی‌هایی معتبر هستند که از سوی بانک مرکزی ارزیابی شده و معتبر شناخته شوند. در این مقاله صرافی های اصفهان که از اعتبار خوبی برخوردار هستند را به همراه آدرس و شماره تلفن گردآوری کرده‌ایم. اگر در شهر اصفهان به دنبال صرافی معتبر هستید، می‌توانید از این لیست بهره ببرید؛ همچنین دقت داشته باشید که لیست ممکن است تغییراتی داشته باشد. (آخرین بروزرسانی: بهمن 1402)

 

صرافی اصفهان کجاست؟

 

صرافی های اصفهان

صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز در کشور از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌شوند و اسامی و مشخصات عمومی آنها از قبیل آدرس، شماره تماس، تاریخ دریافت مجوز و …. در وب سایت رسمی این بانک معرفی می‌شود. در دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها که با 48 ماده و 13 تبصره در هزار و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ 1393/5/28 به تصویب رسید. صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود نسبت به خرید و فروش ارزهای بین المللی و انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی اقدام می نمایند.

در این راستا صرافی اصفهان به‌صورت متمرکز، خدماتی همچون خرید و فروش نقدی ارز و ارسال حواله های دلاری را به عموم مردم و گردشگران محترم ارائه می دهند. در لیست زیر اسامی صرافی ‌های مجاز اصفهان به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها هر یک به صورت جداگانه بیان شده است.

 

لیست صرافی ‌های اصفهان

 

لیست صرافی ‌های اصفهان
نام صرافی آدرس شماره تلفن (031)
احمد افشار و شریک خیابان سعادت آباد، چهارراه شیخ صدوق 09131183238
ایمان ادراکی و شرکا خیابان حکیم نظامی، چهارراه حکیم نظامی،
نرسیده به خیابان خاقانی، پلاک 301
09133160738
باطنی و شرکا خيابان استانداری، چهارراه سعدی، پلاک 239 32223616
جهانمرد و شرکا خيابان حکيم نظامی، چهارراه حکيم نظامی،
به طرف پل فلزی، پلاک 243
36200160
حیدر شريفی رنانی و شریک سی و سه پل، ابتدای چهار باغ بالا، ساختمان تجاری
اداری کوثر، فاز يک، طبقه اول، واحد 314
36204597
روشندل و شرکا خيابان توحيد مياني، جنب بانک صادرات 36265090
سیاوش قانعی و شرکا آپادانا اول، خیابان شهید قدوسی (آپادانا اول)،
بن بست شهریار (19)، پلاک 10، طبقه همکف
36303853
سید رضا طاوسی و شرکا خیابان حکيم، بازار حکيم، ورودی يک، واحد 185 32120214
سید عبدالحمید عقدایی و شرکا خيابان نظر شرقی، جنب ساختمان اشکان 36288730
فرهاد استوار و شرکا خیابان سپه، کوچه مسجد کازرونی 32207075
فرهاد فروزان و شرکا خیابان حکيم نظامی، جنب بانک پارسيان،
پاساژ سپاهان، طبقه همکف، مغازه ميانی
36289913
محمد علی خانی و شرکا سپاه، کوچه بازار رنگرزها (4)، خیابان حکیم،
پلاک 40، مجتمع پردیس، طبقه همکف
محمد آرائی و شرکا خیابان مير، چهارراه قشقاقی،
مقابل بانک اقتصاد نوين، پلاک 93
36612125
محمدرضا عراقی نواز و شرکا ابتدای خیابان چهار باغ بالا،
مجتمع تجاری سی و سه، طبقه دوم، واحد 22
36205376
محمود معتمدی و شرکا خيابان نيکبخت غربی، جنب کتابخانه ميرداماد،
کوچه بر خيابان، پلاک 142
36635501
مختارزاده و شرکا خيابان دروازه دولت، ابتدای چهار باغ پایين،
پاساژ بهار 2/1
32222225
وحید آرائی و شرکا خيابان سپه، روبروی بانک تجارت شعبه مرکزی،
داخل پاساژ مثقالی، سمت چپ

 

برای شناخت دیگر صرافی های مجاز ایران به تفکیک شهر و استان مربوط به آن، به صفحه مربوط به آن سر بزنید. برای دسترسی کافی است که اسم شهر مورد نظر خود را در لیست زیر یافته و کلیک نمایید.

 

لیست صرافی‌های مجاز شهرهای مهم ایران:

 

لازم به ذکر است که اگر شما قصد خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید، لیست بالا برای شما ناکارآمد است و بایستی از صرافی‌های اینترنتی استفاده کنید. همچنین اگر که نیاز به دنبال کردن اخبار پی پال تلگرام یا هرگونه اخبار در حوزه خدمات ارزی دارید، کلیک نمایید.

 

ساعت کاری صرافی های معتبر اصفهان

 

ساعات کار صرافی اصفهان

به طور معمول ساعت کاری صرافی اصفهان، هماهنگ با ساعت کاری بانک‌هاست. با این وجود، برای اطمینان، قبل از رفتن به سمت صرافی از طریق شماره تلفن آن‌ها از ساعت کاری دقیق‌شان مطلع شوید؛ زیرا در شرایط مختلف ممکن است ساعت کاری‌ها متغیر باشند و یا صرافی مورد نظر شما تعطیل باشد. حتی ممکن است آدرس برخی از آنها تغییر کرده باشد؛ پس بهتر است که حتما قبل از مراجعه با تماس تلفنی از باز بودن آن‌ها اطمینان کسب کنید.

 

نقش سفیرپیمنت؛ صرافی های اصفهان

سفیرپیمنت یک مجموعه فعال در حوزه خدمات ارزی است که با تجربه تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. این مجموعه انواع پرداخت‌های آنلاین ارزی از جمله خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، آزمون‌های بین‌المللی و… را انجام می‌دهد. در صورتی که نیاز شما به تعویض واحد پول به صورت آنلاین است می‌توانید از سفیرپیمنت کمک بگیرید. شما بدون مراجعه حضوری می‌توانید با پیام دادن به پشتیبان سفیرپیمنت کار خود را انجام دهید. همچنین افتتاح حساب پی پال شخصی یا بیزینسی، ایجاد حساب پرفکت مانی و… نیز توسط سفیرپیمنت انجام می‌شود. از مشاوره تخصصی پشتیبانی سفیرپیمنت نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.

 

صرافی اصفهان سفیرپیمنت

 

کلام آخر؛ لیست صرافی های اصفهان

در این مقاله لیست صرافی های اصفهان که مجاز و معتبر هستند را خدمت شما ارائه کردیم. شما می‌توانید از طریق این لیست به آدرس و شماره تلفن صرافی های اصفهان دست یابید و با اطمینان خاطر به آن‌ها مراجعه کنید. در استفاده از صرافی‌ها باید حتما دقت داشته باشید که از اعتبار کافی برخوردار باشند تا گرفتار کلاهبرداری نشوید. در صورتی که پرداخت مد نظر شما به صورت آنلاین است می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته تا در اسرع وقت کار شما انجام شود.

لازم به ذکر است که احتمال دارد لیست مذکور دچار تغییراتی شود؛ برای مثال آدرس آن‌ها تغییر کند. در صورتی که شما در اصفهان از صرافی معتبری استفاده کرده‌اید و نام آن در لیست نیست کامنت کرده تا پس از بررسی به لیست اضافه شود. همچنین اگر در استفاده از صرافی های اصفهان که معرفی شد تجربه‌ای دارید آن را در کامنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ صرافی های اصفهان

مبنا نرخ‌های اعلامی تمامی صرافی‌های مجاز اصفهان، قیمت تعیین شده توسط بانک مرکزی است.
بله، امکان پرداخت شهریه دانشگاه‌های خارجی از طریق صرافی‌های نوع دوم اصفهان وجود دارد. صرافی آنلاین سفیرپیمنت پرداخت شهریه در دانشگاه‌های خارجی را بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌دهد.
بله، امکان دریافت وجه حضوری از صرافی‌های اصفهان وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
shafieh کاربر سایت ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر
کدوم صرافی دلار دولتی میده؟؟ هر جایی مراجعه میکنیم با یه بهونه دست به سر میکنن.

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

    سلام و درود
    می‌تونید از روش‌های آنلاین مانند ثبت‌نام روی درگاه صرافی ملی یا خدمات ارائه ارز دولتی اپلیکیشن بام بانک ملی استفاده کنید. لازم به ذکر است، تمامی صرافی‌های مجاز دولتی توانایی ارائه ارز دولتی رو دارند.

   
بیتا کاربر سایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

کامل ترین لیستی بود که از صرافی های اصفهان دیدم
متشکرم