خرید اشتراک سایت Vance AI

ویرایش و طراحی تصویر با هوش مصنوعی Vance AI

آخرین بروز رسانی:  ۱ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

اخیراً شاهد رشد چشمگیر محبوبیت هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف هستیم. بسیاری به این باورند که پس از انقلاب صنعتی و انقلاب علم دیجیتال، انقلاب هوش مصنوعی مهم‌ترین رخداد قرن روبرو خواهد بود. این تکنولوژی فرایند تولید را به شدت تسریع می‌کند. یکی از زمینه‌های شاخصی که هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر آن داشته حوزه طراحی گرافیکی و تصویرپردازی است. هوش مصنوعی Vance AI یکی از اولین پلتفرم‌های ارائه‌دهنده الگوریتم‌های اصلاح تصویر بود. با وجود پدیدارشدن شرکت‌های رقیب، این حوزه از هوش مصنوعی همچنان یکی از پیشتازان حوزه تصویرپردازی است. در این مقاله ویژگی‌های هوش مصنوعی Vance AI را بررسی می‌کنیم. همچنین آموزش ساخت اکانت Vance AI و راهنمای خرید اشتراک سایت Vance AI را مطرح می‌کنیم. اگر شما نیز به پیشرفت‌های هوش مصنوعی در حوزه تصویرپردازی علاقه دارید یا به دنبال استفاده از Vance AI در فرایند کاری خود هستید تا انتها همراه ما باشید.

 

هوش مصنوعی Vance AI چیست؟

هوش مصنوعی Vance AI یک ابزار بهبود تصویر برای ویندوز است. ابزار‌های این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشینی برای ارتقا دیجیتالی کیفیت تصاویر استفاده می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین ابزار این برنامه Image inlarger است که با رابط کاربری آسان و پویا به کاربر اجازه می‌دهد بدون مهارت فنی خاصی کیفیت تصویر‌های خود را افزایش دهد.

 

پرداخت ارزی در سایت‌های گرافیک و طراحی

 

این شرکت پس از تأسیس در جولای سال 2020 از یک کمپانی تکنولوژی نوپا به ابرقدرتی بین‌المللی با بیش از 100 کارمند تبدیل شد. در عرض تنها 6 ماه این شرکت 18 ابزار تولید محتوای ابری را معرفی کرده که بازدهی، خلاقیت و سرعت فرایند کاری را افزایش می‌دهند. هدف و بینش این شرکت عمومی‌سازی دسترسی به هوش مصنوعی است تا هوش مصنوعی از لابراتواری‌ها خارج شده و به دست تمام عموم رسد. تیم هوش مصنوعی Vance AI بی‌وقفه در حال استفاده از بازخورد مشترکین برای ارتقای کیفیت محصولات خود است.

 

 

ویژگی‌های هوش مصنوعی Vance AI

پس از آن که هوش مصنوعی Vance AI را روی سیستم خود نصب می‌کنید به چندین ابزار‌ ارتقای خودکار تصویر برخواهید خورد که در ادامه استفاده از آن‌ها را آموزش می‌دهیم. ابزار بزرگ‌نمایی، افزایش رزولوشن، حذف نویز و حذف پس‌زمینه فقط تعدادی از این ابزار هستند.
از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی Vance AI آن است که می‌تواند روشنی، تضاد و اشباع رنگ عکس شما را خودکار اصلاح کند تا ظاهری باطراوت‌تر به دست آید. همچنین می‌توانید از ابزار واضح کننده استفاده کنید تا لبه‌های تار تصویر را شفاف و واضح نمایید. برخی از ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Vance AI عبارتند از:

 

AI image enhancer

هوش مصنوعی Vance AI 6 ابزار اسکن و شناسایی خودکار تصویر در خود جای‌ داده است که به شما نشان می‌دهد چه قسمت‌های از تصویر به اصلاح نیاز دارند. این شناسایی بر اساس ابزاری که انتخاب می‌کند متفاوت عمل می‌کنند. بدون از دست دادن کیفیت تصویر اورجینال می‌توانید با تنها یک کلید اندازه تصویر خود را بزرگ‌نمایی کنید.

 

Larg photo support

پیدا کردن ابزاری از هوش مصنوعی که روی عکس‌های حجیم اصلاح انجام دهد کاری بسیار دشوار است. با استفاده از هوش مصنوعی Vance AI می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت حداکثر 34 مگاپیکسل و حجم حداکثر 10 را آپلود و اصلاح کنید.

 

تکنیک هایی برای موفقیت به عنوان یک فریلنسر گرافیک

 

Batch processing supported

اگر بخواهید چندین تصویر را با ابزاری یکسان بزرگ‌نمایی یا ارتقا دهید، هوش مصنوعی Vance AI بهترین ابزار برای شما خواهد بود. با پشتیبانی از پردازش دسته‌ای، Vance AI در صرفه‌جویی زمان به شما کمک می‌کند. تنها کافی است تمام تصاویر JPEG یا PNG خود را انتخاب کرده و داخل UI برنامه بکشید؛ سپس Vance AI بقیه کار را برای شما انجام می‌دهد.

 

تجربیات کاربران از خرید اشتراک سایت Vance AI

قبل از استفاده از یک هوش مصنوعی تقویت‌کننده تصویر، می‌بایست درباره تجربه دیگر کاربران پلتفرم تحقیق کرد. خوشبختانه ما این کار را برای مخاطبین خود انجام داده‌ایم و می‌توانیم به صراحت تأیید کنیم که هوش مصنوعی Vance AI یکی از ساده‌ترین موارد موجود در بازار محسوب می‌شود. رابط کاربری این ابزار بسیار سر راست است. شما فقط تصویر و ابزار ارتقای خود را انتخاب می‌کنید و مابقی آن به عهده پلتفرم خواهد بود.
همچنین در وب‌سایت‌های Trustpilot و G2 تحقیق کردیم تا از نظرات دیگر کاربران هوش مصنوعی Vance AI مطلع شویم. در ادامه تعدادی از این بازخورد‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

معرفی سایت‌های فریلنسری طراحی

 

Shivam در G2 میگوید

“هوش مصنوعی Vance AI بهترین وبسایت ویرایش عکسی است که تا به حال استفاده کرده‌ام. تنها با یک کلیک می‌توانم عکس‌های خود را ویرایش کنم. همچنین Vance AI روی سیستم‌ها و دستگاه‌های مختلف کار می‌کند. سهولت استفاده و دقت گوشه‌تا‌گوشه به من کمک می‌کند تا نمونه‌کار‌هایم را حرفه‌ای‌تر نشان دهم. توصیه می‌کنم هوش مصنوعی Vance AI را امتحان کنید.”
Ahmad در Trustpilot می‌گوید: “اگر می‌خواهید تصاویر خود را برای افزایش وضوح، کیفیت و رنگ بزرگ‌نمایی کنید، این هوش مصنوعی مورد نظر شما است. دیگر به دنبال چیز دیگری نگردید. بالاخره ما ابزار مناسبی داریم که حتی با اینترنت ضعیف فرایند ارتقا 3 ثانیه طول می‌کشد.”

 

 

قیمت پلن‌های Vance AI

موضوع قیمت بسته به اندازه بودجه شما، تعیین‌کننده آن است که از این برنامه استفاده خواهید کرد یا نه. دانلود و نصب برنامه هوش مصنوعی Vance AI رایگان است اما فقط 4 کردیت برای آزمایش توانایی‌های برنامه در اختیار شما قرار داده می‌شود. برای استفاده بیشتر نیاز به فعال‌سازی پلن خواهید داشت. سیستم قیمت‌گذاری هوش مصنوعی Vance AI بسیار ساده است. برای استفاده از هر ابزار هوش مصنوعی، باید 1 اعتبار برای هر تصویر بپردازید.

می‌توانید با خرید هر کدام از دو طرح اشتراک ماهانه برای خرید اعتبار بیشتر اقدام کنید. همچنین ماهانه 5 اعتبار رایگان نیز دریافت خواهید کرد. پلن اعتبار خود را بر اساس میزان استفاده خود انتخاب کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای 100 اعتبار 4.95 دلار هزینه پایه Vance AI است. با خرید بسته‌های بزرگ‌تر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

قیمت پلن ها در vance ai

 

همچنین با خرید اشتراک سایت Vance AI می‌توانید از خدمات برنامه نصبی این هوش مصنوعی استفاده کنید. برای نسخه نصبی 3 پلن طراحی شده است.
در پلن ماهانه با پرداخت هزینه 39.90 دلار می‌توانید روی یک سیستم از خدمات Vance AI استفاده کنید.

 

پلن سالانه

هزینه پلن سالانه با احتساب تخفیف 99.90 دلار است که پس از اتمام اتومات تمدید می‌شود. البته تمدید خودکار را می‌توانید به صورت دستی غیر فعال کنید. هوش مصنوعی Vance AI یک پلن ویژه نیز برای علاقه‌مندان قرار داده است که با 35 درصد تخفیف و پرداخت تنها 129.90 دلار به صورت مادام‌العمر از امکانات این هوش مصنوعی استفاده کنید. گفتنی است در تمام پلن‌ها 200 اعتبار به صورت ماهانه دریافت می‌کنید که باقیمانده آن به ماه بعدی منتقل می‌شود. همچنین می‌توانید اعتبار بیشتر نیز در صورت نیاز تهیه کنید.

 

قیمت پلن سالانه vance ai

 

پس از آن که پلن خود را خریداری کردید، در هر زمان می‌توانید آن را ارتقا، کاهش و یا حتی کنسل کنید. همچنین در صورت نارضایتی تا 7 روز پس از خرید می‌توانید درخواست بازپرداخت کنید. شایان ذکر است که اعتبار خریداری شده شما از بین نمی‌رود و به ماه‌های بعدی منتقل می‌شود.

 

مزایای خرید از Vance AI

 

از دیگر مزایای خرید اشتراک سایت Vance AI

  • بعد خرید هر پلنی از Vance AI واترمارک اعمالی روی تصاویر حذف می‌شوند.
  • با خرید اشتراک سایت Vance AI می‌توانید تصاویر حجیم را در این سایت آپلود کنید.
  • از می‌توانید هر تعداد عکس که مدنظر دارید به صورت دسته‌ای پردازش کنید.
  • پردازش به صورت آفلاین صورت خواهد گرفت. شما فقط کافی است تصاویر را آپلود کنید و پس از تکمیل پردازش برای دانلود آن‌ها بازگردید.
  • با خرید اشتراک سایت Vance AI از پشتیبانی 24ساعته و تمام‌وقت برخوردار خواهید شد.

 

آموزش کسب درآمد از وب سایت 99designs

 

نحوه ساخت اکانت در Vance AI

برای ثبت‌نام و خرید اشتراک سایت Vance AI ابتدا به آدرس vanceai.com بروید. حال وارد حساب خود شوید.

در صورتی که در Vance AI حساب کاربری ندارید یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید.

ایمیل مورد نظر خود را از این قسمت وارد کنید. سپس ایمیل فعال‌سازی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. با کلیک روی لینک فعال‌سازی صفحه تکمیل فرم ثبت‌نام منتقل می‌شوید.

نام، نام خانوادگی و حرفه خود را وارد کنید. سپس در پایین رمز عبور خود را تعیین کرده و تأیید کنید.

پس از ورود به صفحه پنل کاربری می‌توانید نسبت به خرید اشتراک سایت Vance AI اقدام کنید.

 

آموزش ساخت اکانت Vance AI

 

خرید اشتراک سایت Vance AI با سفیرپیمنت

پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید تا قیمت قابل پرداخت مشخص شود. برای پرداخت هزینه پلن از 2 راه پرداخت پی پال و کارت اعتباری می‌توانید استفاده کنید. برای افزایش سهولت و امنیت پرداخت، تیم سفیرپیمنت آماده ارائه خدمات پرداخت‌های ارزی است تا با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان، پرداخت‌های ارزی شما انجام شوند. فقط کافی است از طریق پنل کاربری سفیرپیمنت درخواست خود را ثبت کرده و اطلاعات لازم را درج کنید. با قرار دادن اطلاعات ورود به حساب در فرم درخواست، تیم سفیرپیمنت با ورود به حساب شما، پرداخت مورد نظرتان را از داخل حسابتان انجام می‌دهند.

همچنین تعدادی محدودی از سایت‌ها هستند که می‌توانید با کلیک روی گزینه پرداخت پی پال، لینک درگاه پرداخت به شما می‌دهند. با ارسال این لینک در بخش تیکت درخواستی خود، فرایند پرداخت توسط تیم سفیرپیمنت انجام می‌شود. توجه داشته باشید تعداد این سایت‌ها بسیار محدود است و در اکثر مواقع فرایند پرداخت باید از طریق پنل کاربری صورت گیرد. برای مثال Vance AI از این شکل پرداخت پشتیبانی نمی‌کند و می‌بایست برای پرداخت وارد پنل شد.

 

پرداخت هزینه خرید اشتراک سایت Vance AI

 

جمع‌بندی خرید اشتراک سایت Vance AI

با افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی کاربرد ابزار‌های یادگیری ماشین نیز روزبه‌روز افزایش می‌یابند. شرکت‌های بسیاری در حال طراحی و توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی هستند تا این‌ توانایی‌ها را در اختیار عموم قرار دهند. بسیاری به این باورند که با معرفی هوش مصنوعی بسیاری از حوزه‌های کاری دچار تحول شگرفی شده‌اند و دیگر نمی‌توان به دوران قبل بازگشت. هوش مصنوعی Vance AI یکی از این‌چنین ابزار‌های اتوماتیک ارتقا تصویر است که کاربران اجازه می‌دهد با یک کلید ادیت‌های پیچیده و زمان‌بر را خودکار انجام دهند.

Vance AI یکی از اولین شرکت‌ها بود که این قابلیت را در اختیار عموم قرار داد و همچنان نیز از پیشگامان این حوزه است. خدمات سریع، قیمت‌های مناسب و پشتیبانی 24ساعته عامل محبوبیت این پلتفرم  است. ما در این مقاله تمام جوانب استفاده و خرید اشتراک سایت Vance AI را بررسی کردیم. همچنین درباره نظرات دیگر کاربران این پلتفرم تحقیق کردیم و روش ثبت نام و خرید از این سایت هوش مصنوعی را آموزش دادیم. امیدواریم با استفاده از این مقاله بتوانید عکس‌های خود را ارتقا دهید و بازدهی کاری خود را تقویت کنید. چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید از قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. ما از دریافت نظرات شما خرسند می‌شویم.

سوالات متداول؛ خرید اشتراک سایت Vance AI

بله؛ تنها کافی است پلن مورد نظر خود را از طریق سفیرپیمنت خریداری کنید و با کمک سیستم خود در هر جای ایران از Vance AI استفاده کنید.
بله؛ فرایند ارتقای تصویر Vance AI بسیار روان و آسان است و تنها با یک کلیک تصاویر شما ارتقا پیدا می‌کنند.
تعیین ارزش قیمت استفاده از Vance AI نهایتاً به بودجه شما و میزان کاربری شما بستگی دارد. با این وجود Vance AI برای کاربران جدید تعدادی اعتبار رایگان برای آزمایش توانایی‌های پلتفرم ارائه می‌دهد. همچنین در صورت نارضایتی می‌توانید تا 7 روز هزینه خود را پس بگیرید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *