خدمات پرداخت فاکتور و شارژ اکانت لینود linode

پرداخت فاکتور و شارژ اکانت لینود

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  19 دقیقه

لینود یکی از ارائه‌دهنده‌های سرورمجازی، خدمات میزبانی وب، هاستینگ، فضای ابری و … است که در کشور آمریکا واقع شده است. آنچه که کاربران باید در خصوص استفاده از لینود و این پلنفرم بدانند آن است که استفاده از خدمات لینود نیازمند داشتن اکانت در این سیستم است. از این رو در حین افتتاح حساب در سایت لینود، کاربران مبلغ مشخصی از پول را برای شارژ اولیه اکانت لینود پرداخت خواهند کرد. با اتمام این مبلغ لازم است کاربران برای دسترسی مجدد به خدمات لینود شارژ اکانت را مجددا انجام دهند.

در واقع به وسیله اکانت لینود شما به عنوان کابر این پلتفرم می‌توانید از تمامی خدمات این مجموعه که شامل خدمات میزبانی وب و هاستینگ است بهره‌مند شوید‌. اما نکته مهمی که در خصوص اکانت این پلتفرم وجود دارد نحوه شارژ اکانت لینود است که کاربران زیادی در خصوص آن به چالش کشیده شده‌اند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در خصوص شارژ اکانت لینود و نحوه پرداخت فاکتور لینود نکاتی را برای شما همراهان بیان کنیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

شارژ حساب linode لینود

 

شارژ اکانت لینود

برای استفاده از خدمات لینود و بهره‌مندی از مزایای آن نیاز به پرداخت فاکتور لینود دارید. شما می‌توانید برای این کار ابتدا حساب کاربری خود را شارژ کرده و سپس با شارژ اکانت خود فاکتورها را پرداخت نمایید. به عبارت دیگر با شارژ اکانت لینود می‌توانید در هر زمان به راحتی فاکتورهای لینود را پرداخت نمایید. پرداخت فاکتور لینود و به طور کلی شارژ اکانت لینود نیاز به پرداخت‌های ارزی دارد که می‌توانید با کمک تیم سفیرپیمنت آن را انجام دهید.

 

نمونه‌های صورت حساب شارژ اکانت لینود

شما می‌توانید هم فاکتورها و هم رسیدهای پرداخت را از تب Account در Cloud Manager خود مشاهده کنید. در آن صفحه، می‌توانید صورت‌حساب‌ها و مبالغ اخیر، روش پرداختی که در پرونده دارید و موجودی فاکتور نشده فعلی خود را مشاهده نمایید. در واقع برای مشاهده نمونه صورت حساب‌های لینود در محیط کاربری خود می‌توانید این کار را انجام دهید و در این قسمت مشاهده کنید.

تمام سابقه صورت‌حساب شما، از جمله فاکتورها و پرداخت‌های قبلی در Cloud Manager داخل بخش سابقه صورت‌حساب و پرداخت در صفحه اطلاعات صورت‌حساب قابل دسترسی است. به طور پیش فرض، تمام تراکنش‌ها (اعم از فاکتورها و پرداخت‌ها) از 6 ماه گذشته نمایش داده می‌شود. امکان سفارشی‌سازی صفحه نیز وجود دارد. نمونه‌ای از صورت حساب که برای پرداخت فاکتور لینود باید اقدام کنید را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید.

 

نمونه‌ای صورت حساب شارژ اکانت لینود

 

پرداخت فاکتور وسط ماه لینود

اگر به تازگی برای استفاده از خدمات لینود اقدام کرده باشید، این مجموعه محدودیتی برای استفاده شما از خدمات تنظیم می‌کند. در واقع شما تا میزان 50 دلار اعتبار می‌توانید از خدمات لینود استفاده کنید و با عبور از این مبلغ بلافاصله برای شما فاکتور جدید صادر خواهد شد. به عبارت دیگر ممکن است شما در طول یک ماه چندین فاکتور دریافت کنید که به آن‌ها فاکتورهای میان‌دوره یا صورت حساب وسط ماه لینود می‌گویند.

شارژ بودن حساب لینود شما کمک می‌کند تا پرداخت اتوماتیک فاکتور لینود انجام شود و از این بابت تاخیری نداشته باشید. از طرفی با شارژ حساب لینود کمک می‌کنید تا آستانه محدودیتی شما بالاتر رفته و تا مبلغ بیشتری نزد لینود اعتبار داشته باشید. در واقع پس از چندین بار پرداخت فاکتور لینود در زمان درست و نشان دادن خوش حسابی به لینود محدودیت شما به مرور کمتر خواهد شد.

 

آیا داشتن سرویس‌های خاموش linode هزینه دارد؟

لینود از مشتریان خود برای منابعی که به آنها اختصاص می‌دهد، هزینه دریافت می‌کند. تا زمانی که سرویس شما وجود دارد، این منابع برای استفاده شما محفوظ هستند. با توجه به این توضیحات نگهداری سرویس حتی به صورت خاموش در لینود نیز هزینه دارد و باید برای آن‌ها نیز پرداخت فاکتور لینود را انجام دهید. اگر می‌خواهید صورت حساب یک سرویس را متوقف کنید، باید آن را به کلی از سرویس‌های خود حذف کنید.

 

خرید اکانت لینود linode
خرید اکانت لینود Linode وریفای شده

 

پرداخت اتوماتیک و دستی لینود Linode

هنگامی که linode یک فاکتور در اول یا اواسط ماه ایجاد کرد، تلاش می‌کند تا از شارژ حساب linode شما به طور پیش‌فرض فاکتور را پرداخت نماید. در واقع چنانچه شما به صورت پیش‌فرض تعیین کرده باشید که پرداخت فاکتور linode به صورت خودکار از شارژ حساب انجام شود، لینود به صورت خودکار فاکتور صادر شده را پرداخت خواهد کرد. شما می‌توانید به جای پرداخت‌های مکرر فاکتور، به صورت یکجا شارژ اکانت linode را انجام دهید تا پرداخت فاکتور لینود به صورت خودکار انجام شود.

این قابلیت وجود دارد که در هر زمان برای افزودن وجه به حساب خود به صورت دستی پرداخت ارزی انجام دهید تا شارژ حساب انجام شود. این شیوه برای پرداخت موجودی سررسید گذشته یا جهت پیش پرداخت برای خدمات کاربرد دارد. با این روش موجودی حساب شما افزایش یافته و می‌توانید از آن برای فاکتورهای آینده نیز استفاده کنید. همواره امکان استفاده از خدمات سفیرپیمنت برای انجام تمامی پرداخت‌های ارزی در سایت‌های خارجی از جمله لینود وجود دارد.

 

درخواست بازگشت وجه از حساب لینود linode

 

بازگشت وجه لینود Refunds

لینود برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود و برای اطمینان دادن به آن‌ها شرایطی را برای بازگشت وجه تعیین نموده است. بر اساس این شرایط شما در صورت لغو در 7 روز اول پس از خرید، می‌توانید وجه پرداختی خود را به صورت کامل دریافت کنید. در واقع اگر تا یک هفته پس از خرید سرویس و پرداخت فاکتور لینود متوجه شدید که این سرویس مناسب شما نیست، می‌توانید انصراف از سرویس را اعلام کرده و بدون هیچ کارمزدی تمام وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

به‌طور‌کلی شما برای هر مقدار موجودی حساب (به استثنای اعتبارات تبلیغاتی) می‌توانید بازپرداخت درخواست نمایید. لازم به ذکر است که درخواست بازپرداخت فقط برای پرداخت‌های انجام شده در 180 روز گذشته قابل بررسی است. پس از تأیید درخواست شما، توسط همان روشی که پرداخت را انجام داده‌اید، بازپرداخت انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که 5 دلار هزینه پردازش از همه بازپرداخت‌ها به استثنا، بازپرداخت در بازه هفت روزه اول پس از سفارش کسر خواهد شد.

 

دسترسی به اطلاعات فاکتور لینود

بیشتر اطلاعات و تنظیمات مربوط به صورت‌حساب‌ها در صفحه اطلاعات صورت‌حساب manage Cloud قرار دارد. برای دسترسی به این صفحه در حساب کاربری با یکی از سطح دسترسی‌های کامل و یا دسترسی فقط خواندنی برای صورت حساب‌ها وارد Cloud Manager شوید. می‌توانید این سطح دسترسی‌ها را در بخش تنظیمات کاربر تعیین نمایید. پس از ورود به صفحه اطلاعات فاکتور لینود روی پیوند حساب در منوی سمت چپ کلیک کنید تا صفحه اطلاعات صورت حساب را مشاهده کنید.

 

جزئیات و اطلاعات فاکتور لینود

 

بررسی این اطلاعات قبل از پرداخت فاکتور لینود اهمیت دارد. ضمن اینکه اگر از قبل شارژ اکانت لینود را انجام داده‌اید و پرداخت اتوماتیک لینود را تجربه می‌کنید، بهتر است با بررسی جزئيات این فاکتورها و به طور کلی اطلاعات موجود در این صفحه متوجه شوید که برای چه مواردی تا چه اندازه هزینه می‌کنید. این صفحه چندین بخش دارد که عبارتند از:

  • موجودی حساب: داخل این صفحه شما می‌توانید موجودی جاری در حساب که هنوز آن را خرج نکرده‌اید را مشاهده کنید.
  • تبلیغات: اگر روی حساب خود تبلیغ فعالی داشته باشید، همراه با مانده موجودی و تاریخ انقضا در اینجا برای شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که تبلیغات فعالی وجود نداشته باشد، این بخش پنهان خواهد شد.
  • هزینه‌های تعهدی: هزینه‌هایی که از آخرین فاکتور شما جمع‌آوری شده‌اند. این هزینه‌ها به‌طور مکرر به‌روزرسانی می‌شود تا هزینه‌های ساعتی (تا سقف ماهانه) برای همه خدمات پولی موجود در حساب و همچنین سایر هزینه‌ها را نیز شامل شود.
  • اطلاعات هویتی: نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل مخاطب اصلی صورت‌حساب.
  • روش‌های پرداخت: روش‌های پرداختی که به حساب اضافه شده است.
  • تاریخچه صورت‌حساب و پرداخت: فهرستی از فاکتورها و پرداخت‌های قبلی را به همراه پیوندهایی برای مشاهده یا دانلود هر ورودی نشان می‌دهد.

 

آپدیت اطلاعات فاکتور در linode لینود

 

به‌روزرسانی اطلاعات فاکتور در لینود

از صفحه اطلاعات صورت حساب می‌توانید برای به‌روزرسانی اطلاعات تماس Linode استفاده کنید. آدرس ایمیل ذخیره شده در این صفحه وب، فاکتورها، رسیدها و هشدارهای انقضای کارت اعتباری را دریافت می‌کند. برای به‌روزرسانی اطلاعات تماس و آدرس ایمیل در صفحه حساب باید ابتدا روی پیوند حساب در نوار کناری کلیک کنید. سپس در بخش Billing Contact، روی Edit کلیک نمایید تا منوی Edit Billing Contact Info را به شما نشان بدهد. اطلاعات تماس و آدرس ایمیل حساب را به‌روز کنید. در نهایت روی گزینه Save کلیک نمایید. اطلاعات تماس صورت حساب اکنون به‌روزرسانی شده است.

 

به‌روزرسانی اطلاعات فاکتور جهت پرداخت

 

مشاهده فاکتورها و سابقه پرداخت در لینود

تمام سابقه پرداخت‌های شما و صورت‌حساب‌هایی که داشتید در Cloud Manager داخل بخش سابقه صورت‌حساب و پرداخت(History) در صفحه اطلاعات صورت حساب قابل دسترسی است. به‌صورت پیش‌فرض تمامی تراکنش‌ها اعم از فاکتورها و پرداخت‌ها از ۶ ماه گذشته در این صفحه قرار دارد. در این قسمت می‌توانید به طور دقیق تمام اطلاعات پرداخت فاکتور لینود و علت آن‌ها را مشاهده نمایید.

 

آموزش مدیریت روش‌های شارژ اکانت لینود

روش‌های پرداخت مورد تایید برای شارژ حساب لینود و یا پرداخت فاکتور لینود مورادی همچون کارت‌های اعتباری ارزی، گوگل‌پی، پی‌پال، چک، ACH یا حواله‌ها هستند. همچنین می‌توان روش‌های پرداخت جدید را از طریق Cloud Manager به یک حساب اضافه کرد. حداکثر 6 روش پرداخت می‌تواند برای حساب فعال باشد البته با حذف یک روش امکان انتخاب جایگزین برای آن وجود دارد؛ مانند چندین کارت اعتباری، Google Pay و PayPal. برای تنظیم روش‌های پرداخت مراحل زیر را باید پشت سر بگذارید:

به صفحه اطلاعات صورت حساب در Cloud Manager بروید. اگر قصد اضافه کردن مستقیم کارت اعتباری را دارید، دقت کنید که باید با اطلاعات تماس و آدرس صورت حساب مطابقت داشته باشد. بخش تماس با صورت‌حساب را نیز بررسی کنید و در صورت لزوم آن را ویرایش نمایید. در قسمت روش پرداخت، روی پیوند افزودن روش پرداخت کلیک کنید. با این کار پنل افزودن روش پرداخت باز می‌شود. با توجه به روش پرداختی که می‌خواهید اضافه کنید، فرم را تکمیل نمایید.

 

روش‌های پرداختی لینود

  • برای پرداخت با کارت اعتباری: شماره کارت اعتباری، تاریخ انقضا و کد امنیتی (CVV) کارت را وارد کنید. سپس روی Add Credit Card کلیک نمایید.
  • برای پرداخت با Google Pay: روی دکمه Google Pay کلیک کنید تا فرم Google Pay برای شما باز شود. سپس باید وارد حساب Google خود شوید و روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. گزینه ادامه را بزنید (یا فرم را تکمیل کنید) تا به Cloud Manager برگردید.
  • برای پرداخت با PayPal: برای پرداخت با این روش روی دکمه PayPal کلیک کنید تا فرم مخصوص PayPal باز شود. سپس به حساب PayPal خود وارد شوید و کارت اعتباری یا حساب بانکی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای استفاده از موجودی PayPal قبل از کارت اعتباری یا حساب بانکی انتخابی، گزینه Use balance first را علامت بزنید یا علامت آن را بردارید. ذخیره و ادامه (یا تکمیل فرم) را فشار دهید تا به Cloud Manager برگردید.

 

حذف یک روش پرداخت برای شارژ اکانت لینود

به منظور حذف یک روش پرداخت از حساب خود، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. به صفحه اطلاعات صورت‌حساب در Cloud Manager بروید. سپس در بخش روش‌های پرداخت، روش پرداختی را که می‌خواهید حذف کنید، پیدا کنید. روی منوی مربوطه (منو بیضی شکل) کلیک کنید و از منوی کشویی Delete را انتخاب کنید. اگر روش پرداخت، روش پرداخت پیش فرض حساب باشد، دکمه Delete غیرفعال می شود و باید ابتدا باید روش پیش فرض را تغییر دهید.

 

مشاهده و تغییر روش پرداخت پیش فرض در لینود

هنگامی که یک فاکتور ایجاد می‌شود، مبلغ آن فاکتور (و همچنین هرگونه مانده سررسید گذشته) به روش پرداخت پیش‌فرض حساب درج می‌شود. برای مشاهده و تغییر روش پرداخت پیش‌فرض لازم است به صفحه اطلاعات صورت‌حساب در Cloud Manager بروید. سپس در بخش روش‌های پرداخت، روش پرداختی که در حال حاضر به‌طور پیش‌فرض استفاده می‌شود دارای برچسب پیش‌فرض است. برای تغییر روش پرداخت پیش‌فرض، روی منوی بیضی در کنار روش پرداختی که می‌خواهید استفاده کنید، کلیک کرده و از منوی کشویی، پیش‌فرض را انتخاب کنید.

 

پرداخت یک جا در linode پرداخت کامل لینود

 

پرداخت یکجا فاکتور لینود جهت شارژ اکانت لینود

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید در هر زمان، برای افزودن وجه به حساب خود، پرداخت دستی انجام دهید. همچنین از پرداخت‌های دستی می‌توان برای پرداخت مانده معوقه یا پیش پرداخت خدمات آتی استفاده کرد. یعنی پرداخت‌های دستی هم برای پرداخت معوقات مناسب هستند و هم می‌توانید از آن‌ها برای پیش پرداخت استفاده نمایید. به عبارتی امکان پرداخت یکجا فاکتور در لینود به ای نشیوه وجود دارد.

به صفحه اطلاعات صورت‌حساب در Cloud Manager بروید. سپس روی دکمه انجام پرداخت در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید که پانل پرداخت را باز می‌کند. مقدار پولی را که قصد دارید به حساب خود اضافه کنید در قسمت مبلغ پرداخت وارد کنید. موجودی فعلی حساب در بالای این قسمت نمایش داده خواهد شد. در این قسمت لازم است روش پرداخت ذخیره شده‌ای که می‌خواهید استفاده کنید را در قسمت روش‌های پرداخت انتخاب کرده و روی دکمه پرداخت اکنون کلیک نمایید.

  • برای پرداخت با PayPal: چنانچه قصد داشته باشید که از حساب پی‌پال خود پرداخت فاکتور لینود را انجام دهید، لازم است روی دکمه PayPal در پایین پنل کلیک کنید. با این کار فرم پرداخت خود پی‌پال باز می‌گردد. سپس از جایی که می‌توانید وارد حساب پی‌پال خود شوید و روش پرداخت خود را انتخاب کنید. پس از اتمام، به Cloud Manager بازگردانده می‌شوید.
  • پرداخت با حساب Google Pay: برای پرداخت از این طریق روی دکمه Google Pay در پایین پنل کلیک کنید. با این کار فرم پرداخت خود گوگل باز می‌شود که در آن می‌توانید وارد حساب Google خود شوید و روش پرداخت خود را انتخاب کنید. پس از اتمام، به Cloud Manager بازخواهید گشت.

 

متوقف کردن صورت حساب linode

 

آموزش متوقف کردن صورت حساب لینود

در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های اضافی و توقف صورت‌حساب در سایت لینود، می‌توانید هر گونه خدمات پولی را از حساب خود حذف کنید یا حساب خود را به طور کامل لغو کنید. به عبارتی تا زمانی که خدمات در حساب شما وجود داشته باشند، برای شما صورت حساب صادر خواهد شد. در ادامه آموزش متوقف کردن صورت حساب در لینود را برای شما قرار خواهیم داد:

 

حذف خدمات لینود

لازم به ذکر است که خدمات لینود بدون قرارداد و تعهد ارائه می‌شوند. این بدان معنی است که شما می‌توانید آنها را در هر زمان از حساب خود حذف کنید. در ادامه دستورالعمل‌هایی برای حذف خدمات لینود ذکر خواهد شد. ابتدا وارد Cloud Manager شوید و Linodes را از منوی نوار کناری انتخاب کنید. نمونه خدماتی را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید. منوی بیضی گزینه‌های بیشتر مربوطه را باز کرده و روی حذف کلیک کنید. در کادر تأیید که ظاهر می‌شود، گزینه Delete Linode را انتخاب نمایید.

 

لغو حساب لینود

اگر دیگر مایل به استفاده از خدمات Linode نیستید، می‌توانید حساب خود را نیز به حالت تعلیق در آورید. هنگامی که یک حساب لغو می‌شود، ممکن است یک صورت حساب نهایی دریافت کنید. این صورت‌حساب شامل تمام هزینه‌هایی است که قبلاً در طول دوره صورت‌حساب جمع شده‌اند. برای لغو حساب خود و متوقف کردن آن لازم است طبق دستور زیر پیش روید:

وارد Cloud Manager شوید. سپس روی پیوند حساب در نوار کناری کلیک کنید. روی تب تنظیمات کلیک نمایید. در پنل Close Account، روی دکمه Close Account کلیک کنید. یک فرم تایید ظاهر خواهد شد. نام کاربری Linode خود را در فیلد اول وارد کنید و به صورت اختیاری هر نظری را که می خواهید در قسمت دوم بگذارید را وارد نمایید. در نظر داشته باشید که هر گونه درخواست بازپرداخت را نیز می‌توان در اینجا وارد کرد.

سپس بخش بازپرداخت راهنمای صورت‌حساب را ببینید. برای تکمیل لغو حساب، روی دکمه بستن حساب کلیک کنید. هرگونه مانده سررسید گذشته و موجودی بدون فاکتور بلافاصله به کارت اعتباری موجود در پرونده حساب شما شارژ می‌گردد. پس از آن، هیچ هزینه دیگری از Linode در رابطه با این حساب دریافت نخواهید کرد. پس از انجام این دستورالعمل‌ها، تمام خدمات شما بلافاصله برای حذف علامت گذاری و حساب شما بلافاصله لغو می‌گردد. با انجام این کارها دیگر نمی توانید از طریق Cloud Manager وارد شوید.

 

خدمات سفیرپیمنت در شارژ اکانت لینود و یا پرداخت فاکتور linode

 

خدمات سفیرپیمنت؛ پرداخت فاکتور و شارژ اکانت لینود Linode

شرکت آمریکایی لینود توانسته است با خدمات خود در زمینه میزبانی وب در بخش‌های مختلفی خصوصا تجاری محبوبیت بالایی کسب کند. به گونه‌ای که کاربران برای این که بتوانند از خدمات این پلتفرم استفاده کنند لازم است در ابتدا ثبت نام و پس از آن اکانت خود را وریفای کنند. سفیرپیمنت، اکانت فول وریفای لینود به همراه 100 دلار شارژ اولیه رایگان را با قیمت منصفانه ارائه می‌کند.

بعد استفاده از شارژ 100 دلاری لازم است کاربران برای استفاده مجدد از خدمات لینود، شارژ اکانت لینود را انجام دهند. یکی از چالش‌های اساسی که کاربران ایرانی در خصوص استفاده از خدمات لینود به آن برخورد می‌کنند، شارژ اکانت لینود و یا پرداخت فاکتور لینود است. مانع اصلی در این قسمت عدم دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌های ارزی برای پرداخت فاکتور لینود است.

سفیرپیمنت اکانت لینود را با 100 دلار شارژ اولیه وریفای می‌کند. اما به محض اتمام این مبلغ لازم است کاربران مجددا برای شارژ اکانت خود اقدام کنند. از این‌رو اگر شما هم برای شارژ اکانت لینود خود به چالش برخورده‌اید و یا انجام این فعالیت برای شما دشوار است، می‌توانید از خدمات سفیرپیمنت در این زمینه استفاده کنید. چنانچه سوال و یا نظری در این زمینه داشتید می‌توانید از طریق ارسال کامنت با ما در میان بگذارید. ما از دریافت نظرات شما خرسند می‌شویم.

سفیرپیمنت علاوه بر پرداخت فاکتور لینود، خرید هاست و سرور از سایت های خارجی را با نرخ بسیار مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. خرید از سایت های خارجی و نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها و… از جمله مهم‌ترین خدمات سفیرپیمنت است. جهت دریافت این خدمات از سفیرپیمنت تنها کافی است درخواست خود را در پنل کاربری ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به آن پاسخ بدهند.

 

خرید اکانت Vultr
خرید اکانت Vultr

 

وریفای اکانت OVH
وریفای اکانت OVH

 

وریفای اکانت hetzner
خرید اکانت هتزنر

 

خرید اکانت digitalocean
خرید اکانت دیجیتال اوشن

سوالات متداول؛ شارژ اکانت لینود

بله تا زمانی که سرویسی را در حساب خود دارید، منابع آن در اختیار شماست و باید هزینه آن را بپردازید. اگر به سرویس نیاز ندارید آن را به طور کلی از حساب خود حذف کنید تا صورت حساب صادر نشود.
پی پال، کارت‌های اعتباری و گوگل پی
در هفت روز اول پس از سفارش شما می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید و مبلغ پرداختی را به طور کامل پس بگیرید. پس از این هفت روز درخواست لغو و بازگشت وجه شما بررسی و مبلغ باقی مانده به همراه کسر 5 دلار هزینه پردازش به شما بازگردانده می‌شود.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
قربان محدیان کاربر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

وقت بخیر
ممنون از مطلب مفیدی که قراردادید