پرداخت فاکتور و شارژ حساب والتر

شارژ اکانت ولتر Vultr و پرداخت فاکتور آن با پی پال و ارز دیجیتال

آخرین بروز رسانی:  ۲۱ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

مجموعه ولتر یکی از دیتاسنترهای معروفی است که در سراسر دنیا مخاطب دارد. با توجه به ارائه سراسری خدمات این مجموعه، تمامی پرداخت‌های آن را به صورت ارزی باید انجام دهید.به عبارت دیگر برای شارژ اکانت ولتر Vultr نیازمند پرداخت ارزی خواهید بود. شما باید برای پرداخت فاکتورهای این مجموعه یکی از سرویس‌های نقل و انتقال مالی را انتخاب کرده و به کمک آن پرداخت فاکتور ولتر Vultr را انجام دهید. معمولا افراد شارژ اکانت ولتر Vultr با ارز دیجیتال یا پی پال را انتخاب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل در رابطه با نحوه شارژ اکانت ولتر Vultr با ارز دیجیتال و یا با پی پال صحبت کنیم. در صورتی که شما نیز قصد دارید شارژ اکانت ولتر Vultr با پی پال یا یکی از ارزهای دیجیتال را انجام دهید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین روش‌های پرداختی موجود و ارزهایی که ولتر پشتیبانی می‌کند را نیز در این متن معرفی کرده‌ایم.

 

والتر چیست؟ vultr

 

ولتر چیست؟

دیتاسنتر ولتر یکی از دیتاسنترهای معروف و محبوب در جهان بوده که در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را توسط Daivid Aninowsky آغاز کرده است. این شرکت با هدف ساده‌سازی استقرار زیرساخت‌ها از طریق پلتفرم ابری پیشرفته خود شروع به کار کرد تا بتواند توسعه‌دهندگان و مشاغل را در این زمینه توانمند و خودکفا کند. در حال حاضر ولتر در 24 مرکز داده در سراسر جهان حضور دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این دیتاسنتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله ولتر چیست را مطالعه نمایید.

ولتر در تلاش است که خدمات میزبانی ابری خود را به عنوان اولویت اصلی خدمات خود قرار دهد و به همین دلیل با تمرکز روی فعالیت در این حوزه تلاش می‌کند. برای استفاده از خدمات این شرکت برتر در زمینه هاستینگ لازم است کاربران اکانت شخصی خود را در سایت اصلی ولتر ایجاد و سپس شارژ اکانت ولتر Vultr را انجام دهند. وجود اکانت در این سایت و داشتن اعتبار باعث می‌شود کاربران به راحتی بتوانند از خدمات ولتر استفاده کنند. در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه کرده‌ایم.

 

آموزش جامع شارژ اکانت و پرداخت فاکتور vultr

 

آموزش نحوه پرداخت فاکتور و شارژ اکانت ولتر vultr

همانطور که گفتیم برای استفاده از دیتاسنتر Vultr نیاز به حساب کاربری دارید که دارای شارژ باشد. در واقع پس از خرید اکانت ولتر و برای استفاده از خدمات نیاز است تا ابتدا شارژ اکانت خود را انجام دهید و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنید. به طور کلی پرداخت فاکتور ولتر Vultr را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد. دو مورد از محبوب‌ترین روش‌های شارژ اکانت والتر استفاده از ارز دیجیتال و یا شارژ اکانت ولتر Vultr با پی پال است. در ادامه به معرفی روش‌های شارژ اکانت والتر می‌پردازیم:

 

شارژ حساب vultr با کارت اعتباری

 

  • شارژ اکانت والتر با کارت اعتباری credit card

 

آموزش شارژ حساب Vultr والتر با پی پال

 

  • پرداخت فاکتور Vultr با پی پال paypal

 

تسویه حساب ولتر با cripto

 

  • شارژ حساب والتر با ارز دیجیتال

 

پرداخت فاکتور والتر alipay

 

  • پرداخت فاکتور ولتر (Vultr) با alipay

 

آموزش انتقال وجه توسط wire transfer برای پرداخت والتر

 

  • آموزش شارژ حساب والتر توسط wire transfer

 

پرداخت فاکتور ولتر با کارت هدیه این سایت

 

  • پرداخت فاکتور توسط کد هدیه Vultr gift code

 

محدودیت‌های والتر vultr

 

در بالا اکثر روش‌های پرداخت فاکتور ولتر Vultr را معرفی کردیم. بخش که مشاهده می‌کنید محدودیت‌های حساب والتر مانند: محدودیت ایجاد سرور و… را به نمایش می‌گذارد. این محدودیت‌ها برای حساب‌های مختلف بستگی به شرایط و سیاست‌های دیتاسنتر ولتر دارد و متغییر است. نهایتا در بخش تاریخچه حساب والتر می‌توانید به اطلاعات کاملی از تعداد سرورها، پرداخت‌ها و… دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد برای مطالعه: انواع روش‌های پرداخت در سایت‌های خارجی

 

تاریخچه vultr ولتر

 

خدمات سفیرپیمنت؛ شارژ اکانت ولتر Vultr

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی خدمات مختلفی در این حوزه از جمله شارژ اکانت ولتر Vultr و پرداخت فاکتور ولتر Vultr با پی پال را ارائه می‌کند. شما می‌توانید خدمات پرداخت ارزی خود در سایت‌های مختلف از جمله ولتر را به تیم ما بسپارید تا در اسرع وقت و به راحتی انجام شود. دقت داشته باشید که در صورت سپردن کارتان به سفیرپیمنت شما برای پرداخت فاکتور ولتر Vultr با پی پال نیاز به حساب پی‌پال نخواهید داشت و این کار توسط تیم ما برایتان انجام خواهد شد.

خرید اکانت Vultr ولتر
افتتاح حساب وریفای شده vultr

 

 

در صورتی که قبلا تجربه‌ی پرداخت هزینه خرید هاست و سرور از سایت های خارجی و یا استفاده از خدمات ولتر را داشته‌اید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر در زمان شارژ حساب خود به چالشی برخورد کردید یا برای هر گونه سوال خود در رابطه با شارژ اکانت ولتر Vultr با پی پال یا ارز دیجیتال، آن را در بخش نظرات یا پشتیبانی سفیرپیمنت مطرح نمایید.

 

 

خرید دیجیتال اوشن digitalocean
خرید اکانت digitalocean دیجیتال اوشن

 

خرید اکانت لینود linode
افتتاح حساب linode لینود

 

خرید اکانت OVH
وریفای اکانت ovh با مدارک واقعی

 

خرید اکانت هتزنر hetzner
خرید اکانت hetzner هتزنر

سوالات متداول؛ شارژ اکانت ولتر Vultr

بله، سرویس‌هایی که در حالت متوقف شده قرار دارند نیز همچنان به ذخیره منابع اختصاصی سیستم (رم، حافظه SSD، نام‌های مستعار IP، vCPU ) ادامه می‌دهند. بنابراین تا زمانی که سرویس خود را از بین نبرده باشید لازم است هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت کنید. در صورتی که نخواهید برای سرویس خود هزینه‌ای پرداخت کنید باید از دکمه DESTROY در پورتال مشتری استفاده نمایید.
در اصل ولتر کارت شما را شارژ نکرده است. آنچه شما مشاهده می‌کنید یک مجوز موقت به منظور تایید اعتبار کارت است. معمولا ظرف چند روز، این مقدار شارژ به طور خودکار منقضی خواهد شد. به عبارت دیگر موجودی کارت اعتباری شارژ مبلغی نیست که از سوی ولتر واریز شود؛ بلکه این جابه‌جایی پول صرفا برای تایید اعتبار کارت است.
Vultr سعی می‌کند قیمت‌گذاری ابری را تا حد ممکن در سطح جهانی ثابت نگه دارد. با این حال، به دلیل تفاوت در هزینه‌های منطقه‌ای (مانند شبکه، سخت‌افزار، نیروی کار، مالیات و هزینه‌ها)، مکان‌های خاص دیتاسنترهای جهانی ممکن است قیمت‌های ساعتی و ماهانه خدمات ابری متفاوتی را داشته باشند. قیمت‌گذاری مکان مرکز داده همیشه در کنترل پنل موجود است و می‌توانید مشاهده نمایید.
تمام سرورهای موجود در حساب شما به صورت ساعتی تا سقف نرخ ماهانه ‌حساب می‌شوند. نرخ ساعتی با تقسیم نرخ ماهانه بر 672 ساعت (28 روز) تعیین می‌شود. اگر سرور شما بیش از 672 ساعت در یک ماه تقویم آنلاین داشته باشد، فقط نرخ ماهانه از شما دریافت می‌گردد. همچنین هزینه های انباشته در اول هر ماه به حساب شما واریز خواهد شد.
اگر سرویس خود را به یک طرح بزرگتر ارتقا دهید، در ماهی که ارتقا دادید در موارد جداگانه فاکتور ظاهر می‌شود. هر مورد خطی با نرخ ساعتی مربوط به طرح برای تعداد واقعی ساعات در آن بازه زمانی را حساب می‌کند. به همین دلیل، ممکن است در طول یک ماه که سرویس خود را ارتقا داده‌اید، بیش از 672 ساعت (تا تعداد ساعات واقعی آن ماه) صورتحساب دریافت کنید.
شیوه‌هایی که شما می‌توانید با آن شارژ اکانت ولتر Vultr را انجام دهید عبارتند از: Visa، Mastercard، American Express، Discover، JCB، BitPay (BTC، BCH، ETH، DOGE، PAX، BUSD، LTC، USDC، GUSD)، Alipay، UnionPay و PayPal که به طور کلی در دو دسته پی‌پال و ارز دیجیتال می‌توان تقسیم نمود. همچنین در بعضی از مناطق جغرافیایی، پی‌پال از شبکه‌های پرداخت اضافی از جمله Giropay و انتقال بانکی پشتیبانی می‌کند.
Vultr.com ملزم به جمع‌آوری مالیات در چندین کشور در سراسر جهان است. این مالیات به طور کلی با عنوان مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده)، مالیات بر مصرف یا مالیات بر فروش خواهد بود. قیمت‌هایی که در وبسایت مشاهده می‌کنید شامل مالیات نیستند. مالیات به عنوان یک خط جداگانه به فاکتور شما اضافه خواهد شد. لیست کشورها و میزان مالیات‌هایی که دارند در سایت این مجموعه قرار دارد.
Vultr Load Balancers از 10 دلار به ازای هر اشتراک شروع می‌شود اما قیمت ممکن است با توجه به مکان مرکز داده‌ای که برای استقرار انتخاب می کنید متفاوت باشد. در واقع همانطور که گفتیم این مجموعه مرکز داده‌های مختلفی در چندین کشور دارد. هزینه استفاده از خدمات در کشورهای مختلف بعضا متفاوت خواهد بود. این مسئله نشان می‌دهد که قیمت Vultr Load Balancers نیز متاثر از لوکیشن مرکز داده خواهد بود.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
محمد نویدپور کاربر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام روزتون بخیر برای اطلاع از نرخ‌تون برای شارژ اکانت باید از چه طریقی اقدام کنم؟؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    لطفا به پنل کاربران مراجعه بفرمایید.