خرید اکانت تریدینگ ویو از سفیرپیمنت

خرید اکانت تریدینگ ویو

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

در صورتی که با تحلیل تکنیکال ارزهای مختلف آشنا باشید، به خوبی از جایگاه و اهمیت سایت Tradingview در این حوزه آگاه هستید. این بستر تحلیلی بازارهای مالی، ابزار و امکانات بسیار گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اکثر امکاناتی که این سایت به کاربر عرضه می‌کند رایگان است و درصورتی که مایل به استفاده از امکانات بیشتر این پلتفرم هستید نیاز به اکانت تریدینگ ویو خواهید داشت. بهترین و کامل‌ترین حساب کاربری در این سایت پلن Premium تریدینگ ویو است. در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی قابلیت‌ها و تفاوت‌های اکانت‌های مختلف تریدینگ ویو پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

تریدینگ ویو چیست؟

سایت Tradingview از محبوب‌ترین بسترها برای معامله‌گرهای مختلف است که با استفاده از آن امکان بررسی و تحلیل نمودار قیمتی بازارهای مالی مختلف وجود دارد؛ به عبارت دیگر با داشتن یک اکانت تریدینگ ویو این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد از نمودار تمام دارایی‌ها در بازار جهانی و همچنین ارزهای دیجیتال استفاده کنید. با خرید تریدینگ ویو، نمودار انواع رمزارزها، فارکس، بورس آمریکا، اروپا، آسیا و کامودیتی‌هایی همچون طلا، نفت، نقره، مس و… در دسترس شما قرار می‌گیرد. قابل ذکر است که نمودارهای بازار بورس ایران در این سایت وجود ندارد.
ثبت‌نام در پلتفرم Tradingview کاملاً رایگان است و همۀ افراد می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای، از قابلیت‌های مختلف این بستر استفاده کنند.

شاید جالب باشد بدانید که سایت تریدینگ ویو فقط برای تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و قابلیت‌های بسیار متنوعی دارد؛ برای مثال در این سایت آخرین اخبار مربوط به هر بازار منتشر می‌شود یا به عبارتی از تغییرات فاندامنتالی بازار اطلاع می‌یابید. در این سایت همچنین می‌توانید تحلیل‌های خود را به اشتراک بگذارید و یا اینکه از تحلیل سایر افراد استفاده کنید. ابزارها و امکاناتی که در سایت Tradingview در اختیار کاربرها قرار داده می‌شوند، از کاربردی‌ترین ابزارهای مارکت شناخته می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی جامع 16 سایت مشابه با تریدینگ ویو

اکانت بیسیک (BASIC)

این اکانت در واقع همان اکانت رایگان تریدینگ ویو می‌باشد. شما با داشتن این حساب امکان استفاده از سایت و امکانات آن را به صورت محدود دارید و برای دسترسی بیشتر، به خرید اکانت تریدینگ ویو نیاز خواهید داشت؛ برای مثال شما در حساب بیسیک تنها امکان استفاده از ۳ اندیکاتور بر روی نمودار را خواهید داشت در صورتی که با خرید پلن‌ها این تعداد ۵، ۱۰ و ۲۵ افزایش می‌یابد.

اکانت تریدینگ ویو

اکانت پرو (PRO)

این حساب کاربری، تمام امکانات یک حساب بیسیک را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ همچنین امکانات ویژه‌ای نیز مانند موارد زیر داخل این حساب کاربری به شما داده می‌شود:

  • توانایی استفاده از ۵ اندیکاتور هم‌زمان روی یک نمودار
  • مشاهده ۲ نمودار به صورت هم‌زمان در یک صفحه که به شما امکان تحلیل بر روی هرکدام از نمودارها نیز داده می‌شود.
  • قابلیت تعیین ۲۰ آلارم متفاوت به صورت هم‌زمان
  • مکان شخصی‌سازی واچ لیست
  • عدم نمایش تبلیغات پس از خرید این اکانت تریدینگ ویو
  • قابلیت نمایش و اجرا به صورت هم‌زمان بر روی چند مانیتور در نسخه دسکتاپ
  • حساب کاربری پرو پلاس (+RPO)

اکانت دیگری که در سایت Tradingview وجود دارد، پرو پلاس است. با خرید اکانت پرو پلاس تریدینگ ویو علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در حساب پرو، امکانات بیشتری به شما داده می‌شود؛ به عبارت دیگر این حساب نمونه کامل‌تر از اکانت پرو است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این اکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی استفاده از ۱۰ اندیکاتور هم‌زمان روی یک نمودار: در مقایسه با اکانت‌های بیسیک و پرو به میزان قابل‌توجهی بیشتر است.
  • مشاهده ۴ نمودار به صورت هم‌زمان در یک صفحه: با استفاده از گزینه Select Layout موجود بر روی چارت، می‌توان نحوه نمایش و تقسیم‌بندی صفحه را مشخص نمود.
  • قابلیت تعیین ۲۰ آلارم متفاوت به صورت هم‌زمان: با استفاده از این آلارم‌ها می‌توانید همیشه از حرکات بازار اطلاع یابید و در بهترین نقاط ارز مورد نظر خود را خرید و فروش کنید.
  • با استفاده از این حساب کاربری، امکان صدور گزارش تحلیل‌های انجام شده، وجود دارد.
  • امکان سفارشی‌سازی فرمول اندیکاتورهای مختلف و تغییر تنظیمات هر یک از آن‌ها برای رسیدن به تحلیل دقیق‌تر
  • قابلیت ترکیب کردن اندیکاتورها با یکدیگر در این اکانت تریدینگ ویو

اکانت پریمیوم (PREMIUM)

حساب کاربری Premium بیشترین امکانات موجود را دارد و به عبارت دیگر نسخه اصلی تریدینگ ویو است. این پلن علاوه بر امکانات اکانت Pro Plus دارای مزایای زیر نیز است:

  • دسترسی به ۲۵ اندیکاتور هم‌زمان روی یک نمودار: بیشترین تعداد ممکن در پلتفرم تریدینگ ویو می‌باشد.
  • قابلیت تنظیم ۴۰۰ آلارم متفاوت به شکل هم‌زمان بر روی نمودارهای مختلف
  • ایجاد آلارم‌های شخصی‌سازی شده و استفاده از آن
  • مشاهده ۸ نمودار به صورت هم‌زمان در یک صفحه
  • استفاده از تایم فریم‌های ثانیه‌ای
  • امکان تنظیم آلارم در تایم فریم‌های ثانیه‌ای
  • ساخت اندیکاتورهای خصوصی‌سازی شده

نسخه اصلی تریدینگ ویو

اکانت تریال تریدینگ ویو

شما با لینک کردن یک حساب پی‌پال یا ثبت یک کارت اعتباری همچون ویزاکارت و مسترکارت به تریدینگ ویو، می‌توانید یک ماه به صورت آزمایشی و بدون خرید تریدینگ ویو از امکانات یکی از حساب‌های بالا به صورت رایگان استفاده کنید.
پیشنهاد می‌شود برای استفاده از اکانت تریدینگ ویو تریال حتماً اکانت رایگان پریمیوم تریدینگ ویو را امتحان کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل برای انجام این کار سفیرپیمنت راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد.

مقایسۀ اکانت‌های تریدینگ ویو

در این بخش ویژگی‌های مشترکی که بین پلن‌های مختلف این سایت وجود دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شناخت ویژگی‌های مختلف هرکدام از این حساب‌ها می‌تواند برای داشتن یک انتخاب مناسب به شما کمک کند. قابل ذکر است برخی از امکانات هستند که در همۀ این اکانت‌ها به شکل یکسان وجود دارند اما با حساب کاربری بیسیک نمی‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌های مشترک عبارت‌اند از:

  • هر سه اکانت تریدینگ ویو یعنی پرو، پرو پلاس و پریمیوم آگهی و تبلیغات به شما نمایش داده نمی‌شود؛ همچنین قادر خواهید بود در بخش شبکه اجتماعی نیز این پیام‌های تبلیغاتی را غیرفعال کنید.
  • در قسمت واچ لیست تریدینگ ویو برای اینکه اهمیت یک نمودار را مشخص کنید، پرچم‌هایی کنار هر نماد وجود دارد و می‌توانید رنگ آن را تغییر دهید. در اکانت بیسیک فقط رنگ قرمز برای این کار وجود دارد اما با خرید اکانت تریدینگ ویو پیشرفته می‌توانید از 7 رنگ مختلف به این منظور استفاده کنید.
  • از دیگر ویژگی‌های مشترکی که بین اکانت‌های پولی تریدینگ ویو وجود دارد، امکان تغییر تنظیمات کندل استیک‌ها است که با استفاده از آن می‌توانید به یک نمودار شکیل‌تر دسترسی پیدا کنید.
  • اکانت‌های پرو، پرو پلاس و پریمیوم امکان تعریف و تنظیم تایم فریم‌های سفارشی هم وجود دارد و می‌توانید با توجه به استراتژی معاملاتی خود، یک تایم فریم شخصی‌سازی شده برای تحلیل بهتر تعریف کنید.
  • با خرید هر یک از پلن‌های سایت تریدینگ ویو می‌توانید به برخی از اندیکاتورهای پیشرفته و دقیق‌تر دسترسی داشته باشید.
  • از سایر ویژگی‌های مشترک که بسیار کاربردی است، می‌توان به قابلیت نمایش چند چارت در یک صفحه اشاره کرد. لازم است بدانید تعداد این چارت‌ها در پلن‌های مختلف متفاوت است.

خرید تریدینگ ویو

قابلیت‌های بسیار بیشتری وجود دارد که با خرید اکانت تریدینگ ویو در اختیار شما قرار می‌گیرد. موارد بالا فقط گوشه‌ای از این موارد هستند که کاربرهای بیسیک نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؛ همچنین ویژگی‌های بسیار زیادی وجود دارند که فقط با خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. برخی از ویژگی‌ها نیز بین اکانت Premium و پرو پلاس مشترک هستند.

بیشتر بخوانید: درآمد دلاری در منزل

خدمات سفیرپیمنت برای تریدینگ ویو

با توجه به بالا بودن قیمت دلار برای خرید اکانت تریدینگ ویو، کاربران اغلب ترجیح می‌دهند از اکانت تریال تریدینگ ویو استفاده کنند. با توجه به عدم دسترسی افراد ساکن ایران به حساب پی پال یا کارت‌های بین‌المللی سفیرپیمنت تصمیم گرفته است اکانت تریال تریدینگ ویو را با بهترین قیمت و کارایی در اختیار کاربران قرار دهد. هزینه پرداختی شما برای خرید تریدینگ ویو تریال جهت استفاده از کارت و خدمات‌دهی در جهت فعال‌سازی این اکانت خواهد بود.

معامله‌گران حرفه‌ای برای ذخیره اطلاعات و در دسترس بودن آنها نیاز به داشتن یک اکانت دائمی در تریدینگ ویو دارند و این امکان با داشتن اکانت تریال برآورده نمی‌شود. Safirpayment با توجه به نیاز این افراد می‌تواند پرداخت در تریدینگ ویو را برای خرید هر یک از اکانت‌ها انجام دهد. شما می‌توانید برای پرداخت هزینه هر اکانت تریدینگ ویو با کارشناسان ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن درخواست شما انجام خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *