خرید کارت پی پال از سفیرپیمنت

ویزا کارت مجازی برای پی پال

PayPal Card VCC
امتیاز محصول:

پی پال یک حساب واسط برای خرید آنلاین و نقل و انتقالات مالی است. این سیستم به طور پیش‌فرض به مردم خدماتی را ارائه می‌دهد تا بدون داشتن یک حساب بانکی معتبر، بتوانند به حساب یکدیگر پول ارسال کنند. پس از ساخت حساب پی پال، یکی از مراحل وریفای حساب، اضافه کردن کارت بانکی معتبر از جمله ویزاکارت یا مسترکارت است. بدون گذراندن این مرحله شما قادر به استفاده کامل از خدمات اکانت پی پال نخواهید بود.

کارت‌های مجازی پی پال ارائه شده توسط سفیرپیمنت از نوع دبیت هستند. پس از درخواست کارت، کارشناسان ما کارتی را با انقضای بین 3 تا 5 سال برای شما صادر خواهند کرد و اطلاعات آن از قبیل شماره کارت، CVV و تاریخ انقضا به شما تحویل داده خواهد شد. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات در حساب پی پال تمام کشورها ، تأیید کارت شما با موفقیت انجام خواهد شد.

قیمت :
500000 تومان
ثبت سفارش

مشخصات ویزا کارت برای وریفای پی پال

همانطور که می‌دانید برای استفاده از سرویس پی‌پال حتما باید حساب خود را وریفای کنید. ویزا کارت برای وریفای پی پال بهترین گزینه برای وریفای حساب شما است. اطلاعات این کارت‌ها دقیقا مانند یک کارت فیزیکی است. به عبارت دیگر شما با خرید کارت پی پال اطلاعاتی همچون شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV را در اختیار خواهید داشت. با داشتن مشخصات ذکر شده شما قادر خواهید بود حساب پی پال خود را بدون در دست داشتن هرگونه کارت فیزیکی وریفای نمایید. پس مهم‌ترین استفاده‌ای که ویزا کارت مجازی پی پال دارد، وریفای حساب شما خواهد بود.

شما نمی‌توانید از هر کارتی برای وریفای پی پال استفاده نمایید. در واقع کارتهایی که برای وریفای پی پال استفاده می‌شوند باید شرایطی را داشته باشند تا از سوی پی پال پذیرفته شوند. خرید ویزا کارت برای وریفای پی پال از سفیرپیمنت شما را صاحب کارتی می‌کند که شرایط لازم را برای پی پال داشته باشد. این شرایط به شرح زیر هستند:

  • قبلاً افراد دیگری از آن استفاده نکرده‌اند.
  • دارای مدت تاریخ انقضای طولانی هستند.
  • از نوع دبیت یا کردیت هستند.
  • از نوع پری‌پید نیستند؛ چرا که این مدل کارت‌ها در بسیاری از سایت‌ها قابل قبول نیست.

سفیرپیمنت با در نظر گرفتن موارد بالا، بهترین ویزا کارت برای وریفای پی پال را به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان کامل از این کارت‌ها استفاده نمایید. به عبارت دیگر با خرید ویزا کارت برای وریفای پی پال از سفیرپیمنت مطمئن خواهید بود که کارت شما شرایط لازم را دارد و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

مشخصات ویزاکارت مجازی پی پال

 

چرا باید وریفای را انجام دهم؟

مزیت اصلی تأیید یک حساب، حذف محدودیت‌های برداشت و ارسال است؛ همچنین به سایر کاربران نشان می‌دهد که این حساب مورد تایید است و احساس امنیت بیشتری را ایجاد می‌کند. این مورد به خصوص برای افرادی که در عرصه جهانی فعالیت می‌کنند بسیار اهمیت دارد. با توجه به مواردی که ذکر کردیم، پیشنهاد می‌کنیم حساب خود را با خرید کارت پی پال وریفای نمایید.

به طور کلی وریفای حساب به قدری اهمیت دارد که اگر صرفا حسابی ایجاد کنید و آن را وریفای نکرده باشید، عملا حساب شما کاربردی نخواهد داشت. توصیه می‌کنیم با خرید کارت پی پال به راحتی حسابتان را وریفای کنید تا دچار چالش نشوید. لازم به ذکر است با توجه به اینکه این ویزا کارت برای وریفای پی پال تهیه می‌گردد، فاقد نام و آدرس خواهد بود؛ به همین دلیل امکان استفاده برای هر فرد و هر کشور وجود دارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این کارت‌ها قابلیت شارژ و پرداخت ندارند.

 

آموزش اضافه کردن کارت به پی پال

آموزش اضافه کردن ویزا کارت برای وریفای پی پال

اگر اقدام به خرید ویزا کارت برای وریفای پی پال کردید تا حساب خود را تایید نمایید، لازم است تا کارت خود را به حساب کاربری اضافه نمایید تا به هدفتان برسید. برای اضافه نمودن ویزا کارت مجازی پی پال به حساب کاربری باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه توضیح داده‌ایم. این مراحل به شرح زیر هستند:

 

ورود به حساب برای اضافه کردن اطلاعات

پس از خرید کارت پی پال برای اضافه نمودن آن به حساب‌تان ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از قسمت داشبورد گزینه «Link a card» را انتخاب کنید. این قسمت در گوشه سمت چپ و بالای صفحه وجود دارد. با انتخاب این گزینه شما به صفحه‌ی دیگری برای اضافه کردن اطلاعات ویزا کارت برای وریفای پی پال منتقل خواهید شد.

 

اضافه کردن ویزا کارت مجازی پی پال

 

اضافه کردن اطلاعات ویزا کارت برای وریفای پی پال

در این مرحله باید اطلاعاتی که با خرید کارت پی پال به دست آورده‌اید را وارد کنید. این اطلاعات همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید مربوط به شماره کارت، نوع کارت، تاریخ انقضا و رمز امنیتی هستند. پس از وارد کردن این اطلاعات لازم است روی گزینه «Link a card» در پایین صفحه کلیک کنید. سپس یک کد چهار رقمی یکبار مصرف دریافت خواهید کرد که باید آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید. پس از ورود رمز دریافتی به صورت صحیح، ویزا کارت برای وریفای پی پال شما با موفقیت به حسابتان اضافه خواهد شد.

 

وارد کردن اطلاعات ویزا کارت مجازی پی پال

 

در نظر داشته باشید که پس از خرید کارت پی پال، اضافه کردن آن به حساب خود و گرفتن تایید، پی‌پال مبلغ کمی (کمتر از 1 دلار) را برای تأیید کارت شما برداشت و سپس ظرف 24 ساعت آن را بازپرداخت می‌کند. در واقع شما برای تایید ویزا کارت مجازی پی پال خود هزینه‌ای را نخواهید پرداخت و هزینه کسر شده پس از مدتی به حساب برمی‌گردد.

 

مزایا خرید کارت پی پال از سفیرپیمنت

مجموعه سفیرپیمنت امکان خرید ویزا کارت پی پال را در همین صفحه برای شما فراهم کرده است. در صورتی که قصد خرید کارت پی‌پال را دارید، می‌توانید از همین صفحه اقدام کرده و به سادگی کارت خود را دریافت نمایید. اگر برای شما این سوال وجود دارد که چرا باید خرید کارت پی پال را از سفیرپیمنت انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم مزیت‌های خرید کارت پی پال از سفیرپیمنت را که در ادامه شرح داده‌ایم مطالعه نمایید:

خرید کارت مجازی پی پال از سفیرپیمنت

 

سرعت در تحویل

یکی از مزیت‌های مهمی که افراد به هنگام خرید کارت پی پال مدنظرشان دارند، زمان تحویل است. از آنجایی که وریفای حساب برای افراد اهمیت دارد و می‌خواهند هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهند، پس ویزا کارت برای وریفای پی پال را نیز هر چه سریع‌تر احتیاج خواهند داشت. ما این کارت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما صادر می‌کنیم که با آن می‌توانید وریفای را انجام دهید.

 

نرخ مناسب

سفیرپیمنت همواره در تلاش است تا چالش‌های پیش روی مخاطبان را برطرف نماید. یکی از چالش‌های همیشگی کاربران در این حوزه مسئله پرداخت هزینه‌ها با نرخ‌های بالا است. ما با ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، امکان خرید کارت پی پال را با بهترین نرخ برایتان فراهم کرده‌ایم. چنانچه نیاز به خرید کارت پی پال دارید می‌توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

 

اطمینان از خرید

همانطور که در توضیحات ابتدای این صفحه خدمت شما توضیح دادیم، به هنگام خرید ویزا کارت برای وریفای پی پال باید دقت کنید که کارت شما شرایط خاصی را دارا باشد. چنانچه ویزا کارت پی پال شما این شرایط را نداشته باشد، نمی‌توانید از آن برای وریفای استفاده کنید. با خرید کارت پی پال از سفیرپیمنت، خریدی مطمئن را از هر نظر تجربه خواهید کرد.

 

پشتیبانی و ارائه راهنمایی‌های لازم

شما با خرید کارت پی پال از سفیرپیمنت علاوه بر دریافت و بهره‌مندی از مزیت‌های دیگر، راهنمایی‌های لازم را نیز دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه فعالیت در این حوزه نیازمند داشتن تخصص و دانش لازم است، با خرید ویزا کارت مجازی پی پال از سفیرپیمنت، یک پشتیبانی دائمی در کنار خود خواهید داشت. در صورت بروز هرگونه مشکل برای استفاده از ویزا کارت برای وریفای پی پال می‌توانید از مشاوره پشتیبانان سفیرپیمنت بهره‌مند شوید. همچنین در همان ابتدا نکات لازم را برای شما توضیح خواهیم داد تا اصلا به مشکلی برخورد نکنید.

کارت‌ها بدون نام و آدرس هستند و می‌توان با خرید ویزا کارت مجازی پی پال برای وریفای هر اکانتی از آنها استفاده کرد.

خیر؛ صرفاً کارت مجازی برای وریفای اکانت ارائه می‌شود و برای انجام این کار، نیازی به کارت فیزیکی نیست.

خیر؛ این کارت‌ها صرفاً برای وریفای به پی‌پال‌ها اضافه می‌شوند و در تمام درگاه‌های پرداخت نیز قابل استفاده هستند. برای اضافه کردن کارت‌هایی با این قابلیت، بهتر است از کارت‌های استفاده شود که کاربر دسترسی مستقیم به حساب بانکی آن را دارد.

خیر؛ این کارت‌ها صرفا یک موجودی حداقلی برای وریفای دارند و امکان خرید با آن‌ها وجود ندارد.

شماره کارت، تاریخ انقضا و cvv که پس از لینک کردن و درخواست کد، یک کد ۴ رقمی نیز برای شما ارسال می‌گردد.

بین ۳ الی ۵ سال

خیر

بله

ویزاکارت پی پال، صرفا جهت اضافه و وریفای کردن به حساب پی‌پال شخصی/بیزنسی است و برای سایر حساب‌ها و سایت‌ها کاربرد ندارد.

اضافه کردن کارت به حساب پی پال توسط کاربران انجام می‌شود و در هنگام اضافه کردن، کد دو مرحله‌ای توسط کارشناسان سفیرپیمنت در اختیار قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   
احمدرضا کاربر سایت ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

بعد از خرید کارت پی پال چقدر طول میکشه که تحویل بدین؟ من خرید زدم برای افتتاح حساب پی پالم زود لازمش دارم

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    کمتر از ۱ روز تحویل داده می‌شود.

   
صابر ملک کاربر سایت ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام
چرا ویزا کارت برای وریفای پی پال اروپا از آسیا گرون‌تره؟ کیفیت ویزا کارت فرق میکنه؟؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    ویزا کارتی که برای تایید پی پال اروپا استفاده می‌شود، از بانک دیگری‌ست و هزینه بیشتری دارد.

   
علی محمد قربان پور کاربر سایت ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

سلام
کارت برای وریفای پی پال را باید از همین طریق سفارش بدیم؟ چه اطلاعاتی برای صدور کارت پی پال باید بدیم به سفیرپیمنت؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    بله؛ نام کامل و آدرس کامل حساب را جهت صدور کارت برای وریفای پی پال بایستی ارسال بفرمایید.

   
امیر صالحون کاربر سایت ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

سلام از شماره کارت غیر از تایید پی پال استفاده دیگه ایم میشه کرد؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

    سلام، بله

   
امیرعباس کاربر سایت ۰۵ شهریور ۱۴۰۲

سلام ممنونم از خدمات خوبتون. برای افتتاح حساب پی پال به مشکل خورده بودم سر نداشتن کارت با قیمت واقعا عالی و به صرفه چالش منو برطرف کردین خدا خیرتون بده.

امتیاز محصول:
   
عباس جعفری کاربر سایت ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

سلام من برای اکتیو کردن پی پال میخام خرید کنم. لوکیشن اکانت پی پالم اهمیت نداره؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    برای تمام کشورها کارت صادر می‌کنیم و در توضیحات سفارش کشور را قید بفرمایید.

   
امین یاوری کاربر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام بعد از ثبت سفارش چقدر طول میکشه که کارت رو تحویل بدید؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    کمتر از یک روز تحویل داده می‌شود

   
زهرا مردامند کاربر سایت ۲۴ تیر ۱۴۰۲

سلام و عرض خسته نباشید . آیا ویزا کارت های مجازی مجموعه سفرپیمنت قابلیت وریفای کردن پی پال با آدرس انگلیس را دارند؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    بله

   
مهسا کدخدایی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

سلام، آیا محدودیت های تراکنش برای کارت های ویزا مجازی مورد استفاده در احراز هویت پی پال وجود دارد؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

    سلام
    این کارت‌ها صرفا برای وریفای پی پل هستند و قابلیت دریافت یا پرداخت تراکنش را ندارند.

   
الیاس محمدی کاربر سایت ۲۱ تیر ۱۴۰۲

سلام
میخواستم بدونم این ویزا کارت در آلمان معتبر هست یا نه؟

امتیاز محصول:
       
    تیم فنی مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    این کارت‌های صرفا برای تایید حساب‌های پی‌پال هستند و برای پی پال همه کشورها نیز صادر می‌کنیم.