وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

شماره تلفن پرفکت مانی
امتیاز محصول:

از مهم‌ترین مراحل وریفای حساب پرفکت مانی پس از تأیید هویت و آدرس، وریفای شماره تلفن اکانت پرفکت مانی است. متأسفانه برقراری تماس از سمت پرفکت مانی با شماره‌های ایران امکان‌پذیر نیست و افراد ساکن در کشور در این مرحله دچار مشکل خواهند شد. سفیرپیمنت با ارائه شماره‌های مجازی کشور آمریکا این مشکل را برای هموطنان عزیز حل کرده است. شما می‌توانید علاوه بر وریفای حساب پرفکت مانی در کمترین زمان، با شارژ کردن موجودی این شماره‌ها، برقراری تماس و پیامک بین‌المللی را نیز تجربه کنید.

قیمت :
600000 تومان
ثبت سفارش

‌آیا وریفای شماره تلفن پرفکت مانی لازم است؟

در ابتدا بهتر است مطمئن شوید که اصلا چرا باید خرید شماره تلفن پرفکت مانی را انجام دهید؟ در پاسخ باید اینگونه گفت که برای احراز هویت حساب پرفکت مانی الزامی وجود ندارد؛ اما افرادی که برای این مورد اقدام نمی‌کنند محدودیت‌هایی برای استفاده کامل از خدمات حساب‌ها دارند. این افراد همچنین ملزم به پرداخت کارمزد بیشتر برای انجام نقل و انتقالات مالی هستند. برای درک اهمیت وریفای شماره تلفن پرفکت مانی باید بدانید کارمزد تراکنش‌ها برای حساب‌های تأیید نشده ۱٫۹۹ درصد و برای حساب‌های وریفای شده ۰٫۵ درصد مبلغ کل تراکنش در نظر گرفته خواهد شد.

از طرفی وریفای کامل در سه مرحله انجام می‌شود که یکی از مراحل آن وریفای شماره تلفن پرفکت مانی است. درواقع شما در یکی از مراحل باید تایید شماره تلفن پرفکت مانی را نیز انجام دهید تا بتوانید این محدودیت‌ها را برای حساب خود برطرف نمایید. از مهم‌ترین مشکلات افراد ساکن در ایران وریفای شماره تلفن اکانت پرفکت مانی است. خرید شماره تلفن پرفکت مانی در کمترین زمان قابل انجام است و با توجه به مواردی که توضیح دادیم، توصیه می‌کنیم در اسرع وقت برای آن اقدام نمایید. توضیحاتی را که ارائه کرده‌ایم حتما قبل از خرید مطالعه نمایید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی با شماره‌های خارجی

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی با شماره خارجی

علی‌رغم اینکه شما بدون نگرانی از بابت تحریم می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید اما باید بدانید که برای وریفای شماره تلفن پرفکت مانی حتما باید شماره شما خارجی باشد. به عبارت دیگر امکان وریفای تلفن حساب پرفکت مانی با شماره ایرانی امکان‌پذیر نیست. در این حالت شما ناچار خواهید بود تا برای تایید شماره تلفن پرفکت مانی از شماره‌های خارجی استفاده نمایید.

خرید شماره تلفن پرفکت مانی کاری است که باید شما انجام دهید و یکی از بهترین سرویس‌دهنده‌ها در این زمینه گوگل ویس است. شما می‌توانید خرید شماره تلفن حساب پرفکت مانی خود را از google voice به عنوان یک سرویس‌دهنده مطمئن و در دسترس انجام دهید. در واقع باید قبل از هر اقدامی برای تایید شماره تلفن پرفکت مانی یک شماره مجازی خارجی تهیه کنید.

شایع‌ترین مشکل ایرانیان برای احراز هویت، در بخش وریفای شماره تلفن اکانت پرفکت مانی نمایان است. امکان ارتباط با شماره‌های ایران از سمت پرفکت مانی میسر نیست؛ به همین دلیل افراد ساکن در ایران در تأیید این بخش دچار مشکل خواهند شد. مجموعه سفیرپیمنت امکان خرید گوگل ویس را نیز برای شما فراهم کرده است تا در این زمینه نیز به چالشی برخورد نکنید. به عبارتی شما می‌توانید با کمک سفیرپیمنت به راحتی یک شماره مجازی آمریکا تهیه کنید و وریفای شماره تلفن پرفکت مانی را انجام دهید.

 

وریفای شماره برای حساب پرفکت مانی

 

چرا وریفای شماره پرفکت مانی با سفیرپیمنت؟

همانطور که گفتیم مشکل اصلی وریفای شماره پرفکت مانی در ایران این است که پرفکت مانی با شماره‌های ایران تماسی برقرار نمی‌سازد. سفیرپیمنت با ارائه شماره‌های مجازی آمریکا این مشکل را برای شما برطرف کرده است. با خرید شماره تلفن Perfect Money و تهیه این محصول، وریفای حساب پرفکت مانی به سرعت و بدون نگرانی قابل انجام است و نیازی به پرداخت هزینه مازاد نخواهید داشت.

همچنین در صورتی که شما بخواهید تایید شماره تلفن پرفکت مانی را با سفیرپیمنت انجام دهید، نیاز به تهیه جداگانه شماره مجازی و صرف هزینه برای آن نخواهید داشت. همچنین چالش‌های نگهداری شماره مجازی نیز دیگر برای شما وجود ندارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید مستقیما درخواست وریفای شماره تلفن پرفکت مانی را به سفیرپیمنت بدهید تا بدون دردسر این کار برای شما انجام شود. از جمله مزیت‌های این کار سادگی در انجام و کاهش هزینه‌های شما برای احراز هویت شماره پرفکت مانی خواهد بود. ضمن اینکه دیگر نگران نگهداری شماره مجازی نیز نخواهید بود.

 

آموزش وریفای شماره تلفن Perfect Money

یکی از مراحلی که برای استفاده از پرفکت مانی باید انجام دهید، وریفای شماره تلفن Perfect Money است. در واقع پس از تایید هویت و آدرس نوبت به تایید شماره تلفن پرفکت مانی می‌رسد. به عبارت دیگر جهت وریفای تلفن حساب پرفکت مانی ابتدا شما باید دو مرحله قبلی یعنی بارگذاری مدارک شناسایی هویت و آدرس خود را انجام داده باشید. پس از گذشت حدودا یک الی دو روز از سوی پرفکت مانی ایمیلی دریافت می‌کنید که به شما اعلام می‌کند نوبت به وریفای شماره تلفن Perfect Money رسیده است.

برای وریفای شماره تلفن پرفکت مانی شما می‌توانید دو شیوه را انتخاب نمایید. روش اول این است که همه امور وریفای را به سفیرپیمنت بسپارید و حساب تایید شده خود را دریافت کنید. شیوه دوم نیز این است که شماره تلفن مجازی تهیه نمایید و خودتان اقدام به وریفای کنید. البته در نظر داشته باشید که می‌توانید از سفیرپیمنت پس از وریفای، شماره تلفن را نیز دریافت کنید. در صورتی که خودتان قصد دارید تا این مرحله از وریفای را نیز تکمیل کنید، لازم است مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

 

آموزش تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

برای انجام این کار در قسمت Phone Validation شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس روی قسمتی که داخل شکل مشخص کرده‌ایم، کلیک کنید. اکنون باید منتظر یک تماس(voicecall) از سمت پرفکت مانی باشید. در این تماس پرفکت مانی یک کد چهار رقمی به صورت سیستمی برای شما خواهد خواند. باید به دقت این کد را گوش بدهید و یادداشت کنید. لازم به ذکر است که فقط این کد در هر بار تماس فقط یک بار گفته می‌شود؛ در نتیجه باید به دقت گوش کنید.

 

اقدام برای وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

پس از دریافت کد از پرفکت مانی باید آن را در قسمت مربوط به وریفای شماره تلفن اکانت پرفکت مانی وارد نمایید. سپس روی گزینه‌ای که در پایین آن قرار دارد طبق چیزی که در تصویر مشخص نموده‌ایم بزنید. در صورتی که کد را به درستی وارد نموده باشید، کار تایید شماره تلفن پرفکت مانی شما نیز به اتمام رسیده و پرفکت مانی حسابتان را از محدودیت‌ها خارج خواهد کرد.

 

وارد کردن کد تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

نکات وریفای و خرید شماره تلفن پرفکت مانی

همانطور که اشاره کردیم، برای تایید شماره تلفن پرفکت مانی شما پس از ورود شماره مدنظر یک تماس دریافت خواهید کرد. در این تماس پرفکت مانی یک کد به صورت عدد به عدد برای شما می‌خواند که باید دقیقا همان را در قسمت مربوطه وارد نمایید. برای اینکه وریفای تلفن پرفکت مانی خود را به خوبی و بدون مشکل انجام دهید، حتما به نکات زیر توجه نمایید:

 

یکتا بودن شماره

هر شماره تنها یک بار امکان استفاده برای وریفای تلفن حساب پرفکت مانی را خواهد داشت. درواقع شما نمی‌توانید با شماره‌ای که قبلا شخص دیگری از آن در پرفکت مانی استفاده کرده است، تایید شماره تلفن پرفکت مانی را انجام دهید. این مسئله در تهیه شماره مجازی پرفکت مانی بیشتر باید مورد توجه باشد تا در این مسیر به چالشی برخورد نکنید. به عبارتی اگر می‌خواهید شماره مجازی برای احراز هویت پرفکت مانی تهیه کنید، توجه داشته باشید که این پلتفرم شماره تکراری را نخواهد پذیرفت.

 

محدودیت در اعلام کد

پرفکت مانی برای تایید شماره تلفن شما تا سه مرحله کد را برای شما اعلام خواهد کرد. در صورتی که نتوانید پس از سه بار تلاش کردن کد اعلامی از سوی پرفکت مانی را در کادر مربوطه وارد کنید، شماره تلفن شما دچار محدودیت خواهد شد. به عبارت دیگر چنانچه بار اول متوجه نشوید که پرفکت مانی چه کدی برای شما اعلام می‌کند تا دو مرتبه دیگر امکان دریافت کد را خواهید داشت(مجموعا سه بار) اما اگر پس از این سه بار هیچ کدی را وارد نکنید، این مجموعه شماره شما را تا 24 ساعت محدود می‌کند.

پس از گذشت این زمان 24 ساعته شما می‌توانید مجددا برای وریفای شماره تلفن پرفکت مانی اقدام کنید. همچنین در نظر بگیرید که در هر بار تماس، پرفکت مانی کد مربوطه را فقط یکبار برای شما می‌خواند. چنانچه در همان مرتبه متوجه کد نشوید، نیاز به درخواست مجدد خواهید داشت. توصیه می‌کنیم حتما به هنگام وریفای تلفن Perfect Money در محیطی آرام باشید تا بتوانید به خوبی این کد را دریافت کنید.

 

محدودیت زمانی

باید دقت داشته باشید که پس از دریافت تماس از پرفکت مانی تنها یک دقیقه فرصت دارید تا کد دریافتی را در قسمت مربوطه وارد کنید؛ در غیر این صورت دیگر آن کد اعتبار نخواهد داشت و باید مجددا درخواست اعلام کد را ثبت کنید. در واقع این مجموعه برای حفظ امنیت تنها یک دقیقه به شما فرصت می‌دهد تا چیزی را که شنیده‌اید در قسمت مربوطه وارد نمایید.

 

رعایت این نکات پس از تایید شماره تلفن پرفکت مانی ضروری است

پس از وریفای شماره تلفن پرفکت مانی هرگز اطلاعاتی را که نسبت به تأیید آنها اقدام نموده‌اید تغییر ندهید؛ در غیر این صورت شما مجدداً نیاز به احراز هویت خواهید داشت. همچنین باید ورود دو مرحله‌ای را ترجیحاً بر روی ایمیل فعال نمایید تا چنانچه شماره تلفن پرفکت مانی در دسترس نبود، برای ورود دچار مشکل نشوید. به عبارتی اگر ورود دو مرحله‌ای از ایمیل را فعال نکردید و از طرفی در نگهداری شماره مجازی خود نیز به مشکل خوردید، احتمال عدم دسترسی شما به حساب وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سفیرپیمنت نخواهد بود.

 

خیر مجموعه پرفکت مانی کدی را برای شماره‌های ایرانی ارسال نمی‌کند. شما برای این کار حتما باید از شماره خارجی استفاده کنید.

شما می‌توانید شماره تلفن پرفکت مانی را از طریق گوگل ویس و داخل سایت سفیرپیمنت تهیه نمایید.

این کار در صورتی امکان‌پذیر است که آن شخص از شماره خودش در پرفکت مانی استفاده نکرده باشد؛‌ زیرا هر شماره فقط یک بار می‌تواند در این مجموعه استفاده شود.

بله در هر 24 ساعت تنها سه بار می‌توانید درخواست اعلام کد را به پرفکت مانی بدهید. اگر پس از سه مرتبه نتوانستید کد را به موقع وارد نمایید، تا 24 ساعت شماره شما برای پرفکت مانی مسدود خواهد شد.

تنها یک دقیقه پس از دریافت کد امکان ورود آن به قسمت مربوطه را خواهید داشت.

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی یکی از مراحلی است که در احراز هویت حساب شما ضروری است. اگر نخواهید که حساب خود را وریفای کنید نیاز به تایید شماره تلفن نیز نخواهید داشت. البته باتوجه به مزیت‌هایی که اعلام کردیم توصیه می‌کنیم حتما این کار را انجام دهید.

بدون قوانین و راهنما

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   
عسل کاربر سایت ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

سلام حتما نیازه لاگین کنیم برای خرید؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    بله؛ جهت ثبت سفارش بایستی به پنل کاربران مراجعه بفرمایید اما نیاز به احراز هویت نیست.

   
پیمان علی یاری کاربر سایت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

سلام وریفای تلفن پرفکت مانی رو با شماره چه کشوری انجام می‌دین؟ حتما باید اطلاعات کشور حسابمون با کشور شماره تلفن یکی باشه؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    از کشورهای آمریکا، مالزی، امارات و….
    خیر الزامی نیست.

   
ساغر کاربر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام اگر وریفای تلفن پرفکت مانی رو بدون دسترسی به شماره انجام بدیم بعدا شماره تلفن نیازمون نمیشه؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    در صورتی که ورود دو مرحله‌ای را روی شماره تلفن پرفکت‌مانی فعال نکنید، نیاز نخواهد شد.

   
نجمه کیهانی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه سفیرپیمنت .واقعا اکانتون که تحویل دادین حرف نداشت

امتیاز محصول:
   
نغمه توکلی کاربر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام و وقت بخیر . با وجود تحریم پرفکت مانی امکان استفاده شماره تلفن ایرانی در پرفکت مانی وجود دارد؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، وقت شما هم بخیر
    خیر؛ از شماره تلفن ایرانی برای وریفای نمی‌توانید استفاده کنید.

   
پرویز شکرزاده کاربر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام و وقت بخیر . مرحله بعد از تایید هویت و ادرس شماره تلفن پرفکت مانی چیه؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، وقت شما بخیر
    تایید شماره تلفن پرفکت‌مانی مرحله نهایی وریفای است.

   
الهام بهادری کاربر سایت ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

سلام و وقت بخیر . من وریفای شماره تلفن پرفکت مانی توسط مجموعه سفیرپیمنت انجام دادم . راحت و سریع وریفای انجام شد . ممنون از مجموعه سفیر پیمنت

امتیاز محصول:
   
سمیرا ابرین کاربر سایت ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

سلام ، یه سوال داشتم از خدمتون اگر من شماره تلفن پرفکت مانی خودمو تایید نکنم رو کارمزد تراکنش تاثیری میزاره؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    تا ۳ مرحله کامل وریفای را انجام ندید، کارمزد بالاتری بایستی بدید که این میزان ۲ درصد می‌باشد.
    در صورتی که وریفای را کامل انجام بدید، کارمزد به نیم‌درصد خواهد رسید.

   
پوریا اصلانی کاربر سایت ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

سلام
من تایید هویت و آدرس پرفکت مانی رو انجام دادم فقط برای تایید شماره با من تماسی صورت نمیگیره میشه راهنمایی کنید.

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    اگر شماره را بلاک نکرده باشه، بایستی یک ویس‌کال ارسال کند. در صورتی که ارسال نمیشه شماره خود را چک بفرمایید.

   
جواد باقری کاربر سایت ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

سلام و وقتتون بخیر . از شماره تلفن پرفکت مانی در کدام کشورها می توانم اسفتاده کنم .آیا محدودیتی وجود دارد؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، عرض ادب
    از هر شماره برای وریفای یک اکانت پرفکت‌ مانی می‌تونید استفاده کنید. کشور شماره با کشور پرفکت فرقی نمیکنه اما پرفکت برخی از سرشماره‌ها از جمله شماره‌های ایران را بسته است.

   
مهلقا شیرانی کاربر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

باسلام، چرا باید شماره تلفن پرفکت مانی وریفای کنیم ؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    جهت وریفای کامل حساب پرفکت مانی ۳ مرحله باید انجام شود. مرحله سوم شماره تلفن است.

   
حسن غلامی کاربر سایت ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

با سلام ، خواستم بدون مراحل وریفای شماره تلفن پرفکت مانی به چه صورتی است؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، وقت بخیر
    بدون وریفای مراحل اولیه، نمیشه مرحله سوم یا همان وریفای شماره تلفن پرفکت مانی را انجام داد.

   
نرگس شاه محمدی کاربر سایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲

با سلام ، تفاوت بین حساب های شخصی و تجاری پرفکت مانی در چیه ؟ ممنون میشم راهنمایید بفرمایید.

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    حساب پرفکت مانی از نوع بیزنسی پشتیبانی نمی‌کند و همان حساب کلی هست که برای امور شخصی و بیزنسی قابل استفاده می‌باشد.

   
محمد رضا کرمی کاربر سایت ۲۴ تیر ۱۴۰۲

سلام
آیا اگر شماره تلفن تایید نشه باز هم همان کارمزد 2 درصد اعمال میشه؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۴ تیر ۱۴۰۲

    با سلام و احترام

    بله؛ تا ۳ مرحله وریفای پرفکت مانی (هویت، آدرس و شماره تلفن) به صورت کامل تایید نشوند، کارمزد همان ۲ درصد خواهد بود.

   
زهرا حسینی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

سلام
آیا پرفکت مانی با شماره مجازی تماس می گیرد یا خیر؟
از کمک شما بسیار سپاسگزارم

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    بله؛ جهت تایید شماره تماس گرفته و یه کد ۴ رقمی را قرائت می‌کند و شما بایستی آن را وارد کنید. پس از آن تایید شماره تلفن پرفکت مانی شما انجام می‌شود.

   
مریم طاهرزاده کاربر سایت ۲۱ تیر ۱۴۰۲

سلام . پرفکت مانی از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

امتیاز محصول:
       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    از اکثر ارزهای رایج دنیا پشتیبانی می‌کند. همچنین ارزهای دیجیتال را نیز دارد.