پرداخت در سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

پرداخت در سایت های خارجی

اگر برای پرداخت دلاری و یورویی در سایت‌های خارجی با مشکل مواجه هستید سفیرپیمنت می‌تواند بدون کارمزد و در کمترین زمان ممکن آن را برای شما دهد. سفیرپیمنت با ارائه روش‌های پرداختی مختلف تلاش کرده است نیاز شما را برای پرداخت ارزی در سایت های خارجی مختلف برطرف سازد.

مراحل پرداخت در سایت‌های خارجی

ایجاد حساب کاربری در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت‌نام کنید.
ثبت درخواست پرداخت هزینه آدرس سایت و اطلاعات لازم برای پرداخت را وارد کنید.
تکمیل درخواست و پرداخت ریالی با توجه به درخواست ثبت شده اطلاعات تکمیلی را وارد نمایید و نسبت به شارژ ریالی حساب اقدام کنید.
عملیات نهایی پرداخت در سایت خارجی پرداخت شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
۴.۸۹ (۱۴۳۸) رای
چه امتیازی به این خدمات می‌دهید؟

امروزه به راحتی می‌توانید از امکانات سایت‌های خارجی استفاده نمایید و امکان خرید و فروش، انجم معاملات مختلف، سفر و… نیز وجود دارد. از طرفی مجموعه‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های نقل و انتقال مالی نیز مشکل شما را برای پرداخت حل کرده‌اند. با این حال برای خرید از سایت‌های خارجی در ایران یک چالش اصلی وجود دارد و آن هم عدم دسترسی ایرانیان به سرویس‌های پرداخت ارزی است. به عبارتی شما برای پرداخت در سایت های خارجی نیازمند استفاده از سرویس‌های پرداخت ارزی هستید اما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی این امکان برای شما وجود ندارد. پس راه چاره چیست؟

 

در این شرایط باز هم شما می‌توانید به کمک سفیرپیمنت بدون دغدغه در سایت‌های مختلف پرداخت ارزی داشته باشید و یا حتی درآمد ارزی خود را نقد کنید. جزئیات بیشتر در این رابطه را در ادامه ارائه کرده‌ایم پس مطالعه آن‌ها را از دست ندهید! درواقع شما با کمک تیم ما می‌توانید تحریم‌های بین‌المللی را دور بزنید و تبادل مالی با افراد و سازمان‌ها در کشورهای مختلف داشته باشید.

 

روش‌های پرداخت در سایت های خارجی با سفیرپیمنت

برای پرداخت در سایت‌های خارجی شیوه‌های متفاوتی وجود دارد و هر کدام از سایت‌ها تنها برخی از آن‌ها را برای مخاطبان خود فراهم کرده‌اند. در میان این روش‌ها چند مورد وجود دارد که از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و سایت‌های بسیاری از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت در آن‌ها با هرکدم از شیوه‌های زیر، درخواست پرداخت خود را در پنل کاربری سفیرپیمنت ثبت نمایید.

 

انواع روش‌ها برای انجام پرداخت در سایت های خارجی

 

پرداخت با پی پال

پی پال محبوب‌ترین کیف پول الکترونیکی است که به صورت گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کند و با قابلیت‌های زیادی که دارد مورد توچه بسیاری از افراد است. از این‌رو استفاده از درگاه پی پال در سایت‌های خارجی بسیار مرسوم است و می‌توانید هزینه خرید را با پی پال و به کمک سفیرپیمنت به راحتی پرداخت نمایید.

 

پرداخت در سایت های خارجی با ویزاکارت و مسترکارت

برخی از فروشندگان یا ارائه‌دهندگان کالا یا خدمات به دلیل وضع قوانین پی پال به نفع خریدار تمایل به استفاده از درگاه این حساب را ندارند. این افراد یا سازمان‌ها از پرداخت با کارت‌های اعتباری بهره می‌برند. ویزاکارت و مسترکارت از جمله کارت‌های اعتباری پرکاربرد برای خرید از سایت‌های خارجی هستند. شما می‌توانید پرداخت از طریق ویزاکارت یا مسترکارت را نیز از طریق سفیرپیمنت و بدون پرداخت کارمزد انجام دهید.

 

خرید با پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز یکی درگیر از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که خوشبختانه ایرانیان را در استفاده از خدمات خود تحریم نکرده است. به عبارتی کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس محدودیتی ندارند. بسیاری از سایت‌های معتبر درگاه این پلتفرم را پذیرفته‌اند. برای اینکه با دردسر کمتری خرید با پرفکت مانی را انجام دهید، سفیرپیمنت در کنار شما خواهد بود.

 

پرداخت از سایر روش‌ها

روش‌های متداول دیگری نیز برای خرید از سایت‌های خارجی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از حواله‌های بانکی نیز ابتدا حساب خود را شارژ نموده و سپس پرداخت هزینه خریدتان را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم با پشتیبانی ما ارتباط بگیرید تا پس از دریافت راهنمایی‌های لازم، بهترین روش پرداخت را که متناسب با شما باشد، انتخاب نمایید.

 

دلایل اهمیت وجود روش‌های پرداخت متنوع برای خرید از سایت های خارجی

 

دلایل اهمیت تنوع متدهای پرداختی برای خرید از سایت های خارجی

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که اصلا چرا تنوع متدهای پرداختی در زمان خرید اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت که عوامل زیادی وجود دارند که روی این مسئله اثر می‌گذارند. مهم‌ترین عامل، قیمت تمام شده به ازای روش انتخابی است. برای مثال دلار پی پال معمولاً قیمت کمتری دارد و پیشنهاد می‌شود برای پرداخت دلاری در سایت های خارجی در صورت امکان از این روش استفاده کنید. این در حالی است که استفاده از کارت‌های بانکی به دلیل تبدیل واحدهای ارزی و کسر درصد از سمت بانک صادر کننده برای شما گران‌تر تمام خواهد شد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که برخی از سرویس‌ها در مناطق خاصی صرفا در دسترس هستند. تنوع متدهای پرداختی برای خرید از سایت های خارجی باعث می‌شود که افراد در کشورهای مختلف امکان استفاده از خدمات سایت را داشته باشند. از طرفی قابلیت‌های متفاوت و بعضا منحصر به فردی که هر یک از این سرویس‌ها دارند کمک می‌کند تا افراد براساس شرایط و نیازشان یک روش را برای پرداخت در سایت های خارجی انتخاب کنند.

 

بهترین سایت های بین المللی برای خرید از ایران

در میان سایت‌های بی‌شماری که در دنیای وب وجود دارند، تعدادی از آن‌ها هستند که شهرت و طرفداران بیشتری دارند. کاربران ایرانی نیز از سایت‌های مختلفی خرید انجام می‌دهند. در ادامه لیستی از بهترین سایت‌ها را برای خرید مشاهده می‌کنید که می‌توانید شما نیز از آن‌ها خدمات دریافت نموده و یا محصولی را سفارش دهید.

 

لیست سایت‌های شماره مجازی

سایت‌هایی که شما می‌توانید با آن‌ها شماره مجازی دریافت کنید عبارتند از:

  • smscodes.io: سایت SMSCodes.io شماره‌های واقعی را برای ایجاد، تأیید و محافظت از حساب‌ها و هویت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. این شماره‌ها با استفاده از پلتفرم‌های پیامک و صوتی خود، کشور‌های متنوعی را برای تأیید پیامک و تأیید صوت/تماس برگشتی ارائه می‌کنند.
  • getsmscode.com: سرویس گیرنده API برای getsmscode.com شماره تلفن همراه فیزیکی (نه شماره‌های VOIP مجازی!) را برای سیستم‌های خودکاری که نیاز به دور زدن تأیید شماره پیامک دارند، ارائه می‌دهد.
  • 5sim.net: سایت 5SIM این فرصت را فراهم می‌کند تا با کمک یک شماره تلفن مجازی موقت بدون استفاده از شماره شخصی، از روش تأیید پیام کوتاه عبور کنید. این سایت بسیار پرطرفدار است و پرداخت دلاری آن از طریق سفیرپیمنت بسیار سریع انجام می‌شود. پرداخت در سایت 5SIM با سفیرپیمنت.
  • sms-man.com: سایت SMS-man شماره تلفن‌های مجازی را برای دریافت پیامک آنلاین از بیش از ۳۰۰ کشور ارائه می‌دهد. با یک شماره تلفن آنلاین می‌توانید تأیید شماره تلفن را برای هر سایت یا برنامه‌ای مانند آمازون، واتس‌اپ، تلگرام، فیس‌بوک، جی‌میل و ۱۰۰۰ سرویس مختلف دیگر دور بزنید. پرداخت ارزی در سایت خارجی SMS-man نیز بسیار رایج است.

 

انتخاب بهترین سایت های خارجی جهت انجام خرید از ایران

 

لیست سایت‌هایی که پلتفرم ارتباطی محسوب می‌شوند!

سایت‌هایی که خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند یا خود نوعی بستر ارتباطی هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Skype: اسکایپ یک سرویس آنلاین است که می‌توانید از آن برای پیام‌های ویدئویی، تماس‌های صوتی یا چت با سایر کاربران اسکایپ در سراسر جهان استفاده کنید. می‌توانید از Skype در تلفن، رایانه، تبلت یا تلویزیون خود به رایگان استفاده کنید؛ با این حال، نسخه‌های مختلف با ویژگی‌های بیشتر وجود دارد که می‌توانید با پرداخت دلاری اسکایپ سفیرپیمنت آن را نیز خریداری کنید.
  • justanotherpanel.com: این مجموعه خدمات بازاریابی را برای اینستاگرام، یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و غیره ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با پرفکت مانی پنل خود را شارژ نموده و از خدمات این پلتفرم برای شبکه‌های مجازی استفاده کنید.
  • discord.com: در دیسکورد، کاربران می‌توانند در چت‌های صوتی و تصویری شرکت کنند، پیام‌های مبتنی بر متن خصوصی ارسال نمایند و در جوامعی که در این پلتفرم «سرور» نامیده می‌شوند، حضور یابند. این برنامه به سرعت در بین گیمرها محبوب شد و امروز افراد زیادی با پرداخت دلاری از این پلتفرم بهره می‌برند. معرفی و خرید از دیسکورد با سفیرپیمنت.

 

سایر سایت‌های مناسب برای خرید

دیگر سایت‌هایی که می‌توانید خرید از آن‌ها را انجام دهید به شرح زیر هستند:

  • mql5.com: سایت MQL5.com پرتال وب پیشرو در جهان برای علاقه‌مندان به تجارت الگوریتمی است. این وب‌سایت در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و به نقطه ملاقات اصلی معامله‌گران و توسعه‌دهندگان ربات تجاری تبدیل شده است. روزانه صدها هزار کاربر از سراسر جهان از این وب سایت بازدید می‌کنند و با پرداخت ارزی در این سایت مشغول به فعالیت هستند.
  • scribd.com: پرداخت ارزی در سایت خارجی scribd.com به شما امکان می‌دهد به کتاب‌های دیجیتال، کتاب‌های صوتی، مجلات و موارد دیگر آن گوش دهید، بخوانید یا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این سایت بسیار پرطرفدار است و امکان دسترسی به بیش از هزاران کتاب را به شما می‌دهد.
  • booking.com: سایت Booking.com یک آژانس مسافرتی آنلاین هلندی برای رزرو اقامتگاه و سایر محصولات مسافرتی و یکی از شرکت‌های تابعه Booking Holdings مستقر در آمستردام است. این وب سایت دارای بیش از ۲۸ میلیون لیست و به ۴۳ زبان در دسترس قرار دارد.
  • tradingview.com: معامله‌گری و فعالیت در بازارهای مالی به یکی از محبوب‌ترین حوزه‌های کاری در ایران تبدیل شده است. از مهم‌ترین ابزارها برای فعالیت در این بازار، تریدینگ ویو است. این پلتفرم افزون بر امکان تحلیل در بازه‌های مختلف زمانی خدمات بی‌نظیری را با خرید اشتراک و پرداخت دلاری به شما عرضه می‌کند.
  • wsj.com: وال استریت ژورنال یک روزنامه آمریکایی تجاری و بین‌المللی است که در شهر نیویورک مستقر است و نسخه‌های بین‌المللی آن به زبان‌های چینی و ژاپنی نیز موجود است. تمام افرادی که قصد دارند در حوزه فعالیت خود همیشه به‌روز باشند باید از این سایت و خدمات آن استفاده نمایند.

 

روند پرداخت در سایت های خارجی با کارت شتاب به کمک سفیرپیمنت

اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید و تنها مشکل شما پرداخت در این سایت‌ها است، سفیرپیمنت این چالش را به خوبی برای شما برطرف می‌نماید. به عبارتی شما می‌توانید با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب خود از سایت‌های خارجی نیز خرید کنید. روند پرداخت در سایت های خارجی برای خرید از آن‌ها به عبارت زیر خواهد بود:

 

  1. ثبت نام در سایت مورد نظر و انتخاب محصول
  2. تکمیل اطلاعات ثبت نام و آدرس
  3. مشاهده نهایی و بررسی فاکتور
  4. ارتباط با پشتیبانی سفیرپیمنت و انجام هماهنگی‌ها
  5. پرداخت هزینه خرید از سایت های خارجی به سفیرپیمنت با کارت عضو شتاب
  6. تایید فاکتور در سایت مربوطه و دریافت لینک پرداخت صورت‌حساب
  7. ارائه لینک به سفیرپیمنت و پرداخت آن توسط این تیم
  8. دریافت خدمات و یا محصول از سایت

 

به طور کلی از نظر ماهیت خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون با کارت شتاب مشابه خرید از وب‌سایت‌های داخل است. کالای مورد نظر را انتخاب کنید، به سبد خرید اضافه کرده و سپس پرداخت نمایید. تمامی فرآیندها هنگام خرید از یک سایت خارجی با کارت ارزی مانند خرید از یک سایت داخلی است که با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می‌دهید.

چنانچه قصد خرید کالای فیزیکی از سایت‌های خارجی را دارید، حتما به نحوه ارسال و یا امکان ارسال کالا نیز دقت داشته باشید. بعضا ممکن است کالایی امکان ارسال به ایران را نداشته باشد و از این بابت به مشکل بخورید. ضمن اینکه باید برای نحوه پرداخت نیز با تیم سفیرپیمنت هماهنگ شوید. توصیه می‌کنیم حتما قبل از هر اقدامی از مشاوره رایگان کارشناسان ما در پشتیبانی استفاده نمایید.

 

چرا پرداخت در سایت خارجی مهم است

 

چرا به پرداخت در سایت های خارجی نیاز داریم؟

شاید برای شما هم سؤال باشد با وجود سایت‌های متعدد داخلی آیا نیازی برای پرداخت ارزی در سایت خارجی همچنان احساس می‌شود یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله؛ انجام بسیاری از امور همچنان از طریق سایت‎های ایرانی امکان‌پذیر نیست و شما ملزم به پرداخت دلاری خواهید بود. در زیر چند دلیل مهم برای پرداخت در سایت های خارجی را مشاهده می‌کنید:

  • پرداخت حق عضویت در سایت های خارجی: بسیاری از سایت‌های خارجی برای امکان استفاده از خدمات هزینه‌ای را به صورت ماهیانه یا سالیانه از شما دریافت می‌کنند و شما ملزم به پرداخت دلاری در این سایت‌ها خواهید بود.
  • خرید کالای فیزیکی از سایت های خارجی: در برخی موارد شما ملزم به ثبت سفارش از طریق سایت‌های مانند آمازون یا ebay خواهید بود. در این موارد شما تنها می‌توانید هزینه را از طریق دلار یا یورو پرداخت کنید.
  • پرداخت هزینه هاست و دامنه خارجی: استفاده از هاست و دامنه خارجی در ایران بسیار شایع است. بسیاری از این سایت‌ها شما را ملزم به پرداخت یورویی و در برخی مواقع پرداخت دلاری می‌کنند.
  • پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌ها: هزینه سفارت‌ها با ریال قابل پرداخت نیست و نیاز است شما پرداخت خود را با دلار انجام دهید.
  • پرداخت هزینه آزمون های بین‌المللی: آزمون‌های معتبر بین‌المللی مانند آیلتس، تافل، پرومتریک و… نیز شما را ملزم به پرداخت ارزی در سایت خارجی می‌نمایند و امکان پرداخت مستقیم با ریال وجود ندارد.

 

موارد دیگری همچون پرداخت و رزرو هتل، پرداخت هزینه همایش، کنفرانس و… نیز وجود دارند که شما می‌توانید از طریق سفیرپیمنت و بدون کارمزد پرداخت دلاری آن‌ها را انجام دهید.

 

نکات مهم در زمینه پرداخت ارزی در سایت های خارجی

به هنگام خرید از سایت های خارجی لازم است نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید که عبارتند از:

  • مشخصات حساب خود را برای پرداخت در اختیار افراد مختلف قرار ندهید.
  • در سایت‌های معتبر اقدام به پرداخت دلاری نمایید.
  • برای استفاده از پی پال هرگز نیاز به ثبت مشخصات در سایت مورد نظر نخواهید داشت.
  • برای پرداخت در سایت خارجی هرگز کارمزد نپردازید.
  • استفاده از آدرس ایران در برخی موارد ممکن است برای حساب ایجاد مشکل کند.

 

سفیرپیمنت و مزایا پرداخت در سایت های خارجی

 

مزایا خرید از سایت های خارجی با سفیرپیمنت

تا اینجای کر به نظر می‌رسد که متوجه شده‌اید به راحتی می‌توانید محدودیت‌های تحریمی را کنار بزنید و از سایت‌های خارجی خرید انجام دهید. حال این سوال شاید برایتان مطرح باشد که چرا برای پرداخت در سایت های خارجی به سفرپیمنت باید مراجعه کنیم؟ به عبارتی چرا خرید از سایت های خارجی را با همراهی سفیرپیمنت انجام بدهیم؟ در پاسخ مزایا دریافت خدمات پرداختی از سفیرپیمنت را برای شما ارائه نموده‌ایم که عبارتند از:

  • کارمزد پرداخت دلاری و یورویی با سفیرپیمنت صفر است!
  • مدت زمان انتظار برای انجام پرداخت خارجی بسیار کوتاه است و به سرعت پرداخت شما انجام خواهد شد.
  • امکان پیگیری پرداخت در هر لحظه وجود خواهد داشت.
  • با بهترین نرخ موجود در بازار پرداخت در سایت های خارجی را انجام خواهید داد.

 

به طور کلی سفیرپیمنت با سال‌ها تجربه به عنوان بهترین سایت پرداخت دلاری و یورویی در کنار شماست تا بتوانید بدون در نظر گرفتن شرایط، خرید خود را از سایت‌های خارجی انجام دهید. لازم به ذکر است تمامی خدمات سفیرپیمنت بدون کارمزد و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تنها کافی است با تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید. ضمنا خدمات مورد نیاز شما از لینک‌های ابتدای صفحه قابل ارائه خواهند بود. همین حالا یک خرید مطمئن، راحت و ارزان را از سایت های خارجی تجربه نمایید!

سوالات متداول؛ پرداخت در سایت های خارجی

امکان پرداخت توسط سفیرپیمنت روی سایت‌هایی که از درگاه های معتبر بین‌المللی استفاده می‌کنند وجود دارد.

برای پیگیری سفارش‌های ثبت شده از طریق پنل کاربران و بخش پشتیبانی تیکت ثبت کنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی سفیرپیمنت در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

در برخی موارد کارشناسان فنی تیم پرداخت سفیرپیمنت برای انجام فرآیند پرداخت نیاز به ورود به حساب شما در سایت مقصد دارند. رعایت اصل محرمانگی اطلاعات مشتریان و امنیت آن از اصول کاری سفیرپیمنت است.

تمامی سفارش‌های پرداخت در سفیرپیمنت به ترتیب زمان ثبت اولویت‌بندی می‌شود و برای انجام در سریع‌ترین زمان ممکن در لیست پرداخت قرار می‌گیرد.

مقالات مرتبط
نظرات مشتریان
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   
علی خدابنده کاربر سایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

سلام میخام اکانت سایت 5sim رو شارژ کنم. چجوری باید باهاتون ارتباط بگیرم؟؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    از طریق پنل کاربران اقدام به ثبت سفارش خود بفرمایید.