سرور مجازی پی پال

ویژگی‌های یک سرور مجازی مناسب برای پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ آبان, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

سرور مجازی پی پال چیست؟ پی پال یکی از معروف‌ترین و اصلی‌ترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین است. امروزه نام پی پال هم معنای پرداخت اینترنتی در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده اعتبار این پلتفرم است. امکان خرید از سایت‌های معتبر خارجی با پی پال مانند آمازون و علی بابا و… وجود دارد. همچنین می‌توانید انتقال وجه انجام دهید و برای مشتریان خود رسید پرداخت ارسال کنید. از این‌رو، در اختیار داشتن حساب پی پال موقعیت‌های بسیاری را پیش روی شما قرار می‌دهد. با این وجود استفاده از پی پال دغدغه‌هایی نیز دارد.

اصلی‌ترین این دغدغه‌ها محدود شدن حساب به دلیل استفاده از IP ایران یا تغییرات مکرر IP به دست فیلترشکن‌ها است. متأسفانه برخی از کاربران نمی‌توانند از کشور خود به وب‌سایت پی پال دسترسی داشته باشند. بهترین راه حل این مشکل استفاده از سرور‌ مجازی پی پال است که همیشه IP ثابتی داشته و امنیت حساب شما را نیز افزایش می‌دهند. سرور‌های مجازی این امکان را به شما می‌دهند تا با خیال راحت از حساب پی پال خود برای هر نوع تراکنش مالی استفاده کنید و دیگر نگران محدود شدن حساب نباشید.

در این مقاله به صورت جامع درباره سرور مجازی توضیح داده و انواع آن را معرفی می‌کنیم. همچنین از فواید استفاده از سرور مجازی برای پی پال می‌گوییم و چند سرور مجازی ایده‌آل در این زمینه را معرفی می‌کنیم. پس اگر شما نیز مشتاق استفاده از حساب پی پال هستید و نگرانید حسابتان محدود شود؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

سرور مجازی چیست و چه انواعی دارد؟

VPS درواقع کامپیوتری است که در یک سرور قرار داشته و شما می‌توانید از طریق اینترنت به آن متصل شوید و کار خود را انجام دهید. از آنجایی که این سرور‌ها در یک مکان مشخص مستقر شده‌اند و منتقل نمی‌شوند، همیشه IP خروجی یکسانی به شما ارائه می‌دهند. سرور‌های مجازی به دو دسته اختصاصی و اشتراکی تقسیم می‌شوند.

 

سرور مجازی یا VPS چیست؟ پی پال

 

در سرور اختصاصی تمام منابع یک سرور به کاربر اختصاص داده می‌شود. این سرور‌ها معمولاً سرعت و پهنای باند بالایی دارند و برای کار‌برد‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سرور‌ها به طور معمول هزینه‌ بالایی دارند. سرور‌های اشتراکی همانطور که از اسمشان مشخص است منابع یک سرور بین چند نفر به اشتراک گذاشته می‌شود. این سرور‌ها پهنای باند کمتری داشته و معمولاً برای کاربری‌های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدیهی است از آنجایی که منابع سرور بین چند نفر تقسیم می‌شود هزینه این سرور‌ها نیز بسیار ارزان‌تر هستند. با این وجود استفاده از سرور مجازی اشتراکی برای پی پال مناسب نیست و حتماً به سرور مجازی شخصی نیاز خواهید داشت.

 

نکات قابل توجه هنگام خرید VPS پی پال

سیستم‌عامل نصب شده روی اکثر سرور‌های مجازی ویندوز هستند که برای استفاده PayPal مناسب است. از آنجایی که پی پال نیاز به منابع زیادی ندارد یک سرور مجازی اشتراکی با رم 1 گیگابایت کفاف تمام نیاز‌های شما را خواهد داد. البته توجه داشته باشید که VPS شما از IPv4 پشتیبانی کند؛ زیرا پی پال تنها این سرور‌ها را معتبر در نظر می‌گیرد.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

مزایای استفاده از سرور مجازی در PayPal

همانطور که پیش‌تر گفته شد اتصال به حساب پی پال از IPهای مختلف کاری بسیار ریسکی است. پی پال این اتصال‌ها را مشکوک دانسته و اطلاعات حساب شما را سرقت شده در نظر می‌گیرد. همچنین استفاده از IP ایران به دلیل تحریم‌های مالی خطرناک است و باعث محدود شدن حساب شما می‌شود. بنابر‌این بهترین راه حل این مشکل استفاده از سرور مجازی پی پال است که IP خروجی ثابتی دارد. البته مزایای استفاده از سرور مجازی به همین مورد ختم نمی‌شود و مزایای دیگری نیز دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

 

مزایا استفاده از سرور مجتزی یا VPS برای پی پال

 

  • افزایش امنیت حساب
  • افزایش انعطاف‌پذیری
  • دسترسی تمام وقت
  • تضمین انجام تراکنش‌ها در صورت بروز مشکلات اینترنتی
  • IP ثابت برای استفاده از پی پال (مهم‌ترین ویژگی)
  • اعتبار IP بالا
  • امکان استفاده از سرور برای مصارف دیگر مانند ترید

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

بهترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی پی پال

2 تا از ایمن‌ترین و ارزان‌ترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی هتزنر و دیجیتال اوشن هستند. از بین این دو، هتزنر حتی ارزان‌ترین گزینه را رائه می‌دهد. در ادامه به صورت کلی این دو ارائه دهنده VPS را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

وریفای اکانت hetzner
خرید اکانت هتزنر

 

هتزنر

هتزنر یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان VPS بوده که از سال 1997 شروع به کار کرده است. اکثر سرور‌های این شرکت در آلمان مستقر هستند و از اعتبار IP بالایی برخوردارند. البته توجه داشته باشید حساب پی پال شما از منطقه آسیا خواهد بود و کشور استفاده آن برای آلمان تنظیم می‌شود تا دیگر مشکلی برای آن پیش نیاید. شما با ثبت نام در سایت این شرکت می‌توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید. توصیه ما به شما سرویس CX11 است که از 2 گیگابایت رم و پهنای باند مناسبی برخوردار است. این سرویس تنها 4.5 یورو هزینه دارد که مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه به حساب می‌آید.

 

خرید اکانت digitalocean
خرید اکانت دیجیتال اوشن

 

دیجیتال اوشن

دیجیتال اوشن یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات VPS است که کار خود را از سال 2011 آغاز کرد. از ویژگی‌های دیجیتال اوشن می‌توان به کیفیت بیشتر سرور‌های آن اشاره کرد. دیجیتال اوشن از سرور‌های پایدار‌تری استفاده می‌کند و احتمال بروز مشکلات فنی در آن کمتر است. همچنین دیجیتال اوشن در مکان‌های بیشتری سرور دارد که انتخاب کاربران را افزایش می‌دهد. با این وجود هزینه‌های دیجیتال اوشن کمی بیشتر است. برای استفاده پی پال طرح VPS پایه با رم 1 گیگابایت کافی است که هزینه آن 6 دلار است.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی سفیر‌پیمنت هزینه‌های خرید VPS‌های مجازی را پرداخت کنید. همچنین می‌توانید با ثبت درخواست خود در پنل کاربری نسبت به خرید VPSهای مجازی اقدام کنید.

 

بررسی نهایی سرور مجازی پی پال

 

جمع‌بندی سرور مجازی پی پال

پی پال بزرگ‌ترین سیستم پرداخت و تراکنش‌های مالی در دنیاست. تمام فروشگاه‌های آنلاین از درگاه پرداخت استفاده می‌کنند. همچنین انتخاب اول فریلنسرهای ایرانی برای فعالیت در بازارهای بین‌المللی نقد کردن درآمد با پی پال است. با این حال استفاده از پی پال دغدغه‌های زیادی دارد. اصلی‌ترین دغدغه پی پال محدود شدن حساب به دلیل استفاده از IP مشکوک است. تغییر مکرر IP یا استفاده از IP ایران ممکن است منجر به محدود شدن حساب شما شود.

بهترین و امن‌ترین راه حل این مشکل استفاده از VPSهای مجازی است تا از طریق سروری با IP ثابت به حساب پی پال متصل شوید. از این‌رو، در این مقاله به صورت جامع درباره ویژگی‌ استفاده از VPS توضیح دادیم و تعدادی از بهترین شرکت‌های VPS را معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله دیگر به دلیل IP حساب شما محدود نشود. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ سرور مجازی پی پال

از آنجایی که ایران تحت تحریم‌های مالی است، استفاده از IP ایران برای اتصال به حساب پی پال باعث محدود شدن حساب می‌شود.
نه تنها شما با استفاده از یک VPS همیشه IP ثابتی خواهید داشت بلکه دیگر نگران مشکلات اینترنتی یا فنی نخواهید بود زیرا سرور همیشه به کار خود ادامه می‌دهد و فرمان‌های شما را اجرا می‌کنند. همچنین از هک شدن اطلاعات خود نیز جلوگیری می‌کنید؛ زیرا هیچ اطلاعات حساسی در رایانه شما ذخیره نمی‌شود.
بله هتزنز یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های ارائه دهنده VPS است و در تمام مدت فعالیت خود خدمات عالی و با کیفیت ارائه داده است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
آوین ملک پور کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

مقاله عالی بود. خدا قوت